Dit is m&o he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was echt een belachelijk niveau.Ik ben geen ster in eco, maar dit was wel heel erg simpel.
Ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef zwerty het volgende:
De humor van Getal & Ruimte slaat echt alles
Heel veel weten het hier al hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef arachide. het volgende:
Ermahgerd, postte ik daar per ongeluk de naam van mijn vriend.
Waar doel je op? Dat was m&oquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was echt een belachelijk niveau.Ik ben geen ster in eco, maar dit was wel heel erg simpel.
Naar welk examen heeft hij gekeken?quote:Wiskundedocent Emiel Penners beoordeelt het examen als 'best lastig'. "Het examen was vrij lang en dat is al gauw een struikelblok voor leerlingen. Het risico bestaat dat ze het examen gaan afraffelen. Dat gebeurde ook: sommige leerlingen hadden vragen overgeslagen en hadden vervolgens geen tijd meer om ze later alsnog te maken. Daarnaast bevatten sommige opgaven behoorlijke lappen tekst, dat maakt een examen ook pittig", aldus Penners.
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh vind ik niet eigenlijk, m&o is veel leuker dan eco
true.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
En makkelijker. Veel makkelijker
M&O >> Eco
Uitgefapt op de draken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die krijgt juist draken bij de nieuwste uitbreiding.
Oh haha, ja dat kan wel uitmaken ja. Nja mijn eco docent is beter wel. En mijn m&o docente is verschrikkelijk tegen iedereen, maar tegen mij altijd heel aardigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.Alhoewel ik eco wel een stuk nuttiger vind.
Eco ontwikkelt wat meer inzicht, wat heb je ervoor gehaald denk je? Ik denk een zesje ofzo, helft van de berekeningen foutquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het van dezelfde klootviool, dus ik vind het allebei even erg.Alhoewel ik eco wel een stuk nuttiger vind.
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.quote:
Waar zeiken ze overquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.![]()
Bij biologie en scheikunde is het normaal dat je verhalen groter dan een A4'tje krijgt.
Nou poeh poeh, een tekst over economie!! Sodeju lastig man!quote:Medekandidaat Franca Sloos is wat minder zeker van haar zaak. "Ik vind het erg lastig te zeggen. Bij drie á vier examenteksten had het onderwerp met economie te maken. Ik heb altijd moeite met het lezen en begrijpen van zulke teksten."
Dan moet je een keer een geschiedenis toets makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De grootste tekst die ik heb gezien was een half A4'tje. Nou, phoe, het is toch wat.![]()
Bij biologie en scheikunde is het normaal dat je verhalen groter dan een A4'tje krijgt.
markeren op je toetsenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar zeiken ze overDan streep je toch alles wat overbodig is in de tekst gewoon weg ofzo.
[..]
Nou poeh poeh, een tekst over economie!! Sodeju lastig man!
doodnormaal op de uni. mag je ook eventjes 50 A4tjes lezen om 1 vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je een keer een geschiedenis toets maken
"gebruik bron 4 om deze vraag te beantwoorden"
krijg je een bron van 2 A4tjesDe toets is dan meestal een paar A4tjes, en het bronnenboekje 15 A4 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |