nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je alsnog op de spoiler geklikt
Nou dat nog niet eens, maar dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"
sorry de waarheid is hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty nee ga niet blijf hier laat me niet alleen
Die boekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die boekenFucking dik. Heb daardoor hernia opgelopen.
De nieuwsgierigheid neemt toch de overhand danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
Ik had dat net opeens ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel janken
Ik ga eerst een een moodboard maken.
waifaiquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
in die tijd niet, nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]had je geen mensen om je heen die je je zooi liet tillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |