Dag YURquote:
Mooie negative splitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik liep om 8 uur al door de blubber in de polder![]()
5.65 km 7.00 m/km
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef streamnl het volgende:
Guppyfriend en Stefanovic83 veel plezier bij de Ijsselsteinloop;
Pff dat is onderin het centrum, als ik naar den Bosch ga parkeer ik altijd aan de parallelweg bij het station, daar kan je nog gratis parkeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef streamnl het volgende:
@de mensen die bekend zijn in Den Bosch, ik moet in de Verwersstraat 22 (loperscompany) zijn. Waar kan ik het best parkeren?
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Thankszachtjes aan m'n spulletjes bij elkaar aan het zoeken, en straks die kant op
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Pff dat is onderin het centrum, als ik naar den Bosch ga parkeer ik altijd aan de parallelweg bij het station, daar kan je nog gratis parkeren.
En jij maar hopen dat je hem uit zou lopen. En als je hem al uit zou lopen hoopte je toch op 45 min. te eindigen? Eindigt 'ie ff met 39 minuten. Super man!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
Was wel even taai, ik heb slechts 3x in mijn leven de 5km gehaald en dan in één keer 7,5km lopen viel niet mee. Toch heb ik het uitgelopen zonder pijntjes, ademhalingsproblemen en zonder te wandelen.
Eindtijd: 7.5km in 38.58,
goed voor een 297e plaats met 424 finishers.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
Alle lopers, veel plezier.
Ik hijs mezelf maar eens m'n bed uit, het is al best wel heel laat. Nouja, dat is dan ook wel even de beste reden voor een rustdag: lijf is moe. Gelukkig haal ik als het goed is die 30km deze week alsnog wel.
Thanks. Ik deed het er eigenlijk niet om, alleen de laatste km wat korte versnellingen gedaan.quote:
Ja, anders zou ik alleen op zaterdag of zondag kunnen lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:44 schreef Levitas het volgende:
Dalijk ff werken, waaronder een stuk wandelen. Lopen jullie als je een hele dag gewerkt hebt?
tuurlijk...hoe wil je anders vijf keer per week kunnen lopen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:44 schreef Levitas het volgende:
Dalijk ff werken, waaronder een stuk wandelen. Lopen jullie als je een hele dag gewerkt hebt?
Dat je de eerste helft van je race langzamer loopt dan de tweede helftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef LadyOracle het volgende:
Wat houdt dat in, negatieve split?
(Bij split denk ik vooral aan sinaasappelijs. Niks negatiefs aan. :-p)
Iedere ronde of km iets sneller lopen dan de vorige ronde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef LadyOracle het volgende:
dat je eerste helft langzamer is dan je tweede helft, dus m.a.w een mooi opgebouwde loopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef LadyOracle het volgende:
Ja, en stel je voor dat ik naar pagina 2 zak. Nah, als het ff kan wil ik gewoon niet meer minder dan 30km per week lopen, totdat ik een beetje moet gaan taperen voor de HM in augustus. Ik heb nog een beetje stille hoop dat ik me na al m'n huishoudelijke nonsens weer wat energieker voel en alsnog een rondje ga lopen. Vooralsnog wordt het een uitdaging om mezelf weer van de bank af te hijsenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:44 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Bizar. Ik zat door jouw post op Endo te kijken naar de leaderboard en je moet onderhand minimaal 30km per week lopen om op de eerste pagina te staan.
Dat was ooit anders
Vorig jaar heb ik weken bovenaan gestaan met 15 tot 20KMquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:44 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Bizar. Ik zat door jouw post op Endo te kijken naar de leaderboard en je moet onderhand minimaal 30km per week lopen om op de eerste pagina te staan.
Dat was ooit anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |