Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar er klopt gewoon iets niet in dat stuk van het verhaal.
Zijn omgeving weet kennelijk niet beter dan dat hij met de kinderen op vakantie gaat, en weet niets van die afspraak bij BJZ op het moment dat ze op vakantie zijn?
Dat maakt hem echt behoorlijk minder geloofwaardig.
Natuurlijk wist hij het wel. Hij krijgt gewoon zelf bericht van BJZ hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?
Zou me niets verbazen als hij het geeneens wist.
Die heeft ze de avond ervoor misschien nog vast gehad toen ze hem uit trok.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze wst anders nog wel precies dat hij die dag een rooie gstar boxer aan had.
Als je naar Luxemburg rijdt kom je niet door Duitsland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef highwire het volgende:
Trouwens, stel je gaat naar Luxemburg met de auto...
Ik zou hier een beetje tanken en dan de rest in Duitsland, net over de grens...
Ouders worden apart op de hoogte gebracht. De moeder is niet verantwoordelijk of vader weet dat er een afspraak staat en zeker niet of hij gaat of niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar zijn ex laat de kinderen wel op vakantie gaan terwijl zij wel weet dat de afspraak vast staat?
Johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als je naar Luxemburg rijdt kom je niet door Duitsland.
zulke theorieën had ik een paar dagen terug nog wel geloofwaardig gevonden, maar sinds bekend is dat hij de kinderen heeft mishandeld en gedreigd heeft met een familiedrama denk ik toch echt dat de kindjes onder de grond verkerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef highwire het volgende:
Theorie zoveel : De kinderen zijn ontvoerd op een parkeerplaats bij een tankstation, en vader kon dit niet aan gezien de situatie met moeder/jeugdzorg...
Sinds wanneer wordt je aan de grenzen gecontroleerd op weg naar Luxemburg?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Zover ik weet, als je beiden gezag hebt moet je toestemming hebben van de andere ouder om de grens over te gaan. De jongens droegen ook zijn achternaam niet, dat kan best vervelend worden aan de grens als je wordt aan gehouden.
Jij gaat nog even de oude berichten langs, waar allang duidelijkheid over is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef klipper het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je aan de grenzen gecontroleerd op weg naar Luxemburg?
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef highwire het volgende:
Ik heb alle topics gelezen op FOK en andere websites, maar als ik het goed meekrijg, en ik weet op de achtergrond ook het een ander over OTS etc, dan denk ik niet dat vader zo geweldadig was....
Zoals een koude douche... dat kregen mijn broers en ik vroeger ook... of het hielp was een 2e, maar als kind zijnde kun je ouders ver drijven... en ik denk dat een koude douche, en een best pak rammel, een kind uiteindelijk echt wel iets leren, al duurt het jaren... Kindermishandeling? Denk met een goed verhaal mailt Jeugdzorg je het dossier zo toe
En blauwe plekken? Joh, misschien heeft Iris een gevoelige huid... is het niet met bloedarmoede dat je bij goed vastpakken al een smurf bent?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat nog even de oude berichten langs, waar allang duidelijkheid over is?
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het alleen een koude douche of alleen een pak rammel zou zijn, vooruit. Maar dan ook nog een moeder die snel blauwe plekken krijgt? Wel heel toevallig.
Je op feiten attenderen is zeiken in jouw beleving?quote:
Geldt ook voor mannen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.
Kan ze prima zelf gedaan hebben.
We weten niet of het een pak rammel was, of een meppartij. Kijk, mijn zoon heeft ook wel eens een tik op z'n reet gehad, maar een kind SLAAN vind ik niet kunnen. Mja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef highwire het volgende:
[..]
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...
De kans dat zijn ex niet wist dat ze die dag al op vakantie zouden gaan lijkt me groter dan de kans dat hij niet wist dat hij 7 mei die afspraak had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Er is hier geen sprake van uithuisplaatsing.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef highwire het volgende:
Er is echt een verschil tussen knijpen van iemand van 20, 40 en 60... als je evenhard knijpt zul je hoe hoger de leeftijd, meer blauw zien... Denk dat Jeugdzorg gewoon overdrijft om kinder-uit-huis-plaats-quota te halen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...Vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |