Ja dan ben ik er ook al. Hopelijk ben ik dan ook al klaar met het onderzoek. Mag je zoveel introducees meenemen dan? Maar vind alles leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dan kunnen we met z'n drietjes meeten voor deze warming up, jij bent er ook al om 12:15 dus zou wel leuk zijn toch?!
Vast geen probleem. Wij hebben een relaxte vereniging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dan kunnen we met z'n drietjes meeten voor deze warming up, jij bent er ook al om 12:15 dus zou wel leuk zijn toch?!
Ja dan ben ik er ook al. Hopelijk ben ik dan ook al klaar met het onderzoek. Mag je zoveel introducees meenemen dan? Maar vind alles leuk
De enige reden dat ik op een baan wil lopen is het gemak voor intervallen. Of dat met een vereniging is, of in m`n eentje maakt me dan niet zoveel uit. (zeg ik nu, zonder enige baan ervaring!) Ik hoef ook niet zozeer harder te gaan lopen door een baan, het gaat mij puur om het gemak van het herkennen van de afstand op een baan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb er wel ervaring mee, maar ik kan me er niet zo heel veel meer van herinnerenMaar zolang het goed onderhouden wordt is het wel goed te doen geloof ik. Wil je dan ook bij een vereniging, of wil je daar gewoon in je eentje gaan lopen? In het eerste geval lijkt een grasbaan me geen probleem - je trekt je meer op aan de groep dan dat je harder gaat lopen van de baan, en in het tweede geval zie ik er geen meerwaarde voor.
Ik had m'n reactie al geninjaeditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
De enige reden dat ik op een baan wil lopen is het gemak voor intervallen. Of dat met een vereniging is, of in m`n eentje maakt me dan niet zoveel uit. (zeg ik nu, zonder enige baan ervaring!) Ik hoef ook niet zozeer harder te gaan lopen door een baan, het gaat mij puur om het gemak van het herkennen van de afstand op een baan.
Je weet dat een baan 400 meter is (toch?), dus 1 keer rond is ook echt 400 meter. Op straat is dit - naar mijn idee - wat minder gemakkelijk. En dan nog, ik ben altijd op zoek naar het makkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk. Ondergrond maakt dus niet veel uit, het gaat meer om het gezelschap waarmee je loopt. Klinkt op sich logisch jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef hatsaflats het volgende:
ik zou dan liever m'n horloge gebruiken voor interval dan dat ik in m'n eentje op de baan intervalletjes ga rennen. Met een groep is het meer dan prima te doen.
Dromen is leuk hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Duidelijk. Ondergrond maakt dus niet veel uit, het gaat meer om het gezelschap waarmee je loopt. Klinkt op sich logisch jaKan me enigszins wel voorstellen dat alleen (letterlijk) rondjes lopen gaat vervelen. Het zal ongetwijfeld leuk zijn voor een paar keertjes, ter afwisseling, maar niet om elke week/2 weken te doen.
Ik ga eens kijken wat ik daarmee ga doen. Misschien moet ik die hele gedachte wel gewoon voorlopig uit m`n hoofd zetten en kijken wat er daar echt van gaat komen, hoe m`n dagelijkse leven er daar uit gaat zien enzo. Aan de andere kant ben ik ook weer net een klein kind: Ik vind het leuk om over dat soort dingen na te denken/ te fantaseren/ whatever
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Je hoeft toch niet per se op afstand te intervallen? Kan ook op tijd, stel je gemakkelijk in ook.
Dat is sowieso wel m`n bedoeling, maar dat is geheel afhankelijk van hoe het dagelijkse leven eruit gaat zien daar en dat gaat dus betekenen dat ik wellicht bij een groep ga als ik weer terug in Nederland ben. Ik ben bang dat een groep daar er gewoon niet in gaat zitten, i.v.m tijd. Tenzij de groep na 21:00 looptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dromen is leuk hoorEn je kunt altijd nog overwegen om wel bij een groep te gaan, al is het alleen maar voor de tijd dat je daar zit. Het is en goed voor je hardloopvoortgang, en je hebt weer wat mensen om mee te ouwehoeren
En na heel veel rondjes op de baan voel ik me wel altijd enorm bikkel hoor.
En met de meeste hardloopapps kan het ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dit ja. Je kunt in de meeste Garmins volgens mij (zelfs in mijn zonnewijzerkoelkast) dat soort dingen gewoon kiezen!
Bier!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
En weer terug uit Middelburg. Het was precies droog tijdens de stadsloop dus dat was ideaal![]()
Was wel even taai, ik heb slechts 3x in mijn leven de 5km gehaald en dan in één keer 7,5km lopen viel niet mee. Toch heb ik het uitgelopen zonder pijntjes, ademhalingsproblemen en zonder te wandelen.
Eindtijd: 7.5km in 38.58,
goed voor een 297e plaats met 424 finishers.
Nu stijve kuiten. Wat is daar de beste remedie tegen?
goed gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
En weer terug uit Middelburg. Het was precies droog tijdens de stadsloop dus dat was ideaal![]()
Was wel even taai, ik heb slechts 3x in mijn leven de 5km gehaald en dan in één keer 7,5km lopen viel niet mee. Toch heb ik het uitgelopen zonder pijntjes, ademhalingsproblemen en zonder te wandelen.
Eindtijd: 7.5km in 38.58,
goed voor een 297e plaats met 424 finishers.
Nu stijve kuiten. Wat is daar de beste remedie tegen?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Twinky het volgende:
[..
Remedie: beetje rekken en vooral een beetje ervan genietendie stijve kuiten zijn het bewijs dat je hard hebt gewerkt
een Sint...er is toch maar 1 Sint?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Twinky het volgende:
Lees trouwens net dat die overleden persoon de vader is van een teamgenoot van een Sint waarvoor ik Piet ben... Dat team gaat ook gewoon door, wauw.
hulpsint dan. Maar dit is wel de echtste van onze clubquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een Sint...er is toch maar 1 Sint?
Vrijdagavond SC avond!!quote:
Een wijntje? Of gewoon een hele fles?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier zit er nog een wijntje van gisteravond in de weg...bijna topfit maar toch zo iets van "blij dat ik geen 20km+ hoef te lopen vandaag"
bijna guiltyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een wijntje? Of gewoon een hele fles?
het is ooit begonnen toen Mrs.RD nog voor het NL'se personeel kookte en er op vrijdag ipv pudding altijd een kaasplankje was...van kaasplankje naar wijn is a small step for mankind dus dat hebben we er in maar ingehouden, ook al is de groep zo groot geworden dat Mrs.RD al lang niet meer kooktquote:
tof!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is ooit begonnen toen Mrs.RD nog voor het NL'se personeel kookte en er op vrijdag ipv pudding altijd een kaasplankje was...van kaasplankje naar wijn is a small step for mankind dus dat hebben we er in maar ingehouden, ook al is de groep zo groot geworden dat Mrs.RD al lang niet meer kookt
Goedzo! Morgen met een glimlach opstaan. Show je de medaille nog wel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Mascleta het volgende:
Mijn biertje is op, ik duik mijn bed ook in en ga nog even flink nagenieten van mijn prestatie
Weltrusten!
Ik heb geen medaille gekregenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goedzo! Morgen met een glimlach opstaan. Show je de medaille nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |