ik moet eerst mijn sushi laten zakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magertPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
Ben ik nog steeds volgens de meeste hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magert
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik nog magert
Goeiemorgen KSC.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kom de KSC binnen, open een random spoilert, meteen zo'n foto in m'n gezicht.quote:
hij sta nie voor niks onder de spoilert. Wist ik veel dat kleine nijners zomaar overal op klikken.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom de KSC binnen, open een random spoilert, meteen zo'n foto in m'n gezicht.
Heb foto's gezien en kan je moeilijk groot noemen!quote:
ja! heel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |