Niet nodig. Ik zit vol van mijn koekjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
is murmel hier dan? Dan ga ik gauw de voorraadkast dicht doen.....
Jammer! Thanks voor het kijken!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helaas... Net het laatste mapje gezien waarvan ik geen idee had wat er in zat en daar zat ie niet in
Niet qua smaakquote:Op zondag 19 mei 2013 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik zit vol van mijn koekjes.
Die met nootmuskaat en kaneel omdat nootmuskaat zo op kaneel lijkt
Jij liever dan ikquote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar met werk, op naar mn feestje![]()
moet alleen nog n.manier bedenken om dat tot half acht morgenochtend vol te houden
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Zouden de lichamen van Julian en Ruben dan eindelijk gevonden zijn. Ik hoop het wel voor de moeder...
My thoughts exactlyquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk op de boot. Ondanks een horde Indiërs. Niet te geloven wat een kutvolk dat is. Maar goed. Aan de pinten maar.
Ben je al weer op vakantie??quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk op de boot. Ondanks een horde Indiërs. Niet te geloven wat een kutvolk dat is. Maar goed. Aan de pinten maar.
Wat is het problem danquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
is jaren geleden dat ik zo ontzettend lang ben doorgegaan, dus ben benieuwd hoe deze oma het gaat handelen hahaquote:
Ja natuurlijk hoop ik ook dat ze nog leven, maar dat verwacht ik niet. Die hoop heb ik al even opgegeven, als ze het zijn is het natuurlijk kut en klote en ieder ander ongepast woord voor de moeder dat haar kinderen dood zijn, maar aan de onzekerheid komt hierdoor wel een eind..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...
Ja, het is erg dubbel ook. Liefst wil je dat ze morgen nog levend opduiken, maar hoe groot is die kans....?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop het voor de mama, toch hoop ik ook dat ze het niet zijn...
Nee. Het zijn egocentrische asociale domkoppen. Opflikkeren ermee.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is het problem dan![]()
Indiers zijn juist helemaal niet lasting, is prima volk
Jij bent zeker nooit veel in Engeland geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is het problem dan![]()
Indiers zijn juist helemaal niet lasting, is prima volk
Ik denk niet dat ik het zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is jaren geleden dat ik zo ontzettend lang ben doorgegaan, dus ben benieuwd hoe deze oma het gaat handelen haha
Harryquote:
Engeltjequote:
Vakantiemanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |