Precies. Alleen Di Luca en Visconti die op de klim gingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tsja dat het stilvalt in het peloton is geluk hebben, maar het was toch degene die het initiatief nam op de klim. Toch te weinig initiatief bij de rest.
Gewoon geschorst worden van november tot februari, niets aan het handje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zeker als je achter een Ferrari-klant eindigt.
Echt stil viel het anders nooit. Tenzij er echt een stuk of 5 frisse mannen kop over kop waren gegaan hadden ze hem niet teruggepakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door dat hollen en stilstaan. Dat is altijd gunstig voor de man voorop.
Zit even die Avondetappe terug te kijken, toen was Tour de Fifi er nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij visconti moet ik steeds aan die hele slechte rebus van de avondetappe denken.
Vraag me zelfs af of ze Visconti hadden teruggepakt als ze waren gaan rijden. Meeste ploegen hadden hooguit 1 mannetje over.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Alleen Di Luca en Visconti die op de klim gingen.
met fifi in dat witte pak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit even die Avondetappe terug te kijken, toen was Tour de Fifi er nog
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Zelva het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:56:33The jury's upheld the @BlancoCycling appeal. No gap for Gesink in the yesterday's stage. #giro reageer retweet
![]()
Achter het podium zeker net nog wat mondwerk verrichtquote:
Al die knoflook in die pasta'squote:
Ze verwachten vrijdag -10 graden op de Gavia. Lijkt me toch ietwat aan de frisse kant.quote:
Jury weet ook niet wat ze willen.quote:
Met sneeuw bovendien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verwachten vrijdag -10 graden op de Gavia. Lijkt me toch ietwat aan de frisse kant.
http://www.yr.no/place/Italy/Lombardy/Passo_di_Gavia/
Maar als iemand de bocht mist, kun je 'm daarna wel gaan uitgraven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval niet het ravijn induiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |