quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Twinky het volgende:
[..
Remedie: beetje rekken en vooral een beetje ervan genietendie stijve kuiten zijn het bewijs dat je hard hebt gewerkt
een Sint...er is toch maar 1 Sint?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Twinky het volgende:
Lees trouwens net dat die overleden persoon de vader is van een teamgenoot van een Sint waarvoor ik Piet ben... Dat team gaat ook gewoon door, wauw.
hulpsint dan. Maar dit is wel de echtste van onze clubquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een Sint...er is toch maar 1 Sint?
Vrijdagavond SC avond!!quote:
Een wijntje? Of gewoon een hele fles?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier zit er nog een wijntje van gisteravond in de weg...bijna topfit maar toch zo iets van "blij dat ik geen 20km+ hoef te lopen vandaag"
bijna guiltyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een wijntje? Of gewoon een hele fles?
het is ooit begonnen toen Mrs.RD nog voor het NL'se personeel kookte en er op vrijdag ipv pudding altijd een kaasplankje was...van kaasplankje naar wijn is a small step for mankind dus dat hebben we er in maar ingehouden, ook al is de groep zo groot geworden dat Mrs.RD al lang niet meer kooktquote:
tof!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is ooit begonnen toen Mrs.RD nog voor het NL'se personeel kookte en er op vrijdag ipv pudding altijd een kaasplankje was...van kaasplankje naar wijn is a small step for mankind dus dat hebben we er in maar ingehouden, ook al is de groep zo groot geworden dat Mrs.RD al lang niet meer kookt
Goedzo! Morgen met een glimlach opstaan. Show je de medaille nog wel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Mascleta het volgende:
Mijn biertje is op, ik duik mijn bed ook in en ga nog even flink nagenieten van mijn prestatie
Weltrusten!
Ik heb geen medaille gekregenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goedzo! Morgen met een glimlach opstaan. Show je de medaille nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |