Concentreer je op wat wél goed ging. 5 km!!quote:
Denk er wel even aan dat je tubes na het sporten meteen uit moet doen. Anders krijg je hele dikke voetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gisteren geweest en Hertzog tubes besteld omdat in mijn kuitmaat de schoenmaat te groot wordt en ik toch geen compressie op mijn voet nodig heb.
Toch goed bezig!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef LadyOracle het volgende:
Bewezen, van 0 naar 5 km kan binnen drie maanden. Wel drie korte pauzes tussendoor, mede door ruzie met mn schoenen. Ze zaten niet lekker, wat ik ook deed. Verder ging het matig en het laatste stuk was zwaar.
Maar goed, ik slaap slecht en zit niet lekker in mn vel, dus met prachtig weer, pantoffels aan en de wind in de rug vond ik het waarschijnlijk nog steeds kut.
Dus. Ga ik nu even het zweet afspoelen, want dat bijt enorm in mn gezicht, en daarna fijn zielig op de bank hangen en doen of de wereld niet bestaat, ja?
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.
Dat is ook zo. Gewoon even een extra rustdag pakken en dan vanaf maandag weer verder met mijn schema 0-5km die ik nog steeds moet afmaken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef Quoi het volgende:
@Mascleta: met zo'n snelle race kun je best wat verkrampen naderhand. Zoek niet naar aandoeningen/blessures, want met je eigen verstand weet je: je hebt meer gelopen dan je gewend bent en ook nog eens uberschnellEventjes gas terug en dan weer lekker verder
Succes!!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Mevrouw die de HM wint
[ afbeelding ]
Straks mag ik
Lol. Nee, ik had niet gedacht ooit iemand te 'ontmoeten' die scherper en sarcastischer is dan ik, maar ik geloof dat het is gelukt. :-pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, vergis je niet, ik ben niet lief. Ik post alleen niet alles
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Bussum, maar als dat niet lukt Hilversum denk ik.
Woon nu in een tijdelijke woning in Amsterdam, en het gaat me nooit lukken om hier een andere woning te vinden (wil ik ook niet echt, Amsterdam is leuk enzo, maar het hoeft niet echt per se..) dus ik kijk ook naar andere opties
Mijn vriend woont in Bussum en wanneer ik daar ben bevalt het me wel
----
Gisteren na het lopen niet echt goed gerekt denk ik, of mijn benen zijn niets meer gewend.. Beetje spierpijn in de bovenbenen
Met de schenen gaat het nog goed.
En planken is er heel erg bij ingeschoten
Dinsdag ga ik beginnen aan een nieuw schema. Volgens dat schema moet ik in september een HM kunnen lopen. Ga natuurlijk een maandje op vakantie, dus heb een marge genomen...(ga sowieso lopen op vakantie hoor!
)
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toch goed bezig!Je hebt het toch maar even mooi geflikt! Misschien toch iets teveel eruit geperst, maar daar leer je ook van. Komt helemaal goed!
Goede tipquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk er wel even aan dat je tubes na het sporten meteen uit moet doen. Anders krijg je hele dikke voeten. Met sokken is het geen probleem omdat je voeten ook onder druk staan, maar dat is nu dus niet.
[..]
Afplakken met plakband...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef AlexN het volgende:
Goed bezig hoor!
Gisteren ben ik ook gaan lopen. Heerlijk door de regen, lekker rustgevend. Anyway, wel wat issues met de Garmin gisteren voor het eerst (een kilometer in 1m35 lijkt me niet heel realistisch) en naderhand een ander issue. Ik was helemaal doorweekt en heb dus direct alle kleren uitgetrokken en onder de douche gesprongen. Daar kwam ik erachter dat mijn tepels wel flink schraal waren! Is dat te voorkomen? Ik vermoed dat ik een shirtje aan moet trekken dat niet beweegt als ik ren of iets dergelijks. Tips?
Sarcasm, just one more service I have to offer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:14 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol. Nee, ik had niet gedacht ooit iemand te 'ontmoeten' die scherper en sarcastischer is dan ik, maar ik geloof dat het is gelukt. :-p
Pleisters. Gek genoeg gewone, géén waterafstotende, die raken bij mij juist los.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef AlexN het volgende:Daar kwam ik erachter dat mijn tepels wel flink schraal waren! Is dat te voorkomen? Ik vermoed dat ik een shirtje aan moet trekken dat niet beweegt als ik ren of iets dergelijks. Tips?
Ach, vorige keer liep ik 20 zonder spierpijn, dan moet 30 ook makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Moah, vorige keer na 3.5 niet eens spierpijn, dus dan moet 5 makkelijk kunnen.
Hm, de verhouding is mss wel hetzelfde, maar volgens mij gaat de vergelijking toch niet helemaal op. ;-) Nee, volgens mij lag het echt voor 90% aan mijn humeur dat het niet zo wilde. Mijn lichaam zit niet zo heel stevig in elkaar en kan heel effectief protesteren, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verder loop dan ik aan kan. Dan roept er voor die tijd wel een knie, enkel of heup dat ie terug naar huis wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, vorige keer liep ik 20 zonder spierpijn, dan moet 30 ook makkelijk kunnen.
Thanks, jij schiet ook wel lekker op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Trots op jezelf zijn! 5KM gehaald, knap hoor!
Overbelasting?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Mascleta het volgende:
Na die 7,5km loop van gisteravond werd ik met een grote glimlach wakker vanmorgen tot ik me opeens bedacht dat ik gisteravond verstijfde achillespezen had. Dus met spanning uit bed gestapt en met moeite naar de keuken geschuifeld (lopen ging echt niet). Na een paar rondjes door huis is het inmiddels weggetrokken en kan ik weer pijnloos normaal lopen.
Iemand enig idee wat dit nou is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |