Dat stukje ging met de shift toets hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
STONDMODUS?
misschien moet je even je capslock uitzetten
Dat stond op het formuleblad?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ook iemand die die opgave waar je de juistheid van het omschrijven van die logaritmische functie moest aantonente dom om op het formuleblad te kijken ofzo
lachen!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik vind t anders echt lachen!!
ik 0 :Squote:
Ik heb geen ruzie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat stukje ging met de shift toets hoor.
Maar wieparkiet waarom hebben wij eigenlijk ruzie? Wat heb ik allemaal uitgehaald?
Je moest het aantonen met een grondregel van logaritmes. Ja, die staan op het formuleblad. Zeg niet dat je die fout hadquote:
Ik wil dat je je pener in mn achterste stopt, dan is t weer helemaal goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow sorry danDe volgende keer zal ik wel zeggen dat het Krabs of Ezell was.
Dikke goedmaakzoen
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie?
Ik vind je gewoon een stumperd en zo behandel ik je dan ook
Nee, ik weet die regels uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moest het aantonen met een grondregel van logaritmes. Ja, die staan op het formuleblad. Zeg niet dat je die fout had
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil dat je je pener in mn achterste stopt, dan is t weer helemaal goed.
Ga naar feedbacktopic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.
B.v.d.
Nah ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.
B.v.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |