Als ik dit lees heb ik zin om nu al te verhuizenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
16k, middag, bussum / hilversum? ik heb om 11 uur visite en daarvoor ga ik het niet redden denk...
Gewoon ff afwachten morgen ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef Mascleta het volgende:
Ik had het overigens over pijnlijke kuiten, maar ben bang dat het mijn achillespezen zijn. Het is wel heel erg laag op het onderbeen, duidelijk lager als mijn kuiten. Oppassen dus.
eerst slapen, morgen kijken we verder.
I feel your pain.quote:[b]Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb nog steeds geen hardloopwedstrijd met een medaille als beloning gelopen. Lijkt me wel heel tof.
En wat wil je dan doen? De 10?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef winterstorm666 het volgende:
braaf mijn rondje gehobbeld vandaag. ging nog best lekker.
7.03 km in 39.33
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/145770603
kreeg een mailing van mijn werk dat ze bij de singelloop in breda een bedrijfsteam willen laten deelnemen. 5/10 of de halve marathon. hmmmmm leuke challenge!
Yeah! Dat laatste ga ik straks ook doe na de vlucht naar Rome zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:36 schreef Nirak het volgende:
Halverwege mei verlangt iedereen wel naar wat zomerse omstandigheden
Gelukkig was het vannacht droog en de temperatuur aangenaam om in te werken. En niks te doen in de horeca, dus redelijk vroeg klaar met werken: fijn!
Even een joghurtje naar binnen werken en dan tegen mijn mevrouw aankruipen
Goede reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:51 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen bedankt voor de succes- en plezier wensenStraks richting kazerne, en dan op naar Paris
I'm a runner,not a walkerquote:[b]Op zaterdag 18 mei 2013 05:55 schreef sararaats het volgende:
Maandag weer Evy tenzij de keelpijn helemaal losbarst (lopen jullie met keelpijn en een loopneus?)
Veel succes YUR!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:51 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen bedankt voor de succes- en plezier wensenStraks richting kazerne, en dan op naar Paris
Enjoy!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:21 schreef Gogo83 het volgende:
IK BEN AL WAKKER!!
Iedereen die gaat lopen dit weekend, geniet ervan! Ik lees het binnenkort wel, zit even een paar dagen aan iemand vast geplakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |