Jaja.quote:
Kijk nog eens?quote:
Hij is al aangepast hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil hierbij een oficiele klacht indienen over de TT
Jij en een klacht? Dat kan ik mij niet voorstellen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil hierbij een oficiele klacht indienen over de TT
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks.quote:
Je bent te laatquote:
Oh toch wel echt. Wat een kwaliteitsverschil met het gemiddelde dwdd-bandje gelijk.quote:
hehequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks..
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?quote:
Touchequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat deed Boogerd ook. Maar dat gaf niks..
hij gaat op reisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?
Laatste keer dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet meer kan komen als hij getrouwd is. Mag hij niet van zijn vrouw of zo?
Lekker onder de plak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen weten wat goed is voor een man, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang gaat DWDD eigenlijk door? Vaak is er een extreem lange zomerstop.quote:
Zou dat nou in opdracht van de redactie zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel ergerlijk dat Matthijs altijd overal bovenuit lacht.
Meestal galmt Ali daar nog overheen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel ergerlijk dat Matthijs altijd overal bovenuit lacht.
Les gehad van Claudia.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou dat nou in opdracht van de redactie zijn?
Muziek, langer dan één minuut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Compilatie zeker weer? Of heel iets anders?
Hij wordt later toch Premier?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft die Johan Frets gepresteerd om in de jury te zitten ?
Was vroeger wel leuk, in de tijd met Henk Bres en cs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Jongeren lagerenhuis is wel iets om je flink aan te ergeren, maar toch ga ik niet kijken.
Exhibitionistisch verschillig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft die Johan Frets gepresteerd om in de jury te zitten ?
Alleen Marcel van Dam kon ik niet uitstaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk, in de tijd met Henk Bres en cs.
En Fritsiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je soms lekker ergeren is ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen Marcel van Dam kon ik niet uitstaan.
Maar ja toen had ik nog geen FOK! om mee te ergeren, zat ik me van binnen op te vreten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je soms lekker ergeren is ook wel wat.
Kon niet op zijn naam komen. Huffnagel.quote:
Henkie Bresquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had wel humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henkie BresWat kon die lekker populistisch uit de hoek komen zeg.
Zag het in het sportjournaal. Dacht dat ze heel wat waren en de gedoodverfde favoriet waren voor goud in Rio. Worden gewoon kansloos van het veld geveegd door Rusland en Nieuw-Zeeland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/artikel/508(...)in-world-series.html
Zo zit je aan tafel en zo lig je er alweer uit.
Ja vanavond, had ie beloofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Brammetje Moszkowicz presenteert PowNews?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |