waar baseer je die aanname op? een site die voor sommige mensen niet bereikbaar is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.
Ik heb hem van de week bekeken in de verpakking. Het heeft wel zo'n typisch cheap plastic behuizing maar als het niet werkt kan het zo retourquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef Deugniett het volgende:
Nadat iemand van de week de Belgische aanbieding hier neerzette, nu dan maar de Nederlandse. Geen flauw idee of het wat is![]()
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/45
[ afbeelding ]
Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
ik hoorde dat BIC failliet is gegaan ik kreeg opeens een bedrag teruggestort van van BIC.
Net als veel anderen ook is hun site onbereikbaar geworden.
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb de bevestiging ontvangen, Paypal protection gaat niet meer werken als hun account is gesloten. Als dit maar goed gaat, ik heb nog een aantal zaken lopen
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen? Ik heb daar ook nog spullen van binnen gekregen laatst en ook de website werkt gewoon nog perfect.
Sipik sk-68. Je kunt ook kijken naar het merk SAiK.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef namemotion het volgende:
Weet iemand een leuk goed kwaliteits zaklampje voor een leuk laag prijsje?
Mijn bestelling is anders nog verzondenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.
Of PayPal doet weer een actie, 1 klacht te veel --> account opgeschort --> refund van het geld wat er nog stond*;quote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.
Of hij neemt de theorie over van een paar andere ik-roep-maar-wat-ers.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
Must.....Resist....Temptation....!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef LKVBHD het volgende:
Kan niet wachten tot ik deze in handen heb...
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon primaquote:Op zondag 26 mei 2013 10:59 schreef JiePieWie het volgende:
Op aanraden van een aantal FOK-kers op dit forum wil ik ook een X30SE kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen door deze review. Heeft de reviewer gewoon een slechte versie ?
Zoiets dacht ik al. Ik heb er nu 2 besteld via Mister Tao:quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon prima
Is gewoon weer zo'n poging tot paniek zaaien zoals dat wel vaker is gebeurd in deze reeks.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
99%?!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef lokpokken het volgende:
Hmm 28 mei bij Aliexpress 99% korting op (telefoon) accessoires .
ZO!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja, http://www.aliexpress.com(...)n-preview/index.html en scroll maar helemaal naar onder.
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZO!
[ afbeelding ]
Leuk, totdat je de kleine letters gaat lezen
[ afbeelding ]
Deze lijkt me dan nog interessant
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;p
Nee over 8 uur ;p, om de 12 uur komen er weer 100 beschikbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spam
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spam
quote:Q:Do I need to return the product after my trial?
A: If you post a written user view and a video user experience in accordance and to the satisfaction of the seller, you can retain the product you received for your personal use. However, if you failed to comply with the requirements, you have to return the product to the seller and pay for the shipping costs for returning the product to the seller.
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?quote:
ik denk niks, maar je weet maar nooit..quote:Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?![]()
Straks krijg je de Yakuza op je afquote:
Oh..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |