CPH is de luchthavencode van Copenhagen Airport. En PEK van Beijing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Mijn pakket ligt ook in CPH, ben er alleen niet zeker van of het Copenhagen is of dat de Chinezen weer wat dingen door elkaar halen..
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]
Fijn te lezen dat mn belastingcenten weer goed besteed worden![]()
Ik pink een welgemeend traantje weg om zo gruwelijk veel verantwoordelijkheidsgevoel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugIk besteed het tenminste nuttig aan Chinese dingen waar ik over een tijdje niet meer naar om kijk
Ze hebben het al zo zwaar... Moet de Chinese economie natuurlijk wel hoogst persoonlijk stimuleren net als zij dat doen met babymelkpoeder bij ons
Hoe kom jij bij Noorwegen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef sb.kim87 het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat de post van China Airmail een omweg maken via Noorwegen?![]()
[ afbeelding ]
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
3400mAh Pana's van fasttech komen eraan![]()
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen![]()
Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben opzoek naar een 2,5 HDD usb 3.0 behuizing. Iemand daar ervaring mee?
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item43b4423de5
www.ebay.com/itm/2-5-Inch(...)&hash=item1e731c1dea
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
18650B wat is die B?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
De B van Bruutquote:
Ik zit aan een fenix tk75 te denken, bij banggood een stuk goedkoper dan in Nederland. 3 xml-u2 met 4 18650quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.En naar welke lamp je ze laat poweren dan. Minstens 10 BINs toch zeker?
Bovenste 4?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]
Oeps, was linkje vergeten....quote:
Ik gok de protected met de meeste reviews:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650
Dat vroeg ik me ook al af; dingetje kost maar 15,-quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef bobbernaut het volgende:
http://m.action.nl/produc(...)68/favoritelistid/44
Denken jullie dat er hier voor genoeg spare parts zijn?
Op de zijkant staat "Aero-G", eve zoeken
Ik heb nog even die reviews op ebay doorgenomen en daar klagen toch een behoorlijk aantal mensen dat usb 3.0 snelheden niet worden gehaald etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.Moet eigenlijk ook altijd nog eentje hebben. ShuoLe-serie lijkt me ook wel wat: http://chinaprices.us?q=usb%203.0%202.5&from=15.80 .
Heb je er ook een paar foto's vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Bill_E het volgende:
Vandaag deze gekocht
http://www.kruidvat.nl/do(...)boardcamera&token=-1
In china zag ik hem niet zo goedkoop
Die van $18,62, want deze is inderdaad protected. BLF code erbij voor 5% korting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar foto's van. ben benieuwd welke versie het uiteindelijk is
(heeft hij HDMI?)
Lees de op eens...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef lokpokken het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens hiermee : Arrival at inward office of exchange
quote:Introducing the latest offerings from Vsonic- the VSD1! The Vsonic CEO claims that this is the most valued for money IEM they had produced! Indeed, it is sounds very close to the famed GR07 but at a almost 1/3 of the price. We are having an introductory special at SGD45 for the weekend! http://tinyurl.com/vsdone
quote:Lend Me UR Ears Eilon Shimko this is kinda a tough question to answer because their sound signature is rather different. The VSD1 is quite similiar to the GR07 sound with a more emphasis on bass. On the hand, i feel that the GR06 has a more emphasis on the mids and harder hitting bass. But as someone who prefers a more balanced presentation, I would prefer the VSD1 over the GR06. In terms of technical quality, I feel that both are quite comparable. I hope this helps!
7 uur geleden · Vind ik leuk · 1
Lend Me UR Ears Zaven Ahmed R02 Silver is a tad more forward sounding. R02 has a slightly less bass quantity compared to the VSd1 but abit more punch . But this does not mean that the VSD1 is a bass monster in any case.
7 uur geleden · Vind ik leuk
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Voor de audioliefhebbers... Vandaag en dit weekend geldig!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.lendmeurears.com/product_info.php?products_id=75
Je geeft zelf het antwoord, indien mogelijk altijd onder de 22 euro splitsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef henk3412 het volgende:
hoe kan het dat mij bestelling van 13 mei, eerder binnen is dan mijn bestelling ban 7 mei?
allebei via mistertao
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef Syphixx het volgende:
[..]
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenNederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:43 schreef Bill_E het volgende:
[..]
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.
Filmpje vanmorgen gemaakt:
tijd data staat nog niet goed.. Ben het nu aan het uploaden op mijn werk, is traag. dus zal wel ff duren voordat hij werkt.
hey!.... een lid van import forumquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.
Als ze het pakje eruit vissen.... maar dat gebeurt niet zo heel vaak. Chinezen pakken alles heel gaar in enveloppen terwijl de douane meer grijpt naar doosjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:52 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsen
dus elk pakje boven de 22 euro moeten jullie ¤13 adminkosten bij betalen ?
Als het eerder moest dan had je beter een verkoper kunnen zoeken met een kortere processing time. ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef lokpokken het volgende:
hehe eindelijk is m'n order bij Aliexpress na 15 dagen verzonden .
niet protected dus fijn om wel te wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De B van Bruut![]()
Geen flauw idee, zijn gewoon de sterkte die er te koop zijn en verder hoef je niets te weten
[..]
Er stond 3 dagen maarja ;pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Gozerd het volgende:
en zoeken met een kortere processing time. ;-)
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?
Dan liever een groproquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.priceangels.co(...)80X720P-s125922.html
Hmmm
iddquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
... Bestel ik een 3M kabel, krijg ik een lullig kabeltje van een meter,, thanks PA..
Waar moet ik klikken om een mail te sturen? Kan het zelf niet vinden..
Props, dat je de naam al niet kan spellen.. gopro..quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtding heeft helemaal geen kleurenschermHet werkt ook niet
![]()
Ik moet ook naar Neo luisteren, gewoon een Pioneer halen
Thanx! :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van $18,62, want deze is inderdaad protected. BLF code erbij voor 5% korting.
Www.banggood.comquote:
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:quote:
Ah, je hebt al een VSD1?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.
Zal het eens proberen.. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef N22 het volgende:
[..]
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:
B. Obama
The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500
United States of 'Murrica
Binnen 3 weken komt de CIA je persoonlijk halen in een onopvallend busje om je naar de kooplocatie te brengen.
is dit het adres voor een gezamelijke inkoopactie? count me inquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef N22 het volgende:
[..]
Schrijf een briefkaart met je gewenste bestelling naar:
B. Obama
The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500
United States of 'Murrica
Binnen 3 weken komt de CIA je persoonlijk halen in een onopvallend busje om je naar de kooplocatie te brengen.
Ik heb meerdere van dit type dopjes geprobeerd ze blijven gewoon niet zitten in mijn oren. .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.
Ah, je hebt al een VSD1?
Sommige mensen hebben daar inderdaad last van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van dit type dopjes geprobeerd ze blijven gewoon niet zitten in mijn oren. .
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
is dit het adres voor een gezamelijke inkoopactie? count me in
Ik zat meer te denken aan deze:quote:
vaak komt dat haperen omdat de write snelheid van het geheugen te langzaam is voor het apparaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:41 schreef Bill_E het volgende:
[..]
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.
Verder is de beeldkwaliteit precies wat je kan verwachten voor het geld.
Ziet er zeker goed uit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef bartvangils het volgende:
M'n Tenda W308r router ($22.26) is binnen.
Zeer snel: 15/5 besteld en vandaag 24/5 geleverd in België via free China Post.
'k Zie dat die ondertussen niet meer verkrijgbaar is bij die seller maar wel bvb. hier.
Hierbij m'n verslag:
- snelle levering dus
- verpakking was al losgemaakt door m'n ouders waar die geleverd is, maar zat in een grote doos en daarin met soort 'eierkarton', soit, hij is ongeschonden geleverd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- aansluiten is fluitje van een cent; 'k had de manual (Engels) al op de (Engelstalige) site gedownload (www.tenda.cn):
-> aansluiten op Telenet-switch
-> even 'resetten'
-> alive and kicking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- nadien Wifi instellen (security/password) en we zijn ook draadloos verbonden
Goede Engelstalige web-interface:
[ afbeelding ]
En dan het belangrijkste natuurlijk: de WiFi-kwaliteit.
Wel, die is zeer goed om niet te zeggen uitstekend:
M'n zoontje heeft een Cube U9GT3 (8" RK3066 tablet) en de WiFi ontvangst ervan is niet zo denderend, meer zelfs, met m'n oude router (US Robotics USR8054) had hij op zijn tablet geen bereik in de woonkamer (router staat in m'n bureau; tussen bureau en woonkamer nog een inkomhal van 4 meter breed...).
Nu op zijn Cube U9GT3 in de woonkamer op dezelfde plek heeft hij perfecte ontvangst (Wifi-icoontje op 1 'blokje' na volledige ontvangst).
M.a.w. 'k heb echt waar voor m'n geld (ong. ¤17).
Er is nog een Tenda A30 range extender onderweg, die is - zie ik op 17track.net - sinds vandaag in status 'Departure from office of exchange' dus verwacht ik volgende week.
Maar die zal ik niet meer nodig hebben hier in de woonkamer, maar misschien ergens in een andere kamer (zal eens met Wifi-analyser wat metingen moeten doen...).
Neen, dat stond er bij mij niet maar kreeg vorige week wel een brief dus kon alvast rekenen hoeveel het ongeveer Zou gaan kostenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:50 schreef jouri1995 het volgende:
Als je inklaring en andere extra kosten moet betalen aan de bezorger, staat dit dan ook aangegeven op 'MijnPakket'?
dat klinkt erg nice..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef bartvangils het volgende:
M'n Tenda W308r router ($22.26) is binnen.
Zeer snel: 15/5 besteld en vandaag 24/5 geleverd in België via free China Post.
'k Zie dat die ondertussen niet meer verkrijgbaar is bij die seller maar wel bvb. hier.
Hierbij m'n verslag:
- snelle levering dus
- verpakking was al losgemaakt door m'n ouders waar die geleverd is, maar zat in een grote doos en daarin met soort 'eierkarton', soit, hij is ongeschonden geleverd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- aansluiten is fluitje van een cent; 'k had de manual (Engels) al op de (Engelstalige) site gedownload (www.tenda.cn):
-> aansluiten op Telenet-switch
-> even 'resetten'
-> alive and kicking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- nadien Wifi instellen (security/password) en we zijn ook draadloos verbonden
Goede Engelstalige web-interface:
[ afbeelding ]
En dan het belangrijkste natuurlijk: de WiFi-kwaliteit.
Wel, die is zeer goed om niet te zeggen uitstekend:
M'n zoontje heeft een Cube U9GT3 (8" RK3066 tablet) en de WiFi ontvangst ervan is niet zo denderend, meer zelfs, met m'n oude router (US Robotics USR8054) had hij op zijn tablet geen bereik in de woonkamer (router staat in m'n bureau; tussen bureau en woonkamer nog een inkomhal van 4 meter breed...).
Nu op zijn Cube U9GT3 in de woonkamer op dezelfde plek heeft hij perfecte ontvangst (Wifi-icoontje op 1 'blokje' na volledige ontvangst).
M.a.w. 'k heb echt waar voor m'n geld (ong. ¤17).
Er is nog een Tenda A30 range extender onderweg, die is - zie ik op 17track.net - sinds vandaag in status 'Departure from office of exchange' dus verwacht ik volgende week.
Maar die zal ik niet meer nodig hebben hier in de woonkamer, maar misschien ergens in een andere kamer (zal eens met Wifi-analyser wat metingen moeten doen...).
Damnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef shiznuts het volgende:
Hmmm, ook maar eens een Chinees dingetje halen.
Die graties modem van m'n provider heeft misschien 1.5M bereik
Vind het aan de andere kant wel stom dat ik dan twee kastjes heb (inet komt via coax binnen).
Deze maar doen misschien: http://detail.tmall.com/item.htm?id=17030125628.
Das wel een beetje dom van die verkoper! Maar jij kan je geld lekker terugvragen of de juiste bestellen bij die persoon en je houd wat je nu hebt, leuk voor de sier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:22 schreef Goddelijker het volgende:
Sommige e-bayverkopers zijn blind, ik had 2 meter lang en 10mm dik heat shrink tubing besteld, krijg ik 2 meter 2mm dik.
[ afbeelding ]
Ok, dan is het dus een ''fake'' van de 2e versiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:41 schreef Bill_E het volgende:
[..]
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.
Verder is de beeldkwaliteit precies wat je kan verwachten voor het geld.
Het probleem zit bij die goedkope dashcams veel vaker in de chipset dan in de geheugenkaartquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
vaak komt dat haperen omdat de write snelheid van het geheugen te langzaam is voor het apparaat.
hogere klasse geheugen kaartje lost vaak veel op dus.
Check de OP.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:02 schreef wihehin het volgende:
Als je je hebt geregistreerd bij MijnPakket en je adres hebt toegevoegd, krijg je dan automatisch alle pakketten te zien die naar jouw adres gaan? Of moet je nog ergens de 3S codes invoeren?
(Ja ik weet dat dit een paar reeksen geleden ook al is genoemd)
Edit: zie net dat ik een 3s of KG code moet invullen, waar haal ik die vandaan?
Gedaan, alleen daar staat het ook niet echt in toch? maar ik vraag wel via de twitterquote:
Hmm, zal het eens doorzoeken. Bedankt voor de goede OP!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij had Rene90 laatst gezegd dat als je bij MijnPakket geregistreerd bent, nieuwe zendingen dan automatisch toegevoegd worden. Verder staat in de OP wel iets over tracken binnen NL.
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij had Rene90 laatst gezegd dat als je bij MijnPakket geregistreerd bent, nieuwe zendingen dan automatisch toegevoegd worden. Verder staat in de OP wel iets over tracken binnen NL.
Maar als je adres is gevalideerd dan zie je wel automatisch alle pakketten die naar je adres gaan, dus ook als de 3s code niet is gegenereerd?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.
Alleen het automatisch omzetten van de china code naar 3s gebeurd niet vanzelf blijkbaar.
Tja dat is nou china shipping, naar mijn weten hebben ze geen live chat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef henk3412 het volgende:
weet iemand de nederlandse werktijden van mistertao? ivm berichten sturen is dat behoorlijk irri als ze moren pas antwoorden
Omzetten naar 3S gebeurt wel automatisch. Nouja je kan het zo stellen dat élk pakket wat met tracking binnenkomt in Nederland "omgenummerd" wordt naar 3S ==> gewoon een extra stickers bij de Intake met 3s code zodat hij voor PostNL makkelijk te volgen is in het systeem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel als je wel dus om de 3s code vraagt. Ik heb nog even contact gehad met PostNL maar ze willen wel zo een optie gaan toevoegen, ook een optie dat je per mail op de hoogte blijft van je pakket.
Alleen het automatisch omzetten van de china code naar 3s gebeurd niet vanzelf blijkbaar.
Bij mij werkt dat nog steeds niet, ook niet bij binnenlandse pakketjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef wihehin het volgende:
[..]
Maar als je adres is gevalideerd dan zie je wel automatisch alle pakketten die naar je adres gaan, dus ook als de 3s code niet is gegenereerd?
Bij mij is dat dus gebeurd bij China / Singapore post, ik heb op twitter om een 3s code gevraagd en automatisch zag ik hem daarna in mijnpakket.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omzetten naar 3S gebeurt wel automatisch. Nouja je kan het zo stellen dat élk pakket wat met tracking binnenkomt in Nederland "omgenummerd" wordt naar 3S ==> gewoon een extra stickers bij de Intake met 3s code zodat hij voor PostNL makkelijk te volgen is in het systeem.
Maar opvallende is dat de link tussen de 3S code en HK code volgens mij gewoon ook altijd automatisch gemaakt wordt, tenslote ze kunnen in het systeem kijken en jou de 3S code geven.
De link tussen adres en 3S code is er ook, want PostNL gebruikt de 3S code om jou pakketje naar goede sorteercentrum te krijgen om vanuit daar verder op postcode / adres te bezorgen.
Dus er zit gewoon een automatiseringsstap ergens niet helemaal lekker of is gewoon niet geimplementeerd. Alle data is er, alleen niet goed gelinkt en/of beschikbaar voor ons
(Het is dus écht niet zo dat HK traceerbare pakketjes automatisch al dan niet omgenumemrd in je MijnPakket verschijnen. Dit zeg ik uit ervaring, want heb tientalle pakketen omgenummerd maar geen van alle is automatisch in mijnpakket verschenen)
Ik heb ook die deukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Deugniett het volgende:
Banggood is lekker bezig hoor! Vandaag de 1cent rekenmachine binnen gekregen. (helaas iets beschadigd maar dat geeft niks)
[ afbeelding ]
Ps. folie zit hier nog op hoor dus hij lijkt misschien wat erger dan het is. De bovenkant is bij mij alleen wat ingedeukt enzo, maar misschien dat meerdere hier dit ook hebben?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
Ik had voor mijn vriendin van die vinger poppetjes gekocht in China omdat ze dat misschien wel kan gebruiken op het onderwijs ofzo, die zijn nu binnen gekomen en best prima kwaliteit. Alleen de eend heeft een stompje![]()
[ afbeelding ]
45 maxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef zerokil het volgende:
Sorry voor deze domme vraag, hoeveel dagen heb je voor een paypal claim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |