homo`squote:
De laatste dagen niets doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
I know that feeling.. Maar een jaar langer op deze school? of de laaste dagen niks doen? Ik had het wel geweten
Daar is er gelukkig maar 1 vanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Trollscience het volgende:
yes ik heb een marlborosigaret van iemand gekregen en die zit nu in mijn shag 8)
Ik ben wel ''tolerant'', zolang ze me maar niet bespringen en dergelijke.quote:
nou daar zit ik nu nog niet op te wachten nee.quote:
Ik ga bij Augustinus, is nog niet zo corporaal als Minerva. Ben geen brallende arrogante bal. Ik ben heel lief en aardig. En vrijgezel. En hetero.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee dan moet je zeggen, pils drinken met mijn korpsball-kameraden
Dan ben je wel een beetje homofoob.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben wel ''tolerant'', zolang ze me maar niet bespringen en dergelijke.
Handen voor je kont houden, snel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ga bij Augustinus, is nog niet zo corporaal als Minerva. Ben geen brallende arrogante bal. Ik ben heel lief en aardig. En vrijgezel. En hetero.
Skeere tijden Gquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Trollscience het volgende:
yes ik heb een marlborosigaret van iemand gekregen en die zit nu in mijn shag 8)
Zal ik dan maar op de trap gaan zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een trap onder de reet moet je krijgen haha.
Beetje maar, is niet erg toch.quote:
quote:
open-minded en homofobische trekjes gaan niet samenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje maar, is niet erg toch.Ik ben al zo open minded.
[..]
Alsof elke homo jou gaat bespringenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |