KOOL DANKJEE ER KWAAM OPEEENS EEN STREEP DOOR HET PAARD EN HIJ IS NU BEVROOREN IN DE LUCHT HIHIHAIHIAHHAHHAquote:
omgquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
KOOL DANKJEE ER KWAAM OPEEENS EEN STREEP DOOR HET PAARD EN HIJ IS NU BEVROOREN IN DE LUCHT HIHIHAIHIAHHAHHA
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
KOOL DANKJEE ER KWAAM OPEEENS EEN STREEP DOOR HET PAARD EN HIJ IS NU BEVROOREN IN DE LUCHT HIHIHAIHIAHHAHHA
nodig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
ja dit zet ik niet in mn foboquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
sof?quote:
Krabs eet morgen de tostiquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe dat allemaal moet.
Veel te moeilijkquote:
Ja krabs belooft dingen en komt die niet na :Squote:
quote:
floris? :Squote:
nodig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
HAHAHAHAH LB KWAAM MET DE LASSO EN ZO VAN HOPAKEE ZO OM DE POOT VAN HET PAARD HEEN HIHIHIHI HET PAARD MOEST HIHIHIHI ZEGGEN EN TOEN ZEI LB TEEGEN HET PAARD ZO VAN IK GEEF JE PERMABAN WANT JE BENT EEN KLOON HAHAHHAA WAT BLEEK HET PAARD WAS VLIEGENDE ETSU HAHEIHIH
IK HEB EFEN EEN PICCA VAN HET PAARD GEMAAKT.
[ afbeelding ]
leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
HAHAHAHAH LB KWAAM MET DE LASSO EN ZO VAN HOPAKEE ZO OM DE POOT VAN HET PAARD HEEN HIHIHIHI HET PAARD MOEST HIHIHIHI ZEGGEN EN TOEN ZEI LB TEEGEN HET PAARD ZO VAN IK GEEF JE PERMABAN WANT JE BENT EEN KLOON HAHAHHAA WAT BLEEK HET PAARD WAS VLIEGENDE ETSU HAHEIHIH
IK HEB EFEN EEN PICCA VAN HET PAARD GEMAAKT.
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja krabs belooft dingen en komt die niet na :S
[..]
watquote:
Ja hier blijft het ook bij want de kwaliteit van mijn STONDMODUS posts neemt af. Je kon hem wel waarderen tochquote:
Desoxyribonucleïnezuur?quote:
Er zijn mensen die dat fout hadden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tijdnood
Bitch please
Iedereen om me heen: wow moeilijk supr veel vrage nie ingevuld :S
Mensen die de opgave fout hadden waar je plusjes en minnetjes moest zetten op de uitwerkbijlage
onz stoner sc?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hier blijft het ook bij want de kwaliteit van mijn STONDMODUS posts neemt af. Je kon hem wel waarderen toch
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hier blijft het ook bij want de kwaliteit van mijn STONDMODUS posts neemt af. Je kon hem wel waarderen toch
ja wel redelijkquote:
Ja, ook iemand die die opgave waar je de juistheid van het omschrijven van die logaritmische functie moest aantonenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Desoxyribonucleïnezuur?
[..]
Er zijn mensen die dat fout hadden?![]()
!
luiiiiii.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
ja wel redelijk
zometeen hardlopen, eens kijken hoe erg het met me gesteld is
hoe is jouw leven
Dat stukje ging met de shift toets hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
STONDMODUS?
misschien moet je even je capslock uitzetten
Dat stond op het formuleblad?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ook iemand die die opgave waar je de juistheid van het omschrijven van die logaritmische functie moest aantonente dom om op het formuleblad te kijken ofzo
lachen!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik vind t anders echt lachen!!
ik 0 :Squote:
Ik heb geen ruzie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat stukje ging met de shift toets hoor.
Maar wieparkiet waarom hebben wij eigenlijk ruzie? Wat heb ik allemaal uitgehaald?
Je moest het aantonen met een grondregel van logaritmes. Ja, die staan op het formuleblad. Zeg niet dat je die fout hadquote:
Ik wil dat je je pener in mn achterste stopt, dan is t weer helemaal goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow sorry danDe volgende keer zal ik wel zeggen dat het Krabs of Ezell was.
Dikke goedmaakzoen
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie?
Ik vind je gewoon een stumperd en zo behandel ik je dan ook
Nee, ik weet die regels uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moest het aantonen met een grondregel van logaritmes. Ja, die staan op het formuleblad. Zeg niet dat je die fout had
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil dat je je pener in mn achterste stopt, dan is t weer helemaal goed.
Ga naar feedbacktopic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.
B.v.d.
Nah ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.
B.v.d.
HSM tijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
ALLEEN NOG MAAR FRANS HOERA!
Verkensiiiiiiiiiiiiie
IK HEB EEN 5/6 VOOR FRANS, ARACHIDE.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
ALLEEN NOG MAAR FRANS HOERA!
Verkensiiiiiiiiiiiiie
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Etsu heeft een verschrikkelijk huis.
Tocht, lekkage, slechte bank, afgebladderde verf, geluidsoverlast van buren en ga nog maar even door. Eens en nooit weer dat ik daar was.
Ik ook, maar als ze zelfs op het formuleblad staan vraag ik me echt af hoe je zoiets basaals fout kunt doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik weet die regels uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik zal nog eens drinken voor je inschenken, oetlul
Nog nooit naar dat hoofdstuk gekekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk, die rijen. [ afbeelding ]
quote:
Het komt op 'Druk op knopjes op je rekenmachine!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog nooit naar dat hoofdstuk gekeken
PAS OP JE PAARD NODIG HOORquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
En ik ben even weg, over een paar uurtjes terug om te reageren in FB
Daar kwam het hele examen ook op neerquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het komt op 'Druk op knopjes op je rekenmachine!' neer.
goed he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
Haha hij heeft werkelijk gepost in FB![]()
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar kwam het hele examen ook op neer
'Toon aan' opgaves50x iets fout doen en het dan uitvogelen
Ik bekvecht nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed he?
we gaan hier niet meer bekvechten. veel plezier daar.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze kaart voor mijn 18de verjaardag.
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
In het M&O boek stonden ook altijd van die verschrikkelijk genante plaatjes
omg wat nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty omg morgen ben je weg![]()
even huilen
troost me
______
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.En er zat wel wat algebra in.
ik las taart, ik dacht al wat lijkt dat echt :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Is kees een kast?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"
Exact ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik bekvecht niet![]()
Hij is van mening dat ik hem op alles persoonlijk aanval
Dat riep ik dus naar mijn tante.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Stoffelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je alsnog op de spoiler gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel jankenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12ff wat geklooid en toen even exponentieel gedaan
nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je alsnog op de spoiler geklikt
Nou dat nog niet eens, maar dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
sorry de waarheid is hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty nee ga niet blijf hier laat me niet alleen
Die boekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die boekenFucking dik. Heb daardoor hernia opgelopen.
De nieuwsgierigheid neemt toch de overhand danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
Ik had dat net opeens ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel janken
Ik ga eerst een een moodboard maken.
waifaiquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
in die tijd niet, nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]had je geen mensen om je heen die je je zooi liet tillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
wifiquote:
Ik had trouwens ook nog iets ergs voor economie, even kijken of ik een foto kan vinden.quote:
Wiskunde hequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had dat net opeens ookSlaat echt nergens op. Zomaar opeens
Tijdens een examen is het wel heel erg hahaha
Nja ik kan nu even geen foto vinden, maar wij kregen dan bijv bij het hoofdstuk over dividenten een plaatje erbij van een oud omaatje met een rollator die een of andere vulgaire opmerking maakte. Que?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
in die tijd niet, nee.
Maar nu laat ik ze mijn wettenbundels sjouwen.
paxje, 3 juni burgerlijk he, eerst ff hierheen komen, stop ik mn wettenbundels in je tas.
iedere keer als ik dat zeg, dan denk ik; ow kut, da tis natuurlijk fout en kijk ik heel snel de andere kant op.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja ik kan nu even geen foto vinden, maar wij kregen dan bijv bij het hoofdstuk over dividenten een plaatje erbij van een oud omaatje met een rollator die een of andere vulgaire opmerking maakte. Que?
K. Asten begint een meubelzaak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ria Rood richt B.V Bobo op. Zij zal rode verf gaan verkopen"___!!
quote:
Godverdomme, wat een falerts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek
Genoeg mensen die er niet eens uitkwamen
de volgende keer dat je dat doet, sla ik je ballen eraf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
anders ga ik weer posten op jouw acocunt
Ben blij voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
Is niemand dan blij dat ik op 3 appartementjes heb gereageerd?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
de volgende keer dat je dat doet, sla ik je ballen eraf.
ja em jij bent em grquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik snap em
hahahaha leuke woordspeling vind je niet
blij dat je wat app's hebt gevondenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Zie hier, de geweldige humor van mijn eco-boek:
[ afbeelding ]
mwaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
omdat je ze niet kan horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je ze niet kan horentrieste opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan, is er ruimte voor een konijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
hahah goede paquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
DV m'n pa heeft zojuist keihard mooi wark opgezet![]()
Bob van Zwendelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
weer eentje, al zat er geen foto bij, de buurt stond bekend als een rustige, dus dat scheelt. En de straat zag er ook wel leuk uit. En eentje in Zuid, die was al wel meteen beschikbaar, maar die hadden we al eerder voorbij zien komen, maar kennelijk issie nog niet verhuurd, want hij werd er weer op gezet. Dus toen dachten we: we proberen het gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blij dat je wat app's hebt gevonden
lesbrieven*quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
dv appte me net om te vragen of je kwam naar mn hw en ik zei nee.quote:
Nope, die teamleider die boos op mij werd was er niet en mijn baas vroeg er naar, ik uit leggen en hij gaf me gelijk. Niemand wist er iets van, dus diegene die vrij wilde heeft het niet goed geregeld.quote:
coollllll.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, die teamleider die boos op mij werd was er niet en mijn baas vroeg er naar, ik uit leggen en hij gaf me gelijk. Niemand wist er iets van, dus diegene die vrij wilde heeft het niet goed geregeld.
Tevens hoef ik zaterdag 8 juni pas om 13:00 te beginnen dus ik zal op je hw zijn
gewoon doen inderdaad! heb je al wat gehoord van de andere? of al weer wat extra berichtjes gestuurd om te laten zien dat je echt geinteresseerd bent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
weer eentje, al zat er geen foto bij, de buurt stond bekend als een rustige, dus dat scheelt. En de straat zag er ook wel leuk uit. En eentje in Zuid, die was al wel meteen beschikbaar, maar die hadden we al eerder voorbij zien komen, maar kennelijk issie nog niet verhuurd, want hij werd er weer op gezet. Dus toen dachten we: we proberen het gewoon
quote:
Ik hoor het nu pas, hopen dat je mag komen kijken en dat je ze kan krijgen als het bevaltquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
niet drinkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, ik mag niet klagen
quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die opgave met die hypothesenhoe gek ben je als je 1240 voetbalplaatjes verzamelt
Ach, ik kreeg het en moest het maken, gewoon eco-boek in mijn ogen dus.quote:
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.quote:
Ik blijf slapen, maar moet voor twaalf uur in zutphen zijn dus ik moet 10:00 of eerder de trein hebben denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
coollllll.
blijf je dan ook slapen of niet? of pak je 1ste trein terug?
Nog niks gehoord, maar die vrouw is ook nog steeds niet op kamernet geweest, dus het zal wel geen nut hebben om nog wat te sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon doen inderdaad! heb je al wat gehoord van de andere? of al weer wat extra berichtjes gestuurd om te laten zien dat je echt geinteresseerd bent?
dan mag je zelf de wekker zetten en rustig weggaan, denk dat de rest nog slaapt (en ik zelf ook)quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blijf slapen, maar moet voor twaalf uur in zutphen zijn dus ik moet 10:00 of eerder de trein hebben denk ik
mwa 5/6 voor fransquote:
staat er ook geen nummer op haar profiel of iets waarmee je haar kan bereiken? wel slecht van haar kantquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog niks gehoord, maar die vrouw is ook nog steeds niet op kamernet geweest, dus het zal wel geen nut hebben om nog wat te sturen
omdat ik hier ook postquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik weg wil gaan hier ik blijf plakken?
je houdt van onsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahohoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je zelf de wekker zetten en rustig weggaan, denk dat de rest nog slaapt (en ik zelf ook)
Nog echt lelijke tekeningen ook en het legt niks uit/voegt niks toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
Ach, ik kreeg het en moest het maken, gewoon eco-boek in mijn ogen dus.
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
10 minuten max.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goedHoever lopen van het station?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef arachide. het volgende:
Ohja, ik heb een vakantie geboekt. Voor 120 euro zit ik samen met een vriendin in Londen, 3 dagen, met het vliegtuig, inclusief ontbijt. En dichtbij Hyde Park.
En had ik al verteld dat die 120 voor ons allebei samen is? Dus 60 p.p
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahoho
kut deze vond ik grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
Mijn M&O boek is grappig
[ afbeelding ]
hij staat op zn kant waarschijnlijk want mobiel MAAR MAAKT NIET UIT JULLIE DRAAIEN JE HOOFD MAAR
Weet ik niet, vriendlief beheert het. En ik ga haar ook niet zelf bellen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat er ook geen nummer op haar profiel of iets waarmee je haar kan bereiken? wel slecht van haar kant
Het was echt een belachelijk niveau.quote:
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
Niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Ro-aldquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Nee, die krijgt juist draken bij de nieuwste uitbreiding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?
Dit is m&o he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was echt een belachelijk niveau.Ik ben geen ster in eco, maar dit was wel heel erg simpel.
Ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef zwerty het volgende:
De humor van Getal & Ruimte slaat echt alles
Heel veel weten het hier al hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef arachide. het volgende:
Ermahgerd, postte ik daar per ongeluk de naam van mijn vriend.
Waar doel je op? Dat was m&oquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was echt een belachelijk niveau.Ik ben geen ster in eco, maar dit was wel heel erg simpel.
Naar welk examen heeft hij gekeken?quote:Wiskundedocent Emiel Penners beoordeelt het examen als 'best lastig'. "Het examen was vrij lang en dat is al gauw een struikelblok voor leerlingen. Het risico bestaat dat ze het examen gaan afraffelen. Dat gebeurde ook: sommige leerlingen hadden vragen overgeslagen en hadden vervolgens geen tijd meer om ze later alsnog te maken. Daarnaast bevatten sommige opgaven behoorlijke lappen tekst, dat maakt een examen ook pittig", aldus Penners.
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh vind ik niet eigenlijk, m&o is veel leuker dan eco
true.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
En makkelijker. Veel makkelijker
M&O >> Eco
Uitgefapt op de draken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die krijgt juist draken bij de nieuwste uitbreiding.
Oh haha, ja dat kan wel uitmaken ja. Nja mijn eco docent is beter wel. En mijn m&o docente is verschrikkelijk tegen iedereen, maar tegen mij altijd heel aardigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.Alhoewel ik eco wel een stuk nuttiger vind.
Eco ontwikkelt wat meer inzicht, wat heb je ervoor gehaald denk je? Ik denk een zesje ofzo, helft van de berekeningen foutquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.Alhoewel ik eco wel een stuk nuttiger vind.
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.quote:
Waar zeiken ze overquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.![]()
Bij biologie en scheikunde is het normaal dat je verhalen groter dan een A4'tje krijgt.
Nou poeh poeh, een tekst over economie!! Sodeju lastig man!quote:Medekandidaat Franca Sloos is wat minder zeker van haar zaak. "Ik vind het erg lastig te zeggen. Bij drie á vier examenteksten had het onderwerp met economie te maken. Ik heb altijd moeite met het lezen en begrijpen van zulke teksten."
Dan moet je een keer een geschiedenis toets makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.![]()
Bij biologie en scheikunde is het normaal dat je verhalen groter dan een A4'tje krijgt.
markeren op je toetsenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar zeiken ze overDan streep je toch alles wat overbodig is in de tekst gewoon weg ofzo.
[..]
Nou poeh poeh, een tekst over economie!! Sodeju lastig man!
doodnormaal op de uni. mag je ook eventjes 50 A4tjes lezen om 1 vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je een keer een geschiedenis toets maken
"gebruik bron 4 om deze vraag te beantwoorden"
krijg je een bron van 2 A4tjesDe toets is dan meestal een paar A4tjes, en het bronnenboekje 15 A4 ofzo
7 blaadjes volgeschreven bij geschiedenis examenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
krijg je een bron van 2 A4tjesDe toets is dan meestal een paar A4tjes, en het bronnenboekje 15 A4 ofzo
Ja maar das de uni, ik heb het hier over een simpele vwo-toets.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
doodnormaal op de uni. mag je ook eventjes 50 A4tjes lezen om 1 vraag te beantwoorden.
Streng nakijken gaf mij een 8 bij een N-term van 1.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eco ontwikkelt wat meer inzicht, wat heb je ervoor gehaald denk je? Ik denk een zesje ofzo, helft van de berekeningen fout
Natuurlijk niet.quote:
Ik heb altijd ruzie met mijn leraar. Moet hij maar niet voorlezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh haha, ja dat kan wel uitmaken ja. Nja mijn eco docent is beter wel. En mijn m&o docente is verschrikkelijk tegen iedereen, maar tegen mij altijd heel aardig
Economie is bij alle richtingen wel handig imo. Ik snap de problemen van Griekenland bijvoorbeeld wel, terwijl Henk & Ingrid niet verder komen dan te roepen dat ze moeten werken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Maar het is maar net wat je met je toekomst wilt doen. Ga je bedrijfskunde studeren, dan heb je meer aan m&o. Ga je meer richting economie, dan is eco vanzelfsprekend handiger.
Lezen is moeilijk hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar zeiken ze overDan streep je toch alles wat overbodig is in de tekst gewoon weg ofzo.
[..]
Nou poeh poeh, een tekst over economie!! Sodeju lastig man!
dus? t is alleen maar goed en zorgt ook voor betere voorbereiding op wo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar das de uni, ik heb het hier over een simpele vwo-toets.
Klinkt als Engels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis toetsen van 120 minuten kom ik meestal al op 8 blaadjes, dus mijn examen van 210 minuten wordt waarschijnlijk 20 blaadjes ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
7 blaadjes volgeschreven bij geschiedenis examen
Netjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Streng nakijken gaf mij een 8 bij een N-term van 1.
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Ik heb altijd ruzie met mijn leraar. Moet hij maar niet voorlezen.
[..]
Economie is bij alle richtingen wel handig imo. Ik snap de problemen van Griekenland bijvoorbeeld wel, terwijl Henk & Ingrid niet verder komen dan te roepen dat ze moeten werken.
[..]
Lezen is moeilijk hoor.Wat de neuk boeit het waar het over gaat? Het komt toch wel op wiskunde neer.
Ja, maar dit was om even Rezania te overtreffen met z'n bronnen van 1 A4quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus? t is alleen maar goed en zorgt ook voor betere voorbereiding op wo.
Heb een klein handschrift, gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis toetsen van 120 minuten kom ik meestal al op 8 blaadjes, dus mijn examen van 210 minuten wordt waarschijnlijk 20 blaadjes ofzomijn arme leraar.
klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar dit was om even Rezania te overtreffen met z'n bronnen van 1 A4
Maar daarbij is de leerstof van een tentamen vaak veel groter dan die van een SE, logisch dus dat de vragen langer zijn.
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb een klein handschrift, gelukkig
Klopt. Twee van die lange opgaven en dan een aantal kortere. Over zes dagen mag ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
M&O komt trouwens ook altijd met veel bronnen.
Ik heb één hele dom fout gemaakt. Bij die schrijfopdracht heb ik maar één argument van de politieke partij beargumenteert, terwijl ze alle drie moesten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Netjes
Ik denk dat ik wat puntjes ben misgelopen op de berekeningen en een paar keer een verkeerde gedachtegang ben ingegaan
Ja precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
en daardoor gaan veel mensen op hun bek als ze eenmaal op de uni zitten.
na de eerste weken zijn er al 30% van de studenten afgehaakt ofzo. of naar hbo gegaan.
Ik ook, zo geen zin in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klopt. Twee van die lange opgaven en dan een aantal kortere. Over zes dagen mag ik.
Tot zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
Nouja ik ga even hardlopen, voor het donker wordt.
Ja ik weet niet, ik heb het daar in ieder geval niet zoals het allemaal in het correctievoorschrift staat, maar wel grotendeels. Zie wel, kan best zijn dat ik veel hoger dan een 6 hebquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb één hele dom fout gemaakt. Bij die schrijfopdracht heb ik maar één argument van de politieke partij beargumenteert, terwijl ze alledrie moesten.
M&O kan je ook zonder leren makkelijk een 7 halenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, zo geen zin in.Wordt waarschijnlijk weer hakken over de sloot, net zoals op de havo bij M&O.
Ik mis altijd veel detail. Misschien moet ik eens gewoon drie uur blijven zitten, in plaats van de normale anderhalf uur die ik neem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O kan je ook zonder leren makkelijk een 7 halen
Op de havo bij m&o had ik geen zak gedaan en een 7,3. Vertrouw me, dat komt goed. Doorwerkfoutenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, zo geen zin in.Wordt waarschijnlijk weer hakken over de sloot, net zoals op de havo bij M&O.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |