Jaja.quote:
Kijk nog eens?quote:
Hij is al aangepast hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil hierbij een oficiele klacht indienen over de TT
Jij en een klacht? Dat kan ik mij niet voorstellen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil hierbij een oficiele klacht indienen over de TT
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks.quote:
Je bent te laatquote:
Oh toch wel echt. Wat een kwaliteitsverschil met het gemiddelde dwdd-bandje gelijk.quote:
hehequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks..
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?quote:
Touchequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks..
hij gaat op reisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?
Laatste keer dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?
Lekker onder de plak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen weten wat goed is voor een man, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang gaat DWDD eigenlijk door? Vaak is er een extreem lange zomerstop.quote:
Zou dat nou in opdracht van de redactie zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel ergerlijk dat Matthijs altijd overal bovenuit lacht.
Meestal galmt Ali daar nog overheen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel ergerlijk dat Matthijs altijd overal bovenuit lacht.
Les gehad van Claudia.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou dat nou in opdracht van de redactie zijn?
Muziek, langer dan één minuut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Compilatie zeker weer? Of heel iets anders?
Hij wordt later toch Premier?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft die Johan Frets gepresteerd om in de jury te zitten ?
Was vroeger wel leuk, in de tijd met Henk Bres en cs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Jongeren lagerenhuis is wel iets om je flink aan te ergeren, maar toch ga ik niet kijken.
Exhibitionistisch verschillig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft die Johan Frets gepresteerd om in de jury te zitten ?
Alleen Marcel van Dam kon ik niet uitstaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk, in de tijd met Henk Bres en cs.
En Fritsiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je soms lekker ergeren is ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen Marcel van Dam kon ik niet uitstaan.
Maar ja toen had ik nog geen FOK! om mee te ergeren, zat ik me van binnen op te vreten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je soms lekker ergeren is ook wel wat.
Kon niet op zijn naam komen. Huffnagel.quote:
Henkie Bresquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had wel humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henkie BresWat kon die lekker populistisch uit de hoek komen zeg.
Zag het in het sportjournaal. Dacht dat ze heel wat waren en de gedoodverfde favoriet waren voor goud in Rio. Worden gewoon kansloos van het veld geveegd door Rusland en Nieuw-Zeeland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/artikel/508(...)in-world-series.html
Zo zit je aan tafel en zo lig je er alweer uit.
Ja vanavond, had ie beloofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Brammetje Moszkowicz presenteert PowNews?
Volgend seizoen is-ie er toch gewoon weer?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Tem het volgende:
Eindelijk verlost van Pieter met z'n giraffenaids.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgend seizoen is-ie er toch gewoon weer?
Even naar het spoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgend seizoen is-ie er toch gewoon weer?
Het was meer een flesJE, hij gaat trouwen, vandaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom kreeg Derks een fles drank aan het einde? Stopt hij? Ontslagen? Te belangrijk voor een praatprogramma geworden?
O! wat leuk voor hem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was meer een flesJE, hij gaat trouwen, vandaar.
Die wordt anders te lang.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom geen Pietertje compilatie?
Overslaan is inderdaad een zekerheidje.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:21 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Een muziekcompilatie vanavond, dus we hoeven niet te kijken
Ja, dát hadden ze natuurlijk moeten doen. Gemiste kans!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom geen Pietertje compilatie?
Als wij niet kijken dan zakken de kijkcijfers meteen als een baksteenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:21 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Een muziekcompilatie vanavond, dus we hoeven niet te kijken
Bah.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
Muziekcompilatie vanavond, met volledige uitvoeringen dus geen 1 minuut versies!
O ja. Dan even dat juweeltje kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als wij niet kijken dan zakken de kijkcijfers meteen als een baksteen![]()
Om 19:55 uur wel deze topshow Overspel in de liefde.
Hij zei toch geen Dooorrr!?quote:
Yep, Matthijs gaat weer op een koopje.quote:
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom praat die Nederlander als een buitenlander?
Wat komt er eigenlijk in de plaats van DWDD deze zomer?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Wopper1 het volgende:
Godverdomme, ze zijn weer te beroerd om te werken.. En volgende week gaan ze op zomervakantie (de herfst is net voorbij).
kwaliteits tvquote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk in de plaats van DWDD deze zomer?
Geen idee, maar ik gok dat Merel geen aanbod krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk in de plaats van DWDD deze zomer?
Alle 13 bagger.quote:
12 bagger en 1 goud dus?quote:
Dit is goed! Vind ik tenminste.quote:
Helaas.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat Merel geen aanbod krijgt.
Voor zn stijl erg sterk ja.quote:
Tis niet slecht, maar wel erg saai.quote:
Pff jouw vooroordelen over mij worden elke dag ergerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet slecht, maar wel erg saai.
Al had ik verwacht dat jij het wel leuk zou vinden
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pff jouw vooroordelen over mij worden elke dag erger
quote:
Ja, is best wel redelijk.quote:
Jazeker, maar zo saai ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
Muzikaal enzo, die mistermississippi, maar na twee nummers val je wel in slaap. Met je wierookje aan.
Uh, oké.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef Onnoman het volgende:
waarom komen er altijd ongelooflijke PAUPER bands bij dwdd?
als de USA hiernaar kijkt moeten ze huilen van het lachen
Zullen vast lachen bij Kendrick jaquote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef Onnoman het volgende:
waarom komen er altijd ongelooflijke PAUPER bands bij dwdd?
als de USA hiernaar kijkt moeten ze huilen van het lachen
deze neger is wel leuk jaquote:
Instagram stagiairquote:
TopNotch maakt sowieso goede muziek. Alleen dat rappen zouden ze bij al hun artiesten achterwege moeten latenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef Norrage het volgende:
Leuke melodie erachter, toch maar eens halen die nieuwe van ze
Kinderachtige gasten om op hun horloges te gaan kijken tijdens de live uitzending. Dan hadden ze het maar gewoon af moeten slaanquote:
Dat was geen protest tegen de 'minuut'quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kinderachtige gasten om op hun horloges te gaan kijken tijdens de live uitzending. Dan hadden ze het maar gewoon af moeten slaan
Maak je nu een geintje?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kinderachtige gasten om op hun horloges te gaan kijken tijdens de live uitzending. Dan hadden ze het maar gewoon af moeten slaan
En vanquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is gejat van het liedje van Malta van het Songfestival.
Nee.quote:
Ok.quote:
Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik pik nog even een stukkie Ice Road Truckers mee.
In afwachting van VI uiteraard.quote:
Ik negeer hem door hem over te zetten op een ander net.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Une Belle Histoire is wel een leuk nummer, Belg gewoon negeren.
Na de eerste keer had ik er al genoeg van. Die kerel is echt onuitstaanbaar irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ben een beetje Bart van Loo moe aan het worden..
1 Keer is leuk, 2 keer gaat nog, maar dit komt nu mijn spuigaten uit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na de eerste keer had ik er al genoeg van. Die kerel is echt onuitstaanbaar irritant.
Off topic, maar nu ik je hier tegenkom... je bent toch vegetarisch? Deze week is op Radio 1 bij Metropolis elke dag een item over vegetarisme in andere landen. Vandaag was Indonesie, morgen Spanje, misschien leuk om te luisteren? Is rond een uur of kwart voor 4 en duurt een minuut of 5.. Terugluisteren kan denk ik ook via de site van Radio 1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik sla vnv maar eens over. Het was een moeilijke beslissing maar ik kan die belg echt niet uitstaan en voetbal boeit me ook niks
Die Oxfamboy niet eens moeite voor doen om te vervoeren en direct onder de trein.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Samen met die Oxfamboy op de trein.
Oh leuk, dankje voor de tip! Ik ga eens kijken op de site.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic, maar nu ik je hier tegenkom... je bent toch vegetarisch? Deze week is op Radio 1 bij Metropolis elke dag een item over vegetarisme in andere landen. Vandaag was Indonesie, morgen Spanje, misschien leuk om te luisteren? Is rond een uur of kwart voor 4 en duurt een minuut of 5.. Terugluisteren kan denk ik ook via de site van Radio 1
En OT: die Belg is een stomme lul.
Ik hoop het, tegen beter weten in, ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk wordt het geen "boehoe, de Italianen gebruikten"-gesprek. Hoop dat Mathijs ook net zo kritisch is op Ronald als op Mart en vraagt of ze bij Ajax ook niet wat snoepten.
Dat kan toch helemaal niet...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Komen de broertjes hier ook langs?
Je verwacht het niet.
Massahysterie. Dan ben je ook bij DWDD aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Je verwacht het niet.
Euhhhhhhhhhhhhh..........quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Ronald de Boer over dopinggebruik van Juventus...
Kan hij meteen broer Frank meenemen in het dopingverhaal.
Laten we het onderwerp vooral helemaal uitmelken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Je verwacht het niet.
is daar ook al doping gebruik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
... Finale tegen Ajax, 1996quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
Wie zijn die twee wijven dan eigenlijk die erover komen leuteren?
quote:- Nederland had het de afgelopen weken over niets anders: de verdwijning van de broertjes Ruben en Julian. Een particulier gezinsdrama groeide uit tot een collectief gevoel van angst, hoop en verdriet. Wat maakt dit specifieke geval tot een drama van nationale proportie? Aan tafel columnist Roos Schlikker en filosofe Désanne van Brederode.
Was er een blooper?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Latert het volgende:
Zullen we Anouk bij P&W gister te zien krijgen bij TVDD? Zal het?
Vooral dit ook.quote:een collectief gevoel van angst, hoop en verdriet
Ja. En dat is al jaren en jaren bekend en niet anders dan het nu is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is daar ook al doping gebruik?
*wacht op bericht dat er ook doping gebruikt wordt bij curling
Wilde net zeggen. Massahysterie met mensen die haast huilend voor camera's de aandacht staan te trekken en bloemen bij die rioolbuis leggen in de hoop gespot te worden door een camera.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral dit ook.
Volgens mij maak ik dat zelf uit.
verkeerde zender?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dikke van de Plus moeten ze aan de pillen van Sonja Bakker gooien
Heb ooit een filmpje daarover gezien bij kruispunt. Zal het eens opzoeken straks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Gaat dat zo makkelijk, de duivel uitdrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |