oh hij verbreedt zijn prooi gebiedquote:
Ja voor mij wel. Deed een school die hoog aangeschreven stond dus er werd veel van je verwacht wilde je je havo daar halen.. En ik deed niks en doe nu gewoon vmbo haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is het echt zóveel makkelijker, TL?
Holygansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef chapel24 het volgende:
Hier trouwens een mooi filmpje van de biblebelt. Gecombineerd met hooligans![]()
http://m.youtube.com/watch?v=oLiO2HZuC8g
Ik heb ook een hamster die ik parkiet noemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noem me keurslager
[..]
ik lees geen carry slee sorry
[..]
Wietparkiet, Aangenaam.
Hamtaro is gewoon jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook een hamster die ik parkiet noem
Weet je al wat ga je hierna gaat doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja voor mij wel. Deed een school die hoog aangeschreven stond dus er werd veel van je verwacht wilde je je havo daar halen.. En ik deed niks en doe nu gewoon vmbo haha.
M'n enige hossel is Ro-ald.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
Oppassen voor die wietparkiet hoor, hij hosselt werkelijk iedereen in de SC. Hij is nog erger dan ik.
Jaa de international business studie in Zwollequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je al wat ga je hierna gaat doen?
Ro-ald is battie?quote:
Zwollequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa de international business studie in Zwolle
Hij is mijn slaaf, hij mag niet aan mij komen maar af en toe sla ik hem met een zweep als hij me niet snel genoeg bier geeftquote:
Volgend weekend leen ik hemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is mijn slaaf, hij mag niet aan mij komen maar af en toe sla ik hem met een zweep als hij me niet snel genoeg bier geeft
Mijn levenquote:
4 vwo nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |