Ik hoop dat dat sarcasme is want je ziet hoop ik wel hoeveel meer qua percentage 5 km is vergeleken met de 3,5.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef LadyOracle het volgende:
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.
Dat is ook leuk. Alleen de eerste keer dat ik dat meemaakte duurde het een tijdje voordat ik in de gaten had dat ze mij bedoelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:11 schreef Mascleta het volgende:
Start nummer met naam! dat lijkt mij zo tof.
Ik werd paar weken geleden aangemoedigd met "kom op nummer 614!!!!"
SPOILER: kleren kopen is lastigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij daar ook al last van ja?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef GotC het volgende:
Klote is dat he streamnl..voor vrouwen is er enorm veel leuks, maar voor mannen?
SPOILER: deze vond ik wel leukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, eigenlijk. Voel alleen wat steken in enkels en knie bij de eerste paar stappen, daarna niets meer. Ik ben dus dolblij, want is de eerste keer voor zover ik me kan herinneren dat ik kan 'rennen' zonder pijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Thanks, jij schiet ook wel lekker op.
Hoe is hetmet je enkels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er interesse is DM/PM me maar
Nou ja, het was geen sarcasme. Het is bij mij gewoon niet snel goed genoeg. Voor mezelf dan he, want jullie zijn allemaal heel goed bezig hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat sarcasme is want je ziet hoop ik wel hoeveel meer qua percentage 5 km is vergeleken met de 3,5.
Je hebt een nette tijd gelopen voor iemand die nog geen 5 gelopen had!
Gefelicitieerd!!
Obvious troll isn't obviousquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk...hoe wil je anders vijf keer per week kunnen lopen?
Ik weet niet of we dezelfde smaak hebben maar ik vond er niets bij zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Obvious troll isn't obvious
Ik ga nu m`n startnummer ophalen voor de Vestingloop. En ik ga de verleiding weerstaan en lekker niks kopen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef streamnl het volgende:
@GotC
Ik snap dat ook niet. Ik zag wel 1 leuk shirt maar die was niet zacht van binnen.
Zo nu en dan komen er foto's weer voorbij met mannen die ook geen goed shirt hebben.
Echt veel heb ik er als man zijnde niet aan maar ik ben er toch wel zuinig opLastig hè? Yur klaagt er ook altijd over. Vrouwen hebben enorm veel kleuren en stoffen, mannen is grotendeels blauw of zwartSPOILER: deze vond ik wel leukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de Nike en Pearl Izumi spullen zijn ok..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!
Nice!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!
Kan gerust hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Netjes!!
(Hoe groot/klein is jouw pols, als ik vragen mag?Hoor vaak dat de 610 niet zonder zweetbandje om een vrouwenpols kan...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan gerust hoormijn polsen zijn best smal. Zal ik thuis eens meten? Hij zit op het 4de gaatje
Thanks! Ben benieuwd. Heb hem nu alleen nog met zweetbandje geprobeerd, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeggen dat een rondje lopen je hoofd leeg maakt, misschien zorgt het voor heldere inzichten/briljante ideeën?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zit compleeeeeeet vast (al 3 dagen ofzo) met essay schrijven (deadline is maandag) en ben zo geneigd om een rondje te gaan rennen![]()
![]()
YAY! En de 610, jaloersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
I haz a happy
[ afbeelding ]
Het was lekkerrr!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |