Jaaaaaaahhhhh, wat heb je nou aan die media??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die uitspraak was er nog niet (itt wat Telegraaf eerder zei). Afspraak was om advies BJZ aan rechter te bespreken. En die stelden die versobering voor, maar dat was er dus nog NIET door bij de rechter
Ja doe ff...ik heb um ook maar zit esf te kijken tussendoorquote:
De Raad adviseert ots, de rechter moest nog uitspraak doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het onderzoek van de Raad. Dan moet de rechter uitspraak doen. OTS of niet.
Zie je. En dat zou besproken worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Raad heeft verzocht om een ots, de rechter moest nog uitspraak doen.
ik ook. Of luisteren eig, want tv staat pal achter mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja doe ff...ik heb um ook maar zit esf te kijken tussendoor
Dat advies was toch de versobering ook?quote:
En dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Om klokslag 22 uur zal Nederland verlicht worden met wensballonnen!
Dan zien die jongens dat en gaan ze weer naar huisquote:
Dus was er nog geen uitspraak van de rechter, zoals jij zei.quote:
Er vanuitgaand dat de wind goed staat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zien die jongens dat en gaan ze weer naar huis
Ik had het over de omgang. Ik meen gelezen te hebben dat deze verzet is naar 1 weekend per 2 weken, maar weet niet meer waar. Er staat zoveel over geschreven. Ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus was er nog geen uitspraak van de rechter, zoals jij zei.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef highwire het volgende:
Is er eigenlijk ergens al gesproken over de aanwezigheid van de hengels van vaders, of dat die ook verdwenen is?
Dus; aanpassing omgangsregeling was een advies, en de OTS moest nog besproken worden met de ouders.quote:[..] In april 2013 is dit niet veranderd. De jongens worden volgens de Raad zo "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" dat de kinderrechter wordt verzocht hen voor een jaar onder toezicht te stellen. Een andere oplossing is er volgens de Raad niet "omdat het ouders niet lukt om samen te werken en hun strijd te beëindigen". Beide ouders houden wel het gezag over broers maar de Raad adviseert ook een andere omgangsregeling: in plaats van de helft van de tijd zouden de kinderen nog maar een weekend per twee weken bij hun vader moeten zijn.
Mogen we blij zijn dat het de afgelopen dagen wel weer geregend heeft, anders had de hei bij Radio Kootwijk weer in de fik gestaan.quote:
Klopt, was bij mij ook idd. ( is ook al 3 jaar geleden) De rechter gaat wel vaak mee in het advies van de Raad. Zou hij dat geweten hebben? Excuses, heb ik verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Leandra het volgende:
Het woord (kinder)rechter komt 1 keer in het verhaal voor:
[..]
Dus; aanpassing omgangsregeling was een advies, en de OTS moest nog besproken worden met de ouders.
Als je zo denkt dan moet je je eens afvragen of je gevoelens voor je kinderen wel zo diep zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
Het enige wat die man gedacht heeft is denk ik:
"fuck die k.t ex van mij heeft bereikt wat ze wilt. Ik ga mijn kinderen niet meer zien. Dus ik neem wraak. Ik heb geen zin meer in het leven als ik de jongens niet groot mag zien worden zoals ik wil, omdat mijn ex zo'n bitch is wil ik niet dat ze bij haar blijven wonen dus ik breng ze om het leven. En als slagroom op het toetje zet ik mijn hele schoonfamilie inclusief het land op de kop door ze heel goed te verstoppen"
Hij wisselde vriendinnen vrij snel en als je zijn site bekijkt is het niet onaannemelijk dat hij geen moeite had met mooie verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.
Verlicht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Om klokslag 22 uur zal Nederland verlicht worden met wensballonnen!
Jij denkt hele rare dingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
Het enige wat die man gedacht heeft is denk ik:
"fuck die k.t ex van mij heeft bereikt wat ze wilt. Ik ga mijn kinderen niet meer zien. Dus ik neem wraak. Ik heb geen zin meer in het leven als ik de jongens niet groot mag zien worden zoals ik wil, omdat mijn ex zo'n bitch is wil ik niet dat ze bij haar blijven wonen dus ik breng ze om het leven. En als slagroom op het toetje zet ik mijn hele schoonfamilie inclusief het land op de kop door ze heel goed te verstoppen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |