SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
hahaha!Hij voelt erg degelijk aan, zo ziet het er ook uit,quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij is wel nice zegMaar eens even over nadenken
15 dollar is niet veel voor een leuk horloge derbij
Heeft het ding ook nog een beetje kwaliteit?
![]()
![]()
Ff TR gedaan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Had ik ook al gedaanquote:![]()
Hmm ga dr nog eens even over nadenken, die met het zwarte bandje is opzich ook wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef 0wen het volgende:
hahaha!
[..]
Hij voelt erg degelijk aan, zo ziet het er ook uit,
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Oh okequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik ook al gedaan![]()
[..]
Hmm ga dr nog eens even over nadenken, die met het zwarte bandje is opzich ook wel leuk
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zoiets?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wacht, iets andersquote:
Zo
[Chinese Webshops] Topic #258 Met leuke horloge's
Als we jou toch niet haddenquote:![]()
Vandaag mijn twee Xtar's binnen gekregen, 14e besteld via Ebay;
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)DME:B:EOIBSA:NL:3160
Komen blijkbaar gewoon direct bij Xtar weg aan de envelop te zien.
De Chinees zei toen dat het niet goedkoper kon! Nu hebben ze toch de prijs aangepast. Maar even een berichtje sturen nu ik nog geen feedback gegeven heb![]()
@Monkeybrain; een idee hoe ik ze het beste op kan laden totdat mijn veilige(re) lader binnen is?
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 22-05-2013 17:51:59 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
OkOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nu is het te laat. Zit mobielOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Thanks!quote:
Ook maar even een 5mw laser besteld, voor $1.50
maar ach, wat kan er mis gaan behalve dat dat ding in mijn gezicht explodeert![]()
Even een vraagje over die horloges uit het verre Oosten: zijn de bandjes gebaseerd op dunne Chinese polsjes?![]()
Ik heb aanzienlijk brede polsen en het koste hier in Nederland al moeite om een horloge te vinden die om mijn pols paste. Heb nu ~3 jaar een Festina met zo'n gesloten metalen band, weet niet hoe het systeem heet. Er zijn ook leren bandjes meegeleverd bij mijn horloge, maar dan zou ik die gesp sluiting in het uiterste gaatje moeten doen, weinig draagcomfort. Heb hier al zeer mooie horloges voorbij zien komen maar ik koop liever niet een horloge om er vervolgens achter te komen dat hij te smal is voor mijn polsen.
(Ondertussen wacht ik al bijna anderhalve week op mijn geld dat ik van mn bank naar m'n PayPal overgeschreven heb, lijkt altijd eeuwen te duren bij mij. Ik wil dingen bestellen ja!?![]()
)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik moet altijd meerdere schakels verwijderen (Shark/WEIDE/Curren).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Link?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef wihehin het volgende:
Ook maar even een 5mw laser besteld, voor $1.50
maar ach, wat kan er mis gaan behalve dat dat ding in mijn gezicht explodeert
Money2 is je vriend!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef N22 het volgende:
Even een vraagje over die horloges uit het verre Oosten: zijn de bandjes gebaseerd op dunne Chinese polsjes?![]()
Ik heb aanzienlijk brede polsen en het koste hier in Nederland al moeite om een horloge te vinden die om mijn pols paste. Heb nu ~3 jaar een Festina met zo'n gesloten metalen band, weet niet hoe het systeem heet. Er zijn ook leren bandjes meegeleverd bij mijn horloge, maar dan zou ik die gesp sluiting in het uiterste gaatje moeten doen, weinig draagcomfort. Heb hier al zeer mooie horloges voorbij zien komen maar ik koop liever niet een horloge om er vervolgens achter te komen dat hij te smal is voor mijn polsen.
(Ondertussen wacht ik al bijna anderhalve week op mijn geld dat ik van mn bank naar m'n PayPal overgeschreven heb, lijkt altijd eeuwen te duren bij mij. Ik wil dingen bestellen ja!?![]()
)
![]()
Really bobbert?quote:
• http://chinaprices.us?q=5mw%20laser
• http://www.ebay.com.au/sc(...)H_PrefLoc=2&LH_BIN=1The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je kan vannacht bij mij komen slapen, laden we ze wel opquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
@Monkeybrain; een idee hoe ik ze het beste op kan laden totdat mijn veilige(re) lader binnen is?
![]()
Anders wachten op een lader, je kunt ze niet rechtstreeks in het stopcontact schuiven![]()
Een cheapo lader hoeft niet direct slecht te zijn, zolang je ze maar tot maximaal 4.20V laat opladen.![]()
Ik wilde alleen weten welke van de zoveel lasers hij heeft gekozen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Really bobbert?
• http://chinaprices.us?q=5mw%20laser
• http://www.ebay.com.au/sc(...)H_PrefLoc=2&LH_BIN=1Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat als 'ie daadwerkelijk explodeert, je meteen weet welke je in huis gaat halen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor het aanbod, maar dan stop ik ze wel in mijn el-cheapo laderquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kan vannacht bij mij komen slapen, laden we ze wel op![]()
Anders wachten op een lader, je kunt ze niet rechtstreeks in het stopcontact schuiven![]()
Een cheapo lader hoeft niet direct slecht te zijn, zolang je ze maar tot maximaal 4.20V laat opladen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat betreft horloges, heb er ook eentje onderweg. Mijn algemene ervaring met horloges van ebay uit china is zeer goed, vaak degelijk makkelijk het batterijtje laten vervangen als ie kapot is (of een nieuwe kopen, goedkoper), Bouwkwaliteit van de kasten vind ik altijd best wel heel erg goed. Enige nadeel is dat de bandjes van 'leren' bandjes echt mindere kwaliteit zijn, en gezien ik elke dag mn horloge draag, sja. Je ken niet alles hebben he
![]()
Heb nu voor de verandering een digitale besteld met metalen band. Ben ik altijd een beetje wary over, hou niet van koud metaal op mn huid als ik m om mn pols doe, Maar voor 7$ incl shipping kan ik me geen buil vallen. Zal wel even een fotootje posten als ie er is.
Koekje d'r bij?![]()
die van TinyDeal, als ik hem heb zal ik zeggen hoe die bevalt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten welke van de zoveel lasers hij heeft gekozen.![]()
Zou één van jullie kunnen kijken of deze link het bij jullie wel doet?
http://chinaprices.ru/go.php?shop=buyincoins&sku=P000196
Ik krijg steeds:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.buyincoins.com
Suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.buyincoins.com/new_en/details/bluetooth-usb-2-0-dongle-adapter-100m-pc-laptop-02-miniusb-product-197.html openen
Probeer opnieuw te laden: www.buyincoins.com/new_en/details/bluetooth-usb-2-0-dongle-adapter-100m-pc-laptop-02-miniusb-product-197.html
En op IE
This page can't be displayed
Make sure the web address http://www.buyincoins.com is correct.
Look for the page with your search engine.
Refresh the page in a few minutes.![]()
Wow! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef shiznuts het volgende:
Works fine here...
Enne over horloges gesproken...
[ afbeelding ]
Hopelijk is 'ie er snel. Ben echt benieuwd hoe 'ie uitpakt!![]()
Haaaa bij mij doet 'ie het!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef wihehin het volgende:
Zou één van jullie kunnen kijken of deze link het bij jullie wel doet?
http://chinaprices.ru/go.php?shop=buyincoins&sku=P000196
Ik krijg steeds:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.buyincoins.com
Suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.buyincoins.com/new_en/details/bluetooth-usb-2-0-dongle-adapter-100m-pc-laptop-02-miniusb-product-197.html openen
Probeer opnieuw te laden: www.buyincoins.com/new_en/details/bluetooth-usb-2-0-dongle-adapter-100m-pc-laptop-02-miniusb-product-197.html
En op IE
This page can't be displayed
Make sure the web address http://www.buyincoins.com is correct.
Look for the page with your search engine.
Refresh the page in a few minutes.Maar heb vaak zat het zelfde als dat jij hebt maar dat ligt denk ik gewoon aan de site hoor
![]()
![]()
Ligt inderdaad aan de site, elke andere site doet het (gelukkig) wel. Wat ik wel gek vind, bij mij thuis doet die het nooit maar op school wel altijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haaaa bij mij doet 'ie het!Maar heb vaak zat het zelfde als dat jij hebt maar dat ligt denk ik gewoon aan de site hoor
Dan maar morgen op school bestellen![]()
![]()
Is de Longfin. Had rondgemaild naar eBay-sellers omdat ze niet naar Oostenrijk sturen en eentje die bij M2COutlet zat wilde dat wel regelen. Is wel een van de duurdere modellen, zo'n 40 USD (voor mij 46 USD). Maar naar Nederland sturen de meeste eBay stores zoals Titina_koo, Koo_Titina, 18direct en weet ik het wel allemaal, vind je hier wel tussen: http://www.ebay.com.au/sc(...)=1&_udlo=26&_udhi=50 . De zwarte is echter erg geliefd en niet zo makkelijk meer te vinden. Eigenlijk alleen nog de 'golden' overal op voorraad.quote:En via een proxy dan..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan de site, elke andere site doet het (gelukkig) wel. Wat ik wel gek vind, bij mij thuis doet die het nooit maar op school wel altijd
Dan maar morgen op school bestellen
• https://www.proxfree.com of
• http://www.hidemyass.com/proxy/
.. of zo?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eventjes gekeken naar de "schade"![]()
Stel dat dittttt;
Op mijn nachtkastje gebeurde( Niet dat er zoveel spanning op stond maar toch
). Ik ga in 't vervolg toch maar kijken naar wat meer kwaliteitsproducten uit China. Vorige maand zo'n USB blokje uit mekaar geknald in t stopcontact met doorgeslagen stoppen en een verbrandblokje en nu dit
![]()
![]()
Hier doet BIC t gewoonOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou eens een malware scanner over je pc heen halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan de site, elke andere site doet het (gelukkig) wel. Wat ik wel gek vind, bij mij thuis doet die het nooit maar op school wel altijd
Dan maar morgen op school bestellen
Iig ff in een dosboxje ipconfig /flushdns
Modem + router resetten wil misschien ook wel eens helpen. Zal nml wel of iets op je pc zijn dat dns verneukt, of iets vaags met modem/router. Als je het helemaal uit wil sluiten, probeer je eens naar de url te pingen, en typ het ip adres wat terugkomt dan eens in je browser.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ben van plan om zo'n wireless charger voor mijn lumia 920 aan te schaffen. nu heb ik niet zo'n hele goede ervaring met china-Iphonestekkertjes rechtstreeks op het stopcontact (poef-zwart). maar zou deze inductie-charger kwaad kunnen? of in t ergste geval dat ie natuurlijk (ondanks het EU-keurmerk) ook poef-zwart doet
?
http://www.chinabuye.com/(...)google-nexus-4-whiteNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Heb Malwarebytes en die geeft geen melding, andere aan te raden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou eens een malware scanner over je pc heen halen.
Iig ff in een dosboxje ipconfig /flushdns
Modem + router resetten wil misschien ook wel eens helpen. Zal nml wel of iets op je pc zijn dat dns verneukt, of iets vaags met modem/router. Als je het helemaal uit wil sluiten, probeer je eens naar de url te pingen, en typ het ip adres wat terugkomt dan eens in je browser.
ipconfig /flushdns helpt ook niet, weet wel een hele tijd geleden had ik iets via opendns geklooid, zou dat het kunnen zijn?
Vind het wel gek dat het alleen bic is en geen enkele andere siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Op mijn mobiel en tablet (allebei android) doet die het ook niet, ligt dus denk ik aan mijn XS4ALL verbinding![]()
Ik denk niet dat het aan mijn computer ligt aangezien de site het op mijn mobiel (via wifi) ook niet doetquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef bobbernaut het volgende:
Probeer Avast eens, en dan een opstart scan.
http://www.china-gadgets.(...)nda-giraffe-ab-828e/_!
![]()
Ja! Thanks! Een proxy doet het dus wel gewoon... alleen het zoekvlak doet het dan nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef shiznuts het volgende:
En via een proxy dan..
• https://www.proxfree.com of
• http://www.hidemyass.com/proxy/
.. of zo?
Heeft mijn vader het internet ook via een chinese webshop gekocht ofzo??![]()
![]()
Jaren terug verkocht DX ze ook, is natuurlijk niet overal illegaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef wihehin het volgende:
http://www.manafont.com/p(...)28-p-13052?rp=816766
EEEEHHHH WAT?!![]()
Volgens mij heb ik jou BIC kwaal over genomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef wihehin het volgende:
http://www.manafont.com/p(...)28-p-13052?rp=816766
EEEEHHHH WAT?!Deze site doet het bij mij (tijdelijk?!?) niet. Probeer het strx wel weer heheh
Edit: Ennnnnnnn hij doet het! Hmm zal douane leuk vinden haha
[ Bericht 4% gewijzigd door Deugniett op 22-05-2013 22:31:19 ]![]()
Werkt hier ook, leuk als het door de douane komt, maar je kan wel meneer de agent verwachten..
Ps, je kan ook boksbeugels en pepperspray kopen op sommige sites hier
Op een of andere manier kan het vast wel, maar de vraag is: waaromquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef bobbernaut het volgende:
Werkt hier ook, leuk als het door de douane komt, maar je kan wel meneer de agent verwachten..
Ps, je kan ook boksbeugels en pepperspray kopen op sommige sites hier![]()
Correct. Gebruik hier opendns ook en problemen. Zoals gezegd; om dns problemen te becestigen of uit te sluiten, start even een dosboxje, of ga binnen windows naar start -> uitvoeren -> cmd. Typ vervolgens:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan mijn computer ligt aangezien de site het op mijn mobiel (via wifi) ook niet doet
Ping www.buyincoins.com
Als het goed is, komt daar een ip adres terug. Deze even hier posten. Komt er geen ip adres terug of iets als 127.0.0.1, dan is er iets mis.Kan self ff niet pingen aangezien ik ff alleen op de ipad zit, anders had ik je zelf ff het rechstreekse ip adres gegeven om te proberen in de browser. :p
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Meer FOK!kers hier die elektronische sigaretten/ accessoires uit China halen? Iemand een nieuwe aanrader voor mij? Wil mijn verzameling uitbreiden...Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Overigens:Voor mensen met DNS problemen. Bron: ip-adress.com, eigen risico.quote:We include detailed information like the server IP Address which is 108.168.158.254. Buyincoins.com resides at SoftLayer Technologies in Dallas, TX, United States. The domain Buyincoins.com was first registered on 05/09/2009 which was 4 years and 12 months ago and is set to expire on May, 05, 2016.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Die site met goedkope tablets en mobieltjes die 'te mooi was om waar te zijn' : Tabletinn,
Was ook te mooi om waar te zijn, hij is uit de lucht.![]()
Ben zelf nog op zoek naar een goede zaklamp, is deze van DX iets?
Edit: China: creepy, een tikkeltje racistisch, maar ze hebben wel humor.
(En ze zijn goedkoop.)
[ Bericht 50% gewijzigd door LKVBHD op 23-05-2013 15:07:35 ]Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Dat kan ik niet echt een zaklamp noemen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef LKVBHD het volgende:
Ben zelf nog op zoek naar een goede zaklamp, is deze van DX iets?![]()
link?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
Nitecore want ik ben hardcore![]()
Bedankt voor het posten van deze lader, moest nog een fatsoenlijke kopen en de prijs is nu goed![]()
Kijk eens naar al die indicatielampjes![]()
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jup van die hele China post tracken klopt vaak geen drol. Maar zou ook zomaar kunnen zijn dat ze vanuit daar weer verder verspreiden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef sb.kim87 het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat de post van China Airmail een omweg maken via Noorwegen?![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb 6 mei een hoesje besteld op ebay, goede seller etc, maar het hoesje is nu nog stééds NIET verzonden!?
Wat moet ik doen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach zo, dank je voor de snelle reactie! Heb het nog nooit meegemaakt, raar dat ie zolang daar blijft zitten. Kennelijk werken de Noren op dezelfde tempo als DXquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup van die hele China post tracken klopt vaak geen drol. Maar zou ook zomaar kunnen zijn dat ze vanuit daar weer verder verspreiden.
hoi![]()
tvpquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef LKVBHD het volgende:
Ben zelf nog op zoek naar een goede zaklamp, is deze van DX iets?
Edit: China: creepy, een tikkeltje racistisch, maar ze hebben wel humor.
(En ze zijn goedkoop.)![]()
Ik krijg:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Correct. Gebruik hier opendns ook en problemen. Zoals gezegd; om dns problemen te becestigen of uit te sluiten, start even een dosboxje, of ga binnen windows naar start -> uitvoeren -> cmd. Typ vervolgens:
Ping www.buyincoins.com
Als het goed is, komt daar een ip adres terug. Deze even hier posten. Komt er geen ip adres terug of iets als 127.0.0.1, dan is er iets mis.Kan self ff niet pingen aangezien ik ff alleen op de ipad zit, anders had ik je zelf ff het rechstreekse ip adres gegeven om te proberen in de browser. :p
Microsoft Windows [Version 6.2.9200]
(c) 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved.
C:\Users\XXXXX>ping buyincoins.com
Pinging buyincoins.com [108.168.158.254] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 108.168.158.254:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
En de tweede keer:
C:\Users\xxxx>Ping www.buyincoins.com
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Packets: Sent = 3, Received = 0, Lost = 3 (100% loss),![]()
Een bericht naar de verkoper sturen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb 6 mei een hoesje besteld op ebay, goede seller etc, maar het hoesje is nu nog stééds NIET verzonden!?
Wat moet ik doen?![]()
Ja ik zag dat mijn pakketje ook op CPH ligt. (China Post)quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef sb.kim87 het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat de post van China Airmail een omweg maken via Noorwegen?![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 6% gewijzigd door lokpokken op 23-05-2013 17:24:43 ]![]()
Het blijft toch moeilijk voor je he..quote:
http://chinaprices.us?q=nitecore%20i4
http://www.aliexpress.com(...)-Free/697209240.html
https://www.fasttech.com/(...)-smart-battery-charg![]()
probeer t nog is
iemand ervaring met de wireless charger voor oa de lumia mobiel?
http://www.chinabuye.com/(...)google-nexus-4-white
zelf met de iphonelaadstekker niet zo (boem-plof) maar hiermee kan toch weinig kapot gaan dan de charger zelf?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Hier moet je hem erop leggen, dan kan je hem net zo goed inpluggen tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef mcwops het volgende:
probeer t nog is
iemand ervaring met de wireless charger voor oa de lumia mobiel?
http://www.chinabuye.com/(...)google-nexus-4-white
zelf met de iphonelaadstekker niet zo (boem-plof) maar hiermee kan toch weinig kapot gaan dan de charger zelf?![]()
![]()
volgens mij is er toch een groot verschil tussen pluggen en leggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier moet je hem erop leggen, dan kan je hem net zo goed inpluggen toch![]()
my 2 cents
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Geplugd kan je hem nog vastpakken en bijvoorbeeld iets mee doen terwijl hij aan het opladen is, bij zo'n draadloos gebeuren moet je het opladen onderbreken. Lijkt me niet heel praktisch nog dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef mcwops het volgende:
[..]
volgens mij is er toch een groot verschil tussen pluggen en leggen![]()
my 2 cents![]()
Vandaag deze gekocht
http://www.kruidvat.nl/do(...)boardcamera&token=-1
In china zag ik hem niet zo goedkoop![]()
![]()
Ok, that's weird, want hier werkt het nml wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik krijg:
C:\Users\XXXXX>ping buyincoins.com
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
En de tweede keer:
C:\Users\xxxx>Ping www.buyincoins.com
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Packets: Sent = 3, Received = 0, Lost = 3 (100% loss),(op dit moment dan) Krijg hetzelfde IP adres terug dus er is geen DNS probleem zo lijkt het. Of er gaat dus iets mis met de site zelf, of je provider doet ergens iets vreemds. Om te kijken tot waar je komt kan je evt. nog proberen in een dosboxje:
tracert www.buyincoins.com
Dan zie je als het goed is een aantal adressen uitkomen. Eerste zal die van je router zijn, om vervolgens naar buiten te gaan over internet. Kan je iig je router/modem helemaal uitsluiten zeg maar. Bij mij geeft dit:
C:\Users\neo2000>tracert www.buyincoins.com
Traceren van de route naar buyincoins.com [108.168.158.254]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.1 <- router
2 * * * Time-out bij opdracht.
3 34 ms 35 ms 54 ms rsd-rc0001-ds102-vl202.core.as9143.net [213.51.1
48.65]
4 23 ms 14 ms 16 ms ht-rc0001-cr102-ae3-0.core.as9143.net [213.51.15
8.108]
5 50 ms 43 ms 32 ms asd-tr0409-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.1
58.102]
6 * 42 ms 45 ms bbr01.eq01.ams01.networklayer.com [195.69.146.82
] <- Knooppunt A'dam
7 130 ms 123 ms 105 ms ae1.bbr02.eq01.wdc02.networklayer.com [50.97.18.
214]
8 116 ms 125 ms 139 ms ae7.bbr01.eq01.wdc02.networklayer.com [173.192.1
8.194]
9 114 ms 123 ms 134 ms ae0.bbr01.tl01.atl01.networklayer.com [173.192.1
8.153]
10 138 ms 147 ms 139 ms ae13.bbr02.eq01.dal03.networklayer.com [173.192.
18.134]
11 133 ms 130 ms 166 ms ae5.dar02.sr01.dal05.networklayer.com [173.192.1
8.217]
12 163 ms 147 ms 189 ms po2.fcr03.sr03.dal05.networklayer.com [173.192.1
18.145]
13 147 ms 145 ms 165 ms 108.168.158.254-static.reverse.softlayer.com [10
8.168.158.254] <- BIC
De trace is voltooid.
------------------------
Is vervolgens alleen verder weinig wat je kan doen vrees ik. Zijn beide zaken waar je weinig tot geen invloed op uit kan oefenen. (provider bellen is het enige wat ik nog kan bedenken, mogelijk kunnen zij wat doen als het aan hun kant zit zeg maar.)Common sense is my super power. What's yours?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ok, that's weird, want hier werkt het nml wel.(op dit moment dan) Krijg hetzelfde IP adres terug dus er is geen DNS probleem zo lijkt het. Of er gaat dus iets mis met de site zelf, of je provider doet ergens iets vreemds. Om te kijken tot waar je komt kan je evt. nog proberen in een dosboxje:
tracert www.buyincoins.comhmm, ik krijg dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is vervolgens alleen verder weinig wat je kan doen vrees ik. Zijn beide zaken waar je weinig tot geen invloed op uit kan oefenen. (provider bellen is het enige wat ik nog kan bedenken, mogelijk kunnen zij wat doen als het aan hun kant zit zeg maar.)
C:\Users\XXXXX>tracert www.buyincoins.com
Tracing route to buyincoins.com [108.168.158.254]
over a maximum of 30 hops:
1 7 ms 3 ms 3 ms fritz.box [192.168.178.1]
2 29 ms 30 ms 35 ms lo1.dr9.d12.xs4all.net [194.109.5.203]
3 23 ms 23 ms 23 ms 1419.ae3.xr4.1d12.xs4all.net [194.109.7.69]
4 24 ms 24 ms 25 ms 0.ge-0-2-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.5.2]
5 * 30 ms 25 ms bbr01.eq01.ams01.networklayer.com [195.69.146.82
]
6 103 ms 104 ms 103 ms ae1.bbr02.eq01.wdc02.networklayer.com [50.97.18.
214]
7 104 ms 104 ms 125 ms ae7.bbr01.eq01.wdc02.networklayer.com [173.192.1
8.194]
8 117 ms 118 ms 118 ms ae0.bbr01.tl01.atl01.networklayer.com [173.192.1
8.153]
9 * 140 ms 139 ms ae13.bbr02.eq01.dal03.networklayer.com [173.192.
18.134]
10 146 ms 164 ms 139 ms ae6.dar01.sr01.dal05.networklayer.com [50.97.18.
195]
11 138 ms 141 ms 138 ms po1.fcr03.sr03.dal05.networklayer.com [173.192.1
18.143]
12 * * * Request timed out.
13 * * * Request timed out.
14
Morgen maar naar Xs4All bellen dan
[ Bericht 0% gewijzigd door wihehin op 23-05-2013 20:14:23 ]![]()
Ik heb weer een berg pakketjes onderweg!
Had een telefoonhoesje vanuit Ierland binnen 3 dagen binnen! (eBay)
14 pakketjes onderweg, aantal telefoonhoesjes, zonnebril, doorzichtige rekenmachine, shrink-gedoe, cardridges...![]()
![]()
shrink? Link?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb weer een berg pakketjes onderweg!
Had een telefoonhoesje vanuit Ierland binnen 3 dagen binnen! (eBay)
14 pakketjes onderweg, aantal telefoonhoesjes, zonnebril, doorzichtige rekenmachine, shrink-gedoe, cardridges...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
shrink? Link?"Heat Shrink Tube"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit spul:![]()
![]()
dacht eerder aan een verkleinmachine oid, niet dit saaie gebeurenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Heat Shrink Tube"
Dit spul:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verkleinmachines halen uit china, ze lopen wel flink voorop daar!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef wihehin het volgende:
[..]
dacht eerder aan een verkleinmachine oid, niet dit saaie gebeuren![]()
![]()
Verkleinmachine?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef wihehin het volgende:
[..]
dacht eerder aan een verkleinmachine oid, niet dit saaie gebeuren
Ik geloof niet altijd wat Chinezen zeggen hoor, soms lijken ze net Tellsell.![]()
![]()
Ik had een vraagje,
Ben al eventjes aan het denken geweest maar eigenlijk nog niet DE oplossing gevonden. Natuurlijk is dit niet direct china gerelateerd maar natuurlijk wil ik het dan daar bestellen![]()
Wij willen kunnen communiceren met onze coureur, we hebben daar echter niet echt een lekkere verbinding, ook geen wifi op de baan. Nu dacht ik aan een portofoon maar ik vroeg me af of er geen betere oplossing voor is. (Zelf een netwerk maken? vanuit de auto?)
Ook vroeg ik me af of het volgende mogelijk is:
Een dashcam die ook via je telefoon daar te zien is. Dus via de auto een soort netwerk creëren? en dan via een lokaal IP naar je telefoon streamen oid?
Als ik hier totaal verkeerd zit met de vraag, mijn excuus.Ajax Amsterdam![]()
3400mAh Pana's van fasttech komen eraan![]()
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen![]()
![]()
netwerk is vertraginig.. Is dat acceptabel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Kuhly het volgende:
Ik had een vraagje,
Ben al eventjes aan het denken geweest maar eigenlijk nog niet DE oplossing gevonden. Natuurlijk is dit niet direct china gerelateerd maar natuurlijk wil ik het dan daar bestellen![]()
Wij willen kunnen communiceren met onze coureur, we hebben daar echter niet echt een lekkere verbinding, ook geen wifi op de baan. Nu dacht ik aan een portofoon maar ik vroeg me af of er geen betere oplossing voor is. (Zelf een netwerk maken? vanuit de auto?)
Een dashcam die ook via je telefoon daar te zien is. Dus via de auto een soort netwerk creëren? en dan via een lokaal IP naar je telefoon streamen oid?
Als ik hier totaal verkeerd zit met de vraag, mijn excuus.![]()
Ik wel:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Bill_E het volgende:
Vandaag deze gekocht
In china zag ik hem niet zo goedkoopquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup en trekpleister ook
[..]
Tja, maar wat heb je dan voor beeld?
• Hier voor 21 dollar 720P - MJPEG / 20FPS max
• Hier voor 22 dollar 1280x960 - ander model
• Zonder CC - 22 dollar voor 1280x960 H.264?
30 euro = +-$38.00
17 euro = +-$22.00
Scheelt net niet de helft, je kan er met wat geluk twee kopen in China voor de prijs van 1 hier.
Ja die bestaand maar of je ze in China kan krijgen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Kuhly het volgende:
Ik had een vraagje,
Als ik hier totaal verkeerd zit met de vraag, mijn excuus.
In deze reeks heb ik wel eens 1 gezien dacht ik: PTA / Camera in je auto (Dashcam) #5:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, enige vertraging is niet erg, hoeveel seconden moet ik aan denken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Bill_E het volgende:
[..]
netwerk is vertraginig.. Is dat acceptabel?Ajax Amsterdam![]()
Nee geen seconde, vergelijkbaar met gsm denk ik zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ja, enige vertraging is niet erg, hoeveel seconden moet ik aan denken?![]()
Pff, dat is echt geen probleem, 3-4 seconden zou zelfs acceptabel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nee geen seconde, vergelijkbaar met gsm denk ik zo.
Ajax Amsterdam![]()
Blijf het maar raar vinden dat ie daar al 3 dagen ligt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja ik zag dat mijn pakketje ook op CPH ligt. (China Post)
[ afbeelding ]
hoi![]()
Ik ben opzoek naar een 2,5 HDD usb 3.0 behuizing. Iemand daar ervaring mee?
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item43b4423de5
www.ebay.com/itm/2-5-Inch(...)&hash=item1e731c1dea![]()
Is het niet gewoon een makkelijkere stap in het proces, eerst het pakketje naar Europa krijgen en vanuit daar naar het juiste land? Ik heb wel vaker gezien dat het niet direct in Nederland terecht maar bijvoorbeeld in Duitsland / België.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja ik zag dat mijn pakketje ook op CPH ligt. (China Post)
[ afbeelding ]![]()
Mijn pakket ligt ook in CPH, ben er alleen niet zeker van of het Copenhagen is of dat de Chinezen weer wat dingen door elkaar halen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef sb.kim87 het volgende:
[..]
Blijf het maar raar vinden dat ie daar al 3 dagen ligt...![]()
Link??? Vrouwenhorloge is vetttquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef wihehin het volgende:
Om met de stroom mee te gaan: ook een horloge gekocht!
[ afbeelding ]![]()
Hebt gij een linkje voor mij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
Nitecore want ik ben hardcore![]()
Bedankt voor het posten van deze lader, moest nog een fatsoenlijke kopen en de prijs is nu goed![]()
Kijk eens naar al die indicatielampjes![]()
[ afbeelding ]![]()
Weet niet hoe lang het is geleden, maar tegenwoordig is dubbelposten (of triple) not-done.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef namemotion het volgende:
Terug van weggeweest! Nog wat gemist? Laatste keer was het de Pre-Order van de G3 ofzo![]()
OT: Syma s107g binnen, in 8 dagen, banggood. Moest er toch meer eens aan. En is leuker dan had ik verwacht. Als dit maar geen verslaving wordt..![]()
Bericht sturen naar verkoper, anders via PayPal geld terugclaimen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
Wat moet ik doen?Sorry... Die examens zijn naar mijn hoofd gestegen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef yorkick het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang het is geleden, maar tegenwoordig is dubbelposten (of triple) not-done.![]()
OT: Syma s107g binnen, in 8 dagen, banggood. Moest er toch meer eens aan. En is leuker dan had ik verwacht. Als dit maar geen verslaving wordt..![]()
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item43b9da2e50quote:
Succes! Die van mij is nu al verzonden, super verkoper!![]()
Thanks, twijfel nog tussen man & vrouwversie, want kan voor beide wel. Die vrouwenversie is wel heel klein en hou wel van stoere grote klokjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef wihehin het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item43b9da2e50
Succes! Die van mij is nu al verzonden, super verkoper!![]()
Morgen weer studiefinanciering binnen dus dan kan ik weer bestellenIk heb mijn banggood syma s107g ook binnen. Nog knap lastig voor de eerste keer zeg! Snap ook wel waarom er zoveel spareparts te koop zijn
Als ik youtube moet geloven dan heb ik bij banggood de "echte" syma gekocht (gezien de klein van de print plaat). Las ergens dat er vrij veel namaak van schijnt te zijn en dat deze minder goed vliegen.
![]()
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen
Fijn te lezen dat mn belastingcenten weer goed besteed wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef Deugniett het volgende:
Morgen weer studiefinanciering binnen dus dan kan ik weer bestellen![]()
![]()
![]()
CPH is de luchthavencode van Copenhagen Airport. En PEK van Beijing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Mijn pakket ligt ook in CPH, ben er alleen niet zeker van of het Copenhagen is of dat de Chinezen weer wat dingen door elkaar halen..![]()
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]
Fijn te lezen dat mn belastingcenten weer goed besteed worden![]()
Ik besteed het tenminste nuttig aan Chinese dingen waar ik over een tijdje niet meer naar om kijk
Ze hebben het al zo zwaar... Moet de Chinese economie natuurlijk wel hoogst persoonlijk stimuleren net als zij dat doen met babymelkpoeder bij ons
![]()
![]()
Ik pink een welgemeend traantje weg om zo gruwelijk veel verantwoordelijkheidsgevoel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugIk besteed het tenminste nuttig aan Chinese dingen waar ik over een tijdje niet meer naar om kijk
Ze hebben het al zo zwaar... Moet de Chinese economie natuurlijk wel hoogst persoonlijk stimuleren net als zij dat doen met babymelkpoeder bij ons
edit: En ook maar even de Nitecore I4 besteld, nu nog de juiste batterijen en vervolgens een gadget waar ik ze in kan stoppen
[ Bericht 9% gewijzigd door funky_fart op 24-05-2013 00:20:56 ]![]()
Hoe kom jij bij Noorwegen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef sb.kim87 het volgende:
[ afbeelding ]OSL zou de IATA code zijn voor Oslo, ICAO: ENGM (Europa-Norway-Garder-Moen). Als je CPH of PEK googlet met 'IATA' erbij, dan kom je erachter wat dat voor luchthavens zijn, logischerwijze slaan die codes ergens op, dus inderdaad Kopenhagen en Peking. Kopenhagen is natuurlijk Deens. Kan trouwens best, hier heb ik al veel via Duitsland gehad, MUC (München) en FRA (Frankfurt) wel.
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
En naar welke lamp je ze laat poweren dan. Minstens 10 BINs toch zeker?
En de I4 Intellicharger idd.Ik heb 'em al tijden, très chique. Helaas toen wel de hoofdprijs voor betaald...
- Mm, nog ff nagekeken, de Jetbeam i4 in oktober 2011 maakte me $32,50 armer.Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben opzoek naar een 2,5 HDD usb 3.0 behuizing. Iemand daar ervaring mee?
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item43b4423de5
www.ebay.com/itm/2-5-Inch(...)&hash=item1e731c1deaMoet eigenlijk ook altijd nog eentje hebben. ShuoLe-serie lijkt me ook wel wat: http://chinaprices.us?q=usb%203.0%202.5&from=15.80 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen
18650B wat is die B?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De B van Bruutquote:![]()
Geen flauw idee, zijn gewoon de sterkte die er te koop zijn en verder hoef je niets te weten
Ik zit aan een fenix tk75 te denken, bij banggood een stuk goedkoper dan in Nederland. 3 xml-u2 met 4 18650quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.En naar welke lamp je ze laat poweren dan. Minstens 10 BINs toch zeker?
. Alleen de potentiële douanekosten.... Misschien eens rondkijken of tegenwoordig de cheapo's van betere kwaliteit zijn. Ik zag mijn slechte ervaring lamp van 50 euro nu voor 30 dollar liggen... dat zijn toch andere prijzen geworden.
Mooi compact, de tk70 is leuk maar veul te grootWeegt ook een ton met 4xD accu's.
Bovenste 4?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]Wat bedoel je.
Ik zie dat mensen linkjes vragen naar de nitecore I4, gewoon fasttech of Ebay. Niet zo heel moeilijk mensen
[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 24-05-2013 07:36:03 ]![]()
Volgende week bij Action, 40 euro. België loopt op woensdag voor op onze weekaanbiedingen![]()
http://www.action.be/prod(...)/9/favoritelistid/35![]()
Oeps, was linkje vergeten....quote:
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650![]()
Ik gok de protected met de meeste reviews:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650
https://www.fasttech.com/(...)rechargeable-3400mah![]()
http://m.action.nl/produc(...)68/favoritelistid/44
Denken jullie dat er hier voor genoeg spare parts zijn?
Op de zijkant staat "Aero-G", eve zoekenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af; dingetje kost maar 15,-quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef bobbernaut het volgende:
http://m.action.nl/produc(...)68/favoritelistid/44
Denken jullie dat er hier voor genoeg spare parts zijn?
Op de zijkant staat "Aero-G", eve zoeken
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
http://www.banggood.com/W(...)08-S109-p-41638.html
De heli lijkt best wel op de S107, en deze staartrotor ook.
En als ik op google "aero g" zoek, krijg ik allemaal shit van de S107.
Dus ik denk dat deze gewoon past met S107 onderdelen!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog even die reviews op ebay doorgenomen en daar klagen toch een behoorlijk aantal mensen dat usb 3.0 snelheden niet worden gehaald etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.Moet eigenlijk ook altijd nog eentje hebben. ShuoLe-serie lijkt me ook wel wat: http://chinaprices.us?q=usb%203.0%202.5&from=15.80 .
Deze bij BIC worden wel goed gereviewd
http://www.buyincoins.com(...)ct-8384.html#reviews
http://www.buyincoins.com(...)-6-product-8382.html![]()
Ik zag die heli van de week bij de Action liggen, zag er inderdaad precies zo uit als mijn Syma, maar op een of andere manier ook weer niet. Misschien zijn het de verhoudingen of zo maar voor dat geld mogen we ook niet veeleisend zijnHeb hem wel alleen gezien nog in de doos dus misschien valtie 100% mee.
![]()
Heb je er ook een paar foto's vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Bill_E het volgende:
Vandaag deze gekocht
In china zag ik hem niet zo goedkoop. ben benieuwd welke versie het uiteindelijk is
(heeft hij HDMI?)
Die van $18,62, want deze is inderdaad protected. BLF code erbij voor 5% korting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650![]()
Snap niks meer van PostNL. Elke dag wordt de bezorg datum weer een dag verschoven lijkt het. Gisteravond stond er dat hij vandaag bezorgd wordt tussen 13:00 en 15:00 dus heb ik even gevraagd of er iemand vandaag thuis kan blijven (moet inklaring + belasting betalen), en nu kijk ik vandaag en staat er dit;
Met andere woorden, de bezorger is vandaag onderweg maar het pakketje wordt morgen pas bezorgd?!?Hopelijk komt hij toch wel vandaag want anders moet ik weer vragen of er morgen weer iemand thuis blijft en daar zitten ze hier ook niet op te wachten (Hele week al iemand thuis gebleven behalve bij gisteren stond er geen bezorg datum
) Stelletje moeiiiiiiimakers bij PostNL
![]()
Heeft iemand hier toevallig ook last van? En heeft iemand mee gemaakt dat het pakketje toch wel vandaag geleverd wordt aangezien de "pakketbezorger onderweg" is?
EDIT: PAKKETJE BINNEN! had de hoop al opgegeven maar hij is nu net binnen
[ Bericht 6% gewijzigd door Deugniett op 24-05-2013 16:00:48 ]![]()
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar foto's van. ben benieuwd welke versie het uiteindelijk is
(heeft hij HDMI?)
Filmpje vanmorgen gemaakt:
tijd data staat nog niet goed.. Ben het nu aan het uploaden op mijn werk, is traag. dus zal wel ff duren voordat hij werkt.![]()
Net bij de Action geweest, toch maar niet de heli gekocht, na een maandje doe ik er toch niks meer mee
Lees de op eens...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef lokpokken het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens hiermee : Arrival at inward office of exchange
[ Bericht 8% gewijzigd door Marco001 op 24-05-2013 15:23:22 ]MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Voor de audioliefhebbers... Vandaag en dit weekend geldig!quote:Introducing the latest offerings from Vsonic- the VSD1! The Vsonic CEO claims that this is the most valued for money IEM they had produced! Indeed, it is sounds very close to the famed GR07 but at a almost 1/3 of the price. We are having an introductory special at SGD45 for the weekend! http://tinyurl.com/vsdonequote:Lend Me UR Ears Eilon Shimko this is kinda a tough question to answer because their sound signature is rather different. The VSD1 is quite similiar to the GR07 sound with a more emphasis on bass. On the hand, i feel that the GR06 has a more emphasis on the mids and harder hitting bass. But as someone who prefers a more balanced presentation, I would prefer the VSD1 over the GR06. In terms of technical quality, I feel that both are quite comparable. I hope this helps!
7 uur geleden · Vind ik leuk · 1
Lend Me UR Ears Zaven Ahmed R02 Silver is a tad more forward sounding. R02 has a slightly less bass quantity compared to the VSd1 but abit more punch . But this does not mean that the VSD1 is a bass monster in any case.
7 uur geleden · Vind ik leuk![]()
~ http://www.lendmeurears.com/product_info.php?products_id=75The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
... Bestel ik een 3M kabel, krijg ik een lullig kabeltje van een meter,, thanks PA..
Waar moet ik klikken om een mail te sturen? Kan het zelf niet vinden..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hoe kan het dat mij bestelling van 13 mei, eerder binnen is dan mijn bestelling ban 7 mei?
allebei via mistertao-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Voor de audioliefhebbers... Vandaag en dit weekend geldig!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.lendmeurears.com/product_info.php?products_id=75![]()
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Je geeft zelf het antwoord, indien mogelijk altijd onder de 22 euro splitsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?
Douanekosten zijn niet eens het probleem, 13 euro administratiekosten van PostNL is het probleem.![]()
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef henk3412 het volgende:
hoe kan het dat mij bestelling van 13 mei, eerder binnen is dan mijn bestelling ban 7 mei?
allebei via mistertao![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef Syphixx het volgende:
[..]
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenNederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:43 schreef Bill_E het volgende:
[..]
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.
Filmpje vanmorgen gemaakt:
tijd data staat nog niet goed.. Ben het nu aan het uploaden op mijn werk, is traag. dus zal wel ff duren voordat hij werkt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
hey!.... een lid van import forumquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.
-Real power isn't given, it must be taken-![]()
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.
dus elk pakje boven de 22 euro moeten jullie ¤13 adminkosten bij betalen ?![]()
![]()
Als ze het pakje eruit vissen.... maar dat gebeurt niet zo heel vaak. Chinezen pakken alles heel gaar in enveloppen terwijl de douane meer grijpt naar doosjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:52 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsen
dus elk pakje boven de 22 euro moeten jullie ¤13 adminkosten bij betalen ?![]()
![]()
Als het eerder moest dan had je beter een verkoper kunnen zoeken met een kortere processing time. ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef lokpokken het volgende:
hehe eindelijk is m'n order bij Aliexpress na 15 dagen verzonden .![]()
niet protected dus fijn om wel te wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De B van Bruut![]()
Geen flauw idee, zijn gewoon de sterkte die er te koop zijn en verder hoef je niets te weten
[..]![]()
Er stond 3 dagen maarja ;pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Gozerd het volgende:
en zoeken met een kortere processing time. ;-)![]()
Tablet is binnen (Ployer momo7 talent 99dollar)! Moest 29euro aan de deur bij betalen maar hier had ik wel rekening mee gehouden. Net even dat ding geroot en dan die Chinese rommel er afgegooidMoet zeggen dat het voor dat geld echt een koopje is! Hij is super snel het scherm ziet er ook echt super uit! Kwam netjes met een EU lader en alle kabels (USB en mini HDMI). Aanradertje hoor
![]()
![]()
Bedankt voor de antwoorden!![]()
Splitsen dus.
(En dan te bedenken dat ik vroeger wel eens voor 40 of 60 euro bij DX bestelde in één keer)Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?
Verder is de beeldkwaliteit precies wat je kan verwachten voor het geld.![]()
Ik had een vraagje wat voor merk is Jiayu is het allemaal origineel in china zelfgemaakte smartphone? Bestaan er namelijk geen clone of namaak van dit soort smartphones?![]()
Dan liever een groproquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.priceangels.co(...)80X720P-s125922.html
Hmmm![]()
iddquote:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
... Bestel ik een 3M kabel, krijg ik een lullig kabeltje van een meter,, thanks PA..
Waar moet ik klikken om een mail te sturen? Kan het zelf niet vinden..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Props, dat je de naam al niet kan spellen.. gopro..quote:
en dat je een vergelijking trekt tussen een go pro en een chinese action cam van +- 30 euro![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtding heeft helemaal geen kleurenschermHet werkt ook niet
![]()
Ik moet ook naar Neo luisteren, gewoon een Pioneer halen![]()
Seriously, geluid via FM is ook crap. Inbouw van een radio is misschien ff wat meer werk, maar daarna is het elke dag gewoon bluetooth aanzetten op de telefoon en streamen maar. En bluetooth streaming heeft echt zwaar betere kwaliteit als die FM prut.![]()
Plus, elke keer zo'n FM transmitter ding in je sigarettenaansterkersocket pluggen vraagt een degelijke constructie van het fm ontvangertje en die Chinezen zijn zelf vaak niet zo goed in het ontwerpen van degelijke dingetjes voor daily use.
Protip: Conrad heeft vaak 'overjarige' modellen autoradio's. Komt de mijne ook vandaan voor ik geloof 80 euro destijds. De pioneer lijkt onverslijtbaar zeg maar, en qua carkit wordt parrot technologie gebruikt dus dat zegt ook wel wat..
Thanx! :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van $18,62, want deze is inderdaad protected. BLF code erbij voor 5% korting.![]()
Www.banggood.comquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:quote:
B. Obama
The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500
United States of 'Murrica
Binnen 3 weken komt de CIA je persoonlijk halen in een onopvallend busje om je naar de kooplocatie te brengen.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ah, je hebt al een VSD1?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.
Verschilt sterk per model oordopjes hoor!
Zal het eens proberen.. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef N22 het volgende:
[..]
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:
B. Obama
The White House
Washington, DC 20500
Binnen 3 weken komt de CIA je persoonlijk halen in een onopvallend busje om je naar de kooplocatie te brengen.![]()
is dit het adres voor een gezamelijke inkoopactie? count me inquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef N22 het volgende:
[..]
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:
B. Obama
The White House
Washington, DC 20500
Binnen 3 weken komt de CIA je persoonlijk halen in een onopvallend busje om je naar de kooplocatie te brengen.![]()
![]()
Ik heb meerdere van dit type dopjes geprobeerd ze blijven gewoon niet zitten in mijn oren. .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.
Ah, je hebt al een VSD1?![]()
Sommige mensen hebben daar inderdaad last van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van dit type dopjes geprobeerd ze blijven gewoon niet zitten in mijn oren. .Die hebben gewoon rare oren die geen IEMs dulden.
Maar ik heb waarschijnlijk 40+ IEMs ofzo geprobeerd en zeg daarom dat het vooral ook per model verschilt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
is dit het adres voor een gezamelijke inkoopactie? count me inIk zat meer te denken aan deze:quote:. Ben hem alleen nog nergens in China tegen gekomen. Beetje teleurstellend.
![]()
vaak komt dat haperen omdat de write snelheid van het geheugen te langzaam is voor het apparaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:41 schreef Bill_E het volgende:
[..]
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.
Verder is de beeldkwaliteit precies wat je kan verwachten voor het geld.
hogere klasse geheugen kaartje lost vaak veel op dus.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
M'n Tenda W308r router ($22.26) is binnen.
Zeer snel: 15/5 besteld en vandaag 24/5 geleverd in België via free China Post.
'k Zie dat die ondertussen niet meer verkrijgbaar is bij die seller maar wel bvb. hier.
Hierbij m'n verslag:
- snelle levering dus
- verpakking was al losgemaakt door m'n ouders waar die geleverd is, maar zat in een grote doos en daarin met soort 'eierkarton', soit, hij is ongeschonden geleverd.
- aansluiten is fluitje van een cent; 'k had de manual (Engels) al op de (Engelstalige) site gedownload (www.tenda.cn):
-> aansluiten op Telenet-switch
-> even 'resetten'
-> alive and kicking
- nadien Wifi instellen (security/password) en we zijn ook draadloos verbonden
Goede Engelstalige web-interface:
En dan het belangrijkste natuurlijk: de WiFi-kwaliteit.
Wel, die is zeer goed om niet te zeggen uitstekend:
M'n zoontje heeft een Cube U9GT3 (8" RK3066 tablet) en de WiFi ontvangst ervan is niet zo denderend, meer zelfs, met m'n oude router (US Robotics USR8054) had hij op zijn tablet geen bereik in de woonkamer (router staat in m'n bureau; tussen bureau en woonkamer nog een inkomhal van 4 meter breed...).
Nu op zijn Cube U9GT3 in de woonkamer op dezelfde plek heeft hij perfecte ontvangst (Wifi-icoontje op 1 'blokje' na volledige ontvangst).
M.a.w. 'k heb echt waar voor m'n geld (ong. ¤17).
Er is nog een Tenda A30 range extender onderweg, die is - zie ik op 17track.net - sinds vandaag in status 'Departure from office of exchange' dus verwacht ik volgende week.
Maar die zal ik niet meer nodig hebben hier in de woonkamer, maar misschien ergens in een andere kamer (zal eens met Wifi-analyser wat metingen moeten doen...).![]()
Goed om te lezen Bart, ding ziet er prima uit! Heb zelf zo'n miniding van Tenda, en ook die blaast lekker straf z'n radiogolfjes door het huis
(Heb het idee dat de Chinezen minder moeilijk doen over zendvermogen)
[ Bericht 6% gewijzigd door funky_fart op 24-05-2013 23:48:03 ]![]()
Als je inklaring en andere extra kosten moet betalen aan de bezorger, staat dit dan ook aangegeven op 'MijnPakket'?![]()
Ziet er zeker goed uit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef bartvangils het volgende:
'k Zie dat die ondertussen niet meer verkrijgbaar is bij die seller maar wel bvb. hier.
Hierbij m'n verslag:
- snelle levering dus
- verpakking was al losgemaakt door m'n ouders waar die geleverd is, maar zat in een grote doos en daarin met soort 'eierkarton', soit, hij is ongeschonden geleverd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- aansluiten is fluitje van een cent; 'k had de manual (Engels) al op de (Engelstalige) site gedownload (www.tenda.cn):
-> even 'resetten'
-> alive and kicking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n zoontje heeft een Cube U9GT3 (8" RK3066 tablet) en de WiFi ontvangst ervan is niet zo denderend, meer zelfs, met m'n oude router (US Robotics USR8054) had hij op zijn tablet geen bereik in de woonkamer (router staat in m'n bureau; tussen bureau en woonkamer nog een inkomhal van 4 meter breed...).
Nu op zijn Cube U9GT3 in de woonkamer op dezelfde plek heeft hij perfecte ontvangst (Wifi-icoontje op 1 'blokje' na volledige ontvangst).
Er is nog een Tenda A30 range extender onderweg, die is - zie ik op 17track.net - sinds vandaag in status 'Departure from office of exchange' dus verwacht ik volgende week.
Maar die zal ik niet meer nodig hebben hier in de woonkamer, maar misschien ergens in een andere kamer (zal eens met Wifi-analyser wat metingen moeten doen...).
Meeste routers hier hebben antennes van 3 dbi, deze heeft 5 dbi.
Ik vind deze werk erg nice:
http://www.tenda.cn/tendacn/product/show.aspx?productid=396![]()
Hmmm, ook maar eens een Chinees dingetje halen.
Die graties modem van m'n provider heeft misschien 1.5M bereik
Vind het aan de andere kant wel stom dat ik dan twee kastjes heb (inet komt via coax binnen).
Deze maar doen misschien: http://detail.tmall.com/item.htm?id=17030125628.
Neen, dat stond er bij mij niet maar kreeg vorige week wel een brief dus kon alvast rekenen hoeveel het ongeveer Zou gaan kostenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:50 schreef jouri1995 het volgende:
Als je inklaring en andere extra kosten moet betalen aan de bezorger, staat dit dan ook aangegeven op 'MijnPakket'?![]()
dat klinkt erg nice..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef bartvangils het volgende:
Hierbij m'n verslag:
- snelle levering dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-> even 'resetten'
-> alive and kicking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die zal ik niet meer nodig hebben hier in de woonkamer, maar misschien ergens in een andere kamer (zal eens met Wifi-analyser wat metingen moeten doen...).![]()
Damnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef shiznuts het volgende:
Hmmm, ook maar eens een Chinees dingetje halen.
Die graties modem van m'n provider heeft misschien 1.5M bereik
Vind het aan de andere kant wel stom dat ik dan twee kastjes heb (inet komt via coax binnen).
Deze maar doen misschien: http://detail.tmall.com/item.htm?id=17030125628.
Dat is nog eens een apparaat!
Buren hebben ook direct geen internet meer als jij op het zelfde kanaal zit![]()
![]()
Beter dan 2mm lang en 2 meter dik![]()
Maar dat zijn toch altijd voordeeltjes, kunnen ze alsnog de juiste opsturen en heb jij gratis krimpkous![]()
![]()
Vandaag Eforchina bestelling binnengekregen, 2 iphone hoesjes en een iPad mini survivor caseheel erg tevreden mee en 13 dagen levering.
Iemand nog tips voor iPhone, iPad elektronica dingetjes uit China?? Geen idee wat te kopen nu!!Das wel een beetje dom van die verkoper! Maar jij kan je geld lekker terugvragen of de juiste bestellen bij die persoon en je houd wat je nu hebt, leuk voor de sier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:22 schreef Goddelijker het volgende:
Sommige e-bayverkopers zijn blind, ik had 2 meter lang en 10mm dik heat shrink tubing besteld, krijg ik 2 meter 2mm dik.
[ afbeelding ]![]()
Ok, dan is het dus een ''fake'' van de 2e versiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:41 schreef Bill_E het volgende:
[..]
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.
Verder is de beeldkwaliteit precies wat je kan verwachten voor het geld.De eerste ''fakes'' hadden n.l. gaps tussen de bestanden (3/4 seconden soms). De ''orginele'' versie heeft wel een HDMI uitgang en ik meen een iets betere chipset. Maar ach, voor dat geld en twee jaar garantie is het best een aardig ding
.
Het probleem zit bij die goedkope dashcams veel vaker in de chipset dan in de geheugenkaartquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
vaak komt dat haperen omdat de write snelheid van het geheugen te langzaam is voor het apparaat.
hogere klasse geheugen kaartje lost vaak veel op dus.
Zelf heb ik een Sandisk class 4 kaartje voor mijn 1080P (15mb/s) dashcam en die doet het prima
Als je je hebt geregistreerd bij MijnPakket en je adres hebt toegevoegd, krijg je dan automatisch alle pakketten te zien die naar jouw adres gaan? Of moet je nog ergens de 3S codes invoeren?
(Ja ik weet dat dit een paar reeksen geleden ook al is genoemd)
Edit: zie net dat ik een 3s of KG code moet invullen, waar haal ik die vandaan?![]()
![]()
Check de OP.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:02 schreef wihehin het volgende:
Als je je hebt geregistreerd bij MijnPakket en je adres hebt toegevoegd, krijg je dan automatisch alle pakketten te zien die naar jouw adres gaan? Of moet je nog ergens de 3S codes invoeren?
(Ja ik weet dat dit een paar reeksen geleden ook al is genoemd)
Edit: zie net dat ik een 3s of KG code moet invullen, waar haal ik die vandaan?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Gedaan, alleen daar staat het ook niet echt in toch? maar ik vraag wel via de twitterquote:
Wie zich afvraagt hoe de pakketjes worden geregistreerd: hier het antwoord![]()
Volgens mij had Rene90 laatst gezegd dat als je bij MijnPakket geregistreerd bent, nieuwe zendingen dan automatisch toegevoegd worden. Verder staat in de OP wel iets over tracken binnen NL.
Hmm, zal het eens doorzoeken. Bedankt voor de goede OP!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij had Rene90 laatst gezegd dat als je bij MijnPakket geregistreerd bent, nieuwe zendingen dan automatisch toegevoegd worden. Verder staat in de OP wel iets over tracken binnen NL.![]()
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij had Rene90 laatst gezegd dat als je bij MijnPakket geregistreerd bent, nieuwe zendingen dan automatisch toegevoegd worden. Verder staat in de OP wel iets over tracken binnen NL.
Alleen het automatisch omzetten van de china code naar 3s gebeurd niet vanzelf blijkbaar.![]()
Maar als je adres is gevalideerd dan zie je wel automatisch alle pakketten die naar je adres gaan, dus ook als de 3s code niet is gegenereerd?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.
Alleen het automatisch omzetten van de china code naar 3s gebeurd niet vanzelf blijkbaar.![]()
weet iemand de nederlandse werktijden van mistertao? ivm berichten sturen is dat behoorlijk irri als ze moren pas antwoorden-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Tja dat is nou china shipping, naar mijn weten hebben ze geen live chat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef henk3412 het volgende:
weet iemand de nederlandse werktijden van mistertao? ivm berichten sturen is dat behoorlijk irri als ze moren pas antwoorden
dus zou je sws moeten mailen..
beter stuur je gewoon je mail nu, en dan reageren ze vanzelf wel terug..![]()
Omzetten naar 3S gebeurt wel automatisch. Nouja je kan het zo stellen dat élk pakket wat met tracking binnenkomt in Nederland "omgenummerd" wordt naar 3S ==> gewoon een extra stickers bij de Intake met 3s code zodat hij voor PostNL makkelijk te volgen is in het systeem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.
Alleen het automatisch omzetten van de china code naar 3s gebeurd niet vanzelf blijkbaar.
Maar opvallende is dat de link tussen de 3S code en HK code volgens mij gewoon ook altijd automatisch gemaakt wordt, tenslote ze kunnen in het systeem kijken en jou de 3S code geven.
De link tussen adres en 3S code is er ook, want PostNL gebruikt de 3S code om jou pakketje naar goede sorteercentrum te krijgen om vanuit daar verder op postcode / adres te bezorgen.
Dus er zit gewoon een automatiseringsstap ergens niet helemaal lekker of is gewoon niet geimplementeerd. Alle data is er, alleen niet goed gelinkt en/of beschikbaar voor ons
(Het is dus écht niet zo dat HK traceerbare pakketjes automatisch al dan niet omgenumemrd in je MijnPakket verschijnen. Dit zeg ik uit ervaring, want heb tientalle pakketen omgenummerd maar geen van alle is automatisch in mijnpakket verschenen)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij mij werkt dat nog steeds niet, ook niet bij binnenlandse pakketjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef wihehin het volgende:
[..]
Maar als je adres is gevalideerd dan zie je wel automatisch alle pakketten die naar je adres gaan, dus ook als de 3s code niet is gegenereerd?Geen referral hier.![]()
FOCALPRICE is lekker bezig hoor! Vandaag de 1cent rekenmachine binnen gekregen. (helaas iets beschadigd maar dat geeft niks)
Ps. folie zit hier nog op hoor dus hij lijkt misschien wat erger dan het is. De bovenkant is bij mij alleen wat ingedeukt enzo, maar misschien dat meerdere hier dit ook hebben?
[ Bericht 13% gewijzigd door Deugniett op 25-05-2013 13:50:57 ]![]()
Bij mij is dat dus gebeurd bij China / Singapore post, ik heb op twitter om een 3s code gevraagd en automatisch zag ik hem daarna in mijnpakket.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omzetten naar 3S gebeurt wel automatisch. Nouja je kan het zo stellen dat élk pakket wat met tracking binnenkomt in Nederland "omgenummerd" wordt naar 3S ==> gewoon een extra stickers bij de Intake met 3s code zodat hij voor PostNL makkelijk te volgen is in het systeem.
Maar opvallende is dat de link tussen de 3S code en HK code volgens mij gewoon ook altijd automatisch gemaakt wordt, tenslote ze kunnen in het systeem kijken en jou de 3S code geven.
De link tussen adres en 3S code is er ook, want PostNL gebruikt de 3S code om jou pakketje naar goede sorteercentrum te krijgen om vanuit daar verder op postcode / adres te bezorgen.
Dus er zit gewoon een automatiseringsstap ergens niet helemaal lekker of is gewoon niet geimplementeerd. Alle data is er, alleen niet goed gelinkt en/of beschikbaar voor ons
(Het is dus écht niet zo dat HK traceerbare pakketjes automatisch al dan niet omgenumemrd in je MijnPakket verschijnen. Dit zeg ik uit ervaring, want heb tientalle pakketen omgenummerd maar geen van alle is automatisch in mijnpakket verschenen)
Ook een ander binnenlands pakket verscheen automatisch op mijnpakket terwijl ik die nooit heb toegevoegd (was voor mijn vader, de hele 3s code was mij onbekend tot ik hem dus zag).![]()
Ik had voor mijn vriendin van die vinger poppetjes gekocht in China omdat ze dat misschien wel kan gebruiken op het onderwijs ofzo, die zijn nu binnen gekomen en best prima kwaliteit. Alleen de eend heeft een stompje![]()
![]()
![]()
Ik heb ook die deukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Deugniett het volgende:
Banggood is lekker bezig hoor! Vandaag de 1cent rekenmachine binnen gekregen. (helaas iets beschadigd maar dat geeft niks)
[ afbeelding ]
Ps. folie zit hier nog op hoor dus hij lijkt misschien wat erger dan het is. De bovenkant is bij mij alleen wat ingedeukt enzo, maar misschien dat meerdere hier dit ook hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
Ik had voor mijn vriendin van die vinger poppetjes gekocht in China omdat ze dat misschien wel kan gebruiken op het onderwijs ofzo, die zijn nu binnen gekomen en best prima kwaliteit. Alleen de eend heeft een stompje![]()
[ afbeelding ]
45 maxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef zerokil het volgende:
Sorry voor deze domme vraag, hoeveel dagen heb je voor een paypal claim?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
gvd quote ipv editOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zou de openings post even lezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef zerokil het volgende:
Sorry voor deze domme vraag, hoeveel dagen heb je voor een paypal claim?![]()
Vragen is toch veel makkelijker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou de openings post even lezen als ik jou was.![]()
![]()
Het was toch Focalprice?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Deugniett het volgende:
Banggood is lekker bezig hoor! Vandaag de 1cent rekenmachine binnen gekregen. (helaas iets beschadigd maar dat geeft niks)
![]()
14 mei 2013 Betaling Aan FocalPrice Inc. Voltooid Details Betaling Aan FocalPrice Inc. -$0,01 USDquote:
Ooops je hebt gelijk zal het wel eventjes aan passen![]()
![]()
Dat is makkelijker ja, alleen als er mensen tijd hebben gestoken in een goede OP waar de meeste info allemaal wel instaat is het soms nutteloos om dingen te vragen die gewoon te vinden zijnquote:![]()
![]()
Het was ook sarcastisch-achtig bedoeldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is makkelijker ja, alleen als er mensen tijd hebben gestoken in een goede OP waar de meeste info allemaal wel instaat is het soms nutteloos om dingen te vragen die gewoon te vinden zijn![]()
![]()
Er kwamen vanochtend 2 pakketjes binnen.
1 enorm pakket met een achteruitkijkspiegelen klein pakketje met Awei oortjes
, netjes verpakt hoor!
![]()
Bij mij is de achteruitkijkspiegel ook gekomen!Doen de magneetjes het nog?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:36 schreef eQuaL het volgende:
fipo
(Sorry klonk ik kon het niet laten)
Maar tof van jullie![]()
Nou dan ben ik ook maar weer de eerste met een product![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13505
[ afbeelding ]
Supersterk zijn zeEn een stuk kleiner dan je zou denken
![]()
Magneetjes![]()
Wtf anders quote je een post van 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef wihehin het volgende:
Bij mij is de achteruitkijkspiegel ook gekomen!
[..]
Doen de magneetjes het nog?
Maar heb ze even uit de lade gehaald voor je, ze doen het nog prima![]()
![]()
Ik verveelde mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wtf anders quote je een post van 4 jaar geleden
Maar heb ze even uit de lade gehaald voor je, ze doen het nog prima![]()
![]()
Iemand enig idee waar ik goedkoop teflon muisvoetjes voor mijn MX518 kan kopen? Op Ebay vind ik een klein aantal verkopers die naar mijn idee toch vrij duur zijn voor een paar stukjes plastic.![]()
Hahaha, die spiegel komt hier dus ook elk moment binnen. Samen met wat superlijm even bevestigen op de fiets van mijn zwagerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
Er kwamen vanochtend 2 pakketjes binnen.
1 enorm pakket met een achteruitkijkspiegelen klein pakketje met Awei oortjes
, netjes verpakt hoor!
![]()
![]()
ik zou voor de g4 gaan denk ik, heb zelf de g3 sinds december al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef Tjacka het volgende:
Nu de jiayu g3 kopen of wachten op de jiayu g4?
maar er zijn meer goeie telefoons![]()
![]()
Link? mijn lcd scherm is stuk van mijn clone Note II dat zal wel 200 euro ofzo kosten denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zou voor de g4 gaan denk ik, heb zelf de g3 sinds december al.
maar er zijn meer goeie telefoons
Kan ik beter een nieuwe China mobiel halen... Maar weet mijn god niet welke.. Wanneer komt de G4 uit dan?Groot fan van User Wotte![]()
je kan bijv. ook voor de OPPO Find 5 gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Link? mijn lcd scherm is stuk van mijn clone Note II dat zal wel 200 euro ofzo kosten denk ik.
Kan ik beter een nieuwe China mobiel halen... Maar weet mijn god niet welke.. Wanneer komt de G4 uit dan?
Hun EU warehouse opent echt bijna: http://europe.oppostyle.com/
OPPO
En dit topic op GoT gaat over Chinese smartphones:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485/last
Op FOK was er ook zo'n topic dacht ik..![]()
Ja, kan hem niet meer vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan bijv. ook voor de OPPO Find 5 gaan
Hun EU warehouse opent echt bijna: http://europe.oppostyle.com/
OPPO
En dit topic op GoT gaat over Chinese smartphones:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485/last
Op FOK was er ook zo'n topic dacht ik..
Groot fan van User Wotte![]()
Net XS4ALL gebeld, zij kunnen er helaas ook niks aan doen dat bic het niet doet... dan maar een proxy blijven gebruiken.
Kan het zijn dat ze mijn IP-Adres hebben geblokkeerd?![]()
Er is ook een Jiayu-specifiek topic, hè.quote:
Kon je natuurlijk lezen in de OP onder het kopje:quote:
[..] Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smartThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kan niet wachten tot ik deze in handen heb...Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
ik heb ook de rekenmachine van focalprice binnen, lijkt op het eerste gezicht niet direct wat mis mee, behalve dat het schermpje een wat aparte kijkhoek heeft...![]()
Gewoon zeggen dat je je sigaret aansteekt met een stopcontactquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kan ik thuis een sigaret aansteken![]()
[ afbeelding ]Waarom zou je in vredesnaam 300 stylussen willen hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef lokpokken het volgende:
Hmm .. ik snap niet waarom ik 300 stylus pennen voor 16 euro heb gekocht. achja![]()
Ik had er 20 nodig en dat was evenduur als 300 ;pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam 300 stylussen willen hebben?![]()
Ah dat verklaart hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ik had er 20 nodig en dat was evenduur als 300 ;p![]()
![]()
Werkt niet altijd, heb 't geprobeerd met 'n koelbox op 12v maar er gebeurde niks. Moest ik 'n "iets" duurder gevalletje tussen zetten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kan ik thuis een sigaret aansteken![]()
[ afbeelding ]"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Nadat iemand van de week de Belgische aanbieding hier neerzette, nu dan maar de Nederlandse. Geen flauw idee of het wat is![]()
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/45![]()
![]()
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.BAM dit is 3KB![]()
Begin je nu alweer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.
In voorgaande delen ook, en het bleek niet zo te zijn.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
waar baseer je die aanname op? een site die voor sommige mensen niet bereikbaar is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem van de week bekeken in de verpakking. Het heeft wel zo'n typisch cheap plastic behuizing maar als het niet werkt kan het zo retourquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef Deugniett het volgende:
Nadat iemand van de week de Belgische aanbieding hier neerzette, nu dan maar de Nederlandse. Geen flauw idee of het wat is![]()
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/45
[ afbeelding ]Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.![]()
![]()
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopen![]()
Zo, mijn bestellingen bij DX/Bang Good zijn gedaan![]()
O.a. telefoonaccu, telefoonhoesje, zaklamp, MicroSD-reader en andere freubeltjes.
Helemaal in m'n nopjes!Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.BAM dit is 3KB![]()
Sipik sk-68. Je kunt ook kijken naar het merk SAiK.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef namemotion het volgende:
Weet iemand een leuk goed kwaliteits zaklampje voor een leuk laag prijsje?![]()
Zojuist bestelling bij BIC geplaatst;
Adem alcohol tester: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-2955.html
Pocket weegschaal: http://www.buyincoins.com(...)le-product-1545.html
Universal spy TV remote: http://www.buyincoins.com(...)-01-product-199.html
2 in 1 laser rood: http://www.buyincoins.com(...)in-product-3297.html
Clicker counter: http://www.buyincoins.com(...)olf-product-781.html
3000mah herlaadbare batterijen 4x: http://www.buyincoins.com(...)y-product-22556.html
En last but not least, groene laserlight: http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-394.html
Totaal: $19.90 (-5% coupon)![]()
Mijn bestelling is anders nog verzondenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.Dus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
![]()
Of PayPal doet weer een actie, 1 klacht te veel --> account opgeschort --> refund van het geld wat er nog stond*;quote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.
Of er waren een heel aantal dingen niet in stock;
Of ze hadden een probleem met het systeem waar de orders in stonden;
Of [insert random event].
*Waarom denk je dat je soms bij verschillende sites voor (bijna) opvolgende orders soms richting verschillende PayPal adressen betaald...
Of hij neemt de theorie over van een paar andere ik-roep-maar-wat-ers.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
Lidl heeft donderdag een soldeerbout station voor 8 euro en een verrekijker voor 40 euro liggen.
Staan niet echt op de website, je moet de digitale folder openen om ze te zien
Neo zocht nog een bouten iemand anders een (gare) verrekijker.
![]()
Op aanraden van een aantal FOK-kers op dit forum wil ik ook een X30SE kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen door deze review. Heeft de reviewer gewoon een slechte versie ?![]()
Must.....Resist....Temptation....!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef LKVBHD het volgende:
Kan niet wachten tot ik deze in handen heb...
Argh.... toch niet kunnen weerstaan...![]()
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon primaquote:Op zondag 26 mei 2013 10:59 schreef JiePieWie het volgende:
Op aanraden van een aantal FOK-kers op dit forum wil ik ook een X30SE kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen door deze review. Heeft de reviewer gewoon een slechte versie ?![]()
![]()
Zoiets dacht ik al. Ik heb er nu 2 besteld via Mister Tao:quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon prima
Leuke prijs voor (hopelijk) zo'n goede MP3 voor de kids op vakantie. Nu maar hopen dat het voor eind juli binnen is![]()
![]()
Is gewoon weer zo'n poging tot paniek zaaien zoals dat wel vaker is gebeurd in deze reeks.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
Alleen vroeger was het grappig.Geen referral hier.![]()
99%?!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef lokpokken het volgende:
Hmm 28 mei bij Aliexpress 99% korting op (telefoon) accessoires .Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ZO!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja, http://www.aliexpress.com(...)n-preview/index.html en scroll maar helemaal naar onder.
Leuk, totdat je de kleine letters gaat lezen
Deze lijkt me dan nog interessantOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZO!
[ afbeelding ]
Leuk, totdat je de kleine letters gaat lezen
[ afbeelding ]
Deze lijkt me dan nog interessant![]()
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;p
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spamOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee over 8 uur ;p, om de 12 uur komen er weer 100 beschikbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spam![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
ib4 spamquote:Q:Do I need to return the product after my trial?
A: If you post a written user view and a video user experience in accordance and to the satisfaction of the seller, you can retain the product you received for your personal use. However, if you failed to comply with the requirements, you have to return the product to the seller and pay for the shipping costs for returning the product to the seller.![]()
![]()
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?quote:![]()
ik denk niks, maar je weet maar nooit..quote:Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?![]()
straks staat de chinaKnokploeg© voor de deur...![]()
Straks krijg je de Yakuza op je afquote:
Oh..quote:
21 boys staat er tussen, Lijkt net een of andere gay orgie ietsquote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)iminal_organizations![]()
![]()
Wat vind je van deze als AAA optie? http://dx.com/p/tank007-e(...)green-1-x-aaa-173380quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef Painore het volgende:
[..]
Sipik sk-68. Je kunt ook kijken naar het merk SAiK.
Ik ben zelf op zoek naar een compacte alrounder voor EDC en in mijn auto. Ik twijfel tussen de Tank007 E09 (AAA), Sipik SK68-3W (blauw, AA maar lijkt klein) en de Olight i3s EOS (AAA). Ik heb er max $25/$30 voor over. Suggesties?
[ Bericht 5% gewijzigd door Negakinu op 26-05-2013 14:23:57 ]![]()
Sipik sk68 voor in de auto doet zijn job. Maar die is maar $6quote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Wat vind je van deze als AAA optie? http://dx.com/p/tank007-e(...)green-1-x-aaa-173380
[ afbeelding ]
Ik ben zelf op zoek naar een compacte alrounder voor EDC en in mijn auto. Ik twijfel tussen de Tank007 E09 (AAA), Sipik SK68-3W (blauw, AA maar lijkt klein) en de Olight i3s EOS (AAA). Ik heb er max $25/$30 voor over. Suggesties?Zie wel dat jij een andere versie hebt met blauw licht?
![]()
AAA's zijn alleen interessant als je echt een microlamp zoekt voor aan de sleutelhanger want ze gaan snel leeg en lichtsterkte is echt beperkt.
AA is eigenlijk alleen interessant als je perse standaard apparatuur wilt hebben, zoals voor je moeder die niets snaptof als noodlamp omdat AA's overal liggen. AA is vrij zwaar, niet compact en weinig power.
18650 wijkt helemaal niet zo af van een AA qua gewicht en formaat. Het voordeel is dat een enkele 18650 XML lamp echt veel power kan geven en heel compact is. Het enigste nadeel is dat je technisch een beetje moet snappen hoe je zo'n batterij moet behandelen.
Ik zou dus al snel voor een kleine 18650 xml lamp gaan, kosten iets van 10 euro.
Wat is trouwens EDC?![]()
![]()
Bedankt voor je reactie. Daar heb ik nou wat aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zou dus al snel voor een kleine 18650 xml lamp gaan, kosten iets van 10 euro.
Wat is trouwens EDC?![]()
Welke 18650 zou je aanraden? Ik wil ook graag 1 microlamp voor in mijn broekzak/EDC. EDC is een hippe naam voor Every Day Carry. Dus gewoon shizzle die je elke dag meezeult. :p Eigenlijk zoek ik dus 2 zaklampen. 1 hele kleine en 1 grotere voor in de auto.
Is er nog een praktisch verschil tussen 14500 en 18650?![]()
Deze: GC / [Chinese Webshops] Topic #255 Waar er geen nieuw deel komt? :(
+
https://www.fasttech.com/products/1143804
+
https://www.fasttech.com/products/1319800
Compleet setje (bijna) binnen je budget
Nice! Thanks!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef RobertNL het volgende:
Deze: GC / [Chinese Webshops] Topic #255 Waar er geen nieuw deel komt? :(
+
https://www.fasttech.com/products/1143804
+
https://www.fasttech.com/products/1319800
Compleet setje (bijna) binnen je budget![]()
![]()
Ik heb zelf een Fenix E05 AAA aan de sleutelhanger, misschien dat er alweer iets nieuws is gekomen. In het slechtste geval kan ik daarmee prima door een donker bos lopen. Kostte toen iets van 10 euro bij Focalprice
Dan heb je ook nog led keychains, sommige versies geven enorm veel licht voor 1 euro.
Plastic + knoopcel is natuurlijk alleen voor sporadisch verlichten.
14500 ben ik niet mee bekend, zover ik begrijp gewoon een compacte versie van een 18650. Maar als je een lamp voor in de auto zoekt dan zijn tussenmaten vrij nutteloos en hoef je ook geen mega compacte zaklamp.
Downstar had vorige week (?) een cheapo 18650 zaklamp + coupon geregeld, PM hem even welke dat was.
Edit: Wat Robert dus zegt... + blf code voor 5% korting bij fasttech.![]()
Die Fenix komt behoorlijk dicht in de buurt van wat ik bedoel met broekzak flashlight. Ik heb wat van die led keychains geprobeerd maar ik zoek wel echt een upgrade daarvan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb zelf een Fenix E05 AAA aan de sleutelhanger, misschien dat er alweer iets nieuws is gekomen. In het slechtste geval kan ik daarmee prima door een donker bos lopen. Kostte toen iets van 10 euro bij Focalprice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14500 ben ik niet mee bekend, zover ik begrijp gewoon een compacte versie van een 18650. Maar als je een lamp voor in de auto zoekt dan zijn tussenmaten vrij nutteloos en hoef je ook geen mega compacte zaklamp.![]()
Misschien deze? http://www.buyincoins.com(...)in-product-2486.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die Fenix komt behoorlijk dicht in de buurt van wat ik bedoel met broekzak flashlight. Ik heb wat van die led keychains geprobeerd maar ik zoek wel echt een upgrade daarvan.![]()
Thanks! Ik wil echter best wel wat meer uitgeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Misschien deze? http://www.buyincoins.com(...)in-product-2486.html![]()
![]()
Heb zelf deze: http://dx.com/p/trustfire(...)hlight-1-18650-13095
Samen met: http://dx.com/p/uniquefir(...)2-battery-pack-29031
En: http://dx.com/p/oem-2-186(...)r-110v-240v-ac-13820
Totaal: $26.30
Geen idee of hij wel de 230 lumen haalt, maar hij is behoorlijk fel.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Komt er op neer dat je protected batterijen wilt, en ze met een goede lader moet opladen. Het is het best als ze met een bepaald schema worden opgeladen, als in verschillende vermogens over tijd. Een goede lader (bv. Nitecore i4) regelt dit zelf, goedkope laders doen dit vaak niet, wat dus enige risico's met zich mee brengt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef wihehin het volgende:
Heeft iemand een linkje hoe je met 18650 moet omgaan, wat er bijzonder aan is, etc.?![]()
En in wat voor producten zitten die batterijen? Of alleen in zaklampen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Painore het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je protected batterijen wilt, en ze met een goede lader moet opladen. Het is het best als ze met een bepaald schema worden opgeladen, als in verschillende vermogens over tijd. Een goede lader (bv. Nitecore i4) regelt dit zelf, goedkope laders doen dit vaak niet, wat dus enige risico's met zich mee brengt.![]()
Vergeet deze post niet hè. Als je meer wilt weten, ga echt eens naar die andere fora!En vergeet deze bazensite natuurlijk niet: http://www.lygte-info.dk !quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
In navolging op het overzicht van oordopjes, nu ook een overzicht van ZAKLAMPEN / FLASHLIGHTS die bij Chinashops besteld kunnen worden.
1. Bepaal wat voor een gebruiker je bent en voor welke doeleinden de zaklamp moet dienen. Verschillende mensen, verschillende wensen, verschillende zaklampen. Voor binnenshuis heb je niet veel vermogen nodig en kun je gerust een zaklamp op AA/AAA batterijen kopen, voordeel daarvan is tevens dat de accu's makkelijk te verkrijgen en op te laden zijn. Voor buitenhuis gebruik van een zaklamp, denk aan kamperen en survival e.d. wil je misschien iets dat verder schijnt en een grotere 'beam' of 'flood' heeft. Dan kom je er vrijwel niet onderuit te kijken naar zaklampen op de zogenaamde 18650 accu's.
2. Bepaal je budget. In de regel geldt het volgende: geef je meer geld uit, dan krijg je beter spul. Een groot deel betaal je voor de emitter, de diode zorgt voor licht. De technology wordt CREE LED genoemd. In het onderste segment hiervan kom je vaak tegen: P4, Q2, Q3, Q4, Q5, R2, R3, R4, en R5. De populairste is ronduit de Q5, gevolgd door de Q3 en R-range. Deze hebben een begin output van 80 Lumen voor de P4, Q5 107 Lumen en de R5 met 137 Lumen. Ga je de hoeveelheid amperè boosten, dan krijg je serieuzere kandidaten met de kentekens: MC-E, XB-D, XM-L, XP-C, XP-E, XP-G, XR-C, XR-E en XT-E, waarvan XM-L (anno 2011, populaire bin: T6), de grootste diode en de XP-E (Qx en Rx-bins) en XP-G (Rx en Sx-bins, vrijwel identiek aan XP-E, maar meer flood) waarschijnlijk de meest populaire zijn. De XB-D is in het begin van 2012 geïntroduceerd om tegen budgetprijs XP-E prestaties te leveren en zal mogelijk erg in populariteit toenemen. Ook de XT-E is begin 2012 aangekondigd en wordt van verwacht een grote rol te gaan spelen. Vele andere komen van 2005 ~ 2010 en zijn wat gedateerd.
3. Accu's. (Oplaadbare) Batterijen haal je in de regel gewoon uit Europa ((online-)winkel of Ebay). Wil je krachtige zaklampen heb je echter ook een krachtige bron van energie nodig: de 18650 accu. Die zijn echter niet al te makkelijk te verkrijgen in Nederland, of in ieder geval niet goedkoop, dus we maken daar een uitzondering voor (non-EU). Omdat je over zoveel vermogen praat, moet je goed kijken naar hoe veilig zo'n accu daadwerkelijk is. Er zijn gevallen bekend waar accu's veel hitte produceren, kortsluiten en zelfs exploderen kunnen en is dus potentieel levensgevaarlijk. Het liefste wil je dus een accu met integrale (shortcircuit en overcurrent) bescherming. Deze kan worden geboden door een zogenaamde wired chip op de accu te monteren. Aan de onderkant van de accu is dan wat extra ruimte gemaakt voor een chipplaat en er loopt een voelbare metalen strip naar de kop. De meest deugdelijke 18650's stammen uit de reeks 2400~2800 mAh. Ook in deze gevallen geldt: is iets verdacht goedkoop, dan is het waarschijnlijk ook te goed om waar te zijn. De 18650 accu is groter dan een AA-batterij en kun je niet zomaar opladen met een standaardlader. Je zult dus moeten investeren in een 18650-lader. Ook hier geldt weer dat er goedkope op de markt zijn, maar die je batterij dus niet beschermen tijdens het laden. Koop het liefste een merklader, dan een universele merkloze. Het liefste eentje met een microcontroller die de batterij en huidige lading herkent en zelf het juiste laadprogramma kiest. Zelf heb ik een zogenaamde 'i4 charger'.
Lees jezelf goed in over accu's. Neem de volgende links eens door:
› http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
› http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included
Enkele verkrijgbare merken in Chinese webshops:
UltraFire, TrustFire, SAiK, Fenix, Romisen, SKYRAY, NiteCore, SmallSun, Olight, SZOBM, Lanshi, Tiablo, MTE, Solarforce, iTP, Jetbeam, TANK007, Richuang, Mrlite, UniqueFire, FandyFire... BlablaFire... [..]
Ervaringen zijn te lezen op forums zoals CandlePowerForums & BudgetLightForum.
Je zult verder ook veel video's op YouTube tegenkomen, dus kijk daar ook!
Webshops waar je zulke merken o.a. kunt vinden.
Webshops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks en www.chinaprices.us uiteraard.
In toevoeging daarop kun je o.a. kijken bij Manafont en Kaidomain.
Aan te raden is zeker een kijkje te nemen op Ebay. Hier heb je alvast 3 Ebaystores:
› cyberport888
› ctwco
› hkequipment
AA/AAA
Voor eenvoudig en compact alledaags gebruik en allerhande toepassingen:
- De SAiK SA-15. Een uitstekende kwaliteit/prijs. Het gebruik van 2 AA-batterijen zorgt voor gemak. Tevens, wanneer je het verlengstuk verwijderd, bruikbaar met enkele 123A-accu. Twee standen: aan/uit en strobe. Q5-emitter. Veel meer haal je echt niet uit AA-batterijen. Komt met clip en koord. Prijs rond $10,-.
- Romisen RC-29. Minder accuduur dan de SAiK, omdat de Romisen maar 1 AA-batterij neemt. Wel dezelfde emitter. De RC-29 beschikt over een focusable lens, waardoor je de beam van spot naar flood kunt regelen (1x-8x). De zaklamp beschikt niet over een clip, maar komt wel met koord. Romisen staat bekend om solide bouw. Prijs rond $15,-.
Dit zijn twee verschillende en aanbevolen modellen.
Natuurlijk is er waarschijnlijk niks mis met soortgelijke zaklampen die soortgelijke specificaties hebben. Zoek vooral ook zelf rond op sites als www.chinaprices.us en www.ebay.com .
18650
Single emitter
De meeste zaklampen in deze categorie beschikken over de T6 bin met XM-L classificatie. Dat heeft een reden, want het is de grootste diode, de meeste efficiëntste en laat zich graag in met een boel mAh (tot 3000 mAh, basic output 260 Lumen wordt dan maximaal 975 Lumen). Zoek naar zaklampen van eerder genoemde merken (vb. UltraFire 501B XM-L).
Multi emitter krachtpatsers
Hier zijn verschillende filosofieën over.
Eentje daarvan wordt toegepast in deze Romisen:
Romisen RC-T6: 6x CREE LED Q5 (geen T6 bin dus!). Opereert op 2 x 18650. Kent 3 standen: low power (2 LEDs), medium power (4 LEDs) en full power (alle 6 LEDs). Knop is met duimgrip makkelijk bereikbaar. Komt met koord en riemholster. Felle throw met redelijk wat flood.
En andere filosofie wordt toegepast in deze SKYRAY:
SKYRAY T6: 3x CREE LED T6 XM-L. High Power (alle 3 LEDs), Low power (alle 3 LEDs), volgende drie clicks zijn short intensity bursts. Knop is wat onhandig aan de onderkant van de zaklamp geplaatst. Komt as-is: zonder koord, clip of holster dus. Felle throw, minder flood dan de Romisen maar komt daardoor wat verder.
Ook hier zijn weer genoeg alternatieven te vinden met soortgelijke specificaties. Zoek vooral goed rond en lees je goed in/laat je goed informeren.
Note:
Sommige zaklampen zijn laserklasse en kunnen oogbeschadigingen toebrengen! Schijn nooit in ogen van mensen of dieren en wees voorzichtig in het gebruik van zulke zaklampen (gebruik een zaklamp niet in het verkeer). Bedenk ook dat zaklampen met hoge output veel warmte kunnen generen, wees daarop bedacht. Het laden van accu's brengt ook gevaren met zich mee. Laat accu's het liefste niet onbeheerd of in een onveilige omgeving achter, daar er een brand- explosiegevaar aan verbonden is. Gebruik bij voorkeur A-grade beveiligde accu's en opladers. Deze informatie is puur informatief, gebruik van zaklampen uit China is geheel op eigen risico te ondernemen.
Als je een mooie charger wilt hebben, dan deze halen? https://www.fasttech.com/(...)el-li-ion-ni-mh-ni-c as seen on: http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?352459 .Zijn eigenlijk accucellen die je terugvindt in meerconfiguratie in laptopaccu's e.d. maar worden los idd voornamelijk voor zaklampen gebruik vanwege de opslagcapaciteit en afgiftekracht.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef wihehin het volgende:
[..]
En in wat voor producten zitten die batterijen? Of alleen in zaklampen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shiz, je moet die lappen tekst eens in de OP verwerken!
tong80 heeft toch een redelijke aanhang 'daaroquote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)iminal_organizations
Tong Group 同字頭
Tong Kwan Ying 同群英
Tong Lok 同樂
Tong San Wo 同新和(老同)
Alex Tong 亞歷塘
Bing Kong Tong 孔桶
Chang Sing 张星
Four Brothers 四兄弟(塘)
Ghee Kong Tong 酥油孔桶
Hop Sing Tong 合胜堂
Hip Sing Tong 协胜堂
Hung Mun Tong 洪门堂
Kim Ghee Tong 金酥油塘
Long Zii Tong 籽亿龙堂
On Leong Tong 论梁彤
Pa Hai Tong 霸海通
Suey Sing Tong 穗星塘
Tong Tran 陈彤
Tsung Tsin Association 崇正會
Tung On Association 東安公所
Wing Kong 香港永
W Zhang Tong W章通![]()
Dan wordt 'ie zo lang dat er écht geen hond kijkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef bobbernaut het volgende:
Shiz, je moet die lappen tekst eens in de OP verwerken!![]()
Eerder dat het reviewtopic op de schop moet worden genomen, met iemand met modrechten die ons bijstaat daarvan de OP bij te houden (Kano, BrandX ofzo
) zodat dat topic eens wat populairder wordt.
Dan kan het hier lekker over het kopen gaan, en daar voornamelijk om aanraders en reviews.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef speciaal het volgende:
[..]
tong80 heeft toch een redelijke aanhang 'daaro
Tong Group 同字頭
Tong Kwan Ying 同群英
Tong Lok 同樂
Tong San Wo 同新和(老同)
Alex Tong 亞歷塘
Bing Kong Tong 孔桶
Chang Sing 张星
Four Brothers 四兄弟(塘)
Ghee Kong Tong 酥油孔桶
Hop Sing Tong 合胜堂
Hip Sing Tong 协胜堂
Hung Mun Tong 洪门堂
Kim Ghee Tong 金酥油塘
Long Zii Tong 籽亿龙堂
On Leong Tong 论梁彤
Pa Hai Tong 霸海通
Suey Sing Tong 穗星塘
Tong Tran 陈彤
Tsung Tsin Association 崇正會
Tung On Association 東安公所
Wing Kong 香港永
W Zhang Tong W章通Mwah is wel handig iddquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan wordt 'ie zo lang dat er écht geen hond kijkt.![]()
Eerder dat het reviewtopic op de schop moet worden genomen, met iemand met modrechten die ons bijstaat daarvan de OP bij te houden (Kano, BrandX ofzo
) zodat dat topic eens wat populairder wordt.
Dan kan het hier lekker over het kopen gaan, en daar voornamelijk om aanraders en reviews.
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die naast tech-spullen ook regelmatig (merkloze) kleding via TaoBao kopen?
Bijvoorbeeld shirts, hemden, broeken, onderbroeken, etc?
Schoenen betaal ik liever wat meer ivm goede maat en comfort voelen, maar lijkt me dat je met wat kinderarbeid toch wel fijne hemden en broeken moet hebben, hetzij met Chinees merk.![]()
Alleen nog geen tijd (maar vooral zin) gehad om dat nou echt eens aan te pakken met een mooi nieuw OP systeem met linkjes naar reviews uit dat topic en up-to-date gereviseerde alles-in-1 uiteenzetting posts met betrekking tot verschillende onderwerpen zoals oordopjes, horloges, zaklampen en RC-spul.quote:
Maar wie weet komt die dag ooit eens.Tot die tijd gooi ik ze er gewoon af en toe tussen.
Da's risky business. Een goedkoop t-shirtje kun je eens proberen, zeker als er een maattabel bijstaat waarvan het ook een beetje plausible is dat die gedoeld is voor het product dat je aanschaft bij die shop.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die naast tech-spullen ook regelmatig (merkloze) kleding via TaoBao kopen?
Schoenen betaal ik liever wat meer ivm goede maat en comfort voelen, maar lijkt me dat je met wat kinderarbeid toch wel fijne hemden en broeken moet hebben, hetzij met Chinees merk.
Zelf heb ik twee shirts als M besteld die wel aardige pasten in principe. Maar elders bestel je een M en krijg je een XXS ofzo. Of bestel je een XL omdat je daar al rekening mee houdt en is het een XL.Dus mja...
Ik heb vanmorgen een blouse gekocht via Aliexpress, m'n eerste keer dat ik kleding koop in China dus moet het nog even zien wat het is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Schoenen betaal ik liever wat meer ivm goede maat en comfort voelen, maar lijkt me dat je met wat kinderarbeid toch wel fijne hemden en broeken moet hebben, hetzij met Chinees merk.
[ Bericht 2% gewijzigd door lokpokken op 26-05-2013 20:55:19 ]![]()
Aankomende voltooide verleden tijd dat 'heb straks gekocht'. Mooi!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ik heb straks nog een blouse gekocht via Aliexpress, m'n eerste keer dat ik kleding koop in China dus moet het nog even zien wat het is.
Morphsuits uit china passen prima hierquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ik heb straks nog een blouse gekocht via Aliexpress, m'n eerste keer dat ik kleding koop in China dus moet het nog even zien wat het is.
En een keertje Onesie, paar t-shirts. Een keer veels te groot (vast .. oh Europeaan.. nouja XXL) en een keer te klein. Maar over het algemeen goed als je je maten moet opgeven en ze dan kijken welke maat er 'goed' is
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ze leveren enorm veel vermogen, als het fout gaat dan krijg je een grote lithium fik...quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef wihehin het volgende:
Heeft iemand een linkje hoe je met 18650 moet omgaan, wat er bijzonder aan is, etc.?
Grote druk + afgesloten ruimte = pijpbom. Op youtube genoeg filmpjes te vinden met ontploffende laptop accu's, dat zijn ook gewoon meerdere 18650 accu's.
-Nooit boven de 4.20V laden en nooit onder de 3.00V ontladen... beter 3.50V aanhouden.
-Als je meerdere 18650 accu's in een zaklamp stopt moet je ze even doormeten of ze hetzelfde aantal volt hebben (pairen). Als je 1 half lege accu bij een volle accu stopt (extreem voorbeeld) gaan ze elkaar opladen/ontladen en dat kan gevaarlijk worden.
-Koop een goede lader en laat ze nooit onbeheerd achter. Zodra de accu's vol zijn niet uren in de lader laten bakken. Laat ze niet op de grond vallen en zorg dat de wikkel netjes blijft.
-Ga niet op een hete zomeravond je zaklamp uren op high raggen om je accu's te koken.
Daarom zijn protected accu's belangrijk omdat ze bij een bepaalde voltage blokkeren als je niet zit op te letten. Ik weet precies hoe lang een accu blijft werken in een lamp en zet deze zelf uit. Ik weet ook precies hoe lang het opladen duurt. Het zijn geen consumenten batterijen die je klakkeloos kunt gebruiken.
Als je de gehele keten maakt van protected merk accu + goede lader + verantwoordelijk gebruik dan zul je vrijwel zeker geen gekke dingen meemaken. Ga je wel onverantwoordelijk om met je accu's dan zal de kans nog steeds klein zijn... Maar je kunt genoeg verhalen lezen van zaklamp ontploffingen omdat men domme dingen heeft gedaan.![]()
Of je koopt gewoon een XXL jas en bij aankomst krijg je er 2 en staat er netjes in dat het ook een XXL is. Maar zodra je het jasje aantrekt blijkt het toch eerder een M te zijn...geloof niet altijd de matentabel die de verkopers opgeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een goedkoop t-shirtje kun je eens proberen, zeker als er een maattabel bijstaat waarvan het ook een beetje plausible is dat die gedoeld is voor het product dat je aanschaft bij die shop.
Zelf heb ik twee shirts als M besteld die wel aardige pasten in principe. Maar elders bestel je een M en krijg je een XXS ofzo. Of bestel je een XL omdat je daar al rekening mee houdt en is het een XL.Dus mja...
Met schoenen nooit problemen gehad! heb in NL een maat 43, bestel in China altijd een 44! Past perfect! btw gisteren nieuwe overhemden binnen grekegen en die passen 1 op 1 als in NL.
Ondertussen begint mijn kledingkast met "echte " merk (chinese) schoenen uit te puilen![]()
Via Taobao 2 jaar geleden een keer een jas gekocht, die paste goed. De matentabel klopte aardig.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Een paar weken geleden een jas gekocht bij Banggood, een Septwolves jas. Soort baseball jack,maat XXL. Volgens de maattabel zou het aardig krap worden, daar ik zelf tussen L en XL zit. Ik vond de jas erg mooi en de gok maar genomen. Helaas past hij net niet. Het is een krappe L voor ons Nederlanders :-(
Had hem al op marktplaats gezet, maar daar is de crisis blijkbaar ook begonnen.
Voor m'n dochter wat leuke bloesjes besteld die goed passen. Ze vind ze helemaal geweldig, want ze zijn hier vrij uniek.![]()
Pics van Tokko1 in een morphsuit.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Morphsuits uit china passen prima hier
En een keertje Onesie, paar t-shirts. Een keer veels te groot (vast .. oh Europeaan.. nouja XXL) en een keer te klein. Maar over het algemeen goed als je je maten moet opgeven en ze dan kijken welke maat er 'goed' isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: