weer eentje, al zat er geen foto bij, de buurt stond bekend als een rustige, dus dat scheelt. En de straat zag er ook wel leuk uit. En eentje in Zuid, die was al wel meteen beschikbaar, maar die hadden we al eerder voorbij zien komen, maar kennelijk issie nog niet verhuurd, want hij werd er weer op gezet. Dus toen dachten we: we proberen het gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blij dat je wat app's hebt gevonden
lesbrieven*quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Zie hier, de geweldige humor van mijn eco-boek:
[ afbeelding ]
dv appte me net om te vragen of je kwam naar mn hw en ik zei nee.quote:
Nope, die teamleider die boos op mij werd was er niet en mijn baas vroeg er naar, ik uit leggen en hij gaf me gelijk. Niemand wist er iets van, dus diegene die vrij wilde heeft het niet goed geregeld.quote:
coollllll.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, die teamleider die boos op mij werd was er niet en mijn baas vroeg er naar, ik uit leggen en hij gaf me gelijk. Niemand wist er iets van, dus diegene die vrij wilde heeft het niet goed geregeld.
Tevens hoef ik zaterdag 8 juni pas om 13:00 te beginnen dus ik zal op je hw zijn
gewoon doen inderdaad! heb je al wat gehoord van de andere? of al weer wat extra berichtjes gestuurd om te laten zien dat je echt geinteresseerd bent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
weer eentje, al zat er geen foto bij, de buurt stond bekend als een rustige, dus dat scheelt. En de straat zag er ook wel leuk uit. En eentje in Zuid, die was al wel meteen beschikbaar, maar die hadden we al eerder voorbij zien komen, maar kennelijk issie nog niet verhuurd, want hij werd er weer op gezet. Dus toen dachten we: we proberen het gewoon
quote:
Ik hoor het nu pas, hopen dat je mag komen kijken en dat je ze kan krijgen als het bevaltquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
Is niemand dan blij dat ik op 3 appartementjes heb gereageerd?
niet drinkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, ik mag niet klagen
quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die opgave met die hypothesenhoe gek ben je als je 1240 voetbalplaatjes verzamelt
Ach, ik kreeg het en moest het maken, gewoon eco-boek in mijn ogen dus.quote:
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.quote:
Ik blijf slapen, maar moet voor twaalf uur in zutphen zijn dus ik moet 10:00 of eerder de trein hebben denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
coollllll.
blijf je dan ook slapen of niet? of pak je 1ste trein terug?
Nog niks gehoord, maar die vrouw is ook nog steeds niet op kamernet geweest, dus het zal wel geen nut hebben om nog wat te sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon doen inderdaad! heb je al wat gehoord van de andere? of al weer wat extra berichtjes gestuurd om te laten zien dat je echt geinteresseerd bent?
dan mag je zelf de wekker zetten en rustig weggaan, denk dat de rest nog slaapt (en ik zelf ook)quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blijf slapen, maar moet voor twaalf uur in zutphen zijn dus ik moet 10:00 of eerder de trein hebben denk ik
mwa 5/6 voor fransquote:
staat er ook geen nummer op haar profiel of iets waarmee je haar kan bereiken? wel slecht van haar kantquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog niks gehoord, maar die vrouw is ook nog steeds niet op kamernet geweest, dus het zal wel geen nut hebben om nog wat te sturen
omdat ik hier ook postquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik weg wil gaan hier ik blijf plakken?
je houdt van onsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahohoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je zelf de wekker zetten en rustig weggaan, denk dat de rest nog slaapt (en ik zelf ook)
Nog echt lelijke tekeningen ook en het legt niks uit/voegt niks toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
Ach, ik kreeg het en moest het maken, gewoon eco-boek in mijn ogen dus.
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
10 minuten max.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goedHoever lopen van het station?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef arachide. het volgende:
Ohja, ik heb een vakantie geboekt. Voor 120 euro zit ik samen met een vriendin in Londen, 3 dagen, met het vliegtuig, inclusief ontbijt. En dichtbij Hyde Park.
En had ik al verteld dat die 120 voor ons allebei samen is? Dus 60 p.p
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat etsu hier zovaak is gekomen hihahoho
kut deze vond ik grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
Mijn M&O boek is grappig
[ afbeelding ]
hij staat op zn kant waarschijnlijk want mobiel MAAR MAAKT NIET UIT JULLIE DRAAIEN JE HOOFD MAAR
Weet ik niet, vriendlief beheert het. En ik ga haar ook niet zelf bellen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat er ook geen nummer op haar profiel of iets waarmee je haar kan bereiken? wel slecht van haar kant
Het was echt een belachelijk niveau.quote:
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet realistisch genoeg, dus die zijn er in de laatste update uitgehaald.
Niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Ro-aldquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent, gr gr.
Nee, die krijgt juist draken bij de nieuwste uitbreiding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon de sims gaan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |