2 jaartjes. Vorig jaar was het ook niet veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jaartje te laat gestopt. Wat rijdt die een kleurloze Giro seizoen.
Gewoon met vier man naar de top rijden, waarvan drie van Saunier Duvalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Dat filmpje...
Saunier - Duval boys (wat een team was dat) weer lekker in de aanval, Perez Cuapio heeft tijd voor die ongein en een ander zit echt te sterven in het laatste wiel, lol, het contrast...
Tjah, hun manager (Giannetti) pompte zichzelf ooit in coma met doping tijdens z'n actieve carriere, dus wat verwacht je dan hé ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon met vier man naar de top rijden, waarvan drie van Saunier DuvalWat een ploeg was dat.
Tsja, Gianetti. Hij wilde van Ricco duidelijk zijn opvolger maken (die ook gewoon zijn ziekelijke manier van gebruiken heeft afgekeken). En dan zat bij dit drietal nog geeneens Cobo, die Gianetti ook hoogstpersoonlijk Vuelta winnaar heeft gemaakt, maar bij andere ploegen geen meter vooruit komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, hun manager (Giannetti) pompte zichzelf ooit in coma met doping tijdens z'n actieve carriere, dus wat verwacht je dan hé ...
Dat was Tre Cime met Piepoli/Ricco volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Perez Cuapio met de drietand van die Duitse duivel in zijn hand
Tre Cime kan ook wel ja. Mooie ronde was dat inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was Tre Cime met Piepoli/Ricco volgens mij.
Geweldige Giro was dat (geen mooiere grote ronde gezien sindsdien)
Het is duidelijk dat er koppen gaan rollen bij de NOS, want dat kan natuurlijk niet. Men moet wel kritisch zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Commentator van de NOS vergeet bij de samenvatting Visconti te verdenken van doping gebruikGemiste kans.
Buren heeft het niet tot in de uitzending geschopt, de essentiële Stef Clement fanclub wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er koppen gaan rollen bij de NOS, want dat kan natuurlijk niet. Men moet wel kritisch zijn.
Ik mag er toch wel vanuit gaan, dat ze kritisch hebben besproken dat Buren is verschoven naar morgen?
Dan missen ze bij de NOS toch wel de essentie. De Giro is geen hoofdact, want het is het voorprogramma van Buren. En van dat voorprogramma is de Ronde van België weer het voorprogramma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buren heeft het niet tot in de uitzending geschopt, de essentiële Stef Clement fanclub wel.
Dat zal Breukink geweest zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
Verder is het afwachten welke vorm Kessiakoff morgen meeneemt. Vlak Niemiec ook niet uit.
Het mooiste zou natuurlijk zijn: Gesink, Kelderman of Clement (of andere Nederlander). Want we hebben het weleens over het uitblijven van Nederlandse ritzeges in grote rondes, maar hoe lang is het wel niet geleden dat een Nederlander een tijdrit won in een grote ronde![]()
Niet dat ik het zie gebeuren overigens. Wel zie ik dat drietal wel een goede tijd neerzetten.
Dat laatste zeg ik zelf alquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zal Breukink geweest zijn.
Persoonlijk vind ik tijdrijden het saaiste onderdeel van het wielrennen en een klimtijdrit vind ik zonde van een berg waarop ook duels uitgevochten konden worden.
Zal ook maar niet te veel hopen op een Nederlander die wint morgen, dat gaat echt niet gebeuren.
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede gewordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Clement werd wel ooit 3de in een tijdrit in de Vuelta, maar verder is een Nederlander de laatste jaren niet gekomen inderdaad.
Het ging over grote rondes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede geworden
Daarom hebben we het hier juist over de drie grote rondes. In de kleine rondes wint er een aantal keer per jaar wel een Nederlander een tijdrit. En ereplaatsen komen zelfs vrij vaak voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de iets kleinere rondes toch wel? Lieuwe Westra is vorig jaar in een aantal tijdritten tweede geworden
ah zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom hebben we het hier juist over de drie grote rondes. In de kleine rondes wint er een aantal keer per jaar wel een Nederlander een tijdrit. En ereplaatsen komen zelfs vrij vaak voor.
Die kon dat af en toe ook wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah zo.
Zie nog een vijfde plaats voor Erik Dekker in 1997 in een tijdrit in de Tour
Volgens mij vooral wat kleiner werk gedaan. Maar volgens mij was hij wel aantal jaren achtereen telkens op de afspraak in de Giro. Ik ben er nog een keer hoog mee geeindigd in een pooltjequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pérez Cuapio , nog zo eentje in het rijtje "Midden en Zuid-Amerikaanse klimmertjes die opeens in de Giro de bergen opvlogen" waarvan je je afvraagt : wat is daar in godsnaam mee gebeurd nadien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |