SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Dit topic staat niet in de reeks?
Edit: ow, nu wel.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Na die 7,5km loop van gisteravond werd ik met een grote glimlach wakker vanmorgen tot ik me opeens bedacht dat ik gisteravond verstijfde achillespezen had. Dus met spanning uit bed gestapt en met moeite naar de keuken geschuifeld (lopen ging echt niet). Na een paar rondjes door huis is het inmiddels weggetrokken en kan ik weer pijnloos normaal lopen.
Iemand enig idee wat dit nou is?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Verzuring?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zou het ergste niet zijn inderdaadquote:, maar omdat het echt mijn achillespees is en niet mijn kuiten vind ik het wel een beetje eng. Ik heb tot 2,5 maand geleden nooit gesport dus ik kom echt van -10 en wil niet mijn lichaam slopen met iets waarvan ik het gaan doen ben omdat het goed voor me is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Bewezen, van 0 naar 5 km kan binnen drie maanden. Wel drie korte pauzes tussendoor, mede door ruzie met mn schoenen. Ze zaten niet lekker, wat ik ook deed. Verder ging het matig en het laatste stuk was zwaar.
Maar goed, ik slaap slecht en zit niet lekker in mn vel, dus met prachtig weer, pantoffels aan en de wind in de rug vond ik het waarschijnlijk nog steeds kut.
Dus. Ga ik nu even het zweet afspoelen, want dat bijt enorm in mn gezicht, en daarna fijn zielig op de bank hangen en doen of de wereld niet bestaat, ja?
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Vandaag voor eerst 5km aangetikt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef LadyOracle het volgende:
Bewezen, van 0 naar 5 km kan binnen drie maanden. Wel drie korte pauzes tussendoor, mede door ruzie met mn schoenen. Ze zaten niet lekker, wat ik ook deed. Verder ging het matig en het laatste stuk was zwaar.
Maar goed, ik slaap slecht en zit niet lekker in mn vel, dus met prachtig weer, pantoffels aan en de wind in de rug vond ik het waarschijnlijk nog steeds kut.
Dus. Ga ik nu even het zweet afspoelen, want dat bijt enorm in mn gezicht, en daarna fijn zielig op de bank hangen en doen of de wereld niet bestaat, ja?
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.
Gefeliciteerd
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Lastig om er nu iets zinnigs over te zeggen. Voor de zekerheid een beetje extra rust, en daarna verder zien. Toen ik extra ging letten op midden- voorvoetlanding reageerden m'n achillespezen ook een beetje, misschien dat je gisteren (ongemerkt) ook wat anders bent gaan lopen dan je gewend bent?![]()
Ik wil niet zeuren hoor, maar iedereen zegt altijd dat je je lekkerder voelt na sport, en ik wil eigenlijk gewoon een deken over mn hoofd trekken en een zak snoep leeg vreten. :-(“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Tju, wat een oneerlijke winkel in Den Bosch.
Voor vrouwen hebben ze genoeg ( leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenSPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het moeilijk om te zeggen hoe ik zelf land, maar ik probeer er wel eens op te letten en volgens mij heb ik een flinke hak landing, maar dat moet ik nog eens een keer goed uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef hatsaflats het volgende:
Lastig om er nu iets zinnigs over te zeggen. Voor de zekerheid een beetje extra rust, en daarna verder zien. Toen ik extra ging letten op midden- voorvoetlanding reageerden m'n achillespezen ook een beetje, misschien dat je gisteren (ongemerkt) ook wat anders bent gaan lopen dan je gewend bent?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
Voor vrouwen hebben ze genoeg (en leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenStart nummer met naam! dat lijkt mij zo tof.SPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd paar weken geleden aangemoedigd met "kom op nummer 614!!!!"Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ja, met de gewéldige tijd van 35 minuten ex pauzes, dus zeg maar rond de 40 eigenlijk. Als jullie me nu aan willen raken, kan ik me dat goed voorstellen. (Nou ja, na het douchen).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Vandaag voor eerst 5km aangetikt?
Gefeliciteerd“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, met de gewéldige tijd van 35 minuten ex pauzes, dus zeg maar rond de 40 eigenlijk. Als jullie me nu aan willen raken, kan ik me dat goed voorstellen. (Nou ja, na het douchen).gezegevierd, lekker he?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
Voor vrouwen hebben ze genoeg ( leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenGisteren geweest en Hertzog tubes besteld omdat in mijn kuitmaat de schoenmaat te groot wordt en ik toch geen compressie op mijn voet nodig heb.SPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag 2 kortigsrekken, maar verder niet gekeken wat ze hadden want moest nog boodschappen doen en de kleine moest op tijd in bed liggen
Nu even mezelf uit bed dwingen en wat eten en drinken. Heb hoofdpijn omdat ik altijd weinig drink tijdens een horecadienst.. Anders moet ik iedere keer naar het bureau om naar het toilet te gaan en ik ben geen agent dus omslachtig ...![]()
Vandaag ergens wat energie vandaan halen om te lopen, gisteren begonnen met het verbouwen in huis en zo'n keuken eruit slopen vreet toch energie zeg.![]()
![]()
Trots op jezelf zijn! 5KM gehaald, knap hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar iedereen zegt altijd dat je je lekkerder voelt na sport, en ik wil eigenlijk gewoon een deken over mn hoofd trekken en een zak snoep leeg vreten. :-(![]()
![]()
Ik heb altijd last van het tegendeel. Ik heb hoofdpijn omdat ik altijd te veel drink tijdens werk in horeca.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb hoofdpijn omdat ik altijd weinig drink tijdens een horecadienst..Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Mijn hartslagmeter heeft me een verwonding gegeven![]()
(Klein krasje onder mijn borst)
@LadyOracle: Gefeliciteerd met je eerste 5KM!![]()
![]()
Soms voel ik me ook wel zo na het hardlopen, helemaal "leeg" ofzo, maar dat gaat bij mij altijd vanzelf weer over dus gewoon trots op jezelf zijn!
![]()
Thanks. Jullie zijn best lief.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Whaha, als ik drink tijdens mijn werk is mijn beoordelingsvermogen niet meer goed.. En aangezien er "straffen" kunnen volgen uit mijn constateringen blijf ik naar braaf nuchterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van het tegendeel. Ik heb hoofdpijn omdat ik altijd te veel drink tijdens werk in horeca.![]()
![]()
Nachtrustje heeft me goed gedaanscheen doet ook geen pijn meer. Toch écht zoveel mogelijk offroad rennen en asap nieuwe schoenen halen; ze lopen niet meer zo lekker, verre van zelfs, als in het begin.
Dagje essayschrijven nu... al had ik met wat fellrunners meegekund *kras* be strong!Ja doei.![]()
Concentreer je op wat wél goed ging. 5 km!!quote:![]()
@Mascleta: met zo'n snelle race kun je best wat verkrampen naderhand. Zoek niet naar aandoeningen/blessures, want met je eigen verstand weet je: je hebt meer gelopen dan je gewend bent en ook nog eens uberschnellEventjes gas terug en dan weer lekker verder
![]()
![]()
Denk er wel even aan dat je tubes na het sporten meteen uit moet doen. Anders krijg je hele dikke voetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gisteren geweest en Hertzog tubes besteld omdat in mijn kuitmaat de schoenmaat te groot wordt en ik toch geen compressie op mijn voet nodig heb.. Met sokken is het geen probleem omdat je voeten ook onder druk staan, maar dat is nu dus niet.
Toch goed bezig!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef LadyOracle het volgende:
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.Je hebt het toch maar even mooi geflikt! Misschien toch iets teveel eruit geperst, maar daar leer je ook van. Komt helemaal goed!
![]()
Dat is ook zo. Gewoon even een extra rustdag pakken en dan vanaf maandag weer verder met mijn schema 0-5km die ik nog steeds moet afmaken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef Quoi het volgende:
@Mascleta: met zo'n snelle race kun je best wat verkrampen naderhand. Zoek niet naar aandoeningen/blessures, want met je eigen verstand weet je: je hebt meer gelopen dan je gewend bent en ook nog eens uberschnellEventjes gas terug en dan weer lekker verder
Dan kan ik ook niks forceren en mijn lichaam rustig verder wennen aan de belasting die het sinds 2 maanden opeens te verduren krijgt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Veel plezier Guppy!
Ik sta niet op 1 foto van mijn wedstrijd afgelopen zaterdag![]()
![]()
Volgens mij hebben ze alleen maar mensen van hun eigen atletiekclub geknipt...![]()
Vanmiddag maar weer een rondje hobbelen.![]()
Succes!!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Mevrouw die de HM wint
[ afbeelding ]
Straks mag ik![]()
![]()
![]()
Lol. Nee, ik had niet gedacht ooit iemand te 'ontmoeten' die scherper en sarcastischer is dan ik, maar ik geloof dat het is gelukt. :-pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, vergis je niet, ik ben niet lief. Ik post alleen niet alles“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Succes Gup!
M'n hok is met een beetje creativiteit opgeruimd te noemenZo dan toch maar naar buiten voor een LDL.
![]()
Leuk, ik woon ook in Bussum. Qua Hartshorn zit je prima hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Bussum, maar als dat niet lukt Hilversum denk ik.
Woon nu in een tijdelijke woning in Amsterdam, en het gaat me nooit lukken om hier een andere woning te vinden (wil ik ook niet echt, Amsterdam is leuk enzo, maar het hoeft niet echt per se..) dus ik kijk ook naar andere opties
Mijn vriend woont in Bussum en wanneer ik daar ben bevalt het me wel
----
Gisteren na het lopen niet echt goed gerekt denk ik, of mijn benen zijn niets meer gewend.. Beetje spierpijn in de bovenbenen
Met de schenen gaat het nog goed.
En planken is er heel erg bij ingeschoten
Dinsdag ga ik beginnen aan een nieuw schema. Volgens dat schema moet ik in september een HM kunnen lopen. Ga natuurlijk een maandje op vakantie, dus heb een marge genomen...(ga sowieso lopen op vakantie hoor!
)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toch goed bezig!Je hebt het toch maar even mooi geflikt! Misschien toch iets teveel eruit geperst, maar daar leer je ook van. Komt helemaal goed!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Goede tipquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk er wel even aan dat je tubes na het sporten meteen uit moet doen. Anders krijg je hele dikke voeten. Met sokken is het geen probleem omdat je voeten ook onder druk staan, maar dat is nu dus niet.
[..]thnx! Want daar had ik zelf niet aan gedacht
Guppy, veel plezier!![]()
Goed bezig hoor!
Gisteren ben ik ook gaan lopen. Heerlijk door de regen, lekker rustgevend. Anyway, wel wat issues met de Garmin gisteren voor het eerst (een kilometer in 1m35 lijkt me niet heel realistisch) en naderhand een ander issue. Ik was helemaal doorweekt en heb dus direct alle kleren uitgetrokken en onder de douche gesprongen. Daar kwam ik erachter dat mijn tepels wel flink schraal waren! Is dat te voorkomen? Ik vermoed dat ik een shirtje aan moet trekken dat niet beweegt als ik ren of iets dergelijks. Tips?![]()
Afplakken met plakband...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef AlexN het volgende:
Goed bezig hoor!
Gisteren ben ik ook gaan lopen. Heerlijk door de regen, lekker rustgevend. Anyway, wel wat issues met de Garmin gisteren voor het eerst (een kilometer in 1m35 lijkt me niet heel realistisch) en naderhand een ander issue. Ik was helemaal doorweekt en heb dus direct alle kleren uitgetrokken en onder de douche gesprongen. Daar kwam ik erachter dat mijn tepels wel flink schraal waren! Is dat te voorkomen? Ik vermoed dat ik een shirtje aan moet trekken dat niet beweegt als ik ren of iets dergelijks. Tips?![]()
Sarcasm, just one more service I have to offer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:14 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol. Nee, ik had niet gedacht ooit iemand te 'ontmoeten' die scherper en sarcastischer is dan ik, maar ik geloof dat het is gelukt. :-pJa doei.![]()
Pleisters. Gek genoeg gewone, géén waterafstotende, die raken bij mij juist los.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef AlexN het volgende:Daar kwam ik erachter dat mijn tepels wel flink schraal waren! Is dat te voorkomen? Ik vermoed dat ik een shirtje aan moet trekken dat niet beweegt als ik ren of iets dergelijks. Tips?
![]()
Op de heen weg naar Den Bosch stond wat tekst op een matrix bord met wat info over volgende week.
Dus net even op http://vananaarbeter.nl/ gekeken wat er precies aan de hand is.
Bij deze de info.
Misschien voor meer mensen handig om rekening mee te houden.
Je zou maar hierdoor te laat komen voor een loop...
(ik lees zo alles terug)
A2 Eindhoven-'s-Hertogenbosch
• Waar: A2, Ekkersweijer - Boxtel-Noord
• Wanneer: 24-05-2013 t/m 27-05-2013
• Hinder: meer dan 30 minuten
• Waarom: Rijbaanbreed aanbrengen van nieuw asfalt in verband met verbreding A2 tussen `s-Hertogenbosch en Eindhoven.
• Welke hinder: A2 richting 's-Hertogenbosch dicht tussen knooppunt Ekkersweijer en Boxtel-noord. Verkeer wordt omgeleid en moet rekening houden met extra drukte en een langere reistijd.![]()
Ach, vorige keer liep ik 20 zonder spierpijn, dan moet 30 ook makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.![]()
![]()
Eerste teams bijna op weg!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, eindelijk weer thuis. Jureren bij de Coopertest was leukYur is ondertussen al even bij bivak 1 vlakbij Parijs
![]()
![]()
En eerste teams zijn weg, over 2,5 uur YUR uitzwaaien en eigen team om 1810 uur en dan met mijn deel van het team naar het eerste wisselpunt en rond 10 zelf lopen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hm, de verhouding is mss wel hetzelfde, maar volgens mij gaat de vergelijking toch niet helemaal op. ;-) Nee, volgens mij lag het echt voor 90% aan mijn humeur dat het niet zo wilde. Mijn lichaam zit niet zo heel stevig in elkaar en kan heel effectief protesteren, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verder loop dan ik aan kan. Dan roept er voor die tijd wel een knie, enkel of heup dat ie terug naar huis wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, vorige keer liep ik 20 zonder spierpijn, dan moet 30 ook makkelijk kunnen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Thanks, jij schiet ook wel lekker op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Trots op jezelf zijn! 5KM gehaald, knap hoor!
Hoe is hetmet je enkels?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Overbelasting?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Mascleta het volgende:
Na die 7,5km loop van gisteravond werd ik met een grote glimlach wakker vanmorgen tot ik me opeens bedacht dat ik gisteravond verstijfde achillespezen had. Dus met spanning uit bed gestapt en met moeite naar de keuken geschuifeld (lopen ging echt niet). Na een paar rondjes door huis is het inmiddels weggetrokken en kan ik weer pijnloos normaal lopen.
Iemand enig idee wat dit nou is?![]()
Ik hoop dat dat sarcasme is want je ziet hoop ik wel hoeveel meer qua percentage 5 km is vergeleken met de 3,5.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef LadyOracle het volgende:
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.
Je hebt een nette tijd gelopen voor iemand die nog geen 5 gelopen had!
Gefelicitieerd!!Dat is ook leuk. Alleen de eerste keer dat ik dat meemaakte duurde het een tijdje voordat ik in de gaten had dat ze mij bedoelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:11 schreef Mascleta het volgende:
Start nummer met naam! dat lijkt mij zo tof.
Ik werd paar weken geleden aangemoedigd met "kom op nummer 614!!!!"
Ik heb een hele tijd gedacht dat er nog iemand bij mij in de buurt Bjorn heet en dat ie vrij bekend was in TilburgSPOILER: kleren kopen is lastigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit al aan het bier.. Daar komen de calorieën weer.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb jij daar ook al last van ja?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef GotC het volgende:
Klote is dat he streamnl..voor vrouwen is er enorm veel leuks, maar voor mannen?![]()
![]()
@GotC
Ik snap dat ook niet. Ik zag wel 1 leuk shirt maar die was niet zacht van binnen.
Zo nu en dan komen er foto's weer voorbij met mannen die ook geen goed shirt hebben.
Echt veel heb ik er als man zijnde niet aan maar ik ben er toch wel zuinig opSPOILER: deze vond ik wel leukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, eigenlijk. Voel alleen wat steken in enkels en knie bij de eerste paar stappen, daarna niets meer. Ik ben dus dolblij, want is de eerste keer voor zover ik me kan herinneren dat ik kan 'rennen' zonder pijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Thanks, jij schiet ook wel lekker op.
Hoe is hetmet je enkels?Gelukkig ook totaal geen spierpijn, dus misschien toch maar wat opvoeren.
![]()
Lief dat je het vraagt!![]()
BTW
Er zaten weer kortingsbonnen aan mijn startnummer vast. En aangezien ik ze niet hoef, mogen jullie ze hebben. Er zaten er twee aan waarvan ik denk dat ze nuttig kan zijn.
Ik wil ze gerust (gratis) opsturen.
De bovenste is geldig tot sept 2013
(niet geldig in combinatie met andere acties.
De onderste tot 1 okt 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er interesse is DM/PM me maar![]()
Als ik langs een ruit ren of zo, merk ik dat ik best veel voorover hang met lopen. Als ik andere mensen zie lopen, is dat meestal heel erg rechtop en zien ze eruit alsof ze superrelaxed een wandelingetje aan het maken zijn (maar dan twee keer zo snel als ik kan rennen :-P). Ik was daar wel een beetje jaloers op. Maar ik las nu ergens dat het juist wel ok is om een beetje voorover te hangen omdat je dan beter landt. Is er ergens een goede pagina met uitleg over verschillende landingen?Nou ja, het was geen sarcasme. Het is bij mij gewoon niet snel goed genoeg. Voor mezelf dan he, want jullie zijn allemaal heel goed bezig hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat sarcasme is want je ziet hoop ik wel hoeveel meer qua percentage 5 km is vergeleken met de 3,5.
Je hebt een nette tijd gelopen voor iemand die nog geen 5 gelopen had!
Gefelicitieerd!!Gaat denk ik nooit over.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Obvious troll isn't obviousquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk...hoe wil je anders vijf keer per week kunnen lopen?
Ik ga nu m`n startnummer ophalen voor de Vestingloop. En ik ga de verleiding weerstaan en lekker niks kopen![]()
![]()
Ik weet niet of we dezelfde smaak hebben maar ik vond er niets bij zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Obvious troll isn't obvious
Ik ga nu m`n startnummer ophalen voor de Vestingloop. En ik ga de verleiding weerstaan en lekker niks kopen
Vraagje aan jou.
Ik weet dat er volgende week een evenement is maar lopen er altijd zoveel hardlopers in Den Bosch rond??
Ik vond er bizar veel rondlopen. Je zou weer bijna naar de winter verlangen dat je een van de weinige (misschien wel de enige) bent die hardloopt.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef streamnl het volgende:
@GotC
Ik snap dat ook niet. Ik zag wel 1 leuk shirt maar die was niet zacht van binnen.
Zo nu en dan komen er foto's weer voorbij met mannen die ook geen goed shirt hebben.
Echt veel heb ik er als man zijnde niet aan maar ik ben er toch wel zuinig opLastig hè? Yur klaagt er ook altijd over. Vrouwen hebben enorm veel kleuren en stoffen, mannen is grotendeels blauw of zwartSPOILER: deze vond ik wel leukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de Nike en Pearl Izumi spullen zijn ok..
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!![]()
![]()
![]()
34:38!!
![]()
![]()
![]()
Netjes!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!erg goed bezig!
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!![]()
![]()
Netjes!!
(Hoe groot/klein is jouw pols, als ik vragen mag?Hoor vaak dat de 610 niet zonder zweetbandje om een vrouwenpols kan...
)
![]()
Dank jullie welvoor mijn doen is dat erg prima
ben er echt blij mee. Nu naar huis treinen en hopen dat m'n iPhone het volhoudt tot thuis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zit compleeeeeeet vast (al 3 dagen ofzo) met essay schrijven (deadline is maandag) en ben zo geneigd om een rondje te gaan rennen![]()
Ja doei.![]()
Kan gerust hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Netjes!!
(Hoe groot/klein is jouw pols, als ik vragen mag?Hoor vaak dat de 610 niet zonder zweetbandje om een vrouwenpols kan...
)
mijn polsen zijn best smal. Zal ik thuis eens meten? Hij zit op het 4de gaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan gerust hoormijn polsen zijn best smal. Zal ik thuis eens meten? Hij zit op het 4de gaatje
Thanks! Ben benieuwd. Heb hem nu alleen nog met zweetbandje geprobeerd, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeggen dat een rondje lopen je hoofd leeg maakt, misschien zorgt het voor heldere inzichten/briljante ideeën?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zit compleeeeeeet vast (al 3 dagen ofzo) met essay schrijven (deadline is maandag) en ben zo geneigd om een rondje te gaan rennen![]()
![]()
![]()
YAY! En de 610, jaloersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!![]()
![]()
Nou, die rondjes hebben me de laatste week ook niet aan inspiratie geholpen, dus het zou vooral een vlucht zijn, en dat kan ik me niet veroorloven. Daarbij zei m'n lichaam gisteren duidelijk dat 't even rust nodig heeft vandaag, dus dat doen we dan ook maar. Morgen weer 'n dag. Maar 't blijft wel verleidelijk
Ja doei.![]()
Mijn polsomtrek is ongeveer 16 cm en ik draag hem op het zesde gaatje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd. Heb hem nu alleen nog met zweetbandje geprobeerd, vandaar.
[..]
Ze zeggen dat een rondje lopen je hoofd leeg maakt, misschien zorgt het voor heldere inzichten/briljante ideeën?
Ook de grootte valt me erg mee, heb niet het idee dat ik met een enorm ding loop.![]()
Wat goed!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!![]()
![]()
Leuke foto's!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef GotC het volgende:
Gup, topwijf
Wat foto's van de start in Parijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 'm net gesproken en hij vreesde voor z'n levenNiet vanwege het lopen oid, maar vanwege de chauffeur van 1 van de busjes waar hij in moet zitten
Is Yur goed verzekerd?
![]()
![]()
Oeh, lekker cupcakes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even wachten tot de mini cupcakes uit de oven kunnen en dan ga ik maar eens naar buiten![]()
![]()
Zo net lenteloop van papendrecht gedaan. 1:26:48 netto (uitslagen.nl) over 15 km
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben erg blij met die tijd. Nu doortrainen voor halve marathon 15 juni
Het rondje:
http://www.endomondo.com/workouts/191446345/5408182
Het was niet echt druk, lekker loopje. Paar honderd man schat ik, wel goed georganiseerd.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zo net lenteloop van papendrecht gedaan. 1:26:48 netto (uitslagen.nl) over 15 km
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het rondje:
Het was niet echt druk, lekker loopje. Paar honderd man schat ik, wel goed georganiseerd.mooie tijd!
Die startbewijzen, is dat papier?
Ik denk dat ik die binnen 3 seconden gesloopt heb als ik die ooit in mijn handen krijg![]()
![]()
Wauw, wat goed!!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef _Zeddicus_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het rondje:
Het was niet echt druk, lekker loopje. Paar honderd man schat ik, wel goed georganiseerd.![]()
![]()
Mooie eindsprint!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef _Zeddicus_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het rondje:
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef GotC het volgende:
Gup, topwijf
Wat foto's van de start in Parijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 'm net gesproken en hij vreesde voor z'n levenNiet vanwege het lopen oid, maar vanwege de chauffeur van 1 van de busjes waar hij in moet zitten
Hij zei het ja
Kwam hem net tegen in zijn strakke trainingspak
Dus over 50 hem een zetje over de start geven en dan even een bord pasta naar binnen werken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Valt wel mee, het is van dat vezelpapier. Vrij sterk, deze keer zelfs zondergaatjes voor de spelden, maar die druk je er wel doorheenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]mooie tijd!
Die startbewijzen, is dat papier?
Ik denk dat ik die binnen 3 seconden gesloopt heb als ik die ooit in mijn handen krijg![]()
![]()
Oh wat tof! Jullie kwamen elkaar tegen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Hij zei het ja
Kwam hem net tegen in zijn strakke trainingspak
Dus over 50 hem een zetje over de start geven en dan even een bord pasta naar binnen werken![]()
Ja idioot trainingspak, van het Nederlandse hockey team ofzo
Héél veel succesIk volg je!
![]()
Ah oke, er is hoop!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is van dat vezelpapier. Vrij sterk, deze keer zelfs zondergaatjes voor de spelden, maar die druk je er wel doorheen
Ik ben omgekleed![]()
![]()
Oh trouwens, wat een afstanden werden er gelopen bij de coopertestDe snelste liep iets meer dan 3600 meter, maar het gros liep tussen de 2300 en 2600 meter. Toch knap!
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 18-05-2013 17:47:18 ]![]()
Ik weet niet in welke omgeving je hebt gelopen? In de buurt van het centrum? Daar heb ik echt geen idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef streamnl het volgende:
Ik weet dat er volgende week een evenement is maar lopen er altijd zoveel hardlopers in Den Bosch rond??
Ik vond er bizar veel rondlopen. Je zou weer bijna naar de winter verlangen dat je een van de weinige (misschien wel de enige) bent die hardloopt.
Tijdens mijn rondjes, zo`n 20 minuten van het centrum, kom ik meestal wel minimaal 10 lopers tegen. Zeker op zondagochtend, zal ongetwijfeld ook voor de zaterdag zo zijn..
Ik heb m`n startnummer en shirtje opgehaald. Als het niet te warm is, loop ik dus in een felgeel shirtje. Makkelijk te herkennen voor de FOK!'ersAnders mouwloos
![]()
![]()
Lekker Gup en _Zeddicus_!
Ik heb braaf m'n rondje gelopen. 12,3km met rusteloze pootjes. Nouja, toch geweest.![]()
Vandaag de eerste keer met die Nike app gerend. Toch wel handig dat ik IETS bijhou
En dat was dus 7.76km in 37:49 min. Echt géén idee of dat hard of zacht of zo is, en of t beter was dan de vorige 3 keren (pas net begonnen) maar dat ga ik dus vanaf nu bijhouden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ook mooie tijd!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef _Zeddicus_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het rondje:
Het was niet echt druk, lekker loopje. Paar honderd man schat ik, wel goed georganiseerd.De Fok!kers zijn weer heerlijk bezig vandaag! Ga je ook nog de zevenheuvelenloop doen om daar een nieuw PR te zetten?
![]()
GotC, leuke foto's! Hopen dat 'ie helemaal heel thuis komt ja, en dan heb ik het niet eens over blessures. Haha, misschien kan die beter zelf rijden?
Ik heb net ook een lekker rondje gedaan, mooi langs de IJssel en over de 2 bruggen. De oude brug van Zutphen heeft een fietspad wat ongeveer wel op tartan lijkt, loopt wel erg fijn daarop! Heb er weer een lekkere tempoloop van gemaakt, wat versnellingen erbij enzo. Morgen de kuiten maar weer even rust geven. Totaal ongeveer 11.5km in 50 minuutjes.
![]()
Ik heb geen website paraat, maar qua belasting is het het beste om midden op je voet te landen. Er zijn verschillende technieken die dit voorschrijven, wat voor jou het beste is zal je zelf moeten uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef LadyOracle het volgende:
Maar ik las nu ergens dat het juist wel ok is om een beetje voorover te hangen omdat je dan beter landt. Is er ergens een goede pagina met uitleg over verschillende landingen?
Landen op je hak is in ieder geval erg belastend en niemand schrijft dat nog voor (ook al ziet het er inderdaad goed en relaxed uit qua stijl)![]()
Training 3 klaar!
Maar endomondo doet online weer iets anders met de intervals dan op mijn telefoon
http://www.endomondo.com/workouts/191461156/5291547SPOILER: intervals op telefoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tussen 2300 en 2600 zou ik ook moeten kunnen halen. Misschien toch eens een keer proberen. Kilometertje inlopen en dan 12 minuten knallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef GotC het volgende:
Oh trouwens, wat een afstanden werden er gelopen bij de coopertestDe snelste liep iets meer dan 3200 meter, maar het gros liep tussen de 2300 en 2600 meter. Toch knap!
![]()
Ons park heeft een Coopertestparcour waarbij de afstand op het wandelpad is aangegeven. Maar de ene 100 meter is de andere nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tussen 2300 en 2600 zou ik ook moeten kunnen halen. Misschien toch eens een keer proberen. Kilometertje inlopen en dan 12 minuten knallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gelukkig heb ik een gpsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons park heeft een Coopertestparcour waarbij de afstand op het wandelpad is aangegeven. Maar de ene 100 meter is de andere niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: