Blinde wanhoop.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar nog steeds de vraag; hoe kun je dit je eigen kinderen aan doen?
Dit is toch niet de reden dat hij het gedaan heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had haar iig niet erger kunnen pakken dan hij nu gedaan heeft, ze kan niet eens meer afscheid van haar kinderen nemen.
Ik ben dankbaar dat ik het niet kan begrijpen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Gooit zij ook altijd een slotje er op?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef n00b13 het volgende:
Dit topic lijkt mijn relatie wel: aan, uit, aan, uit en weer aan...
Vraag waar je nooit een zeker antwoord op zal krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Of gewoon een enorme kronkel in de kop. Ik vraag het me vaak niet eens af waarom mensen iets verschrikkelijks doen. Blijkbaar waren ze gewoon geestelijk gestoord.quote:
Tegenwoordig zijn het vechtscheidingen waar de kinderen vooral als machtsmiddel wordt gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd het slachtoffer bij een scheiding. Ouders moeten een beetje volwassener worden in dit soort zaken.
ondergedoken?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Wat droevig zeg.
"Gelukkig" weet de moeder nu zeker wat er met de jochies is gebeurd, maar ik had toch nog stille hoop dat ze misschien ergens ondergedoken zaten, ofzo.![]()
![]()
Precies dit, ben niet snel geraakt door iets maar dit is wel een afschuwelijk beeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben hiervoor te visueel ingesteld, en vraag me dan af hoe die man het voor elkaar heeft gekregen... Die twee jochies aan elkaar gebonden, verzwaard, naar die duiker gesleept, vastgezet... En zou hij erbij zijn blijven zitten, nog iets gezegd of gedaan hebben bij wijze van afscheid...
Ijskoud krijg ik het ervan.
Laat staan dat hij ze een toekomst gunde. Waarom moesten ze dood?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja en waar? In een afvoerput, alsof die hond de kindertjes geen normale begrafenis gunde en ze moesten vooral niet gevonden worden
Ja op een veilige manier dan hè.quote:
Heel erg triest, en niet eens een "waardige" plek..quote:
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had haar iig niet erger kunnen pakken dan hij nu gedaan heeft, ze kan niet eens meer afscheid van haar kinderen nemen.
Het paard wat er staat heeft geen twitter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Sandous het volgende:
RIP lieve jongens!!
Ik zie een huis/schuur een paar meter verder van de Duiker.. Jammer dat die niets heeft gehoord/gezien
Stalquote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Sandous het volgende:
RIP lieve jongens!!
Ik zie een huis/schuur een paar meter verder van de Duiker.. Jammer dat die niets heeft gehoord/gezien
De kinderen hadden een toekomst...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar kinderen? Zijn kinderen? KINDEREN! Die zijn niemands bezit maar zouden een eigen leven moeten kunnen opbouwen.
Nee? Geen wraak?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit is toch niet de reden dat hij het gedaan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |