Je begrijpt best wat ze bedoelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.
Niet die discussie weer aubquote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.
En, dat is een feit, moeders zijn vaak in het voordeel met dit soort praktijken. Daarom zijn het meestal ook vaders die dit soort daden plegen.
Als je dit meent. Voer dan de discussie niet hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.
En, dat is een feit, moeders zijn vaak in het voordeel met dit soort praktijken. Daarom zijn het meestal ook vaders die dit soort daden plegen.
tegen beter weten in hoopte je toch dat ze ergens ongeschonden vandaan kwamen ja.. maar helaas alleen maar verliezers..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja op een veilige manier dan hè.
Ik weet het ook niet. Laat maar.
Je post van NRC was duidelijk wat er aan vooraf gegaan was.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Geen wraak?
Wat denk je dan? Dat hij toevallig ruzie met de jongens kreeg en ze in een vlaag van woede vermoord heeft?
Wel zo handig dat hij een maand geleden dan al voorbereidend gewinkeld had.
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.
En verstoptquote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.
En dat kan zij niet doen omdat hij zijn kinderen vermoord heeft.
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen waarvan zij nu geen afscheid kan nemen zijn haar kinderen, daarmee stel ik niet dat het niet zijn kinderen zijn, maar zij kan geen afscheid nemen van haar kinderen.
En dat kan zij niet doen omdat hij zijn kinderen vermoord heeft.
Neem aan dat iedereen wel weet hoe je het bedoelde.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja op een veilige manier dan hè.
Ik weet het ook niet. Laat maar.
Voorgeschiedenis ken ik niet zo. Hij heeft al een maand geleden dus dit al gepland...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Geen wraak?
Wat denk je dan? Dat hij toevallig ruzie met de jongens kreeg en ze in een vlaag van woede vermoord heeft?
Wel zo handig dat hij een maand geleden dan al voorbereidend gewinkeld had.
Die discussie ECHT NIET MEER graagquote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....
Laten we dat zelf even uitmaken lijkt me?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die discussie ECHT NIET MEER graag
NEE. Al 1000 X om verzocht. Is klaar. Open er elders een topic over..quote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Laten we dat zelf even uitmaken lijkt me?
De diverse personen bij alle instanties waar ze mee te maken hadden hebben gefaald, met de dood van drie personen als gevolg.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef _NZT_ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de nasleep van dit gebeuren gaat worden.
Ja, maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt ook wat ik bedoel....
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef sunmoonstar het volgende:
De burgemeester was ook duidelijk aangeslagen tijdens de persco..
Doet de politie toch meestalquote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.
Hij had erg veel oog voor het leed andersquote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
vond ik niet zo zichtbaar... Ik dacht, deze man zal je maar komen vertellen dat je kinderen dood gevonden zijn, met zijn kermitstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |