goed he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
Haha hij heeft werkelijk gepost in FB![]()
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar kwam het hele examen ook op neer
'Toon aan' opgaves50x iets fout doen en het dan uitvogelen
Ik bekvecht nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed he?
we gaan hier niet meer bekvechten. veel plezier daar.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg deze kaart voor mijn 18de verjaardag.
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
In het M&O boek stonden ook altijd van die verschrikkelijk genante plaatjes
omg wat nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty omg morgen ben je weg![]()
even huilen
troost me
______
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op, de enige toon aan opgave was supermakkelijk.En er zat wel wat algebra in.
ik las taart, ik dacht al wat lijkt dat echt :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Is kees een kast?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kees de Kast heeft een nieuw bedrijf opgestart, waar hij meubels verkoopt"
Exact ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik bekvecht niet![]()
Hij is van mening dat ik hem op alles persoonlijk aanval
Dat riep ik dus naar mijn tante.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Stoffelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je alsnog op de spoiler gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN OGEN GVD WAT DOE JE MOEST DAT NOU ECHT OPENBAAR KON DAT NIET IN SPOILER?![]()
![]()
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel jankenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zat eerst de procentuele verandering te berekenen en toen te delen door 12ff wat geklooid en toen even exponentieel gedaan
nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je alsnog op de spoiler geklikt
Nou dat nog niet eens, maar dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
sorry de waarheid is hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwerty nee ga niet blijf hier laat me niet alleen
Die boekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die boekenFucking dik. Heb daardoor hernia opgelopen.
De nieuwsgierigheid neemt toch de overhand danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want ik accepteer niks wat afkomstig is van Rez.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
Ik had dat net opeens ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooou, ik had dus echt het eerste half uur van wiskunde "humuhumunuk unukuapua'a" in mijn hoofd, ik kon wel janken
Ik ga eerst een een moodboard maken.
waifaiquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden Activa. Daarin ging Kees Blut een lening aanvragen en vroegen ze of dat slim was volgens ons.!
in die tijd niet, nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]had je geen mensen om je heen die je je zooi liet tillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |