waar verhuis je heen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als ik dit lees heb ik zin om nu al te verhuizen
(Ga wss ergens in 2014 richting die kant)
Als je bedoelt dat ik met Onama ga rennen, dan zou ik naar Engeland moeten, en dat is wel een brug te verquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe ver is het voor jou naar Den Bosch?
leermomentje...toch lekker even bezig geweest en de volgende keer gewoon weer lekker aan de slagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef Twinky het volgende:
Hier ging het trouwens niet zo goed vanmorgen
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/191289246/8778461
blogje
Kan gebeuren. Volgende les gewoon er weer lekker tegenaan gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef Twinky het volgende:
Hier ging het trouwens niet zo goed vanmorgen
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/191289246/8778461
blogje
Volgende week ga ik de 10 lopen en vandaag ga ik alvast mijn startnummer ophalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik met Onama ga rennen, dan zou ik naar Engeland moeten, en dat is wel een brug te ver.
Ow wacht, zie dat jij daar een startnummer op gaat halen. Wat ga je lopen? Staat niet in de www?
Daar waren ze het zo'n 90 jaar geleden niet mee eens.quote:
Mijn huidige 5k tijd is 18.13quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgende week ga ik de 10 lopen en vandaag ga ik alvast mijn startnummer ophalen.
Aangezien Onama weg gaat heeft hij een 5km startbewijs over...
Die was gratis voor mensen van Fok.
Ik ben erg benieuwd naar jouw 5K tijd.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn huidige 5k tijd is 18.13. En die ga ik volgende week niet verbeteren
veel te bang dat ik dan geblesseerd raak en ik de week erna de stuwwaltrail niet kan lopen. Anders had ik het misschien wel gedaan, maar die trail gaat nu echt even voor. Die lijkt me ook echt heel gaaf!
Waarschijnlijk Bussum, maar als dat niet lukt Hilversum denk ik.quote:
Waar, wanneer, hoe ver ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar waren ze het zo'n 90 jaar geleden niet mee eens.
EDIT: En inderdaad, er heeft nog niemand zich gemeld voor het startbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe ver ?Volgende week zondag de 5km van de vestingloop in den Bosch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm al lang geen 5 meer gelopen. Maar die zondag heb ik al iets anders volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgende week zondag de 5km van de vestingloop in den Bosch.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Onderwegstiekem krijg ik best wel zin al
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Succes! Zet hem op!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goedkomend danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ff gerekend. Als wij elke 2 weken een KM aan onze LDL plakken komen we tot 18KM in onze voorbereiding
Ga ik er wel vanuit dat we elke 2 weken lopen.
Succes straks en veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Suc6quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |