goed he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
Haha hij heeft werkelijk gepost in FB![]()
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar kwam het hele examen ook op neer
'Toon aan' opgaves50x iets fout doen en het dan uitvogelen
Ik bekvecht nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed he?
we gaan hier niet meer bekvechten. veel plezier daar.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze kaart voor mijn 18de verjaardag.
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
In het M&O boek stonden ook altijd van die verschrikkelijk genante plaatjes
omg wat nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty omg morgen ben je weg![]()
even huilen
troost me
______
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.En er zat wel wat algebra in.
ik las taart, ik dacht al wat lijkt dat echt :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Is kees een kast?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"
Exact ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik bekvecht niet![]()
Hij is van mening dat ik hem op alles persoonlijk aanval
Dat riep ik dus naar mijn tante.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Stoffelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"
dan had je alsnog op de spoiler gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel jankenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12ff wat geklooid en toen even exponentieel gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |