Er is niets mis mee om op pagina 2 te staanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, en stel je voor dat ik naar pagina 2 zak. Nah, als het ff kan wil ik gewoon niet meer minder dan 30km per week lopen, totdat ik een beetje moet gaan taperen voor de HM in augustus. Ik heb nog een beetje stille hoop dat ik me na al m'n huishoudelijke nonsens weer wat energieker voel en alsnog een rondje ga lopen. Vooralsnog wordt het een uitdaging om mezelf weer van de bank af te hijsen
Shop ze!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om op pagina 2 te staan![]()
Ik heb zin om zo naar Den Bosch te rijden. Ik doe nog steeds bij elke 5 km, 1 euro in mijn potje om daar leuke hardloop spullen voor te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb. Mijn schoenen telt dus niet aangezien dat broodnodig is.
Dit jaar heb ik al 335 km heb gelopen dus heb ik 65 euro's om zo dadelijk uit te geven.
Edit:
@Swets
Zelf ik heb ooit een aantal dagen op 1 gestaan.
Dat zie ik de komende jaren niet meer gebeuren
Leuke tactiek wel! Al zou ik dan wel heel veel moeten lopen om een beetje uit te komen met mijn aankopen. Aan de andere kant: ik heb m'n 410 verkocht, dus een 610 is ook broodnodig. En m'n 3e paar schoenen heb ik inmiddels wel vaak genoeg verdedigd. Volgende weekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb zin om zo naar Den Bosch te rijden. Ik doe nog steeds bij elke 5 km, 1 euro in mijn potje om daar leuke hardloop spullen voor te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb. Mijn schoenen telt dus niet aangezien dat broodnodig is.
Dit jaar heb ik al 335 km heb gelopen dus heb ik 65 euro's om zo dadelijk uit te geven.
Edit:
@Swets
Zelf ik heb ooit een aantal dagen op 1 gestaan.
Dat zie ik de komende jaren niet meer gebeuren
Haha Zo praat ik ook alles goed dat het broodnodig is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuke tactiek wel! Al zou ik dan wel heel veel moeten lopen om een beetje uit te komen met mijn aankopen. Aan de andere kant: ik heb m'n 410 verkocht, dus een 610 is ook broodnodig. En m'n 3e paar schoenen heb ik inmiddels wel vaak genoeg verdedigd. Volgende week
ik zou niet kunnnen leven met de schaamtequote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb ff gerekend. Als wij elke 2 weken een KM aan onze LDL plakken komen we tot 18KM in onze voorbereidingquote:
Ik ben gelukkig niet de enige die zo doorzichtig isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Als ik al begin thuis met de zin: Ik heb ergens een revieuw van gelezen.....
Dan weet mijn vrouw eigenlijk al genoeg.
verantwoording != overlegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef hatsaflats het volgende:
Geen verantwoording hoeven afleggen voor m'n aankopen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou niet kunnnen leven met de schaamte
Ik sta op nummer 29...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou niet kunnnen leven met de schaamte
totdat we je ouders vertellen over je sleeve, dan heb je een probleemquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef hatsaflats het volgende:
Geen verantwoording hoeven afleggen voor m'n aankopen
Ik zou het in ieder geval proberen, maar dan vandaag of uiterlijk morgen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:55 schreef sararaats het volgende:
Vandaag Pride en ik ga een stuk wandelen en op een wagen staan.
Vanmorgen met keelpijn wakker geworden
Maandag weer Evy tenzij de keelpijn helemaal losbarst (lopen jullie met keelpijn en een loopneus?)
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
totdat we je ouders vertellen over je sleeve, dan heb je een probleem
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
totdat we je ouders vertellen over je sleeve, dan heb je een probleem
hence the nickquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die was onder de gordel... of onder de mouw
You can do it, yes, you can!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, en stel je voor dat ik naar pagina 2 zak. Nah, als het ff kan wil ik gewoon niet meer minder dan 30km per week lopen, totdat ik een beetje moet gaan taperen voor de HM in augustus. Ik heb nog een beetje stille hoop dat ik me na al m'n huishoudelijke nonsens weer wat energieker voel en alsnog een rondje ga lopen. Vooralsnog wordt het een uitdaging om mezelf weer van de bank af te hijsen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef E.T. het volgende:
Allemaal lekker rennen vandaagHet is mooi hardloopweer..
Speciaal voor YUR en MD nog even het weerbericht opgezocht:
[ afbeelding ]
Hoe ver is het voor jou naar Den Bosch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Lief spelen jongens en meisjes!
Als ik aan mijn vriendin vraag of we een bepaalde datum iets hebben dan weet ze vaak ook al genoeg. En ik mag nu ook weer nieuwe schoenen halen, wat een schat he. Nog steeds niet uit wat ik wil, in ieder geval minimalistische trailschoenen. Maar ga straks als het geld er is toch maar weer wat reviews bekijken. Leuk leuk!
Was de 180bpm ook met Evy?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef Twinky het volgende:
Hier ging het trouwens niet zo goed vanmorgen
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/191289246/8778461
blogje
waar verhuis je heen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als ik dit lees heb ik zin om nu al te verhuizen
(Ga wss ergens in 2014 richting die kant)
Als je bedoelt dat ik met Onama ga rennen, dan zou ik naar Engeland moeten, en dat is wel een brug te verquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe ver is het voor jou naar Den Bosch?
leermomentje...toch lekker even bezig geweest en de volgende keer gewoon weer lekker aan de slagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]
blogje
Kan gebeuren. Volgende les gewoon er weer lekker tegenaan gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]
blogje
Volgende week ga ik de 10 lopen en vandaag ga ik alvast mijn startnummer ophalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik met Onama ga rennen, dan zou ik naar Engeland moeten, en dat is wel een brug te ver.
Ow wacht, zie dat jij daar een startnummer op gaat halen. Wat ga je lopen? Staat niet in de www?
Daar waren ze het zo'n 90 jaar geleden niet mee eens.quote:
Mijn huidige 5k tijd is 18.13quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgende week ga ik de 10 lopen en vandaag ga ik alvast mijn startnummer ophalen.
Aangezien Onama weg gaat heeft hij een 5km startbewijs over...
Die was gratis voor mensen van Fok.
Ik ben erg benieuwd naar jouw 5K tijd.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn huidige 5k tijd is 18.13. En die ga ik volgende week niet verbeteren
veel te bang dat ik dan geblesseerd raak en ik de week erna de stuwwaltrail niet kan lopen. Anders had ik het misschien wel gedaan, maar die trail gaat nu echt even voor. Die lijkt me ook echt heel gaaf!
Waarschijnlijk Bussum, maar als dat niet lukt Hilversum denk ik.quote:
Waar, wanneer, hoe ver ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar waren ze het zo'n 90 jaar geleden niet mee eens.
EDIT: En inderdaad, er heeft nog niemand zich gemeld voor het startbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe ver ?Volgende week zondag de 5km van de vestingloop in den Bosch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm al lang geen 5 meer gelopen. Maar die zondag heb ik al iets anders volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgende week zondag de 5km van de vestingloop in den Bosch.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Onderwegstiekem krijg ik best wel zin al
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Succes! Zet hem op!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goedkomend danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ff gerekend. Als wij elke 2 weken een KM aan onze LDL plakken komen we tot 18KM in onze voorbereiding
Ga ik er wel vanuit dat we elke 2 weken lopen.
Succes straks en veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Suc6quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |