Ik ben "blij" dat ze in ieder geval bij samen zijn gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat beide families geen afscheid kunnen nemen van de jongens. Wat ontzettend triest.![]()
Echt alleen maar verliezers in deze zaak. Wat oneindig verdrietig toch.
Niet zo happen.quote:
Dat wordt het, dus doei.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
Als dit een topic vol rips en steunbetuigingen gaat worden kan die wel weer dicht..
nee er zal nog wel meer nieuws binnen komen de komende dagen denk je niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
Als dit een topic vol rips en steunbetuigingen gaat worden kan die wel weer dicht..
Ja wel wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er zal nog wel meer nieuws binnen komen de komende dagen denk je niet?
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
Vreselijk triest dat het zo'n einde heeft.
RIP Ruben en Julian.
Sterkte voor degenen die zo zielsveel van die jongens hielden.
Ik deed hetquote:
Daar is verder nog niks over bekend?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop alleen dat die twee jongens geen besef van hun naderende dood hebben gehad. Dat pa ze heeft bedwelmd voordat hij ze het leven ontnam.
Meeschrijven? Neem aan dat ze alles opnemen / Live uitzendenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Leandra het volgende:
Dat "langzame" praten en het feit dat wij thuis de vragen op de persco niet goed kondern verstaan zal toch vooral zijn geweest omdat het een persconferentie was, waar journalisten meeschrijven met wat er gezegd wordt?
En dat er in de zaal geen tv microfoons staan. Die staan wss alleen op de tafelquote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Leandra het volgende:
Dat "langzame" praten en het feit dat wij thuis de vragen op de persco niet goed kondern verstaan zal toch vooral zijn geweest omdat het een persconferentie was, waar journalisten meeschrijven met wat er gezegd wordt?
Ja en waar? In een afvoerput, alsof die hond de kindertjes geen normale begrafenis gunde en ze moesten vooral niet gevonden wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben "blij" dat ze in ieder geval bij samen zijn gevonden
Misschien heeft ie ze wel eerst slaapmiddelen gegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik kan me niet indenken in wat voor doodsangsten die 2 jongens moeten hebben geleefd..
Hoe kun je dit in godsnaam je eigen kinderen aan doen..
Dat hoop ik ook zo enorm.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop alleen dat die twee jongens geen besef van hun naderende dood hebben gehad. Dat pa ze heeft bedwelmd voordat hij ze het leven ontnam.
Ja, en ze zijn nog niet met zekerheid geïdentificeerd, maar ze nemen aan dat het de jongens zijn, onder andere omdat het camouflageshirt is aangetroffen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is verder nog niks over bekend?
Persconferentie ging alleen over de vondst en identificatie?
Idd. Hopelijk was het een snelle, pijnloze dood.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Klopt, de identificatie is nog niet een afgerond. Maar vanwege de bij de lijkjes gevonden spullen kan het amper anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
Daar is verder nog niks over bekend?
Persconferentie ging alleen over de vondst en identificatie?
Ik hoop het.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ze wel eerst slaapmiddelen gegeven
En de spanbanden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn nog niet met zekerheid geïdentificeerd, maar ze nemen aan dat het de jongens zijn, onder andere omdat het camouflageshirt is aangetroffen.
Kinderen zijn altijd het slachtoffer bij een scheiding. Ouders moeten een beetje volwassener worden in dit soort zaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Samson het volgende:
Arme kinderen, had ie niet gewoon die ex terug kunnen pakken. Wat kunnen die kinderen hier nu aan doen?
Hij had haar iig niet erger kunnen pakken dan hij nu gedaan heeft, ze kan niet eens meer afscheid van haar kinderen nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Samson het volgende:
Arme kinderen, had ie niet gewoon die ex terug kunnen pakken. Wat kunnen die kinderen hier nu aan doen?
Dat vooral.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vreselijk nieuws, maar gelukkig geen oneindige onzekerheid
Idd. Ik hoop ook dat de moeder daar antwoord op krijgt... Je moet er niet aan denken dat de een heeft moeten toekijkrn hoe de ander door vader werd gedood...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Vreselijk. Echt...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had haar iig niet erger kunnen pakken dan hij nu gedaan heeft, ze kan niet eens meer afscheid van haar kinderen nemen.
Blinde wanhoop.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar nog steeds de vraag; hoe kun je dit je eigen kinderen aan doen?
Dit is toch niet de reden dat hij het gedaan heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had haar iig niet erger kunnen pakken dan hij nu gedaan heeft, ze kan niet eens meer afscheid van haar kinderen nemen.
Ik ben dankbaar dat ik het niet kan begrijpen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Gooit zij ook altijd een slotje er op?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef n00b13 het volgende:
Dit topic lijkt mijn relatie wel: aan, uit, aan, uit en weer aan...
Vraag waar je nooit een zeker antwoord op zal krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Of gewoon een enorme kronkel in de kop. Ik vraag het me vaak niet eens af waarom mensen iets verschrikkelijks doen. Blijkbaar waren ze gewoon geestelijk gestoord.quote:
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd het slachtoffer bij een scheiding. Ouders moeten een beetje volwassener worden in dit soort zaken.
ondergedoken?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Wat droevig zeg.
"Gelukkig" weet de moeder nu zeker wat er met de jochies is gebeurd, maar ik had toch nog stille hoop dat ze misschien ergens ondergedoken zaten, ofzo.![]()
![]()
Precies dit, ben niet snel geraakt door iets maar dit is wel een afschuwelijk beeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben hiervoor te visueel ingesteld, en vraag me dan af hoe die man het voor elkaar heeft gekregen... Die twee jochies aan elkaar gebonden, verzwaard, naar die duiker gesleept, vastgezet... En zou hij erbij zijn blijven zitten, nog iets gezegd of gedaan hebben bij wijze van afscheid...
Ijskoud krijg ik het ervan.
Laat staan dat hij ze een toekomst gunde. Waarom moesten ze dood?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja en waar? In een afvoerput, alsof die hond de kindertjes geen normale begrafenis gunde en ze moesten vooral niet gevonden worden
Ja op een veilige manier dan hè.quote:
Heel erg triest, en niet eens een "waardige" plek..quote:
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het paard wat er staat heeft geen twitter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Sandous het volgende:
RIP lieve jongens!!
Ik zie een huis/schuur een paar meter verder van de Duiker.. Jammer dat die niets heeft gehoord/gezien
Stalquote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Sandous het volgende:
RIP lieve jongens!!
Ik zie een huis/schuur een paar meter verder van de Duiker.. Jammer dat die niets heeft gehoord/gezien
De kinderen hadden een toekomst...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.
Nee? Geen wraak?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit is toch niet de reden dat hij het gedaan heeft?
Je begrijpt best wat ze bedoelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.
Niet die discussie weer aubquote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.
En, dat is een feit, moeders zijn vaak in het voordeel met dit soort praktijken. Daarom zijn het meestal ook vaders die dit soort daden plegen.
Als je dit meent. Voer dan de discussie niet hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.
En, dat is een feit, moeders zijn vaak in het voordeel met dit soort praktijken. Daarom zijn het meestal ook vaders die dit soort daden plegen.
tegen beter weten in hoopte je toch dat ze ergens ongeschonden vandaan kwamen ja.. maar helaas alleen maar verliezers..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja op een veilige manier dan hè.
Ik weet het ook niet. Laat maar.
Je post van NRC was duidelijk wat er aan vooraf gegaan was.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Geen wraak?
Wat denk je dan? Dat hij toevallig ruzie met de jongens kreeg en ze in een vlaag van woede vermoord heeft?
Wel zo handig dat hij een maand geleden dan al voorbereidend gewinkeld had.
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
En verstoptquote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.
En dat kan zij niet doen omdat hij zijn kinderen vermoord heeft.
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.
En dat kan zij niet doen omdat hij zijn kinderen vermoord heeft.
Neem aan dat iedereen wel weet hoe je het bedoelde.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja op een veilige manier dan hè.
Ik weet het ook niet. Laat maar.
Voorgeschiedenis ken ik niet zo. Hij heeft al een maand geleden dus dit al gepland...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Geen wraak?
Wat denk je dan? Dat hij toevallig ruzie met de jongens kreeg en ze in een vlaag van woede vermoord heeft?
Wel zo handig dat hij een maand geleden dan al voorbereidend gewinkeld had.
Die discussie ECHT NIET MEER graagquote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....
Laten we dat zelf even uitmaken lijkt me?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die discussie ECHT NIET MEER graag
NEE. Al 1000 X om verzocht. Is klaar. Open er elders een topic over..quote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Laten we dat zelf even uitmaken lijkt me?
De diverse personen bij alle instanties waar ze mee te maken hadden hebben gefaald, met de dood van drie personen als gevolg.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef _NZT_ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de nasleep van dit gebeuren gaat worden.
Ja, maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef sunmoonstar het volgende:
De burgemeester was ook duidelijk aangeslagen tijdens de persco..
Doet de politie toch meestalquote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.
Hij had erg veel oog voor het leed andersquote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.
Enorme grote fout in dat opzicht ja. Maar gebeurd heel vaak in NL, niet altijd met dood als uitkomst, maar wel andere zaken.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
De diverse personen bij alle instanties waar ze mee te maken hadden hebben gefaald, met de dood van drie personen als gevolg.
In niet-medische en niet-overheidskringen wordt een dergelijke medeverantwoordelijkheid zwaar bestraft. Nu zal dat vast niet gebeuren, om zichzelf te excuseren zal men vast wel proberen het zo te draaien dat het niet hun schuld was dat ze de noodkreten van de moeder niet geloofden.
Want ze zal wel als labiel of anderszins ongeloofwaardig worden weg gezet.
Laten we hopen dat kritische media dit zullen signaleren en verhinderen!
Daar kan FOK! ook een rol in spelen: blijf het aan de kaak stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |