Helemaal mee eens...denk dat ze niet eens meer weet wat ze zelf aanhad. Toch verschrikkelijk voor haar en zijn familie ook. De vd Schuitjes kunnen nog iemand de schuld geven. Eenzaam verdriet voor de fam. Denis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Zij wordt er ook maar mee geconfronteerd dat haar vriend niet alleen zichzelf heeft verhangen, maar waarschijnlijk ook de kinderen heeft vermoord. Ik denk dat ik ook niet helemaal helder meer zou weten hoe en wat.
Nou in dat geval ben ik ook niet begaan met mijn kind, ik weet soms 's middags niet eens meer welke jas ze die ochtend droeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Blijkbaar was die vriendin niet zo erg begaan met de kinderen. Ze wist immers ook niet welk shirt Julian aan had.
Nee inderdaad, maar het blijft natuurlijk speculeren hier, we proberen alle info die we krijgen logisch te verklaren, maar het kan zijn dat we er helemaal naast zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort dingen pleiten dan niet voor hem.... vooral niet als het gaat om andere zaken waar hij verklaringen over heeft afgelegd.
Dat weet je niet. Die onderbroek wordt vermist..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze wst anders nog wel precies dat hij die dag een rooie gstar boxer aan had.
Hier zijn andere topics voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Rachilda het volgende:
off-topic - wat staat die franse griet overdreven te zingen, dat is geen kanshebber denk ik - wel leuk jurkje
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef highwire het volgende:
Gisteren het volgende aan de pliesie gestuurd :
Het is mogelijk een goede om alle camerabeeld van de afgelopen 2 weken na te kijken welke mogelijk ook de vader hebben gespot op de route terwijl hij voorbereide...
Wanneer er voor de overbrugging van cam 1 naar cam 2 bijv. 10 min. nodig was, en vaders daar een keer bijv. 30 min. over heeft gedaan, en het op de route ligt welke hij onlangs reedt, zou dat mogelijk wijzen op de locatie van de kids...
Hierbij denkende aan dat de vader na cam1 van de hoofdweg het bos inreed, en vlak voor cam2 terug de hoofdweg op...
Dat zou ik gedaan hebben om een dwaalspoor te creeren...
Klopt. Ik heb niet gelezen dat zij dat verklaard zou hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Die onderbroek wordt vermist..
Ze kunnen gewoon een 'grep' uitvoeren op kenteken hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?
Nou ja, wat heb je aan een ander de schuld geven? Krijg je daar de kinderen mee terug. Ze zal zich eerder zelf iets verwijten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...denk dat ze niet eens meer weet wat ze zelf aanhad. Toch verschrikkelijk voor haar en zijn familie ook. De vd Schuitjes kunnen nog iemand de schuld geven. Eenzaam verdriet voor de fam. Denis.
oja want die camera's bij tankstations en langs restaurantjes hebben allemaal nummerbordherkenningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef highwire het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon een 'grep' uitvoeren op kenteken hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
alle camerabeelden van alle camera's in nederland van 2 weken?
hij/zij bedoelt van de 2 weken ervoor volgens mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langs
- misschien heeft hij alleen rode onderbroekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar er klopt gewoon iets niet in dat stuk van het verhaal.
Zijn omgeving weet kennelijk niet beter dan dat hij met de kinderen op vakantie gaat, en weet niets van die afspraak bij BJZ op het moment dat ze op vakantie zijn?
Dat maakt hem echt behoorlijk minder geloofwaardig.
Ik zag gisteren overigens wel een stukje bij de NOS, waar Kersseboom uitsprak dat er 'aanwijzingen waren dat hij die onderbroek die dag droeg'.. Weet niet of Jens dat gister zelf ook zo gemeld heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van 6/ nacht 7 mei lijkt me genoeg hoor. Later reed hij er echt niet meer langs
Nou ik sta soms behoorlijk te zoeken bij de opvang ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou in dat geval ben ik ook niet begaan met mijn kind, ik weet soms 's middags niet eens meer welke jas ze die ochtend droeg.
Is dat zo? Want dan is het wel écht vreemdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moeder wist toch ook dat ze weg gingen?
Volgens mij alleen dat hij niet thuis lag, niet in de auto en dat hij geen onderbroek aan had toen ze hem vonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag gisteren overigens wel een stukje bij de NOS, waar Kersenboom uitsprak dat er 'aanwijzingen waren dat hij die onderbroek die dag droeg'.. Weet niet of Jens dat gister zelf ook zo gemeld heeft.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Want dan is het wel écht vreemd
Ik zal even kijken of ik dat fragment kan vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat hij niet thuis lag, niet in de auto en dat hij geen onderbroek aan had toen ze hem vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |