Of PayPal doet weer een actie, 1 klacht te veel --> account opgeschort --> refund van het geld wat er nog stond*;quote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet of je de Internationale fora ook volgt maar daar kregen mensen ook opeens allemaal hun geld terug gestort. Ik denk dat ze gewoon hun site openhouden ivm de chinese overheids subsidies.
Of hij neemt de theorie over van een paar andere ik-roep-maar-wat-ers.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
Must.....Resist....Temptation....!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef LKVBHD het volgende:
Kan niet wachten tot ik deze in handen heb...
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon primaquote:Op zondag 26 mei 2013 10:59 schreef JiePieWie het volgende:
Op aanraden van een aantal FOK-kers op dit forum wil ik ook een X30SE kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen door deze review. Heeft de reviewer gewoon een slechte versie ?
Zoiets dacht ik al. Ik heb er nu 2 besteld via Mister Tao:quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oude firmware denk ik. Shiz / ik hebben hem beide binnen gekregen en werkt gewoon prima
Is gewoon weer zo'n poging tot paniek zaaien zoals dat wel vaker is gebeurd in deze reeks.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mijn bestelling is anders nog verzondenDus omdat sommige mensen een refund krijgen verzin je maar een eigen theorie?
99%?!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef lokpokken het volgende:
Hmm 28 mei bij Aliexpress 99% korting op (telefoon) accessoires .
ZO!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja, http://www.aliexpress.com(...)n-preview/index.html en scroll maar helemaal naar onder.
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZO!
[ afbeelding ]
Leuk, totdat je de kleine letters gaat lezen
[ afbeelding ]
Deze lijkt me dan nog interessant
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in een paar seconde uitverkocht ;p
Nee over 8 uur ;p, om de 12 uur komen er weer 100 beschikbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spam
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh? je kan ze toch nog kopen nu?
Eniewees, dat van die tabletHad voor de grap meegedaan, stond er 1 application, refresh de pagina, 0 applications..
ib4 spam
quote:Q:Do I need to return the product after my trial?
A: If you post a written user view and a video user experience in accordance and to the satisfaction of the seller, you can retain the product you received for your personal use. However, if you failed to comply with the requirements, you have to return the product to the seller and pay for the shipping costs for returning the product to the seller.
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?quote:
ik denk niks, maar je weet maar nooit..quote:Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jung, wat willen ze doen als je dat ding gewoon houdt?![]()
Straks krijg je de Yakuza op je afquote:
Oh..quote:
21 boys staat er tussen, Lijkt net een of andere gay orgie ietsquote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)iminal_organizations
Wat vind je van deze als AAA optie? http://dx.com/p/tank007-e(...)green-1-x-aaa-173380quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef Painore het volgende:
[..]
Sipik sk-68. Je kunt ook kijken naar het merk SAiK.
Sipik sk68 voor in de auto doet zijn job. Maar die is maar $6quote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Wat vind je van deze als AAA optie? http://dx.com/p/tank007-e(...)green-1-x-aaa-173380
[ afbeelding ]
Ik ben zelf op zoek naar een compacte alrounder voor EDC en in mijn auto. Ik twijfel tussen de Tank007 E09 (AAA), Sipik SK68-3W (blauw, AA maar lijkt klein) en de Olight i3s EOS (AAA). Ik heb er max $25/$30 voor over. Suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |