Dat heb ik er niet bij gezegd. Met een stuk touw kan je jezelf ermee vast bindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie. Een reactie van iemand anders niet sympathiek vinden en daarna zeggen dat de ander zich maar moet verhangen
Tijd dat de Krohnplatz weer eens terugkomt ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef theodoor9 het volgende:
Dit waren pas klim-tijdritten:
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?t=7585
Evans verder niet vergeten. En gezien de eerste tijdrit zou ik Scarponi ook niet uitvlakken. Want die reed daar al goed, deze tijdrit zal hem dan nog wel meer liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef Momo... het volgende:
Vincenzo Nibali , Carlos Betancur en Rigoberto Uran zijn denk ik de favorieten
Was het niet Garzelli die toen won?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Evans verder niet vergeten. En gezien de eerste tijdrit zou ik Scarponi ook niet uitvlakken. Want die reed daar al goed, deze tijdrit zal hem dan nog wel meer liggen.
Daarnaast een Kangert en wie weet kan Pellizotti zijn kunststukje herhalen van de Krohnplatz.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben in de war met 2008. Toen won hij wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Was het niet Garzelli die toen won?
Evans is zeker ook wel een favoriet morgen idd.
Inderdaad. Vond ik ook zo jammer bij Gilberto Simoni. Die reed in zijn laatste jaar ook niets meer. Al is die aankomst van hem in die klimtijdrit wel epischquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jaartje te laat gestopt. Wat rijdt die een kleurloze Giro seizoen.
Een dergelijke manier van klimmen zien we ook niet echt meer, omdat dat meestal de platgespoten renners waren. Enige die in de buurt komt is Rodriguez, maar die kan het dan alleen op de muurtjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef Ereinion het volgende:
Simoni was een held ja. Een paar jaar echt van genoten. Er rijdt op dit moment niet echt een pure klimmer van zijn niveau rond, wel jammer.
Zoncolan 2007 was toen inderdaad best bazig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:27 schreef Ereinion het volgende:
Simoni was een held ja. Een paar jaar echt van genoten. Er rijdt op dit moment niet echt een pure klimmer van zijn niveau rond, wel jammer.
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn handquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Zoncolan 2007 was toen inderdaad best bazig.![]()
[ afbeelding ]
Het jaar waarna we dachten dat Mandy alles zou gaan winnen in de toekomst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |