Nou ja voor de meeste mensen was het niet veel maar voor het mietje dat nooit drinkt welquote:
haha oke danquote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja voor de meeste mensen was het niet veel maar voor het mietje dat nooit drinkt wel
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opstaquote:
die van Rome welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opsta. Behalve van toen ik 3 was
.
is goedquote:
quote:
ja hoor, tot de rekening kwamquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haha oke danals je het maar leuk gehad hebt
Echt nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's op waar ik volledig opsta. Behalve van toen ik 3 was
.
hoi lieve engelquote:
Ik ben een lief duiveltjequote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi lieve engel![]()
als je stout was was je een duivel
hier schijnt de zon nogquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een lief duiveltje![]()
![]()
Hoe is het bij jou? t is bewolkt hiero
ik zou bijna zeggen ik kom daar etenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nog![]()
ik heb de BBQ net aangestoken
hoeveel is veel?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben heel veel gegroeid sinds begin april hoor!
dan eet ik het allemaal wel zelf opquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen ik kom daar eten
maar ik heb al gegeten
Eet smakelijk GFquote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik het allemaal wel zelf op![]()
en daarover gesproken![]()
Dat is inderdaad bizar...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
Raar toch; Gister snotverkouden, tot ik s'avonds weg moest.. toen hield het ineens op. En ik kom vanmiddag terug thuis... en wat denk je? Het snot loopt weer uit mijn neus.. Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |