Nee, nog ergerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik zat wel in Nijmegen als dat een verschil maakt
Nee, ik maak het gewoon, ik controleer alles 2-3 keer en dan houdt het wel op voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Denk je niet dat als je wat langer de tijd had genomen dat je wat hoger uit was gekomen?
Studeer je op de Erasmus?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, nee in m'n dromen dat ik haar was
Hierbij dwing je ons wel om naar een foto te vragen he. dat weet jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, nee in m'n dromen dat ik haar was
Wat doe je?quote:
Valt nog wel mee toch? Dan zou ik eerder jaloers zijn op dat rijk dan op d'r uiterlijk, misschien is het wel een arrogante b*tch in het echtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe ze er uit ziet hahaha. En ze is rijkkkkkkk!![]()
en nee ben geen bi
post eens een pic van jezelf danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe ze er uit ziet hahaha. En ze is rijkkkkkkk!![]()
en nee ben geen bi
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Bedrijfskunde, maar dan alles in het engels, 50% buitenlands en een paar andere vakkenquote:
Kijk, ik ga dus alleen naar Zwolle voor m'n studie. Niet om er te wonen of uit te gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet allochtonenIk ben geen boer
nee ik bedoel gewoon dat ik er geen leuke sfeer vind hangen, zoals je dat in Den Haag, Utrecht en Amsterdam wel hebt.
Ik ben geboren in Rotterdam maar heb er totaal geen feeling mee
Grote kans jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Dan zou ik eerder jaloers zijn op dat rijk dan op d'r uiterlijk, misschien is het wel een arrogante b*tch in het echt, innerlijk
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, maar dan alles in het engels, 50% buitenlands en een paar andere vakken
Je blijft ook thuis wonen dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dus alleen naar Zwolle voor m'n studie. Niet om er te wonen of uit te gaan
Jep, dat denk ik wel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?
[..]
Je blijft ook thuis wonen dus?
zo, jij leert snel.quote:
Let niet op Etsu, hij baalt nog steeds dat je niet een jongen wasquote:
jep, en dan ga ik erna een master in het buitenland doen en dan is hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?
[..]
Je blijft ook thuis wonen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |