SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
wifiquote:
Ik had trouwens ook nog iets ergs voor economie, even kijken of ik een foto kan vinden.quote:
Wiskunde hequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had dat net opeens ookSlaat echt nergens op. Zomaar opeens
Tijdens een examen is het wel heel erg hahaha
Nja ik kan nu even geen foto vinden, maar wij kregen dan bijv bij het hoofdstuk over dividenten een plaatje erbij van een oud omaatje met een rollator die een of andere vulgaire opmerking maakte. Que?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, maar dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/57941/mando-in-balans-vwo-opdrachtenboek-2---wim-de-reuver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
in die tijd niet, nee.
Maar nu laat ik ze mijn wettenbundels sjouwen.
paxje, 3 juni burgerlijk he, eerst ff hierheen komen, stop ik mn wettenbundels in je tas.
iedere keer als ik dat zeg, dan denk ik; ow kut, da tis natuurlijk fout en kijk ik heel snel de andere kant op.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja ik kan nu even geen foto vinden, maar wij kregen dan bijv bij het hoofdstuk over dividenten een plaatje erbij van een oud omaatje met een rollator die een of andere vulgaire opmerking maakte. Que?
K. Asten begint een meubelzaak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ria Rood richt B.V Bobo op. Zij zal rode verf gaan verkopen"___!!
quote:
Godverdomme, wat een falerts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek
Genoeg mensen die er niet eens uitkwamen
de volgende keer dat je dat doet, sla ik je ballen eraf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
anders ga ik weer posten op jouw acocunt
Ben blij voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
Is niemand dan blij dat ik op 3 appartementjes heb gereageerd?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
de volgende keer dat je dat doet, sla ik je ballen eraf.
ja em jij bent em grquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik snap em
hahahaha leuke woordspeling vind je niet
blij dat je wat app's hebt gevondenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Zie hier, de geweldige humor van mijn eco-boek:
[ afbeelding ]
mwaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
omdat je ze niet kan horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je ze niet kan horentrieste opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan, is er ruimte voor een konijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
hahah goede paquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
DV m'n pa heeft zojuist keihard mooi wark opgezet![]()
Bob van Zwendelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |