BAN!quote:
OK!. En nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Vanochtend overigens de meest grote poep ever gedaan voor wie het wil weten. Het bleef maar komen. Ik lanceerde mezelf bijna de lucht in.
Ik niet, wellicht die witte scooter waar je op zat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet. Nu zijn jullie geschokt?
Geschokt...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je "full of shit" bent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
oeehhh pun intended :pquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je "full of shit" bent?
Neuh niet echt.
Inkoppertje.quote:
Nope. Geen meer info.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef AchJa het volgende:
Iemand meer info? :DEF / Defensie Nieuws Topic #19
Lijkt me meer een gevalletje van bezuinigen, want mocht dit waar zijn dan vrees ik voor de stoters inclusief Assen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gevalletje ruilhandel? BW mag LMB hebben, en wij krijgen neue kampfpanzers?
twitter:GeneraaldeKruif twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:26:36'Hol.Fallschirmjaeger verstaerken Bundeswehr'. Van samenwerking naar integratie, in vredestijd en bij inzet. Zie: http://t.co/RUyczXp0UH. reageer retweet
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gevalletje van bezuinigen, want mocht dit waar zijn dan vrees ik voor de stoters inclusief Assen.
Vertrouw de politiek nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.
Aan beide kanten he, ook DLD moet fors bezuinigen. Een brigade van 9000 man lijkt mij een iets te positieve gedachte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.
Ben benieuwd hoe de reacties vanuit de media en politiek den haag zal zijn, zoals het artikel het alleen al brengt dat de BW versterkt wordt, en dat NLDEF dus nog verder verzwakt wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertrouw de politiek nooit![]()
Stel hypocrieten daaro in Den Haag.
Wat zeg je? Ik versta je niet want er zit een banaan in mijn oor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh jee, hep je hem ook weer
[ afbeelding ]
Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
NWS / Docent geschorst na 'aanranden' leerlinge met banaan Is dit een bekende van jou?
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar moet je toch minstens 60 jaar oud voor zijn? Zelfs ik heb me daar nog nooit vertoond...
Het was ook niet voor jou bedoeldquote:
Don't bring a knife to a gunfightquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Fysio is overrated ondertussen, iedereen met een pijntje hier of daar rent naar de fysio. Als je goed in de kreukels zit okee. Maar komop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jou
Hij gaat nu al hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Q: Waarom is dit "urgent"?
A: Het gaat over twee moslims als daders volgens getuigen
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:35:00Sky sources: #Woolwich killing was likely a politically-motivated Islamist terrorist attack reageer retweet
Dan ga je toch naar Duitsland, of circuit..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
Hmm ja, leuk voor rechtdoor op de boulevard met 30Km/h
Je denkt toch niet echt dat je met zo'n auto snel bent op het circuit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Duitsland, of circuit..
Ooit van tunen gehoord? Met het aantal pk's van zo'n charger race je menig sukkeltje eruit puur op snelheid, die dingen zijn best geschikt. Zelfs een aygo kan het circuit op na wat aanpassingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat je met zo'n auto snel bent op het circuit? [ afbeelding ]
Iedere auto kan een circuit opquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ooit van tunen gehoord? Met het aantal pk's van zo'n charger race je menig sukkeltje eruit puur op snelheid, die dingen zijn best geschikt. Zelfs een aygo kan het circuit op na wat aanpassingen.
Nee, alleen USA onderdelen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere auto kan een circuit opMaar heb je ooit wel eens met een Amerikaanse auto gereden?
Daar haal je meer fun uit, dan uit een wagen die alleen maar rechtdoor wil rijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef m.k het volgende:
Alsof het interessant is om in Nederland een bochtenwagen te hebben. Als je die nieuwe maar niet koopt brede
Dat ligt aan de persoon, niet de wagen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar haal je meer fun uit, dan uit een wagen die alleen maar rechtdoor wil rijden.
Daarom zeg ik ook tunen, met een getunde suzuki swift kan je nog een import spider eruit rijdenquote:
Je kan tunen wat je wilt, maar van een Amerikaanse auto maak je nooit een auto die wel graag een bocht neemt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook tunen, met een getunde suzuki swift kan je nog een import spider eruit rijden
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk nooit op een circuit gereden
Als je een bochtenwagen wilt zoek je maar een F1 wagenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maak jij nou maar een bochtenwagen van die Camaro, dan praten we verder
Lekker handig om boodschappen mee te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je een bochtenwagen wilt zoek je maar een F1 wagen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef m.k het volgende:
Jitzzzze, heeft BB gezegd dat hij een bochten wagen wou?
Goed puntquote:
Het oude model is 2e hands best te doen hoor, 15000,-quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
BB, weet je hoeveel vakken jij moet vullen om één keer op te trekken met een camaro??
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je een bochtenwagen wilt zoek je maar een F1 wagen
Ik ben sneller dan jij kan editen blijkbaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie editTrage reageerder. Doe je dat in het veld ook?
Ja, hoe ga jij aan onderdelen komen voor zo'n gammelbak. Maar ik heb het over benzineverbruik, maar ik kan je niet kwalijk nemen dat je daar niet over nadenkt. Komt misschien wel als je oud genoeg bent om een scooter te mogen rijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het oude model is 2e hands best te doen hoor, 15000,-
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan jij kan editen blijkbaar
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, hoe ga jij aan onderdelen komen voor zo'n gammelbak. Maar ik heb het over benzineverbruik, maar ik kan je niet kwalijk nemen dat je daar niet over nadenkt. Komt misschien wel als je oud genoeg bent om een scooter te mogen rijden.
Jij bent degene die nadat er gereageerd is op zijn post nog gaat editen.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij bent degene die nadat er gereageerd is op zijn post nog gaat editen.
Kut noob
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoorIk had al de edit gepost voordat jouw post er stond
Of je denkt langer dan 1 seconden na over welke toetsen combinatie je uitkotst, dan hoef je niet te editenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee?Je mag het best toegeven dat je te langzaam reageerde
Oh ja, dat is echt een schande inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Of je denkt langer dan 1 seconden na over welke toetsen combinatie je uitkotst, dan hoef je niet te editen
Jij begon deze discussie he, of was je dat alweer vergeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echt een schande inderdaad
Maar om onduidelijke redenen moest jij je ermee bemoeien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij begon deze discussie he, of was je dat alweer vergeten?
ik neem het je niet kwalijk
Was dit niet een forum waar het om discussiëren gaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar om onduidelijke redenen moest jij je ermee bemoeien.
Ook een goedenavondquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Bah, hou nu eens een keertje op met elkaar zo af te kammen.
Avond, dat is het wel ja.quote:
Rond de 8 of 9quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond, dat is het wel ja.
En geslaagd voor wiskunde?
So seg, das netjesquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar om onduidelijke redenen moest jij je ermee bemoeien.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie editTrage reageerder. Doe je dat in het veld ook?
Ik zou me zorgen gaan maken als dit onduidelijk voor me zou zijnquote:
Hoorde ik daar kammen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Bah, hou nu eens een keertje op met elkaar zo af te kammen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou me zorgen gaan maken als dit onduidelijk voor me zou zijn
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoorde ik daar kammen? [ afbeelding ]
Ja, ik schrok er zelf ook vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
So seg, das netjes
Was het zo makkelijk dan?
Ik kan je garanderen dat ik zwaar onvoldoende zou scoren als ik het examen zou moeten maken. Heb sinds begin jaren '94 niets meer met wiskunde hoeven doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er zelf ook van![]()
Het zijn vragen die je zonder enige wiskundige kennis ook nog kon maken, bijvoorbeeld Hoogte = 102838 x 1.11t
t = de macht van het aantal jaar.
Hoeveel procent toename is er per jaar
Je weet het antwoord op deze vraag toch wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ik zwaar onvoldoende zou scoren als ik het examen zou moeten maken. Heb sinds begin jaren '94 niets meer met wiskunde hoeven doen.
Ik moet trouwens toch wel vaak lachen als ik teruglees hierquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet trouwens toch wel vaak lachen als ik teruglees hier
Ik heb niet eens de behoefte om het te proberen. Ik ben moe en heb koppijn en ben daardoor sjagerijnigquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je weet het antwoord op deze vraag toch wel?
11%quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de behoefte om het te proberen. Ik ben moe en heb koppijn en ben daardoor sjagerijnig
En wat wordt ik hier wijzer vanquote:
Als dat nu op mijn salaris betrekking hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu weet je de procentuele toename![]()
Hehequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat nu op mijn salaris betrekking had
Ik sta al jaren op de nullijn. Ben er netto alleen maar op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
HeheIkzelf heb over 2 weken een promotie van 1,80 extra per uur
Je kan altijd nog de informele sector proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta al jaren op de nullijn. Ben er netto alleen maar op achteruit gegaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan altijd nog de informele sector proberen
Dat was rapquote:
Zeg dat nou nietquote:
Je zal voor mij altijd speciaal zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietIk voelde me bijna speciaal
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietIk voelde me bijna speciaal
Aan de poort om stickers vragenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...huillie. Wat doe je bij defensie?
Pinda pinda roepenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...huillie. Wat doe je bij defensie?
Dat ben/doe ik al jaren.quote:
BEN IK DAN!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik verwacht nu ieder moment dat Sammie binnen komt
Oke oke,..wat deed je dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aan de poort om stickers vragenEx militair.
Kijk, welkom Sammiequote:
Painfquote:
Ik moestquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Omg, check dit:
http://www.flabber.nl/lin(...)lf-belachelijk-15184
Grijnzen?quote:
Glimlachen. Verder dan dat kwam ik niet.quote:
Leuk filmpje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Omg, check dit:
http://www.flabber.nl/lin(...)lf-belachelijk-15184
Ah oke, hoe lang heb je in dienst gezeten?quote:
Jaartjequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
[..]
Ah oke, hoe lang heb je in dienst gezeten?
Brabandse heiquote:
quote:
Zware taak maar iemand moet het doen.quote:
Mare, jij wou toch terug naar de baas?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zware taak maar iemand moet het doen.
Misschienquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mare, jij wou toch terug naar de baas?
Farrah Superstar backdoor Teen mom 2?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Eindelijk, de premiere van een van de beste filmseriesMorgen weer richting ZO dus
Teletubbies IIquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Farrah Superstar backdoor Teen mom 2?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Farrah Superstar backdoor Teen mom 2?
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 22-05-2013 om 21:42:49PVV-fans die mij nu verontwaardigd de les willen lezen, check je spelling, interpunctie en zinsopbouw. Integratie begint met taal #foei reageer retweet
Kut films. Godver Toy Story zit nog een beter verhaal in!quote:
Geen fan van racen dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut films. Godver Toy Story zit nog een beter verhaal in!
Noem je dat racen?quote:
Carsquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut films. Godver Toy Story zit nog een beter verhaal in!
een onrealistische regenachtige dag wegkijkertquote:
't driften in tokyo drift is anders behoorlijk realistisch, dat doe je niet ff 1 2 3quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een onrealistische regenachtige dag wegkijkert
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, deze bassie heeft ook weer lekker gefitnesst.
Oh en Honda NSX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles draait om lichtgewicht, het zijn geen tanks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
Dit mag wel van plastic maar als een vrouw het in dr borsten propt is het ineens ranzig? Homo's
Ik heb het over tieten. Niet over tanks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles draait om lichtgewicht, het zijn geen tanks.
Gestopt tijdens de opleiding. Dacht dat jij mijn verhaal wel kende?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen uitdienplicht? Of tijdens opleiding gestopt?
Rassenrellen?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
Dit mag wel van plastic maar als een vrouw het in dr borsten propt is het ineens ranzig? Homo's
Nee omdat je zei PAINF in combinatie met een jaar, dan wek je de illusie dat je daadwerkelijk operationeel gezeten hebt. En dat kon ik niet bij jou plaatsen, vandaar dat ik het even niet meer snapte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gestopt tijdens de opleiding. Dacht dat jij mijn verhaal wel kende?
Ik heb door een verdomd lange wachtklik langer bij de painf rondgelopen dan in opleiding gezetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee omdat je zei PAINF in combinatie met een jaar, dan wek je de illusie dat je daadwerkelijk operationeel gezeten hebt. En dat kon ik niet bij jou plaatsen, vandaar dat ik het even niet meer snapte.
Ik heb alleen maar het 'hoofd'bericht meegekregen. Bewust even verder niet gekeken/gelezen.quote:
Wachtklik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb door een verdomd lange wachtklik langer bij de painf rondgelopen dan in opleiding gezeten
Gadverpielekes!quote:
Tijd tussen mn amo en TFO. TFO werd van ermelo naar de schoolbat's verplaatst. daardoor was een enorme 'wachtrij ontstaan en werd ik bij als een soort van stage bij mijn uiteindelijk onderdeel geplaatstquote:
Je snapt dat dit een circuit wagen is waar geld mee verdiend wordt? Reclamemakers hebben maar al te graag hun merkje op de ruit staan..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gadverpielekes!
Een auto zo lelijk en vol plakken, bahGewoon normaal houden, zonder dat het lijkt alsof je Bassie en Adriaan hebt aangereden.
En die metalen bakken waar ze in Amerika vroeger wielen onder plakten en dan muscle cars noemen.Een mooie import hou ik wel van, ook al zijn d'r niet veel.
Bullshit. Dan had er een fatsoenlijke spoiler opgezeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een circuit wagen is waar geld mee verdiend wordt? Reclamemakers hebben maar al te graag hun merkje op de ruit staan..
Het IS en BLIJFT LELIJK!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een circuit wagen is waar geld mee verdiend wordt? Reclamemakers hebben maar al te graag hun merkje op de ruit staan..
Wellicht voor de show..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bullshit. Dan had er een fatsoenlijke spoiler opgezeten.
Ja, maar tijdens je AMO van 4? 6? weken wordt je toch algemeen soldaat, om daarna bij de TFO pantersinfanterist te worden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tijd tussen mn amo en TFO. TFO werd van ermelo naar de schoolbat's verplaatst. daardoor was een enorme 'wachtrij ontstaan en werd ik bij als een soort van stage bij mijn uiteindelijk onderdeel geplaatst
4maanden. Jup Soldaat algemeen. Jup dat tfo gedeelte klopt ook. Neuh wat prive problemen waardoor ik eruit stapte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar tijdens je AMO van 4? 6? weken wordt je toch algemeen soldaat, om daarna bij de TFO pantersinfanterist te worden?
En toen had je een blessure gehad?
Volgens mij geen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Goed plan, kijken wat voor "crisis expert" ze nu weer aan tafel hebben gekregen.
En als je teruggaat naar def, waar wil je dan heen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
4maanden. Jup Soldaat algemeen. Jup dat tfo gedeelte klopt ook. Neuh wat prive problemen waardoor ik eruit stapte.
Painfquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
En als je teruggaat naar def, waar wil je dan heen?
Omdat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat je sgt een ex veva pax is.
Ik heb geen bloekhekel aan veva. Het is een leuk idee maar het word zo verdomd slecht uitgevoerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je zo'n bloedhekel aan veva hebt, ook al heb je zelf de voorganger gedaan.
Daar is iedereen het wel over eens, je was alleen eerder wat minder subtiel in je bewoording, vandaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb geen bloekhekel aan veva. Het is een leuk idee maar het word zo verdomd slecht uitgevoerd.
Je zal maar V&V instructeur wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat je sgt een ex veva pax is.
Omdat 70/80% van de veva studenten zelfverklaarde rambo's zijn die thuis in de tuin rond paraderen in het zelf betaalde camo pakje? Niet subtiel, wel de waarheid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens, je was alleen eerder wat minder subtiel in je bewoording, vandaar.
Was het een leuk idee? Ik ben maar een KuBu, maar weet wél hoe het onderwijs geregeld is. Een MBO-opleiding heeft hele andere belangen om studenten VeVa wél of níet te laten slagen. En zoals Rave (meen ik) al aangaf als je verkeerd aangeleerde dingen in de (L)EVO/AMO moet afleren, dat is niet makkelijk. Zeker niet met de stronteigenwijze jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb geen bloekhekel aan veva. Het is een leuk idee maar het word zo verdomd slecht uitgevoerd.
Ideaal baantje. Geen fuck uitvoeren en als het kut gaat regelt de school wel weer dat het goed komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zal maar V&V instructeur worden
Ik meende ergens te lezen dat je niet betaald krijgt of zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ideaal baantje. Geen fuck uitvoeren en als het kut gaat regelt de school wel weer dat het goed komt.
Trek het dan gewoon volledig los van def.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het een leuk idee? Ik ben maar een KuBu, maar weet wél hoe het onderwijs geregeld is. Een MBO-opleiding heeft hele andere belangen om studenten VeVa wél of níet te laten slagen. En zoals Rave (meen ik) al aangaf als je verkeerd aangeleerde dingen in de (L)EVO/AMO moet afleren, dat is niet makkelijk. Zeker niet met de stronteigenwijze jeugd van tegenwoordig.
Heeft het kosten bespaard op Defensie, zeker wél, echter dat geld is gewoon nu terecht gekomen bij het ministerie van onderwijs.
't bloemetjespak is gratusquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat 70/80% van de veva studenten zelfverklaarde rambo's zijn die thuis in de tuin rond paraderen in het zelf betaalde camo pakje? Niet subtiel, wel de waarheid.
Uurtje factuurtje. Ze zullen zich (hopelijk) niet zo laten naaien. Maar dat soort verhalen ken ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik meende ergens te lezen dat je niet betaald krijgt of zoAls je een dag in het veld organiseert o.i.d., maar dat zal wel niet kloppen
Je betaald toch schoolgeldquote:
Ik ben nog steeds benieuwd welke dingen.. Dan kan je 't voorkomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het een leuk idee? Ik ben maar een KuBu, maar weet wél hoe het onderwijs geregeld is. Een MBO-opleiding heeft hele andere belangen om studenten VeVa wél of níet te laten slagen. En zoals Rave (meen ik) al aangaf als je verkeerd aangeleerde dingen in de (L)EVO/AMO moet afleren, dat is niet makkelijk. Zeker niet met de stronteigenwijze jeugd van tegenwoordig.
Heeft het kosten bespaard op Defensie, zeker wél, echter dat geld is gewoon nu terecht gekomen bij het ministerie van onderwijs.
Nee, zo zit het niet in elkaar, is ook wel erg kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ideaal baantje. Geen fuck uitvoeren en als het kut gaat regelt de school wel weer dat het goed komt.
Grapjurk, ik mocht gewoon netjes 1065,- per jaar aftikken hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
eerste 2 jaar is gratis, alleen 't 3e jaar moet je voor betalen.
Ja is het ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, zo zit het niet in elkaar, is ook wel erg kort door de bocht.
Eens. Als je als MBO-instelling denkt dat je een opleiding kan bieden die je voor potentiële banen bij defensie kan opleiden, niets mis mee. Dit is weer zo'n halfbakken compromis. Leg de opleiding of volledig in handen bij de openbare onderwijsinstellingen, of bij Defensie neer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Trek het dan gewoon volledig los van def.
Denk dat rave nog simpelere handelingen bedoelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
CONTACT FRONT!
IK SPRING!
....
OVERGENOMEN!
etc. BB
Je was onder de 18?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Grapjurk, ik mocht gewoon netjes 1065,- per jaar aftikken hoor.
Ik snap wat je bedoelt, maar wat je bedoelt is alsnog niet juist. Een AMO is een standaard draaiboek dat gedraaid wordt, overal hetzelfde. Het punt is, voor VeVa is er nog geen fatsoenlijk draaiboek, en dat betekent dat instructeurs juist erg druk zijn om onderling op school zo goed mogelijk de lessen in elkaar te draaien, het op elkaar te laten aansluiten, verbeteren waar nodig en gelijk ook zorgen dat de navolger van de instructeur het zo weer over kan nemen. Daar gaat gewoon veel werk in zitten, het is echter veel kantoorwerk, en niet groen werk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja is het ookMaar je snapt wat ik bedoel.
Alles wat 'groen' is bij de lessen op school, worden alleen verzorgd door militaire instructeurs. Het punt is, iedereen heeft het weer net iets anders aangeleerd, de een doet het zus, de ander doet het zo, en ja dan kan ik begrijpen dat het kan botsen. Maar de communicatie tussen ROC's en Defensie is verre van optimaal, de ene keer laat het ROC steken vallen, de andere keer is Defensie die weer niks meld. Ook de hoge piefen die verantwoordelijk zijn voor VeVa schijnen het ook lang niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*Mijn wapen vuurt niet meer!*quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat rave nog simpelere handelingen bedoelt.
Valt me nog mee, dacht altijd dat het vanaf MBO gewoon betalen was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je was onder de 18?
Iedere student die op 1 augustus van het eerste schooljaar 18 jaar of ouder is en een voltijd BOL-opleiding volgt, betaalt lesgeld. Het lesgeld voor het schooljaar 2012-2013 is ¤ 1.065,-.
Is dus gewoon gratis tot het 3e schooljaar voor mij..
En wat als je wapen kapot is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
*Mijn wapen vuurt niet meer!*
*kantelen in je kamer kijken*
Blokkade?
*wapen op safe!*
*haal magazijn eruit*
*spangreep naar achteren en vastzetten met afsluiterstoppal*
*je wapen goed schudden*
*insert magazijn*
*indrukken afsluiterstoppal-knopje-dinges*
*wapen op repeteer/automatisch*
Doorgaan met vuren!
etc.
Dus je hebt als niet pantserinfanterist bij de PAINF gezeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
4maanden. Jup Soldaat algemeen. Jup dat tfo gedeelte klopt ook. Neuh wat prive problemen waardoor ik eruit stapte.
Oja, kost 't SMA ook geld? En betaalt school voor je VOG?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dacht altijd dat het vanaf MBO gewoon betalen was.
Oftewel, chaos en drama alom, en niemand wordt er beter van. Het is geld verschuiven geweest van DEF naar Onderwijs, en de enige partij die er iets beter van geworden is het onderwijs, want die vangt nu de subsidie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Aapsoldaat het volgende:
Alles wat 'groen' is bij de lessen op school, worden alleen verzorgd door militaire instructeurs. Het punt is, iedereen heeft het weer net iets anders aangeleerd, de een doet het zus, de ander doet het zo, en ja dan kan ik begrijpen dat het kan botsen. Maar de communicatie tussen ROC's en Defensie is verre van optimaal, de ene keer laat het ROC steken vallen, de andere keer is Defensie die weer niks meld. Ook de hoge piefen die verantwoordelijk zijn voor VeVa schijnen het ook lang niet altijd met elkaar eens te zijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan pak je dat ding op en schreeuw je om je moeder, biddend dat je niet geraakt wordt
Dan kan dat V&V topic nog wel van pas komen dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oftewel, chaos en drama alom, en niemand wordt er beter van. Het is geld verschuiven geweest van DEF naar Onderwijs, en de enige partij die er iets beter van geworden is het onderwijs, want die vangt nu de subsidie.
Of je schreeuwt inderdaad:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Krijg je op missie geen sidearm mee dan?
Om vervolgens de vijand te noscopen op 900 meter?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Krijg je op missie geen sidearm mee dan?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Om vervolgens de vijand te noscopen op 900 meter?
Jonge DAO, 6X scope met frag roundsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat je als je sneuvelt op het slagveld je weer respawnt op het dichtsbijzijnde spawnpunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Eens, moeten er wel mensen van het ROC (de beleids/programma-makers) en van DEF meelezen om er ook iets mee te willen doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan kan dat V&V topic nog wel van pas komen dusAlles wat fout is aangeleerd kan verbeterd worden
Ja, als je het landelijk wilt aanpakken of per school, persoonlijk zal het in ieder geval helpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens, moeten er wel mensen van het ROC (de beleids/programma-makers) en van DEF meelezen om er ook iets mee te willen doen.
Choose class > noobtubequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat je als je sneuvelt op het slagveld je weer respawnt op het dichtsbijzijnde spawnpunt.
Ja, want als de vijand ziet dat je wapen hapert, is hij wel zo'n gentleman om zijn wapen ook weg te gooien zodat het een eerlijk gevecht blijft. Net zoals in de film.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Close combat kan toch voorkomen
Uhm, 1.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa; wil jij je inhammen typeren voor ons?![]()
[ afbeelding ]
Juist. Ik dacht eerder aan in het geval dat de vijand op zo'n 50 meter zit en je colt houd ermee op dat je iig een Glock heb om je te kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, want als de vijand ziet dat je wapen hapert, is hij wel zo'n gentleman om zijn wapen ook weg te gooien zodat het een eerlijk gevecht blijft. Net zoals in de film.
Niet als 'gekwalificeerd' infanterist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus je hebt als niet pantserinfanterist bij de PAINF gezeten?
Probleem blijft gewoon dat de politiek sinds de '90 jaren te snel te ingrijpende veranderingen in bestaande structuren doorvoert, zonder de achterliggende organisaties te kennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, als je het landelijk wilt aanpakken of per school, persoonlijk zal het in ieder geval helpen.
Herladen met 'R' ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef AchJa het volgende:
Gvd, les krijgen van nukubu's over wapenstoringen....![]()
![]()
![]()
![]()
*plop*quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik kom weer uit de bar en ik heb mijn baret nog!
Nukubu, wie noem je gvd nukubu!?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik kom weer uit de bar en ik heb mijn baret nog!
Ja, behalve dat ik het snap. Want als ik iets aanleer, dan wil ik ook snappen wat er gebeurt. En als ik het niet snap als de instructeur iets vertelt, dan vraag ik ook door tot ik het wel snapquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef AchJa het volgende:
Gvd, leer je wapen kennen, er wordt een standaard reactie aangeleerd, echter is dat niet zaligmakend. Als je het snapt kun je er van afwijken.
Terecht, mannen in uniformenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op mijn baret schijnbaar.
Zit ik vanavond vanwege een oefening hier met een bekende vanuit den Helder, binnen 15 minuten zaten er weer twee wijven bij.... Hij was het na een uur zat, ik was het pas zat toen de tap dicht ging. Kut wijven...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Terecht, mannen in uniformen, maar die baretten
Niet zo verwonderlijk hoor. Zo zit ik ook in elkaar. 'Neem maar van mij aan dat het zo is', is voor mij ook niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik het snap. Want als ik iets aanleer, dan wil ik ook snappen wat er gebeurt. En als ik het niet snap als de instructeur iets vertelt, dan vraag ik ook door tot ik het wel snap.
Ik heb een te grote baret volgens LUMBL standaarden:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Terecht, mannen in uniformen, maar die baretten
Nog wel bier op je legeringsplaats hoop ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit ik vanavond vanwege een oefening hier met een bekende vanuit den Helder, binnen 15 minuten zaten er weer twee wijven bij.... Hij was het na een uur zat, ik was het pas zat toen de tap dicht ging. Kut wijven...
Heeft die gast z'n diemaco ingetaped?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een te grote baret volgens LUMBL standaarden:
[ afbeelding ]
De rest van de landmachters draagt grotere baretten lijkt het wel. Lijkt alsof lumbl met opzet maatje kleiner neemt ofzo.
[ afbeelding ]
Dan vraag je dat maar aan mij als ze je dat niet uit kunnen leggen. Ook Rave trekt het niet als het om bv de .50 gaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik het snap. Want als ik iets aanleer, dan wil ik ook snappen wat er gebeurt. En als ik het niet snap als de instructeur iets vertelt, dan vraag ik ook door tot ik het wel snap.
Neuh... oh toch...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog wel bier op je legeringsplaats hoop ik.
En vragen zal ik je!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan vraag je dat maar aan mij als ze je dat niet uit kunnen leggen. Ook Rave trekt het niet als het om bv de .50 gaat
Gelukkigquote:
Dat wilde ik nog toevoegen ja, wat mij betreft zouden ze GROP moeten afschaffen en puur concentreren op de technische opleidingen. Lui zoals BB zullen straks geen kont hebben in de burgermaatschappij met dat diploma/ certificaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Wasmachinu het volgende:
Persoonlijk geloof ik ook totaal niet in het GROP-gedeelte van VeVa, en dan vooral die lui wijsmaken dat ze een waardevol MBO2/3 diploma hebben.
Nope, allemaal zelf dokken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oja, kost 't SMA ook geld? En betaalt school voor je VOG?
Dat is niet helemaal waar, er moeten alleen teugels worden aangetrokken. Als je VeVa ICT III volgt zal je op een gegeven moment naar Amersfoort gaan om TITAAN (Theatre Independant Tactical Army & Airforce Network) met andere woorden, netwerk opzetten en beheren, dit kost behoorlijk veel tijd na de basisopleiding. Alles wat ze dan aanleren, hoeven ze alleen nog kort te herhalen zodra ze eenmaal voor de VTO komen. Ook het werken met MilSatCom & HF was juist erg leerzaam, dat zijn kansen die krijg je niet in de burgermaatschappij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oftewel, chaos en drama alom, en niemand wordt er beter van. Het is geld verschuiven geweest van DEF naar Onderwijs, en de enige partij die er iets beter van geworden is het onderwijs, want die vangt nu de subsidie.
Dit is de manier van baret dragen, period.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een te grote baret volgens LUMBL standaarden:
[ afbeelding ]
De rest van de landmachters draagt grotere baretten lijkt het wel. Lijkt alsof lumbl met opzet maatje kleiner neemt ofzo.
[ afbeelding ]
Ik gebruik dat diploma ook niet als startkwalificatie voor in de maatschappij, kan ik net zo goed stratenmaker wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog toevoegen ja, wat mij betreft zouden ze GROP moeten afschaffen en puur concentreren op de technische opleidingen. Lui zoals BB zullen straks geen kont hebben in de burgermaatschappij met dat diploma/ certificaat.
[..]
Nope, allemaal zelf dokken.
[..]
Dat is niet helemaal waar, er moeten alleen teugels worden aangetrokken. Als je VeVa ICT III volgt zal je op een gegeven moment naar Amersfoort gaan om TITAAN (Theatre Independant Tactical Army & Airforce Network) met andere woorden, netwerk opzetten en beheren, dit kost behoorlijk veel tijd na de basisopleiding. Alles wat ze dan aanleren, hoeven ze alleen nog kort te herhalen zodra ze eenmaal voor de VTO komen. Ook het werken met MilSatCom & HF was juist erg leerzaam, dat zijn kansen die krijg je niet in de burgermaatschappij.
Dus nee, VeVa is niet een groot drama, maar als ik chef VeVa was had ik er een technische opleiding van gemaakt, en doen ze het groene gedeelte maar lekker in de AMO(L) of waar dan ook, zodat je in de jaren dat die paxen op VeVa zitten een fatsoenlijke technische basis krijgen, een fatsoenlijk technisch diploma, en een volledige opleiding (dus niet ingekort) als AMO(L)/ KMS/ noem het maar op doen.
Gekwalificeerd .50 schutter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan vraag je dat maar aan mij als ze je dat niet uit kunnen leggen. Ook Rave trekt het niet als het om bv de .50 gaat.
quote:
Hoe gaat het eigenlijk met hem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is de manier van baret dragen, period.
[ afbeelding ]
Kijk en hier noem je een m.i. terecht puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog toevoegen ja, wat mij betreft zouden ze GROP moeten afschaffen en puur concentreren op de technische opleidingen. Lui zoals BB zullen straks geen kont hebben in de burgermaatschappij met dat diploma/ certificaat.
[..]
Nope, allemaal zelf dokken.
[..]
Dat is niet helemaal waar, er moeten alleen teugels worden aangetrokken. Als je VeVa ICT III volgt zal je op een gegeven moment naar Amersfoort gaan om TITAAN (Theatre Independant Tactical Army & Airforce Network) met andere woorden, netwerk opzetten en beheren, dit kost behoorlijk veel tijd na de basisopleiding. Alles wat ze dan aanleren, hoeven ze alleen nog kort te herhalen zodra ze eenmaal voor de VTO komen. Ook het werken met MilSatCom & HF was juist erg leerzaam, dat zijn kansen die krijg je niet in de burgermaatschappij.
Dus nee, VeVa is niet een groot drama, maar als ik chef VeVa was had ik er een technische opleiding van gemaakt, en doen ze het groene gedeelte maar lekker in de AMO(L) of waar dan ook, zodat je in de jaren dat die paxen op VeVa zitten een fatsoenlijke technische basis krijgen, een fatsoenlijk technisch diploma, en een volledige opleiding (dus niet ingekort) als AMO(L)/ KMS/ noem het maar op doen.
Ja, na het papierwerk aan het einde van een schietdag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
I know.
Echter ben ik gekwalificeerd kerninstructeur en hoofdschietinstructeur .50. Verschil moet er zijn.
Wil je je hele leven marinier blijven? Gaat hem niet worden, en in het zeldzame geval dat dat wel zo mag zijn, dan loop je alsnog op je te jonge leeftijd aan wanneer je bij de baas vertrekt. Had een adjudant van de mariniers als instructeur op 't ROC lopen de eerste 1,5 jaar, toen moest hij echt met pensioen vanwege zijn leeftijd. Hij is uiteindelijk docent Nederlands bij VeVa op een ander ROC geworden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik gebruik dat diploma ook niet als startkwalificatie voor in de maatschappij, kan ik net zo goed stratenmaker worden
Jaja, die info wist ik nog niet....quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, na het papierwerk aan het einde van een schietdag.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
Oh god, moet gelijk denken aan een paar oppers die ik heb gezien met zo'n pannenkoek als baret.
Als dat mogelijk zou zijn zou ik er geen problemen mee hebben. Waarschijnlijk zal het niet gebeuren nee, als ik eruit wordt getrapt bij DEF op weetikveel welke leeftijd ga ik iig een HBO doen, want aan VMBO-T heb je nou niet bepaald veel..quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wil je je hele leven marinier blijven? Gaat hem niet worden, en in het zeldzame geval dat dat wel zo mag zijn, dan loop je alsnog op je te jonge leeftijd aan wanneer je bij de baas vertrekt. Had een adjudant van de mariniers als instructeur op 't ROC lopen de eerste 1,5 jaar, toen moest hij echt met pensioen vanwege zijn leeftijd. Hij is uiteindelijk docent Nederlands bij VeVa op een ander ROC geworden.
Toen was ik net 6quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef AchJa het volgende:
Zat net in mijn papieren te kijken... sinds 1999 HSI .50...
Beter. Maar geen CDT van het korps meer toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schijnt er weer tegen alle verwachting in bovenop te zijn. Gelukkig maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |