dan moet ik dus gewoon terug naar gister avondquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik ook wel eens gehad, dan is je geest even de baas over je lijf
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet ik dus gewoon terug naar gister avond
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snotquote:
Accepteren en uitzieken....quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snot
ik heb geen neutquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Accepteren en uitzieken....
Neem een lekkere neut
Liever nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
20 Jaar terug in de tijd, ik zou er wat voor over hebben
Zo, dan ben ik wel weer heel jongquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Haiii hoe is het met u ?quote:
Moe maar wel okay thank you. Yourself?quote:
En dan weten wat ik nu weetquote:
goed en snotquote:
iedereen wel peis ikquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan weten wat ik nu weet
Damn wat zou ik een hoop anders doen
Een hoop wil je op die leeftijd juist helemaal niet weten. Dat zou je alleen maar ongelukkig makenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan weten wat ik nu weet
Damn wat zou ik een hoop anders doen
Ja helaas, maar wel een wispelturige verkoudheidquote:
Ik ben nooit verkoudenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja helaas, maar wel een wispelturige verkoudheid
mijn beroepquote:
20 is beetje erg veel maar 15quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
toch wil ik ruilenquote:
10 jaar mag ookquote:
hmmz ff rekenen ja daar teken ik ook wel voorquote:
Hoiquote:
Ik vind het toch wel leuk hoorquote:
hmm, 20?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
dan welquote:
Ach ook zonder die kennis zou ik er voor teken ook 20jaar nu ik er over na denk.quote:
Vraag me af of ik de zelfde beslissingen neemquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
of nee ik wil niet ruilen. Als ik met de kennis die ik nu heb terug ga in de tijd en dingen anders doe... zou ik nooit de MK zijn die ik nu ben... en ik vind mezelf prima zo. door alle shit en ook geweldige dingen ben ik wel uiteindelijk zo geworden. En uiteraard ben ik nog steeds aan het `groeien`
* Murmeli kopje geeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
of nee ik wil niet ruilen. Als ik met de kennis die ik nu heb terug ga in de tijd en dingen anders doe... zou ik nooit de MK zijn die ik nu ben... en ik vind mezelf prima zo. door alle shit en ook geweldige dingen ben ik wel uiteindelijk zo geworden. En uiteraard ben ik nog steeds aan het `groeien`
als je met de kennis die je nu hebt terug gaat in de tijd, dan kies je wel voor iets anders hoor. Niet overal natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ik de zelfde beslissingen neem
Of anders wel wat van mn leven maak
Ik zou wel een hoop anders doenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
liefquote:
Ja maar ook zonder die kennis zou ik een hoop dingen anders doen gok ik zo maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je met de kennis die je nu hebt terug gaat in de tijd, dan kies je wel voor iets anders hoor. Niet overal natuurlijk
hoe weet je dat nou? als alles precies zo zou gaan? volgens mij volg je dan weer je intuïtie en waarom zou die op dat zelfde moment anders zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar ook zonder die kennis zou ik een hoop dingen anders doen gok ik zo maar.
Ik niet, omdat alles aan elkaar hangt en verboden is. als ik bepaalde keuzes niet had gemaakt of bepaalde stommiteiten niet had begaan, kende ik nu niet bepaalde mensen waar ik erg blij mee ben. Zoals mijn beste vriendinnetje.quote:
Tja geen idee hopen dat ik beter over dingen na denkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou? als alles precies zo zou gaan? volgens mij volg je dan weer je intuïtie en waarom zou die op dat zelfde moment anders zijn?
Nou; ik denk het nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja geen idee hopen dat ik beter over dingen na denk![]()
Maar dat zal wel niet mij kennende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |