quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou me niks verbazen. De afspraak was origineel op 25 april, maar doordat hij zei dan niet te kunnen is dat verzet naar 7 mei.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou niet weten als je samenwoont en dat hele BJZ-verhaal zo'n impact op hem heeft?
Als ze dat echt niet wist dan heeft hij op allerlei fronten de heleboel bij elkaar gelogen en het mogelijk al veel langer gepland.
Ik weet dat de ouders en de nieuwe vriendin van mijn ex bijna niets over onze zaak weten. Hij praat er niet over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou niet weten als je samenwoont en dat hele BJZ-verhaal zo'n impact op hem heeft?
Als ze dat echt niet wist dan heeft hij op allerlei fronten de heleboel bij elkaar gelogen en het mogelijk al veel langer gepland.
Woonde hij samen met z'n huidige vriendin? Ook dat is me ontgaan dan. Of wordt daar gewoon van uitgegaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. De afspraak was origineel op 25 april, maar doordat hij zei dan niet te kunnen is dat verzet naar 7 mei.
Ja, hij woonde samen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Woonde hij samen met z'n huidige vriendin? Ook dat is me ontgaan dan. Of wordt daar gewoon van uitgegaan?
Post achterhouden, telefoontjes verzwijgen, het zou allemaal zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. De afspraak was origineel op 25 april, maar doordat hij zei dan niet te kunnen is dat verzet naar 7 mei.
Whiskers, weet je zeker dat hij samenwoonde? Ik las namelijk van de week iets over dat hij niet bij haar woonde? I could be wrongquote:
Blijkbaar was die vriendin niet zo erg begaan met de kinderen. Ze wist immers ook niet welk shirt Julian aan had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ja ik weet niet ik typ gewoon random dingen zo van feojfewiwfeweufowepwkipoafiopewipfewapi enzoquote:
Oke sorryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja ik weet niet ik typ gewoon random dingen zo van feojfewiwfeweufowepwkipoafiopewipfewapi enzo
wat is dat nou voor vraagga eens lezen dan ofzo
lolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja ik weet niet ik typ gewoon random dingen zo van feojfewiwfeweufowepwkipoafiopewipfewapi enzo
wat is dat nou voor vraagga eens lezen dan ofzo
Ja, hij woonde samen met haar, in Vleuten.. Wil je naam en adres soms?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef highwire het volgende:
[..]
Whiskers, weet je zeker dat hij samenwoonde? Ik las namelijk van de week iets over dat hij niet bij haar woonde? I could be wrong
Ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef highwire het volgende:
[..]
Whiskers, weet je zeker dat hij samenwoonde? Ik las namelijk van de week iets over dat hij niet bij haar woonde? I could be wrong
Neuh, dank je... denk vindt ik wel als ik zou willenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, hij woonde samen met haar, in Vleuten.. Wil je naam en adres soms?
Dat soort dingen pleiten dan niet voor hem.... vooral niet als het gaat om andere zaken waar hij verklaringen over heeft afgelegd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post achterhouden, telefoontjes verzwijgen, het zou allemaal zomaar kunnen.
twitter:OjeeSojee twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:59:02@JulianRubenNL @Jeffrey0317 #PolitieHeli vliegt pas'n uurtje of 4 heen en weer over #UtrechtseHeuvelrug */... reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:59:56@OjeeSojee @Jeffrey0317 Die meldingen hebben wij ook : 1+1=?.. wachten op Politie voor verklaring #vermistebroertjes reageer retweet
Dat zij dat wel of niet weet is speculatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef highwire het volgende:
[..]
Neuh, dank je... denk vindt ik wel als ik zou willen![]()
Maar dat maakt het geheel een stuk duidelijker, alszijnde, dat zij dus schijnbaar niets wist... of juist wel wist
Nou ja zeg. Zij wordt er ook maar mee geconfronteerd dat haar vriend niet alleen zichzelf heeft verhangen, maar waarschijnlijk ook de kinderen heeft vermoord. Ik denk dat ik ook niet helemaal helder meer zou weten hoe en wat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Blijkbaar was die vriendin niet zo erg begaan met de kinderen. Ze wist immers ook niet welk shirt Julian aan had.
precies!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Zij wordt er ook maar mee geconfronteerd dat haar vriend niet alleen zichzelf heeft verhangen, maar waarschijnlijk ook de kinderen heeft vermoord. Ik denk dat ik ook niet helemaal helder meer zou weten hoe en wat.
Dat geloof ik wel, maar er klopt gewoon iets niet in dat stuk van het verhaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Zij wordt er ook maar mee geconfronteerd dat haar vriend niet alleen zichzelf heeft verhangen, maar waarschijnlijk ook de kinderen heeft vermoord. Ik denk dat ik ook niet helemaal helder meer zou weten hoe en wat.
Helemaal mee eens...denk dat ze niet eens meer weet wat ze zelf aanhad. Toch verschrikkelijk voor haar en zijn familie ook. De vd Schuitjes kunnen nog iemand de schuld geven. Eenzaam verdriet voor de fam. Denis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou in dat geval ben ik ook niet begaan met mijn kind, ik weet soms 's middags niet eens meer welke jas ze die ochtend droeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Blijkbaar was die vriendin niet zo erg begaan met de kinderen. Ze wist immers ook niet welk shirt Julian aan had.
Nee inderdaad, maar het blijft natuurlijk speculeren hier, we proberen alle info die we krijgen logisch te verklaren, maar het kan zijn dat we er helemaal naast zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort dingen pleiten dan niet voor hem.... vooral niet als het gaat om andere zaken waar hij verklaringen over heeft afgelegd.
Dat weet je niet. Die onderbroek wordt vermist..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze wst anders nog wel precies dat hij die dag een rooie gstar boxer aan had.
Hier zijn andere topics voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Rachilda het volgende:
off-topic - wat staat die franse griet overdreven te zingen, dat is geen kanshebber denk ik - wel leuk jurkje
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef highwire het volgende:
Gisteren het volgende aan de pliesie gestuurd :
Het is mogelijk een goede om alle camerabeeld van de afgelopen 2 weken na te kijken welke mogelijk ook de vader hebben gespot op de route terwijl hij voorbereide...
Wanneer er voor de overbrugging van cam 1 naar cam 2 bijv. 10 min. nodig was, en vaders daar een keer bijv. 30 min. over heeft gedaan, en het op de route ligt welke hij onlangs reedt, zou dat mogelijk wijzen op de locatie van de kids...
Hierbij denkende aan dat de vader na cam1 van de hoofdweg het bos inreed, en vlak voor cam2 terug de hoofdweg op...
Dat zou ik gedaan hebben om een dwaalspoor te creeren...
Klopt. Ik heb niet gelezen dat zij dat verklaard zou hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Die onderbroek wordt vermist..
Ze kunnen gewoon een 'grep' uitvoeren op kenteken hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?
Nou ja, wat heb je aan een ander de schuld geven? Krijg je daar de kinderen mee terug. Ze zal zich eerder zelf iets verwijten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...denk dat ze niet eens meer weet wat ze zelf aanhad. Toch verschrikkelijk voor haar en zijn familie ook. De vd Schuitjes kunnen nog iemand de schuld geven. Eenzaam verdriet voor de fam. Denis.
oja want die camera's bij tankstations en langs restaurantjes hebben allemaal nummerbordherkenningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef highwire het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon een 'grep' uitvoeren op kenteken hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?
hij/zij bedoelt van de 2 weken ervoor volgens mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langs
- misschien heeft hij alleen rode onderbroekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar er klopt gewoon iets niet in dat stuk van het verhaal.
Zijn omgeving weet kennelijk niet beter dan dat hij met de kinderen op vakantie gaat, en weet niets van die afspraak bij BJZ op het moment dat ze op vakantie zijn?
Dat maakt hem echt behoorlijk minder geloofwaardig.
Ik zag gisteren overigens wel een stukje bij de NOS, waar Kersseboom uitsprak dat er 'aanwijzingen waren dat hij die onderbroek die dag droeg'.. Weet niet of Jens dat gister zelf ook zo gemeld heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langs
Nou ik sta soms behoorlijk te zoeken bij de opvang ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou in dat geval ben ik ook niet begaan met mijn kind, ik weet soms 's middags niet eens meer welke jas ze die ochtend droeg.
Is dat zo? Want dan is het wel écht vreemdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?
Volgens mij alleen dat hij niet thuis lag, niet in de auto en dat hij geen onderbroek aan had toen ze hem vonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag gisteren overigens wel een stukje bij de NOS, waar Kersenboom uitsprak dat er 'aanwijzingen waren dat hij die onderbroek die dag droeg'.. Weet niet of Jens dat gister zelf ook zo gemeld heeft.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Want dan is het wel écht vreemd
Ik zal even kijken of ik dat fragment kan vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat hij niet thuis lag, niet in de auto en dat hij geen onderbroek aan had toen ze hem vonden.
Wist moeder dat ze die dag/avond zouden vertrekken, of wist moeder alleen maar dat ze de kinderen meegaf voor "zijn week" van de vakantie en dat ze ook een paar dagen naar Luxemburg zouden gaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?
Ja Luxemburg was bekend. Maar ook voor moeder?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef highwire het volgende:
Luxemburg was bekend voor zover ik kan vinden....
"De vader van de jongetjes heeft zijn omgeving verteld dat hij zijn zoons mee zou nemen op een tripje naar Luxemburg. Op die plaatsbepaling slaan veel amateurspeurders aan. Zo zoekt Burgerinitiatief Beek de omgeving af van de Luxemburglaan in Geleen, dichtbij Neerbeek waar de jongens voor het laatst zijn gezien. Een andere groep trekt daar het Danikerbos in"
bron: http://www.rtl.nl/%28/act(...)-alle-kanten-uit.xml
RTL.. for what it's worth...
Ook een goed puntquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist moeder dat ze die dag/avond zouden vertrekken, of wist moeder alleen maar dat ze de kinderen meegaf voor "zijn week" van de vakantie en dat ze ook een paar dagen naar Luxemburg zouden gaan?
Zei ik toch, hij kan ook na 7 Mei vertrekken. Er staat nergens dat hij gezegd zou hebben die Maandag te vertrekken volgens mij.quote:
Wel tegen zijn vriendin neem ik aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Zei ik toch, hij kan ook na 7 Mei vertrekken. Er staat nergens dat hij gezegd zou hebben die Maandag te vertrekken volgens mij.
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel tegen zijn vriendin neem ik aan
Of ze wist het wel, en liet hij zich niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel tegen zijn vriendin neem ik aan
Misschien had hij te samen met zijn afscheidsbrief een emailtje gestuurd dat hij verhinderd is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.
Daar doel ik ook opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.
Als dat zo is dan is het echt een $^(%^(*&(%$ dat ze die dag niet bereikbaar was, en zou het me niet eens meer verbazen als ze niet opgenomen heeft omdat dat zijn opdracht was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Of ze wist het wel, en liet hij zich niet tegenhouden.
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
"Maandagochtend 6 mei heeft hij Julian en Ruben bij hun moeder, brandweervrouw Iris van der Schuit in Zeist, opgehaald en zijn ze maandagavond vanuit de woonplaats van Jeroen vertrokken. Maar wat de vader en de jongens die maandag overdag tussen ongeveer 09.30 uur en 18.00 uur hebben gedaan, is niet bekend. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen die maandag 6 mei om 20.15 uur van zijn huis is vertrokken naar Limburg in een zilverblauwe Hyundai Getz met kenteken 08-NT-BV. Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg en hij zou dan met ze in een motel ergens bij de grens in Limburg overnachten. Toen hij dinsdag rond 07.50 uur in recreatiegebied het Doornse Gat werd gevonden, waren de twee jongetjes spoorloos."
bron:http://www.camilleri.nl/2(...)julian-7-en-ruben-9/
Weet niet wie de bron van deze bron was... maar "Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg" kan uit verband zijn gehaald door de media en is het nu zijn omgeving geworden... het lijkt mij dat ondanks mogelijke ruzie, Iris nooit de kids zou meegeven zonder te weten waarheen... en er is ook niet bekend wat er wel aan haar is verteld...
Ik ben geen moeder, maar moeders kennende, die geven niet zomaar hun kroost aan 'risico' mee...
Ze hadden co-ouderschap en ze had haar kroost de afgelopen 5 jaar om de week een week aan vader meegegeven, dat was gewoon de regeling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
"Maandagochtend 6 mei heeft hij Julian en Ruben bij hun moeder, brandweervrouw Iris van der Schuit in Zeist, opgehaald en zijn ze maandagavond vanuit de woonplaats van Jeroen vertrokken. Maar wat de vader en de jongens die maandag overdag tussen ongeveer 09.30 uur en 18.00 uur hebben gedaan, is niet bekend. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen die maandag 6 mei om 20.15 uur van zijn huis is vertrokken naar Limburg in een zilverblauwe Hyundai Getz met kenteken 08-NT-BV. Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg en hij zou dan met ze in een motel ergens bij de grens in Limburg overnachten. Toen hij dinsdag rond 07.50 uur in recreatiegebied het Doornse Gat werd gevonden, waren de twee jongetjes spoorloos."
Weet niet wie de bron van deze bron was... maar "Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg" kan uit verband zijn gehaald door de media en is het nu zijn omgeving geworden... het lijkt mij dat ondanks mogelijke ruzie, Iris nooit de kids zou meegeven zonder te weten waarheen... en er is ook niet bekend wat er wel aan haar is verteld...
Ik ben geen moeder, maar moeders kennende, die geven niet zomaar hun kroost aan 'risico' mee...
IDD zeker met BJZ in je nek, is het geen pretje om te weigeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?
die man heeft toch ook gewoon 'recht' op die kinderen?
Er was al een uitspraak van de rechter.....................quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden co-ouderschap en ze had haar kroost de afgelopen 5 jaar om de week een week aan vader meegegeven, dat was gewoon de regeling.
Goed puntquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?
die man heeft toch ook gewoon 'recht' op die kinderen?
Het was vakantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Er was al een uitspraak van de rechter.....................
Met die leeftijd sta je toch nog bij je vader of moeder in het paspoort, of is dat tegenwoordig niet meer zo? In dat geval is het namelijk interessant te weten bij wie ze in het paspoort stonden...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Zover ik weet, als je beiden gezag hebt moet je toestemming hebben van de andere ouder om de grens over te gaan. De jongens droegen ook zijn achternaam niet, dat kan best vervelend worden aan de grens als je wordt aan gehouden.
Die nog niet besproken was met de ouders, en de omgangsregeling was nog niet aangepast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat is niet meer. Kinderen moeten een eigen id hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef highwire het volgende:
[..]
Met die leeftijd sta je toch nog bij je vader of moeder in het paspoort, of is dat tegenwoordig niet meer zo? In dat geval is het namelijk interessant te weten bij wie ze in het paspoort stonden...
klopt, maar we weten niet wat in de beschikking stond. (gelukkig)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
Het moment dat BJZ op het punt staat jou gelijk te geven in je jarenlange verzoeken door de omgangsregeling te versoberen is bij uitstek niet het moment de op dat moment nog bestaande omgangsregeling te frustreren.
De versobering kan 1x in de 2 weken het weekend zijn en de vakanties delen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Uitvoerbaar bij voorraad. In april was schijnbaar al zitting geweest.
True, en het zou me ook niets verbazen als ze gewoon hun ID-kaarten meegegeven had, omdat ze wist van dat tripje die week....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Zover ik weet, als je beiden gezag hebt moet je toestemming hebben van de andere ouder om de grens over te gaan. De jongens droegen ook zijn achternaam niet, dat kan best vervelend worden aan de grens als je wordt aan gehouden.
Nee, je snapt het niet. Een uitspraak van de rechter wordt niet besproken met ouders. Het ging om de ots. Die zou besproken worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die nog niet besproken was met de ouders, en de omgangsregeling was nog niet aangepast.
Klopt, volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De versobering kan 1x in de 2 weken het weekend zijn en de vakanties delen.
Dat weten we toch niet?
IDDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, en het zou me ook niets verbazen als ze gewoon hun ID-kaarten meegegeven had, omdat ze wist van dat tripje die week....
Wat niet automatisch betekent dat ze ook wist dat ze maandag al zouden gaan.
Sterker nog; als de vriendin niet van de afspraak van dinsdag wist, dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat moeder wist dat ze maandag al zouden vertrekken.
Nee, kinderen mogen niet meer bij de ouders op het paspoort, die mogelijkheid bestaat niet meer, een kind moet een eigen reisdocument hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef highwire het volgende:
[..]
Met die leeftijd sta je toch nog bij je vader of moeder in het paspoort, of is dat tegenwoordig niet meer zo? In dat geval is het namelijk interessant te weten bij wie ze in het paspoort stonden...
En de omgangsregeling zou aangepast worden, was nog niet aangepast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Een uitspraak van de rechter wordt niet besproken met ouders. Het ging om de ots. Die zou besproken worden.
Nee, die was er niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Meestal betreft omgang uitvoerbaar bij voorraad. Ik zeg niet altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de omgangsregeling zou aangepast worden, was nog niet aangepast.
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
Het moment dat BJZ op het punt staat jou gelijk te geven in je jarenlange verzoeken door de omgangsregeling te versoberen is bij uitstek niet het moment de op dat moment nog bestaande omgangsregeling te frustreren.
Nee. Zitting moest nog komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Uitvoerbaar bij voorraad. In april was schijnbaar al zitting geweest.
Oke, dan houden we denk ik het volgende feit over:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, kinderen mogen niet meer bij de ouders op het paspoort, die mogelijkheid bestaat niet meer, een kind moet een eigen reisdocument hebben.
Grenscontrolesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef highwire het volgende:
[..]
Oke, dan houden we denk ik het volgende feit over:
De kids zijn niet langs een grenscontrole gekomen anders was het allang bekend geweest en werd er niet meer grootschalig binnen de grenzen gezocht...
Maar goed... de grenzen zijn ook niet meer het in WOII was, dus eigenlijk zegt het niets...
Behalve dat als de moeder de ID's in beheer had, en ze ze nu niet meer zou hebben, ze duidelijk op de hoogte was van het geplande uitje...
Die uitspraak was er nog niet (itt wat Telegraaf eerder zei). Afspraak was om advies BJZ aan rechter te bespreken. En die stelden die versobering voor, maar dat was er dus nog NIET door bij de rechterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die nog niet besproken was met de ouders, en de omgangsregeling was nog niet aangepast.
Volgens mij ging dat over het onderzoek van de Raad. Dan moet de rechter uitspraak doen. OTS of niet.quote:
Ik pak de NRC er even bij....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die uitspraak was er nog niet (itt wat Telegraaf eerder zei). Afspraak was om advies BJZ aan rechter te bespreken. En die stelden die versobering voor, maar dat was er dus nog NIET door bij de rechter
Rond het middaguurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat was het tijdstip van dat ze in het Doornse bos gezien zijn - de kinderen zittend op een boomstam en de vader ijsberend?
Dat moet vrij vroeg in de middag zijn geweest, want om 16 uur was de vader thuis zijn brief aan het typen.
Jaaaaaaahhhhh, wat heb je nou aan die media??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die uitspraak was er nog niet (itt wat Telegraaf eerder zei). Afspraak was om advies BJZ aan rechter te bespreken. En die stelden die versobering voor, maar dat was er dus nog NIET door bij de rechter
Ja doe ff...ik heb um ook maar zit esf te kijken tussendoorquote:
De Raad adviseert ots, de rechter moest nog uitspraak doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het onderzoek van de Raad. Dan moet de rechter uitspraak doen. OTS of niet.
Zie je. En dat zou besproken worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Raad heeft verzocht om een ots, de rechter moest nog uitspraak doen.
ik ook. Of luisteren eig, want tv staat pal achter mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja doe ff...ik heb um ook maar zit esf te kijken tussendoor
Dat advies was toch de versobering ook?quote:
En dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Om klokslag 22 uur zal Nederland verlicht worden met wensballonnen!
Dan zien die jongens dat en gaan ze weer naar huisquote:
Dus was er nog geen uitspraak van de rechter, zoals jij zei.quote:
Er vanuitgaand dat de wind goed staat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zien die jongens dat en gaan ze weer naar huis
Ik had het over de omgang. Ik meen gelezen te hebben dat deze verzet is naar 1 weekend per 2 weken, maar weet niet meer waar. Er staat zoveel over geschreven. Ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus was er nog geen uitspraak van de rechter, zoals jij zei.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef highwire het volgende:
Is er eigenlijk ergens al gesproken over de aanwezigheid van de hengels van vaders, of dat die ook verdwenen is?
Dus; aanpassing omgangsregeling was een advies, en de OTS moest nog besproken worden met de ouders.quote:[..] In april 2013 is dit niet veranderd. De jongens worden volgens de Raad zo "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" dat de kinderrechter wordt verzocht hen voor een jaar onder toezicht te stellen. Een andere oplossing is er volgens de Raad niet "omdat het ouders niet lukt om samen te werken en hun strijd te beėindigen". Beide ouders houden wel het gezag over broers maar de Raad adviseert ook een andere omgangsregeling: in plaats van de helft van de tijd zouden de kinderen nog maar een weekend per twee weken bij hun vader moeten zijn.
Mogen we blij zijn dat het de afgelopen dagen wel weer geregend heeft, anders had de hei bij Radio Kootwijk weer in de fik gestaan.quote:
Klopt, was bij mij ook idd. ( is ook al 3 jaar geleden) De rechter gaat wel vaak mee in het advies van de Raad. Zou hij dat geweten hebben? Excuses, heb ik verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Leandra het volgende:
Het woord (kinder)rechter komt 1 keer in het verhaal voor:
[..]
Dus; aanpassing omgangsregeling was een advies, en de OTS moest nog besproken worden met de ouders.
Als je zo denkt dan moet je je eens afvragen of je gevoelens voor je kinderen wel zo diep zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
Het enige wat die man gedacht heeft is denk ik:
"fuck die k.t ex van mij heeft bereikt wat ze wilt. Ik ga mijn kinderen niet meer zien. Dus ik neem wraak. Ik heb geen zin meer in het leven als ik de jongens niet groot mag zien worden zoals ik wil, omdat mijn ex zo'n bitch is wil ik niet dat ze bij haar blijven wonen dus ik breng ze om het leven. En als slagroom op het toetje zet ik mijn hele schoonfamilie inclusief het land op de kop door ze heel goed te verstoppen"
Hij wisselde vriendinnen vrij snel en als je zijn site bekijkt is het niet onaannemelijk dat hij geen moeite had met mooie verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.
Verlicht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Om klokslag 22 uur zal Nederland verlicht worden met wensballonnen!
Jij denkt hele rare dingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
Het enige wat die man gedacht heeft is denk ik:
"fuck die k.t ex van mij heeft bereikt wat ze wilt. Ik ga mijn kinderen niet meer zien. Dus ik neem wraak. Ik heb geen zin meer in het leven als ik de jongens niet groot mag zien worden zoals ik wil, omdat mijn ex zo'n bitch is wil ik niet dat ze bij haar blijven wonen dus ik breng ze om het leven. En als slagroom op het toetje zet ik mijn hele schoonfamilie inclusief het land op de kop door ze heel goed te verstoppen"
Ik deed gewoon mijn lamp aan.. voor mezelf.. hoe egoļstisch.quote:
Nee, maar als je samenwoont??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij wisselde vriendinnen vrij snel en als je zijn site bekijkt is het niet onaannemelijk dat hij geen moeite had met mooie verhalen vertellen.
Jij denkt elke dag wat anders hč?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij drugs voor zijn daad heeft gekocht.
Drugs voor zichzelf en iets om zijn kids te verdoven.
Als je zoiets doet dat zou je nuchter niet kunnen gok ik
Want?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
Jij denkt elke dag wat anders hč?
De vader was een menselijke man die zoiets nooit zonder middelen zou kunnen doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vader was een menselijke man die zoiets nooit zonder middelen zou kunnen doen.
Dat hij daarna half Nederland nog doorgereden is zonder de vangrail mee te pakken is puur toeval.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
Wat ik alleen niet snap is het volgende, klopt dit verhaal wel?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
Je denkt dat hij ervaring had met coke, wist hoe hij er op zou reageren, of je denkt dat hij de gok genomen heeft zonder enige ervaring met coke gewoon coke te gebruiken voor hij ging doen wat hij deed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef hartloper het volgende:
@Messina:
Als je wat coke snuift durf je meer te doen zeg maar.
Ik kan me niet voorstellen dat een vader nuchter zijn kinderen kan ombrengen.
Wel dat hij het kan doen in deze situatie (wraak) maar niet zonder drugs.
Daarbij is hij lang op geweest die dag kan ook niet zonder coke oid
Bullshit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef hartloper het volgende:
@Messina:
Als je wat coke snuift durf je meer te doen zeg maar.
Ik kan me niet voorstellen dat een vader nuchter zijn kinderen kan ombrengen.
Wel dat hij het kan doen in deze situatie (wraak) maar niet zonder drugs.
Daarbij is hij lang op geweest die dag kan ook niet zonder coke oid
Waar lees jij dat moeder op de hoogte zou zijn van een vertrek naar Luxemburg op diezelfde maandag dat hij de kinderen bij haar kwam halen?quote:
De politie kon Groningen prima noemen, ongeacht de hoeveelheid brandstof die er gebruikt was had hij Groningen simpelweg niet kunnen bereiken omdat hij dan niet op tijd terug was geweest om zich te verhangen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef highwire het volgende:
Ik baseer het eigenlijk op het bedrag...
170 Euro
- +/- 10 Euro sleepkabel
- +/- 10 Euro Spanband (deze was niet te koop bij de Romeinse Put, en had hij mogelijk al)
- +/- 25 Euro tanken
Geen idee of hij die items die nacht heeft gekocht. Maar mogelijk wel getankt voor 25 Euro, daar de politie zei dat het niet reeel was met de hoeveel brandstof nog naar Groningen te rijden... dus mogelijk een halve tank....
Anyhow, drugs/drank lijkt mij voor de hand liggend, maar als dat zo was zou dat uit sectie ook gebleken zijn en zocht de politie ook naar mensen die hem iets verkocht hadden... zou je mogen aannemen...
Ow, 170 - 45 uitgave + 5 Euro nog op zak (dacht ik gelezen te hebben), is 130 Euro foetsie...
Daar koop je 2 treintickets voor naar heel ver weg in Europa, of 2 EasyJet tickets naar Engeland, etc... maar ook een schep, tapijt en ducktape...
Als het correct is dat de vader nog 5 Euro op zak had, lijkt een beroving/moord niet meer erg aannemelijk....
Ja, precies... dus die afstand was nooit zijn plan...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie kon Groningen prima noemen, ongeacht de hoeveelheid brandstof die er gebruikt was had hij Groningen simpelweg niet kunnen bereiken omdat hij dan niet op tijd terug was geweest om zich te verhangen.
Nee, Groningen was nooit zijn plan, maar hij kan tussen Neerbeek en Doorn prima (veel) meer kilometers hebben gereden dan de politie concludeert op basis van tankinhoud en actieradius gecombineerd met wat hij in Neerbeek getankt heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef highwire het volgende:
[..]
Ja, precies... dus die afstand was nooit zijn plan...
En 7 mei kon hij ook niet omdat hij dan oorspronkelijk een weekje in Luxemburg zou zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oke dan zie ik dat over het hoofd, moeder weet van Luxemburg maar geen datum.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar lees jij dat moeder op de hoogte zou zijn van een vertrek naar Luxemburg op diezelfde maandag dat hij de kinderen bij haar kwam halen?
Laat ze maar beginnen met z'n vriendin, die ze op vakantie laat gaan terwijl hij de volgende dag een van de belangrijkste afspraken van z'n leven heeft, en die toevallig die volgende dag ook vrijwel onbereikbaar is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef klipper het volgende:
[..]
En 7 mei kon hij ook niet omdat hij dan oorspronkelijk een weekje in Luxemburg zou zijn.
Blijft het vreemd vinden.
Die ex-vrouw zouden ze ook wel wat beter mogen doorlichten.
Als je het zo omschrijft.... is het idd erg vreemd/verdacht....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze maar beginnen met z'n vriendin, die ze op vakantie laat gaan terwijl hij de volgende dag een van de belangrijkste afspraken van z'n leven heeft, en die toevallig die volgende dag ook vrijwel onbereikbaar is.
Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar er klopt gewoon iets niet in dat stuk van het verhaal.
Zijn omgeving weet kennelijk niet beter dan dat hij met de kinderen op vakantie gaat, en weet niets van die afspraak bij BJZ op het moment dat ze op vakantie zijn?
Dat maakt hem echt behoorlijk minder geloofwaardig.
Natuurlijk wist hij het wel. Hij krijgt gewoon zelf bericht van BJZ hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?
Zou me niets verbazen als hij het geeneens wist.
Die heeft ze de avond ervoor misschien nog vast gehad toen ze hem uit trok.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als je naar Luxemburg rijdt kom je niet door Duitsland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef highwire het volgende:
Trouwens, stel je gaat naar Luxemburg met de auto...
Ik zou hier een beetje tanken en dan de rest in Duitsland, net over de grens...
Ouders worden apart op de hoogte gebracht. De moeder is niet verantwoordelijk of vader weet dat er een afspraak staat en zeker niet of hij gaat of niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?
Johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als je naar Luxemburg rijdt kom je niet door Duitsland.
zulke theorieėn had ik een paar dagen terug nog wel geloofwaardig gevonden, maar sinds bekend is dat hij de kinderen heeft mishandeld en gedreigd heeft met een familiedrama denk ik toch echt dat de kindjes onder de grond verkerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef highwire het volgende:
Theorie zoveel : De kinderen zijn ontvoerd op een parkeerplaats bij een tankstation, en vader kon dit niet aan gezien de situatie met moeder/jeugdzorg...
Sinds wanneer wordt je aan de grenzen gecontroleerd op weg naar Luxemburg?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Jij gaat nog even de oude berichten langs, waar allang duidelijkheid over is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef klipper het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je aan de grenzen gecontroleerd op weg naar Luxemburg?
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef highwire het volgende:
Ik heb alle topics gelezen op FOK en andere websites, maar als ik het goed meekrijg, en ik weet op de achtergrond ook het een ander over OTS etc, dan denk ik niet dat vader zo geweldadig was....
Zoals een koude douche... dat kregen mijn broers en ik vroeger ook... of het hielp was een 2e, maar als kind zijnde kun je ouders ver drijven... en ik denk dat een koude douche, en een best pak rammel, een kind uiteindelijk echt wel iets leren, al duurt het jaren... Kindermishandeling? Denk met een goed verhaal mailt Jeugdzorg je het dossier zo toe
En blauwe plekken? Joh, misschien heeft Iris een gevoelige huid... is het niet met bloedarmoede dat je bij goed vastpakken al een smurf bent?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat nog even de oude berichten langs, waar allang duidelijkheid over is?
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.
Je op feiten attenderen is zeiken in jouw beleving?quote:
Geldt ook voor mannen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.
Kan ze prima zelf gedaan hebben.
We weten niet of het een pak rammel was, of een meppartij. Kijk, mijn zoon heeft ook wel eens een tik op z'n reet gehad, maar een kind SLAAN vind ik niet kunnen. Mja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef highwire het volgende:
[..]
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...
De kans dat zijn ex niet wist dat ze die dag al op vakantie zouden gaan lijkt me groter dan de kans dat hij niet wist dat hij 7 mei die afspraak had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Er is hier geen sprake van uithuisplaatsing.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef highwire het volgende:
Er is echt een verschil tussen knijpen van iemand van 20, 40 en 60... als je evenhard knijpt zul je hoe hoger de leeftijd, meer blauw zien... Denk dat Jeugdzorg gewoon overdrijft om kinder-uit-huis-plaats-quota te halen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...Vermoorden?
Volgens mij zijn een koude douche en een pak rammel al zeker 2 decennia niet gangbaar meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef highwire het volgende:
[..]
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Ze is er toch niet mee naar de dokter geweest of wel? Ze heeft het wel eens gezien.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.
Kan ze prima zelf gedaan hebben.
Ah, daar begint het al... met de vlakke hand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.
Zonder meer info kunnen we hier uren over speculeren. Mama fout, papa fout, lekker belangrijk.
Al zou die moeder hem beschuldigd hebben van kindermisbruik vind ik niet dat je het recht hebt je kinderen om te brengen.
Welke plannen??? Bij een aanvraag ots weten beide ouders dat er een onderzoek loopt, je wordt er immers in betrokken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef highwire het volgende:
Ik denk dat het wel degelijk goed is om te weten wat er echt heeft gespeeld en wat er wel en niet waar is... simpelweg omdat het niet vaststaat dat Jeroen alleen heeft gehandeld, danwel op de hoogte was van eventuele plannen van Iris... Het is ook niet zeker dat hij zelf zijn telefoon heeft uitgezet...
Volgens mij niet met BJZ, maar met de Raad toch? De Raad doet onderzoek en brengt verslag uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?
Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
- Nieuwe vriendin ging niet mee op vakantie
- Nieuwe vriendin vriendin was 7 mei pas laat bereikbaar
- Nieuwe vriendin was geinterseerd in de erfenis?
1: Ze moest de kinderen wel meegeven. Je hebt geen keus hoor, als mama zijnde. Als er uitspraak van de rechter is voor co-ouderschap, moet je je daaraan houden. Ook als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?
Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
Het was gewoon "zijn week" en de omgangsregeling was nog niet aangepast, dus ze hadden ieder de kinderen om de week.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Opvallend is dat:
Ik kom niet op voor de moeder hier. Maar ook niet voor de vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomen.
Het kan niet. Stel dat Jeroen nooit iets gedaan heeft. Maar zij wel dįcht -en oprecht DACHT- dat het zo was. Dan is het toch logisch dat ze aan de bel trekt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Mesinna, met je eens.
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Waarom deed Jeroen dit zal boven water MOETEN komen
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Lol !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijt
zijn die heli's nog steeds aan het rondcirkelen??twitter:0014101961 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:48:24@JulianRubenNL wie weet er de bedoeling van die heli boven rhenen en omg reageer retweet
Is er al eens iemand opgepakt omdat een ander zich van het leven heeft beroofd??? Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Jemig waar zijn jullie mee bezig. Jullie schuiven het de moeder in de schoenen terwijl jullie niet eens weten hoe het werkelijk zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Je hebt dus al besloten dat de moeder valse beschuldigingen heeft geuit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijt
Dat is wel lang?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Rachilda het volgende:
zijn die heli's nog steeds aan het rondcirkelen??twitter:0014101961 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:48:24@JulianRubenNL wie weet er de bedoeling van die heli boven rhenen en omg reageer retweet
Nog maar een keer...twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:02:11De kleding die gevonden was in #geleen is niet van de #vermistebroertjes reageer retweet
dank je! dit had ik nog niet voorbij zien komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef blanket het volgende:
Nog maar een keer...twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:02:11De kleding die gevonden was in #geleen is niet van de #vermistebroertjes reageer retweet
Ja, maar vooralsnog is er nog geen reden om aan te nemen dat ze de boel geflest heeft, behalve dat Jeroen dat zei?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef hartloper het volgende:
Waarom poezeligding?
Als blijkt dat Iris de boel heeft geflest dan zijn er daar door wel twee kinderen dood, waar zij ook een aandeel in heeft dan
Iemand gek drijven, die man is daardoor zo ziekelijk dat hij zijn kids dood, dan ben je beide fout.
1 kun je niet meer veroordelen, de ander mag zeker gezien worden door de rechter dan.
(ik zeg niet dat het zo is, ik speculeer ook mee maar bekijk ook deze kant)
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dank je! dit had ik nog niet voorbij zien komen
Om die meest walgelijke aannames van je.. En die nog nog misselijker makende beschuldigingen van je over mensen waarvan je niks weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef hartloper het volgende:
Waarom poezeligding?
Als blijkt dat Iris de boel heeft geflest dan zijn er daar door wel twee kinderen dood, waar zij ook een aandeel in heeft dan
Iemand gek drijven, die man is daardoor zo ziekelijk dat hij zijn kids dood, dan ben je beide fout.
1 kun je niet meer veroordelen, de ander mag zeker gezien worden door de rechter dan.
(ik zeg niet dat het zo is, ik speculeer ook mee maar bekijk ook deze kant)
Misschien juist daarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef highwire het volgende:
Maar waarom werd er pas na een week na buiten gebracht dat zijn boxer wegwas? Als dat eerder bekend was had er eerder in een plas gezocht kunnen worden...
Denk met magneetvissen trek je zo'n ventje er wel uit aan een broeksknoop...
Ik lees goed, en je gebruikt geen voorbehoud, je brengt dingen als een stelling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Ik beschuldig niemand, het is ook gewoon speculeren.
Goed lezen![]()
En tuurlijk is het NOOIT te rechtvaardigen wat Jeroen heeft gedaan hehe.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Als hij zo'n monster was, denk ik de zelfmoord is te rechvaardigen, alhoewel ik zelfmoord een laf iets vindt...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Goed lezen![]()
Ik lees meer dan goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Goed lezen![]()
Allemaal patiėntjes die zich medewerker wanenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal patiėntjes die zich medewerker wanen
de politie zal de zaak nog niet afsluiten neem ik aan, misschien wel goed dat de politie verder rustig verder onderzoek kan doen zonder de burgerzoekactiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef hartloper het volgende:
@Rachilda:
Ik hoop het ook. Nederland staat op zijn kop door deze zaak. Het is ook zeer triest maar er zijn nu bv alweer genoeg andere mensen, jonge mensen, vermist na deze zaak en daar komt geen aandacht voor. Dat stoort me wel.
Ik hoop dat de politie de zaak nog niet afsluit. Maar al die burger iniatiefjes vind ik echt te gek.
Van een kant letterlijk, van de andere kant figuurlijk.
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 23:09 schreef highwire het volgende:
Dus het GGZ zit ook op FOK!....
Allemaal patiėntjes die zich medewerker wanen
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
Alsof je aan iemand zijn uiterlijk kan zien waartoe iemand in staat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
Los van mijn persoonlijke Vete tegen het GGZ en aanverwante pseudo-wetenschap-hanterende instanties; hoe kan iemand van het GGZ zeggen dat een burger initiatief te gek is? Is dat niet juist een belangrijk aspect van het GGZ? Samenwerken, opkomen voor elkaar, je medemens helpen...quote:
BTW, Jeroen met de nek aankijken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kan het bekijken van alle kanten en ik veroordeel niemand.
Voor mij zijn hier twee slachtoffers: Julian en Ruben.
Verder oordeel ik niet en zal ik dat nooit doen omdat ik niet persoonlijk bij deze mensen betrokken ben. Ik speculeer wel, en probeer jullie te laten inzien dat Jeroen niet alleen met de nek aan gekeken kan worden als niet bekend is wat er is gebeurd.
Natuurlijk is hij gruwelijk fout bezig geweest door die heren om te brengen. Anderzijds probeer ik me te verplaatsen in zijn laatste vier jaren. Hij moet het ook een rot leven hebben gehad (en nee dan mag je nog niemand vermoorden, ontvoeren of wat dan ook)
Je maakt 1 grote fout nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Je pakt het te persoonlijk op, hij zegt niet dat er nooit vrouwen bij de GGZ komen met soortgelijk verhaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.Hebben die ook allemaal zelfmoord gepleegd. Kom je nooit vrouwen tegen die gek gedreven zijn door hun ex bij het GGZ? Vreemd, ook die zijn er. Wellicht meer dan bij het GGZ komen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef highwire het volgende:
[..]
Los van mijn persoonlijke Vete tegen het GGZ en aanverwante pseudo-wetenschap-hanterende instanties; hoe kan iemand van het GGZ zeggen dat een burger initiatief te gek is? Is dat niet juist een belangrijk aspect van het GGZ? Samenwerken, opkomen voor elkaar, je medemens helpen...
Quote: "Het GGZ vindt het te gek dat mensen elkaar helpen bij het vinden van vermiste kinderen"
just saying....
Denk dat de meeste vrouwen het bespreken met vriendinnen en niet met het GGZ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.Hebben die ook allemaal zelfmoord gepleegd. Kom je nooit vrouwen tegen die gek gedreven zijn door hun ex bij het GGZ? Vreemd, ook die zijn er. Wellicht meer dan bij het GGZ komen.
Jij laat mij vooral wat van jezelf zien. Het etiketje wat jij opgeplakt hebt gekregen probeer je los te weken en bij een ander op te plakken. Het ziet er nogal smoezelig uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kan het bekijken van alle kanten en ik veroordeel niemand.
Voor mij zijn hier twee slachtoffers: Julian en Ruben.
Verder oordeel ik niet en zal ik dat nooit doen omdat ik niet persoonlijk bij deze mensen betrokken ben. Ik speculeer wel, en probeer jullie te laten inzien dat Jeroen niet alleen met de nek aan gekeken kan worden als niet bekend is wat er is gebeurd.
Natuurlijk is hij gruwelijk fout bezig geweest door die heren om te brengen. Anderzijds probeer ik me te verplaatsen in zijn laatste vier jaren. Hij moet het ook een rot leven hebben gehad (en nee dan mag je nog niemand vermoorden, ontvoeren of wat dan ook)
Hij heeft het toch over mannen, of lees ik nu weer niet goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pakt het te persoonlijk op, hij zegt niet dat er nooit vrouwen bij de GGZ komen met soortgelijk verhaal.
Lol, doet me denken aan de woordvoerder van de politie die iets zei van 'tot ze boven water komen'....quote:
Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
- lang kunnen op blijven, wakker blijvenquote:Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?
GGZ in het verpleeghuis? Psychogeriatrisch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
0quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?
Je weet niet of die vriendin daar iets van wist, misschien heeft hij wel gezegd dat de afspraak verschoven is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze maar beginnen met z'n vriendin, die ze op vakantie laat gaan terwijl hij de volgende dag een van de belangrijkste afspraken van z'n leven heeft, en die toevallig die volgende dag ook vrijwel onbereikbaar is.
Klopt. Omdat het ver Jeroen gaat zegt Hartloper dat er wel vaker mannen met zo'n verhaal komen, maar hij zegt niet dat er geen vrouwen komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over mannen, of lees ik nu weer niet goed.
Oh gelukkig. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt. Omdat het ver Jeroen gaat zegt Hartloper dat er wel vaker mannen met zo'n verhaal komen, maar hij zegt niet dat er geen vrouwen komen.
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je aan iemand zijn uiterlijk kan zien waartoe iemand in staat is.
Je speurt te veel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.
GC / Grap loopt compleet uit de hand, of valt het mee?
vs
WGR / Arbo arts, wat zijn mijn rechten en plichten?
En in de GGZ werken en dan hier een topic voor moeten openen: R&P / Is een psycholoog een goed idee?
Voor een account van nog geen maand oud best een aardige score.
Ik vindt het mooi hoe instanties alle labelen als 'probleem'... maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Wat is jou probleem t.o.v mij?
Als ze het niet wist is Jeroen behoorlijk onbetrouwbaar lijkt me, samenwonen en zoiets niet vertellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Je weet niet of die vriendin daar iets van wist, misschien heeft hij wel gezegd dat de afspraak verschoven is.
De enige die daar antwoord op kan geven is de vriendin.
Ik vind jouw 'bijdrages' totaal niet gewoon voor een hulpverlener in de psychiatriequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef hartloper het volgende:
Iedereen heeft hier toch zijn mening en visie.
Dan mag ik die toch ook gewoon hebben.
Beetje jammer dat het dan het bij sommige verkeerd schiet en ik die niet mag delen.
En nee, ik ben ook niet perfect hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.
vs
En in de GGZ werken en dan hier een topic voor moeten openen: R&P / Is een psycholoog een goed idee?
Ik moest kei-en-keihard lachen, bedanktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
vs
Mijn probleem is dat je het topic aardig verstiert met je claims dat moeder schuldig is in dit verhaal, en dat je constant probeert met je (verzonnen) GGZ-labeltje je woorden gewicht te geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Wat is jou probleem t.o.v mij?
Hij belde haar ook op dat hij in het hotel in Limburg zat terwijl hij daar niet zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het niet wist is Jeroen behoorlijk onbetrouwbaar lijkt me, samenwonen en zoiets niet vertellen?
Maak je geen zorgen. Wij zijn hier om je te helpen. Hier een knuffel *. Voelt vast veel beter, een beetje begrip en medeleven? Nou, wij doen er alles aan om je te helpen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef hartloper het volgende:
Iedereen heeft hier toch zijn mening en visie.
Dan mag ik die toch ook gewoon hebben.
Beetje jammer dat het dan het bij sommige verkeerd schiet en ik die niet mag delen.
En nee, ik ben ook niet perfect hoor
Verbaast me niks dat je me uit lacht.quote:Ik moest kei-en-keihard lachen, bedankt
Toch ben je wel goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina, geen speuren nodig.
Dat laatste volgens moeder ook met kleren aan, volgens vader niet....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Prospera het volgende:
Zo hé hé ben ik eindelijk bijgelezen.
Puntje": in de nrc werd ook gezegd dat de huisarts de vader als temperamentvol werd gezien, naast dat de jongens het gezien hun intelligentie het niet goed deden op school.
De oudste had last van driftbuien waar de vader niet mee kon omgaan. Volgens de moeder deed de vader hem in de houtgreep en dwong hem onder de koude douche. Volgens de vader hield hij hem in bedwang en zette hij hem onder de warme douche.
Goed lezen!quote:Mijn probleem is dat je het topic aardig verstiert met je claims dat moeder schuldig is in dit verhaal
Ja, dan liegt hij dus wel heel makkelijk, ook tegen zijn vriendin, dus hoe moeten we z'n woorden tegen BJZ inschatten? Die zijn dan ineens wel allemaal de waarheid?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:30 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Hij belde haar ook op dat hij in het hotel in Limburg zat terwijl hij daar niet zat.
Als hij dit een klein beetje gepand heeft is een leugentje extra geen probleem.
De week ervoor "Goh je raad nooit wie er belde, BJZ, afspraak is een week verzet"
Ik wou dat types als jij hier niet gingen zitten doen alsof ze in de GGZ werkten en een idee hadden waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef hartloper het volgende:
[..]
Goed lezen!
En inderdaad:
Terug naar de broertjes!
Ik zou willen dat hier een mod op deze topic reeks stond die het allemaal wat in de gaten kon houden
Het is daar al veel eerder ontspoort.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan liegt hij dus wel heel makkelijk, ook tegen zijn vriendin, dus hoe moeten we z'n woorden tegen BJZ inschatten? Die zijn dan ineens wel allemaal de waarheid?
Tis ook typerend hoe het GGZ dan specifiek wel reactie geeft op wat een vrouw zegt, maar niet op wat ik zeg...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat types als jij hier niet gingen zitten doen alsof ze in de GGZ werkten en een idee hadden waar ze het over hebben.
Zonder dat soort geblaat heb je ook geen mod nodig om dat soort nonsens eruit te filteren.
Ja, maar de vader was emotioneel ook ontvlambaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste volgens moeder ook met kleren aan, volgens vader niet....
Behoorlijke uitdaging, een hysterische, onhandelbare, driftige 9-jarige uitkleden om hem onder de douche te zetten.
misschien stond het ventje al op het punt te gaan douchen maar besloot de vader er een koude van te maken... speculatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, maar de vader was emotioneel ook ontvlambaar
Wat je zegt een 9-jarige uitkleden, maar aan de ander kant kan een gefrusteerde ouder ook doorslaan.
De oudste had een driftaanval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:40 schreef highwire het volgende:
[..]
misschien stond het ventje al op het punt te gaan douchen maar besloot de vader er een koude van te maken... speculatie
Wil je dat 'wij' achterwege laten? Ik voel me totaal op geen enkele wijze geconformeerd aan jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef hartloper het volgende:
Als iemand een driftaanval heeft kun je hem beter onder de koude douche zetten dan een klap geven of het kind alles kort en klein laten slaan. Maar goed wij weten niet wat er zich die bewuste avond heeft afgespeeld
Ah, dus het GGZ is nu van mening dat BJZ het verkeerd omschrijft als mishandeling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef hartloper het volgende:
Als iemand een driftaanval heeft kun je hem beter onder de koude douche zetten dan een klap geven of het kind alles kort en klein laten slaan. Maar goed wij weten niet wat er zich die bewuste avond heeft afgespeeld
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je dat 'wij' achterwege laten? Ik voel me totaal op geen enkele wijze geconformeerd aan jou
Ah, dus nu ben jij als echte GGZ'r direct uwe collega's van BJZ aan het verwittegen tot rectificatie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef hartloper het volgende:
iemand onder de douche zetten is inderdaad geen mishandeling mijn inziens
Goh... dat roep ik de hele dag al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef hartloper het volgende:
Ik stop deze discussie, dat is hier totaal niet relevant.
Wat is mishandeling is de vraag niet, waar zijn die jongetjes ... das de vraag
Misschien dat je eens eerlijk moet zijn en moet zeggen dat je geen verpleeger bent? Dan kan niemand jou meer hierop 'pakken'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef hartloper het volgende:
Ik stop deze discussie, dat is hier totaal niet relevant.
Wat is mishandeling is de vraag niet, waar zijn die jongetjes ... das de vraag
Misschien angst om bieven open te maken. Als je zo onder druk staat is dat niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist hij het wel. Hij krijgt gewoon zelf bericht van BJZ hoor.
Gerichte bedreiging via DM?? Dat ik je dringend verzocht te stoppen mij te DM'en omdat ik er anders melding van zou maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:55 schreef hartloper het volgende:
Leandra, na jou gerichte bedreiging richting mij via DM zeg ik inderdaad gedag tegen jou.
En stel ik voor om gewoon ONTOPIC te gaan
Is dat een ijskelder?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:57 schreef highwire het volgende:
zucht, 'hulpverleners' en zelfreflectie... veel te confronterend...
Maar goed, ontopic :
Ik denk dat ze verstopt/begraven zijn in het ondergrondse tunnelcomplex:
http://utrechtseheuvelrug(...)ster-Colijn--Leersum
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.quote:Ik denk dat ze verstopt/begraven zijn in het ondergrondse tunnelcomplex:
http://utrechtseheuvelrug(...)ster-Colijn--Leersum
Nope, is gebruikt in de oorlog volgens mij... staat op de pagina beschreven....quote:
Ideaal plaats delict? Is daar een creteria voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.
Lijkt op een ideaal plaats delict
Ok ga ff lezen. Tnxquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef highwire het volgende:
[..]
Nope, is gebruikt in de oorlog volgens mij... staat op de pagina beschreven....
Maar het schijnt dat er een centraal bunker onder de grond is... anyhow, als de vader het gebied kende, lijkt mij dit een aannemelijke plek...
Zeer vergezocht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Misschien angst om bieven open te maken. Als je zo onder druk staat is dat niet zo vreemd.
Je speculeert.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.
Lijkt op een ideaal plaats delict
Hoe hypocriet. Zat mij vanmiddag meermaals aan te vallenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:57 schreef Mylene het volgende:
FB / Topic vermiste broertjes loopt uit de hand
Iemand dringend verzoeken ergens mee te stoppen kan bij sommige categorieėn nogal dreigend overkomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerichte bedreiging via DM?? Dat ik je dringend verzocht te stoppen mij te DM'en omdat ik er anders melding van zou maken?
Weet je wat? Ik stuur Yvonne gelijk even een DM met daarin de printscreens van onze DM's
Probleem is alleen, het is grotedeels ingestort en het is niet geheel duidelijk waar alle ingangen zijn, behalve vanuit de huisjes naar wat ik kon vinden. Ik denk de politie gaat geen tunnels opsporen, misschien de Landmacht en de Mariniers wel... maar als het alleen door burgers is doorzocht met prikstokken, ga ik toch liever ook nog een kijkje nemen als de Politie geen actie onderneemt... wederom, beter teveel dan te weinigquote:Op zondag 19 mei 2013 00:05 schreef highwire het volgende:
Politie dit allang als tip gestuurd... beter teveel dan te weinig tips...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |