Phew, ben ik niet de enigequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij visconti moet ik steeds aan die hele slechte rebus van de avondetappe denken.
Gemaakt met biefstuk uit Irún.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Drebbelman het volgende:
Een Omega Pharma Quick Step burger. Is dat lekker?
Inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij visconti moet ik steeds aan die hele slechte rebus van de avondetappe denken.
Beetje een hout smaak denk ik. Waarna je plat gaat door de medicijnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Drebbelman het volgende:
Een Omega Pharma Quick Step burger. Is dat lekker?
Paar picogram maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit daar veel clenbuterol in, of valt dat mee?
0.0000005 gram.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit daar veel clenbuterol in, of valt dat mee?
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mezgec ook nog favoriet volgens Renaat, want die zit in de groep Cav.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ventoso maakt een goede kans als ze terugkomen. Ideaal voor Movistar.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Spellen kunnen ze ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Felagund het volgende:
17:34:22 CEST
Now it is a Blano rider, Kruiswjck, togehter with Nizzolo and Marcato, as a chase group.
Cyclingnews let niet echt op.
Goed ja. Beter wat proberen en kapot gaan dan alleen wat onzichtbaar aanklampen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Zelva het volgende:
Geweldig hoe Kelderman zich manifesteert. Dat ie zich dan iedere keer tegenkomt, maakt niet uit. Moet ie van leren.
Blanoquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Felagund het volgende:
17:34:22 CEST
Now it is a Blano rider, Kruiswjck, togehter with Nizzolo and Marcato, as a chase group.
Cyclingnews let niet echt op.
Beetje vreemd idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Waarom rijdt Lampre niet gewoon op kop? Of is iedereen daar met zijn 8e plaatsje bezig?
En ook gewoon op het juiste moment gaan, op die klim lagen er gewoon mogelijkhedenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is wat vertrouwen in een ploeg met een renner doet.
quote:
Ik zit op mijn werk.quote:
Omdat ze daarachter 15 km gaar koersen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik word er niet dolenthousiast van. Heb echt géén idee waarom.
Ik was licht ironisch, dit roepen mijn commentatoren. Het is gewoon een kwestie van hard rijdenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En ook gewoon op het juiste moment gaan, op die klim lagen er gewoon mogelijkheden
Het lijkt Feyenoord wel. Die vierden ook de 2e plaats.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect voor de winnaar van de tweede plek
Kan me nog een gare tocht door de grachten herinneren na een tweede plek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt Feyenoord wel. Die vierden ook de 2e plaats.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt Feyenoord wel. Die vierden ook de 2e plaats.
Vanaf de klim is er maar 13 seconden van afgereden. En dan bolde Visconti nog uit ook.quote:
Zeker als je achter een Ferrari-klant eindigt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef TLC het volgende:
Ach eerste plekken worden weleens vaker geschrapt, dus juicht hij maar vast voor de zekerheid
Narvardauskas: ik heb een sprint gewonnen van echte sprinters!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk niet dat Navardauskas dacht dat hij de etappe won.
Blij dat hij Cavendish achter zich had gelaten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Narvardauskas: ik heb een sprint gewonnen van echte sprinters!
Tsja dat het stilvalt in het peloton is geluk hebben, maar het was toch degene die het initiatief nam op de klim. Toch te weinig initiatief bij de rest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vanaf de klim is er maar 13 seconden van afgereden. En dan bolde Visconti nog uit ook.
Dat komt door dat hollen en stilstaan. Dat is altijd gunstig voor de man voorop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vanaf de klim is er maar 13 seconden van afgereden. En dan bolde Visconti nog uit ook.
Precies. Alleen Di Luca en Visconti die op de klim gingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tsja dat het stilvalt in het peloton is geluk hebben, maar het was toch degene die het initiatief nam op de klim. Toch te weinig initiatief bij de rest.
Gewoon geschorst worden van november tot februari, niets aan het handje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zeker als je achter een Ferrari-klant eindigt.
Echt stil viel het anders nooit. Tenzij er echt een stuk of 5 frisse mannen kop over kop waren gegaan hadden ze hem niet teruggepakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door dat hollen en stilstaan. Dat is altijd gunstig voor de man voorop.
Zit even die Avondetappe terug te kijken, toen was Tour de Fifi er nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vraag me zelfs af of ze Visconti hadden teruggepakt als ze waren gaan rijden. Meeste ploegen hadden hooguit 1 mannetje over.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Alleen Di Luca en Visconti die op de klim gingen.
met fifi in dat witte pak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit even die Avondetappe terug te kijken, toen was Tour de Fifi er nog
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Zelva het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:56:33The jury's upheld the @BlancoCycling appeal. No gap for Gesink in the yesterday's stage. #giro reageer retweet
![]()
Achter het podium zeker net nog wat mondwerk verrichtquote:
Al die knoflook in die pasta'squote:
Ze verwachten vrijdag -10 graden op de Gavia. Lijkt me toch ietwat aan de frisse kant.quote:
Jury weet ook niet wat ze willen.quote:
Met sneeuw bovendien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verwachten vrijdag -10 graden op de Gavia. Lijkt me toch ietwat aan de frisse kant.
http://www.yr.no/place/Italy/Lombardy/Passo_di_Gavia/
Maar als iemand de bocht mist, kun je 'm daarna wel gaan uitgraven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval niet het ravijn induiken.
Ben je nou echt zo intens dom, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan hier niet mee lachen. Ik kan dat ook doen met een Nederlander:
Kelderman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neen ik doe jullie achterquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo intens dom, of doe je maar alsof?
Nee, jij snapt niet dat de users hier de rebus die van de NOS afkomen, belachelijk maken. Om het even uit te leggen. Bij de avondetappe van Mart Smeets zit al een aantal jaren een rebus, waarin je dan een renner moet herkennen. Als je het juiste antwoord opstuurt naar de NOS, maak je kans op een prijs.quote:
Wist ik veel , Ik ben Belg en volg dingen zoals de Avondettape nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, jij snapt niet dat de users hier de rebus die van de NOS afkomen, belachelijk maken. Om het even uit te leggen. Bij de avondetappe van Mart Smeets zit al een aantal jaren een rebus, waarin je dan een renner moet herkennen. Als je het juiste antwoord opstuurt naar de NOS, maak je kans op een prijs.
Die rebus is vaak te achterlijk voor worden. Meestal heel simpel, vergezocht of stupide (de Visconti rebus dus). Maar die rebus kan gaan over alle renners en gaat vaak genoeg ook over Nederlandse renners. Zo zou de NOS het volgende kunnen doen: een plaatje van Joop van den Ende, een plaatje van iets zoets (suiker) en daarna een plaatje van melk = Joop Zoetemelk.
Zo dom zijn die rebussen, dat wij er hier smakelijk om kunnen lachen. Maar blijkbaar schiet dat weer eens volledig over jouw hoofd heen. Ik vraag me weleens af of je in het dagelijkse leven soms wordt gepest door Nederlanders ofzo? Want dat calimero complex moet ergens vandaan komen.
Daarom leg ik het juist ook uit, zodat het context voor je heeft. Maar als je het niet snapt is het des te meer een reden om er niet op te reageren. Overigens is al een aantal keer genoemd dat het daarvandaan kwam, maar goed. Het allerbelangrijkste is dat het overduidelijk is dat die rebus steeds belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dus langs je heengegaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist ik veel , Ik ben Belg en volg dingen zoals de Avondettape niet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom leg ik het juist ook uit, zodat het context voor je heeft. Maar als je het niet snapt is het des te meer een reden om er niet op te reageren. Overigens is al een aantal keer genoemd dat het daarvandaan kwam, maar goed. Het allerbelangrijkste is dat het overduidelijk is dat die rebus steeds belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dus langs je heengegaan.
Ik raad je aan de reacties wat beter te lezen, dan zul je zien dat je je minder snel beledigd hoeft te voelen.
Geen probleem. En het lijkt misschien meer een persoonlijke aanval. Maar ik kan gewoon slecht tegen calimero gedragquote:
Klimtijdritten zijn altijd leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen probleem. En het lijkt misschien meer een persoonlijke aanval. Maar ik kan gewoon slecht tegen calimero gedrag![]()
Maar goed, ben benieuwd naar de klimtijdrit van morgen. Hopelijk wordt die wat beter in beeld gebracht dan de eerste tijdrit.
In de Giro zitten gelukkig relatief vaak klimtijdritten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klimtijdritten zijn altijd leukDe laatste klimtijdrit dat ik zag was al van de tour en dat is al lang geleden
Ik zou hem aanraden om gewoon een ander forum op te zoekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom leg ik het juist ook uit, zodat het context voor je heeft. Maar als je het niet snapt is het des te meer een reden om er niet op te reageren. Overigens is al een aantal keer genoemd dat het daarvandaan kwam, maar goed. Het allerbelangrijkste is dat het overduidelijk is dat die rebus steeds belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dus langs je heengegaan.
Ik raad je aan de reacties wat beter te lezen, dan zul je zien dat je je minder snel beledigd hoeft te voelen.
Die eerste was inderdaad echt dramatisch in beeld gebracht, was niks van te maken, geen tussenpunten, geen finishen, geen tijden. intxausti is geloof ik 3seconden in beeld geweest terwijl die in het roze reedquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar goed, ben benieuwd naar de klimtijdrit van morgen. Hopelijk wordt die wat beter in beeld gebracht dan de eerste tijdrit.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals Redefine.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou hem aanraden om gewoon een ander forum op te zoeken
Dacht het niet toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
Er is later in de middag kans op regen dus wel benieuwd of dat eventueel invloed kan gaan hebben op de uitslag. In de tour zit ook eindelijk weer eens een klimtijdrit toch? Huez...
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen zoals Redefine.
Mensen zoals jouw maken de wereld kapot.
Koop een stuk touw en kom hier niet meer
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha
Dat je dat durft te zeggen als jonkie.
Oh en het is 'jou', dus zonder 'w'.
Volgens mij is het jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha
Dat je dat durft te zeggen als jonkie.
Oh en het is 'jou', dus zonder 'w'.
Haten op Capuchonjongenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, een keer aardig tussendoor zijn kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie. Een reactie van iemand anders niet sympathiek vinden en daarna zeggen dat de ander zich maar moet verhangenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen zoals Redefine.
Mensen zoals jouw maken de wereld kapot.
Koop een stuk touw en kom hier niet meer
Dat heb ik er niet bij gezegd. Met een stuk touw kan je jezelf ermee vast bindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie. Een reactie van iemand anders niet sympathiek vinden en daarna zeggen dat de ander zich maar moet verhangen
Tijd dat de Krohnplatz weer eens terugkomt ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef theodoor9 het volgende:
Dit waren pas klim-tijdritten:
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?t=7585
Evans verder niet vergeten. En gezien de eerste tijdrit zou ik Scarponi ook niet uitvlakken. Want die reed daar al goed, deze tijdrit zal hem dan nog wel meer liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef Momo... het volgende:
Vincenzo Nibali , Carlos Betancur en Rigoberto Uran zijn denk ik de favorieten
Was het niet Garzelli die toen won?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Evans verder niet vergeten. En gezien de eerste tijdrit zou ik Scarponi ook niet uitvlakken. Want die reed daar al goed, deze tijdrit zal hem dan nog wel meer liggen.
Daarnaast een Kangert en wie weet kan Pellizotti zijn kunststukje herhalen van de Krohnplatz.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben in de war met 2008. Toen won hij wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Was het niet Garzelli die toen won?
Evans is zeker ook wel een favoriet morgen idd.
Inderdaad. Vond ik ook zo jammer bij Gilberto Simoni. Die reed in zijn laatste jaar ook niets meer. Al is die aankomst van hem in die klimtijdrit wel epischquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jaartje te laat gestopt. Wat rijdt die een kleurloze Giro seizoen.
Een dergelijke manier van klimmen zien we ook niet echt meer, omdat dat meestal de platgespoten renners waren. Enige die in de buurt komt is Rodriguez, maar die kan het dan alleen op de muurtjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef Ereinion het volgende:
Simoni was een held ja. Een paar jaar echt van genoten. Er rijdt op dit moment niet echt een pure klimmer van zijn niveau rond, wel jammer.
Zoncolan 2007 was toen inderdaad best bazig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef Ereinion het volgende:
Simoni was een held ja. Een paar jaar echt van genoten. Er rijdt op dit moment niet echt een pure klimmer van zijn niveau rond, wel jammer.
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn handquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Zoncolan 2007 was toen inderdaad best bazig.![]()
[ afbeelding ]
Het jaar waarna we dachten dat Mandy alles zou gaan winnen in de toekomst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn hand
2 jaartjes. Vorig jaar was het ook niet veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jaartje te laat gestopt. Wat rijdt die een kleurloze Giro seizoen.
Gewoon met vier man naar de top rijden, waarvan drie van Saunier Duvalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Dat filmpje...
Saunier - Duval boys (wat een team was dat) weer lekker in de aanval, Perez Cuapio heeft tijd voor die ongein en een ander zit echt te sterven in het laatste wiel, lol, het contrast...
Tjah, hun manager (Giannetti) pompte zichzelf ooit in coma met doping tijdens z'n actieve carriere, dus wat verwacht je dan hé ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon met vier man naar de top rijden, waarvan drie van Saunier DuvalWat een ploeg was dat.
Tsja, Gianetti. Hij wilde van Ricco duidelijk zijn opvolger maken (die ook gewoon zijn ziekelijke manier van gebruiken heeft afgekeken). En dan zat bij dit drietal nog geeneens Cobo, die Gianetti ook hoogstpersoonlijk Vuelta winnaar heeft gemaakt, maar bij andere ploegen geen meter vooruit komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, hun manager (Giannetti) pompte zichzelf ooit in coma met doping tijdens z'n actieve carriere, dus wat verwacht je dan hé ...
Dat was Tre Cime met Piepoli/Ricco volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn hand
Tre Cime kan ook wel ja. Mooie ronde was dat inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was Tre Cime met Piepoli/Ricco volgens mij.
Geweldige Giro was dat (geen mooiere grote ronde gezien sindsdien)
Het is duidelijk dat er koppen gaan rollen bij de NOS, want dat kan natuurlijk niet. Men moet wel kritisch zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Commentator van de NOS vergeet bij de samenvatting Visconti te verdenken van doping gebruikGemiste kans.
Buren heeft het niet tot in de uitzending geschopt, de essentiële Stef Clement fanclub wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er koppen gaan rollen bij de NOS, want dat kan natuurlijk niet. Men moet wel kritisch zijn.
Ik mag er toch wel vanuit gaan, dat ze kritisch hebben besproken dat Buren is verschoven naar morgen?
Dan missen ze bij de NOS toch wel de essentie. De Giro is geen hoofdact, want het is het voorprogramma van Buren. En van dat voorprogramma is de Ronde van België weer het voorprogramma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buren heeft het niet tot in de uitzending geschopt, de essentiële Stef Clement fanclub wel.
Dat zal Breukink geweest zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
Verder is het afwachten welke vorm Kessiakoff morgen meeneemt. Vlak Niemiec ook niet uit.
Het mooiste zou natuurlijk zijn: Gesink, Kelderman of Clement (of andere Nederlander). Want we hebben het weleens over het uitblijven van Nederlandse ritzeges in grote rondes, maar hoe lang is het wel niet geleden dat een Nederlander een tijdrit won in een grote ronde![]()
Niet dat ik het zie gebeuren overigens. Wel zie ik dat drietal wel een goede tijd neerzetten.
Dat laatste zeg ik zelf alquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zal Breukink geweest zijn.
Persoonlijk vind ik tijdrijden het saaiste onderdeel van het wielrennen en een klimtijdrit vind ik zonde van een berg waarop ook duels uitgevochten konden worden.
Zal ook maar niet te veel hopen op een Nederlander die wint morgen, dat gaat echt niet gebeuren.
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede gewordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Clement werd wel ooit 3de in een tijdrit in de Vuelta, maar verder is een Nederlander de laatste jaren niet gekomen inderdaad.
Het ging over grote rondes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede geworden
Daarom hebben we het hier juist over de drie grote rondes. In de kleine rondes wint er een aantal keer per jaar wel een Nederlander een tijdrit. En ereplaatsen komen zelfs vrij vaak voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede geworden
ah zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom hebben we het hier juist over de drie grote rondes. In de kleine rondes wint er een aantal keer per jaar wel een Nederlander een tijdrit. En ereplaatsen komen zelfs vrij vaak voor.
Die kon dat af en toe ook wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah zo.
Zie nog een vijfde plaats voor Erik Dekker in 1997 in een tijdrit in de Tour
Volgens mij vooral wat kleiner werk gedaan. Maar volgens mij was hij wel aantal jaren achtereen telkens op de afspraak in de Giro. Ik ben er nog een keer hoog mee geeindigd in een pooltjequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pérez Cuapio , nog zo eentje in het rijtje "Midden en Zuid-Amerikaanse klimmertjes die opeens in de Giro de bergen opvlogen" waarvan je je afvraagt : wat is daar in godsnaam mee gebeurd nadien ...
Hij werd toen 3e Giro, 27e Tour en 10e Vuelta in één jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens Bruseghin die in zijn nadagen nog even de klimtijdrit wint en een jaar later nog 3e wordt in de Giro
Prachtige editie inderdaad. Episch was ook de beklimming van de Zoncolan, waar (wederom) Saunier-Duval in de aanval ging met Simoni en Piepoli. Een piepjonge Andy Schleck wist tot vrijwel bovenaan bij te blijven, maar moest vlak voor het eind lossen. Vervolgens gebaarde Simoni driftig tegen Piepoli dat het toch wel de bedoeling was dat hij hier zou winnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was Tre Cime met Piepoli/Ricco volgens mij.
Geweldige Giro was dat (geen mooiere grote ronde gezien sindsdien)
Dit rit naar Bergamo, waarin in een onbeduidende rit ineens de favorieten op 80km van de finish gingen aanvallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Prachtige editie inderdaad. Episch was ook de beklimming van de Zoncolan, waar (wederom) Saunier-Duval in de aanval ging met Simoni en Piepoli. Een piepjonge Andy Schleck wist tot vrijwel bovenaan bij te blijven, maar moest vlak voor het eind lossen. Vervolgens gebaarde Simoni driftig tegen Piepoli dat het toch wel de bedoeling was dat hij hier zou winnen.
En in de rit naar Bergamo leek Simoni ook te gaan winnen, toen Garzelli met behulp van wat Rai motoren nog kon remonteren en Simoni op 50 meter voor de streep aftroefde. Zoals het een goede Italiaan betaamt maakte Simoni direct veel misbaar maar de jury zag geen aanleiding om de uitslag aan te passen. Overigens vond het mrendeel van de wielerpers dat Garzelli wel overduidelijk door de motor kon profiteren, een gevalletje Mattan in Gent-Wevelgem.
Vergeleken met toen zijn de klassementsmannen van nu maar kleurloze figuren. Kleuring vindt plaats door een ketting van Gees die er af gaat of een valpartij van Wiggins. Ik wil een polemische strijd in de media!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demain, on roule
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:13 schreef Mykonos het volgende:
Dowsett bij het tussenmeetpunt al 53 seconden achter Cummings, die op dit moment het snelst is. Klimtijdritten zijn niet zijn ding?Ter illustratie: in die vorige tijdrit verloor hij op dat slotklimmetje serieus veel tijd op bijna iedereen die ook een fatsoenlijke tijd reedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dowsett bij het tussenmeetpunt al 53 seconden achter Cummings, die op dit moment het snelst is. Klimtijdritten zijn niet zijn ding?Tijdrit of niet, iemand die niet echt een klimmer is is niet echt gelukkig in dit soort klimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dowsett bij het tussenmeetpunt al 53 seconden achter Cummings, die op dit moment het snelst is. Klimtijdritten zijn niet zijn ding?Klimtijdritten liggen hem sowieso minder ja, maar denk ook niet dat hij voluit gegaan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appollonio en Blythe nu al op meer dan 7 minuten aan de finish, ben benieuwd of die de tijdslimiet halen..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef noodgang het volgende:
Bulgac verrassend goed bij 1e tussenpunt
Bron: nu.nlquote:Wilco Kelderman bestaat nog steeds niet
Sla deze column maar over. Zo snel mogelijk doorklikken a.u.b., hier is niks te lezen. En al helemaal niet over Wilco Kelderman.
Door Thijs Zonneveld
Nee, Wilco Kelderman is niet die wielrenner van Blanco. En nee, hij is niet dat piepjonge ventje dat negentiende staat in de Giro d'Italia. En hij is al helemaal niet die wielrenner die we naar voren schuiven als de nieuwe kroonprins van het Nederlandse wielrennen. Ik schreef het vorig jaar al eens: Wilco Kelderman bestaat niet.
We hebben in Nederland de afgelopen jaren iedere jonge Nederlandse renner met een beetje klimtalent gebombardeerd tot De Nieuwe Joop. We maakten ze gek, we verhoogden de druk, we joegen ze over de kling. Of ze nu Thomas Dekker, Remmert Wielinga, Pieter Weening of Robert Gesink heetten: allemaal waren ze ooit op weg om de Tour de France te winnen. Want dat wilden we zo graag.
Maar zo werkt het niet. Althans, niet meer. De tijden van Joop Zoetemelk komen niet meer terug. Wielrennen is niet langer, zoals in de jaren zeventig of tachtig, een sport waarin het peloton slechts bestaat uit Belgen, Fransen, Italianen, Nederlanders en een verdwaalde Spanjaard. Nu is het een mondiale sport met hordes Oostblokkers, Amerikanen, Aussies, Duitsers en Colombianen; de kans dat een Nederlander een grote ronde of een klassieker wint is daardoor afgenomen.
Niet dat die informatie iets uitmaakt trouwens. Een volk dat bij ieder WK voetbal of Eurovisie Songfestival gillend op de bank staat, eist ook resultaten in de Tour de France of de Giro d'Italia.
Spongebob-pyjama
Ik zie de bui al hangen, zeker nu Gesink langzaam maar zeker wegzakt in het drijfzand van verwachtingen. Nog even en onze allesverschroeiende blik valt op Wilco Kelderman. Dat moet voorkomen worden. Wilco is pas net 22; zo jong nog, en zo onschuldig. Hij heeft nog puppyvet, pukkels en een Spongebob-pyjama.
Hij heeft het recht om te leren, om alle fouten te maken die hij kan maken. Hij heeft het recht om met tachtig per uur op zijn kanis te gaan en af te stappen zonder meteen tot slapjanus te worden bestempeld door een man met een snor die er zijn beroep van heeft gemaakt om mensen bij de enkels af te zagen.
Afgelopen zondag ging het bijna fout, in de Giro-rit naar de Galibier. Daar waar Gesink een poging deed om het wereldrecord zinloos schokschouderen te verbeteren, reed Wilco fluitend omhoog. Een paar kilometer onder de top demarreerde hij uit de groep van de favorieten.
Het zag eruit alsof het geen moeite kostte, alsof Wilco op een dinsdagmorgen naar het eerste uur scheikunde fietste en niet langs de sneeuwmuren van de Galibier. Godzijdank vergat de Italiaanse tv hem te volgen; Wilco klapwiekte buiten beeld verder.
Voor degenen die hem toch hebben opgemerkt: vergeet het. Ban het uit uw geheugen, of praat er pas over als Wilco een gearriveerde vedette is. Wat er gebeurd is op de Galibier blijft op de Galibier. Ik heb niets gezien, u heeft niets gezien.
Wilco Kelderman bestaat nog steeds niet.
Wie?quote:
Ik had hem gelezen idd. Hij heeft wel een goed punt, en daarnaast zijn zijn columns altijd leuk geschreven vind ik.quote:
30% volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef franklop het volgende:
hoeveel mogen de renners verliezen vandaag? Weer +25%?
Lijkt me niet geheel onmogelijk en dan zijn Blythe en Appolonio (bijna) weg, komt het aan op seconden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef franklop het volgende:
hoeveel mogen de renners verliezen vandaag? Weer +25%?
Als dat zo is en de snelsten er 45.00 over doen dan mag de langzaamste er 11.15 langzamer over doen, dan valt Appollonio er met 1 seconde uit
Bellemakers ook primaquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef noodgang het volgende:
Bulgac verrassend goed bij 1e tussenpunt
Tussenpuntquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Belkov aan de finish op 12 minuten![]()
Tussentijden op het eerste meetpunt zie ik helaas nergens, op de top-10 na.
Die tweede doet het (in broncode), die eerste helaas nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tussenpunt
en
Eindpunt
Wel zelf verversen
José Beenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef Limburg82 het volgende:
Weet hier iemand toevallig, wie die vrouw is, die momenteel commentaar levert bij de Ronde van Belgie op Eurosport?
Nu wel, met copy pasten een keer teveel op backspace geduwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tweede doet het (in broncode), die eerste helaas niet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nu wel, met copy pasten een keer teveel op backspace geduwd
11:52 op de finish, rare indeling gehadquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef noodgang het volgende:
Belletti 9:14 achterstand bij 1e punt? oh-ow
Zal wel van zijn ploegleider te horen hebben gekregen dat hij nu wel overdreven relaxed bezig wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
11:52 op de finish, rare indeling gehad
Nog geen Ned commentaar alleen, of staan mijn tv instellingen weer eens verkeerdquote:
Gewoon Zonneveld en Berkhout hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Nog geen Ned commentaar alleen, of staan mijn tv instellingen weer eens verkeerd
Die zit nog in de jaren '90 met z'n hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef Mykonos het volgende:
Nu interview op mijn stream met BMC-manager Baldiato die voor de wedstrijd zegt dat de renners er 30-35 minuten over zullen doen![]()
Dat is of een vertaalfout, of een opvallende misrekening...
Sinds dit jaar wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Sheepcidus het volgende:
eurosport doet normaal toch geen ronde van belgie?
1ste tijdrit was 30%quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef Felagund het volgende:
Wat is de tijdslimiet, 25% van de winnende tijd?
quote:
twitter:daniellloyd1 twitterde op donderdag 23-05-2013 om 15:17:20Anyone know why Pirazzi didn't start today? reageer retweet
Ik moet nu aan het d-woord denkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]twitter:daniellloyd1 twitterde op donderdag 23-05-2013 om 15:17:20Anyone know why Pirazzi didn't start today? reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op donderdag 23-05-2013 om 15:19:00@mrconde That's what the producers told us. Need to confirm reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op donderdag 23-05-2013 om 15:21:02Ahhh, Pirazzi about to go off the ramp now apparently. reageer retweet
Ik zou het geeneens erg vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Momo... het volgende:
Ik lach me dood alstie daardoor buiten tijd aankomt
mag dik een kwartier verliezen, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Momo... het volgende:
Ik lach me dood alstie daardoor buiten tijd aankomt
Heeft hij dan ook 5 minuten extra bij zijn tijd, of is zijn tijd toch pas begonnen op het moment dat hij vertrok?quote:
5 minuten extra. Zijn tijd begon te lopen op het moment dat hij had moeten starten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft hij dan ook 5 minuten extra bij zijn tijd, of is zijn tijd toch pas begonnen op het moment dat hij vertrok?
precies. Vanaf de officiële starttijd begint de klok te lopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft hij dan ook 5 minuten extra bij zijn tijd, of is zijn tijd toch pas begonnen op het moment dat hij vertrok?
Oh zo te lezen liep zijn tijd dus ook al
Minder toch? Volgens mij z'n 13 minuten als de winnaar rond 44 minuten rijdt. Maar dat haalt Pirazzi wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
mag dik een kwartier verliezen, dat gaat niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |