Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Hier is het echt pas dag 4 dit jaar dat de zon schijntquote:
En iedereen vliegt naar het strand zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hier is het echt pas dag 4 dit jaar dat de zon schijnt
geen idee, sta nog geen file volgens nu.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 11:44 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
En iedereen vliegt naar het strand zeker?
Morgen vrij zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
niks strandstrakjes werken
maar vannacht waarschijnlijk feesten
ik ben aan mijn laatste vrije dagje bezig. Morgen weer gas eropquote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
niks strandstrakjes werken
maar vannacht waarschijnlijk feesten
ga je rijst plukken?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef AlfredMehran het volgende:
Ik ga weer ff buiten spelen, nog even van het weekend genieten.
wat een liefdequote:
Zit die show te kijkenquote:
ik had geen zin in mensen met lapovreesquote:
ik heb iets met een nog lager niveau aan staanquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit die show te kijkensorry ben nog beetje brak
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb iets met een nog lager niveau aan staan
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
yeah weer gedonder met de treindan maar met de bus
ik wist niet dat er iets was?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook met de 1 of andere stopbus ofzo.
ik ook niet tot ik net op ns.nl kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wist niet dat er iets was?
ik moet eerst mijn sushi laten zakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magertPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
Ben ik nog steeds volgens de meeste hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magert
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magert
Goeiemorgen KSC.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kom de KSC binnen, open een random spoilert, meteen zo'n foto in m'n gezicht.quote:
hij sta nie voor niks onder de spoilert. Wist ik veel dat kleine nijners zomaar overal op klikken.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom de KSC binnen, open een random spoilert, meteen zo'n foto in m'n gezicht.
Heb foto's gezien en kan je moeilijk groot noemen!quote:
ja! heel goedquote:
veel gezopen ?quote:
Nou ja voor de meeste mensen was het niet veel maar voor het mietje dat nooit drinkt welquote:
haha oke danquote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja voor de meeste mensen was het niet veel maar voor het mietje dat nooit drinkt wel
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opstaquote:
die van Rome welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opsta. Behalve van toen ik 3 was
.
is goedquote:
quote:
ja hoor, tot de rekening kwamquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haha oke danals je het maar leuk gehad hebt
Echt nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opsta. Behalve van toen ik 3 was
.
hoi lieve engelquote:
Ik ben een lief duiveltjequote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi lieve engel![]()
als je stout was was je een duivel
hier schijnt de zon nogquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een lief duiveltje![]()
![]()
Hoe is het bij jou? t is bewolkt hiero
ik zou bijna zeggen ik kom daar etenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nog![]()
ik heb de BBQ net aangestoken
hoeveel is veel?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben heel veel gegroeid sinds begin april hoor!
dan eet ik het allemaal wel zelf opquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen ik kom daar eten
maar ik heb al gegeten
Eet smakelijk GFquote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik het allemaal wel zelf op![]()
en daarover gesproken![]()
Dat is inderdaad bizar...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
Raar toch; Gister snotverkouden, tot ik s'avonds weg moest.. toen hield het ineens op. En ik kom vanmiddag terug thuis... en wat denk je? Het snot loopt weer uit mijn neus.. Bizar
Misschien hangt er hier wat in de lucht - thuis dus -quote:
allergisch ergens voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien hangt er hier wat in de lucht - thuis dus -
ja ik heb wel wat allergieën.quote:
Je kan denk ik redelijk snel de oorzaak vinden ... het is iets wat afwijkt van normaalquote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat allergieën.
Misschien weer een nieuwe opgedaan ofzo
er wijkt hier niks af geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan denk ik redelijk snel de oorzaak vinden ... het is iets wat afwijkt van normaal
iemand vertelde dit; Waarsch ging je iets leuks doen en dat roept bepaalde hormonen op die heel sterk zijn en van alles kunnen onderdrukken. idd daarnaquote:
Dat klopt, heb ik ook wel eens gehad, dan is je geest even de baas over je lijfquote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iemand vertelde dit; Waarsch ging je iets leuks doen en dat roept bepaalde hormonen op die heel sterk zijn en van alles kunnen onderdrukken. idd daarna
als het happy gevoel minder word komt het gelijk terug ...
Snap ook niet helemaal hoe het werkt
dan moet ik dus gewoon terug naar gister avondquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik ook wel eens gehad, dan is je geest even de baas over je lijf
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet ik dus gewoon terug naar gister avond
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snotquote:
Accepteren en uitzieken....quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snot
ik heb geen neutquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Accepteren en uitzieken....
Neem een lekkere neut
Liever nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
20 Jaar terug in de tijd, ik zou er wat voor over hebben
Zo, dan ben ik wel weer heel jongquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Haiii hoe is het met u ?quote:
Moe maar wel okay thank you. Yourself?quote:
En dan weten wat ik nu weetquote:
goed en snotquote:
iedereen wel peis ikquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan weten wat ik nu weet
Damn wat zou ik een hoop anders doen
Een hoop wil je op die leeftijd juist helemaal niet weten. Dat zou je alleen maar ongelukkig makenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan weten wat ik nu weet
Damn wat zou ik een hoop anders doen
Ja helaas, maar wel een wispelturige verkoudheidquote:
Ik ben nooit verkoudenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja helaas, maar wel een wispelturige verkoudheid
mijn beroepquote:
20 is beetje erg veel maar 15quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
toch wil ik ruilenquote:
10 jaar mag ookquote:
hmmz ff rekenen ja daar teken ik ook wel voorquote:
Hoiquote:
Ik vind het toch wel leuk hoorquote:
hmm, 20?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
dan welquote:
Ach ook zonder die kennis zou ik er voor teken ook 20jaar nu ik er over na denk.quote:
Vraag me af of ik de zelfde beslissingen neemquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
of nee ik wil niet ruilen. Als ik met de kennis die ik nu heb terug ga in de tijd en dingen anders doe... zou ik nooit de MK zijn die ik nu ben... en ik vind mezelf prima zo. door alle shit en ook geweldige dingen ben ik wel uiteindelijk zo geworden. En uiteraard ben ik nog steeds aan het `groeien`
* Murmeli kopje geeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
of nee ik wil niet ruilen. Als ik met de kennis die ik nu heb terug ga in de tijd en dingen anders doe... zou ik nooit de MK zijn die ik nu ben... en ik vind mezelf prima zo. door alle shit en ook geweldige dingen ben ik wel uiteindelijk zo geworden. En uiteraard ben ik nog steeds aan het `groeien`
als je met de kennis die je nu hebt terug gaat in de tijd, dan kies je wel voor iets anders hoor. Niet overal natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ik de zelfde beslissingen neem
Of anders wel wat van mn leven maak
Ik zou wel een hoop anders doenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
liefquote:
Ja maar ook zonder die kennis zou ik een hoop dingen anders doen gok ik zo maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je met de kennis die je nu hebt terug gaat in de tijd, dan kies je wel voor iets anders hoor. Niet overal natuurlijk
hoe weet je dat nou? als alles precies zo zou gaan? volgens mij volg je dan weer je intuïtie en waarom zou die op dat zelfde moment anders zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar ook zonder die kennis zou ik een hoop dingen anders doen gok ik zo maar.
Ik niet, omdat alles aan elkaar hangt en verboden is. als ik bepaalde keuzes niet had gemaakt of bepaalde stommiteiten niet had begaan, kende ik nu niet bepaalde mensen waar ik erg blij mee ben. Zoals mijn beste vriendinnetje.quote:
Tja geen idee hopen dat ik beter over dingen na denkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou? als alles precies zo zou gaan? volgens mij volg je dan weer je intuïtie en waarom zou die op dat zelfde moment anders zijn?
Nou; ik denk het nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja geen idee hopen dat ik beter over dingen na denk![]()
Maar dat zal wel niet mij kennende
zei ik tochquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
nu ik er zo over nadenk.... doe maar niet terug in de tijd
Fair enoughquote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik niet, omdat alles aan elkaar hangt en verboden is. als ik bepaalde keuzes niet had gemaakt of bepaalde stommiteiten niet had begaan, kende ik nu niet bepaalde mensen waar ik erg blij mee ben. Zoals mijn beste vriendinnetje.
Spektakelfilm.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
Spektakelfilm of spectakelfilm, wat vinden jullie?
De 2e anders moet ik denken aan spek van een varkenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
Spektakelfilm of spectakelfilm, wat vinden jullie?
Hier zat ik dus ook mee. Maar ondertussen gevonden dat dat toch echt de goede spelling isquote:Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De 2e anders moet ik denken aan spek van een varken
Ik las het ja. Iets te snel gevraagdquote:
Dat is de correcte spelling zie ik netquote:
Dan neem je gewoon een willekeurigequote:
Hahahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
spektakel is een lift voor heuuuuuuule dikke mensen
Godver. Ben in staat om het aan te passen nuquote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
spektakel is een lift voor heuuuuuuule dikke mensen
Nah, ik heb geloof ik 8000 ebooks ofzoquote:
Dat is wel heel erg veel. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat uit te zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, ik heb geloof ik 8000 ebooks ofzoDus nu aan het uitzoeken wat ik wil bewaren en lezen en wat er weg kan...
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.quote:
Ja, klopt. Goed gevonden ook trouwensquote:
Ik ben aardig op weg inmiddelsquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat uit te zoeken
Ik ook niet supervaak en vaak laat op de avondquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.
quote:
misschien moet je het erin verwerkenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godver. Ben in staat om het aan te passen nu.
ik heb zo mij momentenquote:
Murm, die ken ik wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.
Nog niet tegen gekomen... Ben nu bij een van de laatste mapjes, dus wellicht kom ik 'm nog tegenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Murmeli het volgende:
Pien heb je toevallig pluk van de pettenflat als ebook? Ik zoek die....
Ik mag de inhoud van artikelen niet aanpassen als Spellcheckerquote:
Hehehe...quote:
is murmel hier dan? Dan ga ik gauw de voorraadkast dicht doen.....quote:
ja die vreet de hele bar hier steeds leeg.quote:
ohquote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag de inhoud van artikelen niet aanpassen als Spellchecker.
Helaas... Net het laatste mapje gezien waarvan ik geen idee had wat er in zat en daar zat ie niet inquote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe...
@pien: kee... fijn dat je bijna klaar bent in ieder geval
Niet nodig. Ik zit vol van mijn koekjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
is murmel hier dan? Dan ga ik gauw de voorraadkast dicht doen.....
Jammer! Thanks voor het kijken!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helaas... Net het laatste mapje gezien waarvan ik geen idee had wat er in zat en daar zat ie niet in
Niet qua smaakquote:Op zondag 19 mei 2013 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik zit vol van mijn koekjes.
Die met nootmuskaat en kaneel omdat nootmuskaat zo op kaneel lijkt
Jij liever dan ikquote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar met werk, op naar mn feestje![]()
moet alleen nog n.manier bedenken om dat tot half acht morgenochtend vol te houden
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Zouden de lichamen van Julian en Ruben dan eindelijk gevonden zijn. Ik hoop het wel voor de moeder...
My thoughts exactlyquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk op de boot. Ondanks een horde Indiërs. Niet te geloven wat een kutvolk dat is. Maar goed. Aan de pinten maar.
Ben je al weer op vakantie??quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk op de boot. Ondanks een horde Indiërs. Niet te geloven wat een kutvolk dat is. Maar goed. Aan de pinten maar.
Wat is het problem danquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
is jaren geleden dat ik zo ontzettend lang ben doorgegaan, dus ben benieuwd hoe deze oma het gaat handelen hahaquote:
Ja natuurlijk hoop ik ook dat ze nog leven, maar dat verwacht ik niet. Die hoop heb ik al even opgegeven, als ze het zijn is het natuurlijk kut en klote en ieder ander ongepast woord voor de moeder dat haar kinderen dood zijn, maar aan de onzekerheid komt hierdoor wel een eind..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...
Ja, het is erg dubbel ook. Liefst wil je dat ze morgen nog levend opduiken, maar hoe groot is die kans....?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...
Nee. Het zijn egocentrische asociale domkoppen. Opflikkeren ermee.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is het problem dan![]()
Indiers zijn juist helemaal niet lasting, is prima volk
Jij bent zeker nooit veel in Engeland geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is het problem dan![]()
Indiers zijn juist helemaal niet lasting, is prima volk
Ik denk niet dat ik het zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is jaren geleden dat ik zo ontzettend lang ben doorgegaan, dus ben benieuwd hoe deze oma het gaat handelen haha
Harryquote:
Engeltjequote:
Vakantiemanquote:
hmm...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Het is ergens jammer dat die man niet meer leeft. Anders hadden ze hem aan zn ballen kunnen ophangen ofzo, dat hij dit (zeer waarschijnlijk) geflikt heeft
Moe maar wel okay thank you. How are you?quote:
Welk boek?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
Binnen 10 uur (inclusief pauzes) een boek van 350 pagina's helemaal gelezen... hoezo verslavende literatuur.
Dat is wel snelquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
Binnen 10 uur (inclusief pauzes) een boek van 350 pagina's helemaal gelezen... hoezo verslavende literatuur.
0,1 % ?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, het is erg dubbel ook. Liefst wil je dat ze morgen nog levend opduiken, maar hoe groot is die kans....?
Finequote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe maar wel okay thank you. How are you?
Deel 2 van de hongerspelentrilogie. Afgelopen donderdag met deel 1 begonnen en af en toe kunnen lezen. Vannacht om 2 uur maar weggelegd en vanochtend op balkon verder gegaan. Toen was dat boek uit en ben ik begonnen met deel 2, dat nu ook uit is. Zo nog even beginnen in deel 3 dusquote:
Uiteraard alleen als hij dit echt gedaan heeft he.quote:
leg eens uit dan, want mijn ervaring is complete anders. en ik werk al 3 jaar voor een indisch bedrijfquote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het zijn egocentrische asociale domkoppen. Opflikkeren ermee.
Hmm... ik stond gister nog naar die serie boeken te kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 2 van de hongerspelentrilogie. Afgelopen donderdag met deel 1 begonnen en af en toe kunnen lezen. Vannacht om 2 uur maar weggelegd en vanochtend op balkon verder gegaan. Toen was dat boek uit en ben ik begonnen met deel 2, dat nu ook uit is. Zo nog even beginnen in deel 3 dus.
quote:
Snap ik welquote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Murmeli het volgende:
Uiteraard alleen als hij dit echt gedaan heeft he.
En mja, in de praktijk kan/mag dat niet maar het is wel een actie die bij mij wat minder lieve gedachten oproept.
Daar houuuuuuuuuuuuuuu ik van.... al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig steeds vaker koffie drinkquote:Wat is er ook alweer met thee?
Ik werk voor een indisch bedrijf.... mag ik er dan over meelullen ?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit veel in Engeland geweest![]()
Ik had de film van het eerste boek gezien en vond toen dat ik de serie ook maar eens moest lezen. Muck had me al eens gewaarschuwd dat de boeken best spannend en verslavend zijn en dat klopt dus helemaalquote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik stond gister nog naar die serie boeken te kijken
Ik wacht wel tot ze in de bieb zijn denk ik
Ik denk persoonlijk dat je dan in een professionele en om die reden andere omgeving bent eigenlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik werk voor een indisch bedrijf.... mag ik er dan over meelullen ?
Daarom wacht ik nog maar ff... heb nog een dik engels boek om uit te lezenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de film van het eerste boek gezien en vond toen dat ik de serie ook maar eens moest lezen. Muck had me al eens gewaarschuwd dat de boeken best spannend en verslavend zijn en dat klopt dus helemaal.
+ het is niet erg om met elkaar van mening te verschillen of verschillende ervaringen te hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je dan in een professionele en om die reden andere omgeving bent eigenlijk
Op deze snelheid gaat de stapel ongelezen boeken wel hard. Inmiddels nog maar 9 te gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog maar ff... heb nog een dik engels boek om uit te lezen
Dinsdag. Zit nu mobiel.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
leg eens uit dan, want mijn ervaring is complete anders. en ik werk al 3 jaar voor een indisch bedrijf
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op deze snelheid gaat de stapel ongelezen boeken wel hard. Inmiddels nog maar 9 te gaan.
aan de borrel ?quote:
nee niet meerquote:
Even kijken wat er nog ligt:quote:
*insert CRV-plaatje.jpgquote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Velen zijn ondertussen ook vrienden en komen bij mij thuisquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je dan in een professionele en om die reden andere omgeving bent eigenlijk
quote:
Wat een knakenboek zeg......iemand wilde het lenen en heeft het mogen houden.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken wat er nog ligt:
Kim Moelands - Ademloos
Absoluut nietquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
+ het is niet erg om met elkaar van mening te verschillen of verschillende ervaringen te hebben.
Over een kwartier al slapen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Er staan nu twee halve liters voor Nm neus en als het op is ga ik slapen. En een bak nootjes. Dinner time
Dat heb ik vaker gehoord... daarom heb ik het nog steeds niet gelezenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat een knakenboek zeg......iemand wilde het lenen en heeft het mogen houden.
Ach, er zijn ook genoeg vriendelijke natuurlijk. Het is natuurlijk niet zo dat ze allemaal irritant zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Velen zijn ondertussen ook vrienden en komen bij mij thuis
dus beide.
er is nu een 2de deel ofzo en die faxen ze me maar gratis.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord... daarom heb ik het nog steeds niet gelezen.
Sterker nog, er is al een derde deelquote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is nu een 2de deel ofzo en die faxen ze me maar gratis.
Geniet ervan! Maar waarom eigenlijk 2 tegelijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Er staan nu twee halve liters voor Nm neus en als het op is ga ik slapen. En een bak nootjes. Dinner time
dan kan ik van mijn levensverhaal ook wel 3 boeken makenquote:
Zou ie ze tegelijk drinken?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geniet ervan! Maar waarom eigenlijk 2 tegelijk?
Ik heb wel genoeg stof voor 5 boekenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan ik van mijn levensverhaal ook wel 3 boeken maken
Hij kan redelijk doorzuipen moet ik zeggenquote:
Tien minuutjes, zoiets. Eerst even douchen en fappen natuurlijkquote:
Jij hebt je ouders nog, niet zo'n ex als ik en geen klepperend hart. Dus echt niet!quote:
Omdat ik anders straks voor die tweede een kwartier in de rij mag staan achter een paar Indiërs.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geniet ervan! Maar waarom eigenlijk 2 tegelijk?
Jeetje, zo drukquote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik anders straks voor die tweede een kwartier in de rij mag staan achter een paar Indiërs.
* rent even naar de mailquote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee niet meer
zeg maar niet tegen Nikkie
quote:
Ik ben op twee plekken bestraald geweest, worstel regelmatig met eenzaamheid en had ik maar een ex...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij hebt je ouders nog, niet zo'n ex als ik en geen klepperend hart. Dus echt niet!
Waarom zou je een ex willenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op twee plekken bestraald geweest, worstel regelmatig met eenzaamheid en had ik maar een ex...
En verder lijkt dit me nou niet iets om tegen elkaar te gaan opbieden.
Ik zou geen serie willen maken eigenlijk maar 2 of 3 boeken moet wel lukkenquote:
Nee. Maar twee Indiërs is genoeg om een kwartier te staan wachtenquote:
"Jullie willen bier en nu optieven ik heb dorst"quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die paar Indiërs hebben veel tijd nodig om een keuze te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |