Nee helemaal aan de andere kan van Nederland, Zwolle!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar? Rotterdam?
want ik studeer dat ook
Haha echt he, je beseft dat dan gewoon niet. Ik heb ook weleens een lerares zo het leven zuur gemaakt dat ze gewoon tot tranen aan toe voor de klas stondquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Onze klas in de eerste had 2 leraren weggepest. Toen heel stoer, nu eigenlijk best zielig. Je zou maar de hele dag schreeuwende, opstandelijke koters moeten lesgeven....
Zwolle, daar ga ik ook heen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee helemaal aan de andere kan van Nederland, Zwolle!
Waarom ga je zo ver van de bewoonde wereld af studeren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal laten nakomen hehe.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha echt he, je beseft dat dan gewoon niet. Ik heb ook weleens een lerares zo het leven zuur gemaakt dat ze gewoon tot tranen aan toe voor de klas stondMaar dat was ook een irritant wijf ook
Oh geloof me, dat heb ik meer dan genoeg gedaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal laten nakomen hehe.
Omdat ik zo ver van de bewoonde wereld woon met de treinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je zo ver van de bewoonde wereld af studeren?
Nee 1, die andere dácht ik van: hmm, zou hij het zijn? MAar volgens mij nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kent nu 2 FOK!kers in EXA in 't echt?
Whahahaha..vraag me niet hoequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?![]()
Nee Zwolle is wel leuke stad hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik zo ver van de bewoonde wereld woon met de trein
O.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee 1, die andere dácht ik van: hmm, zou hij het zijn? MAar volgens mij niet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?![]()
gewoon naar Rotterdamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
Maar xcachet, als je in Gelderland woont, dan kun je toch ook naar Arnhem gaan om die studie te doen?
Ik kern iemand die t op han doet jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
Maar xcachet, als je in Gelderland woont, dan kun je toch ook naar Arnhem gaan om die studie te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |