Wist moeder dat ze die dag/avond zouden vertrekken, of wist moeder alleen maar dat ze de kinderen meegaf voor "zijn week" van de vakantie en dat ze ook een paar dagen naar Luxemburg zouden gaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?
Ja Luxemburg was bekend. Maar ook voor moeder?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef highwire het volgende:
Luxemburg was bekend voor zover ik kan vinden....
"De vader van de jongetjes heeft zijn omgeving verteld dat hij zijn zoons mee zou nemen op een tripje naar Luxemburg. Op die plaatsbepaling slaan veel amateurspeurders aan. Zo zoekt Burgerinitiatief Beek de omgeving af van de Luxemburglaan in Geleen, dichtbij Neerbeek waar de jongens voor het laatst zijn gezien. Een andere groep trekt daar het Danikerbos in"
bron: http://www.rtl.nl/%28/act(...)-alle-kanten-uit.xml
RTL.. for what it's worth...
Ook een goed puntquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist moeder dat ze die dag/avond zouden vertrekken, of wist moeder alleen maar dat ze de kinderen meegaf voor "zijn week" van de vakantie en dat ze ook een paar dagen naar Luxemburg zouden gaan?
Zei ik toch, hij kan ook na 7 Mei vertrekken. Er staat nergens dat hij gezegd zou hebben die Maandag te vertrekken volgens mij.quote:
Wel tegen zijn vriendin neem ik aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Zei ik toch, hij kan ook na 7 Mei vertrekken. Er staat nergens dat hij gezegd zou hebben die Maandag te vertrekken volgens mij.
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel tegen zijn vriendin neem ik aan
Of ze wist het wel, en liet hij zich niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel tegen zijn vriendin neem ik aan
Misschien had hij te samen met zijn afscheidsbrief een emailtje gestuurd dat hij verhinderd is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk wist zij dus niet van de afspraak op 7 Mei. Of hij heeft gelogen en gezegd dat hij deze weer verzet heeft.
Daar doel ik ook opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet het geweten hebben, en anders wist ze het die avond toen hij belde dat ze in "het motel" waren.
Als dat zo is dan is het echt een $^(%^(*&(%$ dat ze die dag niet bereikbaar was, en zou het me niet eens meer verbazen als ze niet opgenomen heeft omdat dat zijn opdracht was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Of ze wist het wel, en liet hij zich niet tegenhouden.
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
"Maandagochtend 6 mei heeft hij Julian en Ruben bij hun moeder, brandweervrouw Iris van der Schuit in Zeist, opgehaald en zijn ze maandagavond vanuit de woonplaats van Jeroen vertrokken. Maar wat de vader en de jongens die maandag overdag tussen ongeveer 09.30 uur en 18.00 uur hebben gedaan, is niet bekend. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen die maandag 6 mei om 20.15 uur van zijn huis is vertrokken naar Limburg in een zilverblauwe Hyundai Getz met kenteken 08-NT-BV. Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg en hij zou dan met ze in een motel ergens bij de grens in Limburg overnachten. Toen hij dinsdag rond 07.50 uur in recreatiegebied het Doornse Gat werd gevonden, waren de twee jongetjes spoorloos."
bron:http://www.camilleri.nl/2(...)julian-7-en-ruben-9/
Weet niet wie de bron van deze bron was... maar "Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg" kan uit verband zijn gehaald door de media en is het nu zijn omgeving geworden... het lijkt mij dat ondanks mogelijke ruzie, Iris nooit de kids zou meegeven zonder te weten waarheen... en er is ook niet bekend wat er wel aan haar is verteld...
Ik ben geen moeder, maar moeders kennende, die geven niet zomaar hun kroost aan 'risico' mee...
Ze hadden co-ouderschap en ze had haar kroost de afgelopen 5 jaar om de week een week aan vader meegegeven, dat was gewoon de regeling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef highwire het volgende:
"Maandagochtend 6 mei heeft hij Julian en Ruben bij hun moeder, brandweervrouw Iris van der Schuit in Zeist, opgehaald en zijn ze maandagavond vanuit de woonplaats van Jeroen vertrokken. Maar wat de vader en de jongens die maandag overdag tussen ongeveer 09.30 uur en 18.00 uur hebben gedaan, is niet bekend. Uit onderzoek is gebleken dat Jeroen die maandag 6 mei om 20.15 uur van zijn huis is vertrokken naar Limburg in een zilverblauwe Hyundai Getz met kenteken 08-NT-BV. Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg en hij zou dan met ze in een motel ergens bij de grens in Limburg overnachten. Toen hij dinsdag rond 07.50 uur in recreatiegebied het Doornse Gat werd gevonden, waren de twee jongetjes spoorloos."
bron:http://www.camilleri.nl/2(...)julian-7-en-ruben-9/
Weet niet wie de bron van deze bron was... maar "Naar zijn zeggen ging hij voor een uitje met de jongens naar Luxemburg" kan uit verband zijn gehaald door de media en is het nu zijn omgeving geworden... het lijkt mij dat ondanks mogelijke ruzie, Iris nooit de kids zou meegeven zonder te weten waarheen... en er is ook niet bekend wat er wel aan haar is verteld...
Ik ben geen moeder, maar moeders kennende, die geven niet zomaar hun kroost aan 'risico' mee...
IDD zeker met BJZ in je nek, is het geen pretje om te weigeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?
die man heeft toch ook gewoon 'recht' op die kinderen?
Er was al een uitspraak van de rechter.....................quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden co-ouderschap en ze had haar kroost de afgelopen 5 jaar om de week een week aan vader meegegeven, dat was gewoon de regeling.
Goed puntquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
heeft ze het recht om te weigeren de kinderen af te geven dan?
die man heeft toch ook gewoon 'recht' op die kinderen?
Het was vakantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Er was al een uitspraak van de rechter.....................
Met die leeftijd sta je toch nog bij je vader of moeder in het paspoort, of is dat tegenwoordig niet meer zo? In dat geval is het namelijk interessant te weten bij wie ze in het paspoort stonden...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Zover ik weet, als je beiden gezag hebt moet je toestemming hebben van de andere ouder om de grens over te gaan. De jongens droegen ook zijn achternaam niet, dat kan best vervelend worden aan de grens als je wordt aan gehouden.
Die nog niet besproken was met de ouders, en de omgangsregeling was nog niet aangepast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Er was al een uitspraak van de rechter.....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |