zei ik tochquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
nu ik er zo over nadenk.... doe maar niet terug in de tijd
Fair enoughquote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik niet, omdat alles aan elkaar hangt en verboden is. als ik bepaalde keuzes niet had gemaakt of bepaalde stommiteiten niet had begaan, kende ik nu niet bepaalde mensen waar ik erg blij mee ben. Zoals mijn beste vriendinnetje.
Spektakelfilm.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
Spektakelfilm of spectakelfilm, wat vinden jullie?
De 2e anders moet ik denken aan spek van een varkenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
Spektakelfilm of spectakelfilm, wat vinden jullie?
Hier zat ik dus ook mee. Maar ondertussen gevonden dat dat toch echt de goede spelling isquote:Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De 2e anders moet ik denken aan spek van een varken
Ik las het ja. Iets te snel gevraagdquote:
Dat is de correcte spelling zie ik netquote:
Dan neem je gewoon een willekeurigequote:
Hahahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
spektakel is een lift voor heuuuuuuule dikke mensen
Godver. Ben in staat om het aan te passen nuquote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
spektakel is een lift voor heuuuuuuule dikke mensen
Nah, ik heb geloof ik 8000 ebooks ofzoquote:
Dat is wel heel erg veel. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat uit te zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, ik heb geloof ik 8000 ebooks ofzoDus nu aan het uitzoeken wat ik wil bewaren en lezen en wat er weg kan...
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.quote:
Ja, klopt. Goed gevonden ook trouwensquote:
Ik ben aardig op weg inmiddelsquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat uit te zoeken
Ik ook niet supervaak en vaak laat op de avondquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.
quote:
misschien moet je het erin verwerkenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godver. Ben in staat om het aan te passen nu.
ik heb zo mij momentenquote:
Murm, die ken ik wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan goed zijn van niet. Kom hier nog niet zo lang. En ook niet dagelijks ofzo.
Nog niet tegen gekomen... Ben nu bij een van de laatste mapjes, dus wellicht kom ik 'm nog tegenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Murmeli het volgende:
Pien heb je toevallig pluk van de pettenflat als ebook? Ik zoek die....
Ik mag de inhoud van artikelen niet aanpassen als Spellcheckerquote:
Hehehe...quote:
is murmel hier dan? Dan ga ik gauw de voorraadkast dicht doen.....quote:
ja die vreet de hele bar hier steeds leeg.quote:
ohquote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag de inhoud van artikelen niet aanpassen als Spellchecker.
Helaas... Net het laatste mapje gezien waarvan ik geen idee had wat er in zat en daar zat ie niet inquote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe...
@pien: kee... fijn dat je bijna klaar bent in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |