omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahohoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik weg wil gaan hier ik blijf plakken?
Is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je zelf de wekker zetten en rustig weggaan, denk dat de rest nog slaapt (en ik zelf ook)
Nog echt lelijke tekeningen ook en het legt niks uit/voegt niks toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
Ach, ik kreeg het en moest het maken, gewoon eco-boek in mijn ogen dus.
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
10 minuten max.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goedHoever lopen van het station?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef arachide. het volgende:
Ohja, ik heb een vakantie geboekt. Voor 120 euro zit ik samen met een vriendin in Londen, 3 dagen, met het vliegtuig, inclusief ontbijt. En dichtbij Hyde Park.
En had ik al verteld dat die 120 voor ons allebei samen is? Dus 60 p.p
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahoho
kut deze vond ik grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
Mijn M&O boek is grappig
[ afbeelding ]
hij staat op zn kant waarschijnlijk want mobiel MAAR MAAKT NIET UIT JULLIE DRAAIEN JE HOOFD MAAR
Weet ik niet, vriendlief beheert het. En ik ga haar ook niet zelf bellen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat er ook geen nummer op haar profiel of iets waarmee je haar kan bereiken? wel slecht van haar kant
Het was echt een belachelijk niveau.quote:
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
Niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Ro-aldquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Nee, die krijgt juist draken bij de nieuwste uitbreiding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |