allergisch ergens voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien hangt er hier wat in de lucht - thuis dus -
ja ik heb wel wat allergieën.quote:
Je kan denk ik redelijk snel de oorzaak vinden ... het is iets wat afwijkt van normaalquote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat allergieën.
Misschien weer een nieuwe opgedaan ofzo
er wijkt hier niks af geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan denk ik redelijk snel de oorzaak vinden ... het is iets wat afwijkt van normaal
iemand vertelde dit; Waarsch ging je iets leuks doen en dat roept bepaalde hormonen op die heel sterk zijn en van alles kunnen onderdrukken. idd daarnaquote:
Dat klopt, heb ik ook wel eens gehad, dan is je geest even de baas over je lijfquote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iemand vertelde dit; Waarsch ging je iets leuks doen en dat roept bepaalde hormonen op die heel sterk zijn en van alles kunnen onderdrukken. idd daarna
als het happy gevoel minder word komt het gelijk terug ...
Snap ook niet helemaal hoe het werkt
dan moet ik dus gewoon terug naar gister avondquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik ook wel eens gehad, dan is je geest even de baas over je lijf
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet ik dus gewoon terug naar gister avond
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snotquote:
Accepteren en uitzieken....quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, al is dat geen oplossing; ook daaraan komt weer een eind dus -> snot
ik heb geen neutquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Accepteren en uitzieken....
Neem een lekkere neut
Liever nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
20 Jaar terug in de tijd, ik zou er wat voor over hebben
Zo, dan ben ik wel weer heel jongquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
20 Jaar terug in de tijd, ik zou er wat voor over hebben
Haiii hoe is het met u ?quote:
Moe maar wel okay thank you. Yourself?quote:
En dan weten wat ik nu weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |