SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga gewoon logeren, dat mag toch wel
als ik dat zou doen zou ik gelijk als vermist worden opgegeven. mijn poa is wel oke, me ma is echt TE overbezorgdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.
Zeg dat je vrienden feestje hebben en jij uitgenodigd bent en het erg onbeleefd is als je niet komt en dat het een slaapfeestje is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.
Zelfde hier, ze moeten mij maar eens een beetje los gaan laten. Ik ben een jongen die erg zelfstandig wil zijn. Met zulke ouders gaat dat moeilijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik dat zou doen zou ik gelijk als vermist worden opgegeven. mijn poa is wel oke, me ma is echt TE overbezorgd
Erg onbeleefd als ik niet kom? Ze hebben als antwoord: Jammer dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeg dat je vrienden feestje hebben en jij uitgenodigd bent en het erg onbeleefd is als je niet komt en dat het een slaapfeestje is.
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef TienVingers het volgende:
Mijn moeder wil dat ik vaker weg ga haha.
Naar mijn idee, gaat dat gewoon niet gebeuren. Als je op je zelf gaat wonen, ze het pas na 5jaar hebben verwerkt ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zelfde hier, ze moeten mij maar eens een beetje los gaan laten. Ik ben een jongen die erg zelfstandig wil zijn. Met zulke ouders gaat dat moeilijk.
Ik tegenwoordig elke zaterdag, maar er is nog nooit iets gebeurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.
Ik gewoon nooit. Alleen als ik uitgenodigd ben op een feestje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.
Mijn moeder zegt ook soms: Je ziet regelmatig in het nieuws dat bla bla bla daaorm mag het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig elke zaterdag, maar er is nog nooit iets gebeurd.
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik gewoon nooit. Alleen als ik uitgenodigd ben op een feestje.
Ik hou niet van uitgaan
Ik vind het altijd wel gezellig met vrienden, ook voor vanavond ben ik uitgenodigd om naar een of andere disco te gaan, maar dat zal ook wel niet mogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hou niet van uitgaan
Idd, beetje jammer zulke overbezorgde ouders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook soms: Je ziet regelmatig in het nieuws dat bla bla bla daaorm mag het niet
ook zo lekker excuus
Jij spaart je hersenen iig beter dan ik!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.
wel van FOK!-meets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hou niet van uitgaan
Volgend jaar begint het ''studenten leven'', denk dat er dan wel wat meer genuttigd gaat worden dan voorgaande jaren hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij spaart je hersenen iig beter dan ik!
Ik heb nou ook niet echt veel vrienden die dat wel doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.
Maar.. Gamen is leuk..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nou ook niet echt veel vrienden die dat wel doen
Die zitten allemaal te gamen hele nachten. Vet leuk -.-
ik hoop dat het nep isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn dat echt users van hier, zo ja, hoe verwijder ik mijn account.
Ik ga eerlijk gezegd liever hier op dit forum met goede of lekkerklinkende muziek aan mijn vrijdagavond doorbrengen dan met een paar saaie nerds die Minecraftholletjes uitgraven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar.. Gamen is leuk..Doen wij ook wel is, 3 TV's, laptops, PS3 en dan pizza bestellen en kratje bier. Reuze gezellig.
Af en toe best leuk.
Dat denk ik ook wel ja! Ik hoop over 2 jaar ook het studenten leven in te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgend jaar begint het ''studenten leven'', denk dat er dan wel wat meer genuttigd gaat worden dan voorgaande jaren hoor.
Wie had het over Minecraft? Lekker potje Battlefield 3 of een toffe RPG met vrienden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd liever hier op dit forum met goede of lekkerklinkende muziek aan mijn vrijdagavond doorbrengen dan met een paar saaie nerds die Minecraftholletjes uitgraven.
Ja maar hier doen ze niks anders dan Minecraft geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wie had het over Minecraft? Lekker potje Battlefield 3 of een toffe RPG met vrienden.
minecraft is wel fun hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar hier doen ze niks anders dan Minecraft geloof ik
Ik ben zelf trouwens totaal geen gamer.
Werksequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oeps, ik moet werken, tot vanavond/vannacht.
ja, zelf wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heel mooi en realistisch allemaal ook.
Dan liever rollercoaster tycoon
Wanneer ga je naar de bios?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
huh ken jij mij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ken zo dikzak gamed dag en nacht slaapt 6uur in 1 weekend op 48uur!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn dat echt users van hier, zo ja, hoe verwijder ik mijn account.
Ik ben een keer gehackt op Habbo want ik had een keer credits gekocht, en toen wilde iedereen mijn meubi jattenquote:
ik heb zelf meubels gejatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben een keer gehackt op Habbo want ik had een keer credits gekocht, en toen wilde iedereen mijn meubi jatten
Dikke businessquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb zelf meubels gejatverkocht op marktplaats
het zwembad blokkeren met ieder 4 kloonsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dikke business
Ik weet nog dat ik elke dag een halfuurtje op Habbo mocht van mijn ouders
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het zwembad blokkeren met ieder 4 kloons
Habbo Lidoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het zwembad blokkeren met ieder 4 kloons
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef zwerty het volgende:
Als je mij je wachtwoord geeft kan ik je rijk maken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef zwerty het volgende:
Beloof je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef zwerty het volgende:
hacker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb zelf meubels gejatverkocht op marktplaats
Ok ok mijn ww is ikhoudvanlb123quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja dan kan je zoveel meubi kopen als je wil
show je h4ck0rz skillzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef zwerty het volgende:
[..]
*gaat op account en verandert ww*
ik hek je
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik snapte toen nooit wat rares waren
Ik dacht echt wie wil er nou rare meubels.
Blijf van mijn meubels af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ga lekker alles in mijn kamers zetten
Voelde je je niet schuldig tegenover die kleine kindjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik had zo heel scam team, dat was wel geweldig
Tom had uiteindelijk een mod gehackt en kreeg een taakstrafquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik had zo heel scam team, dat was wel geweldig
Was ik zelf ook toen, en nee want ik was een rijke habboquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Voelde je je niet schuldig tegenover die kleine kindjes
Wacht watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tom had uiteindelijk een mod gehackt en kreeg een taakstraf
Ja of je mocht alleen werken maar dan zonder rechtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Of dat ene van ja wil je hier werken kost 1 meubi
Ja of die eindeloze scams met stoelendans enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja of je mocht alleen werken maar dan zonder rechten
Zou het nu nog steeds zo groot zijn als vroeger?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/65703-dief-uit-habbohotel-gearresteerd.html
ik was er laatst en het was heel rustigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou het nu nog steeds zo groot zijn als vroeger?
Ouwe baasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik was er laatst en het was heel rustig
ik scriptte dat ik over water liep in het zwembad en na een paar keer had ik een lifetime ban
Is het nog leuk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat schattig heb een bad eend gehad
hmm nee. Hier de foto van mijn scam opbrengstquote:
Wow het is wel heel anders zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hmm nee. Hier de foto van mijn scam opbrengst
[ afbeelding ]
Ja idd, viel me ook al opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow het is wel heel anders zeg
Habbo Burgerschap?
* EugeneKrabs geeft AdoraBelle een krabburger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, het is ook buiten nld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
Ik ging als 10 jarig jongetje ook buitenlandse Habbo's bezoeken en probeerde te communiceren met mijn gebrekkige Engels.
Dat is mooi om te horen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Uitstekend, eindelijk weekendMet jou?
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen.
Met mij niet zo goed, maar dat gaat wel weer over. Is een periodiek iets zeg maar...
Ogesteld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het begint met een o en eindigt op gesteld.
Opgesteld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, het begint met een o. Er zitten nog wel letters tussen. Of nouja, één letter dan.
Ohja de periode dat vrouwen net even wat chagrijniger zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het begint met een o en eindigt op gesteld.
Ja, zoiets jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja de periode dat vrouwen net even wat chagrijniger zijn
Aandachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou nou maar op, ik krijg al meer aandacht dan de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar nu even niet oké?
Ik ben wat vrouwen haten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wat-z(...)ele-voorkeuren-zegt/
welk sterrenbeeld hebben jullie jongens, vriendjes of scharrels
quote:Vissen zijn goed in het lezen van lichaamstaal. De seks is goed omdat hij precies weet wat jij wil en hoe je dat wil. Ook houden ze van rolspellen. Doe een 'reversed cowgirl' en neem eventueel zelfs een rol aan terwijl je dat doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs geeft AdoraBelle een krabburger:Worden die nou van krab gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht van hem. RockNijntje ook.
Oppo Find 5quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Osuchi het volgende:
Ik twijfel zo erg, iPhone 4S (5 is te duur) of Galaxy S4? Voor/nadelen?
One X.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Osuchi het volgende:
Ik twijfel zo erg, iPhone 4S (5 is te duur) of Galaxy S4? Voor/nadelen?
Nah, ik weet niet of ik iets met bomen heb hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan je wel een keer meenemen als introducee, en misschien kan LB dan ook mee. Woont toch om de hoek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of ik iets met bomen heb hoor
Ik ben een vrouw maar bij mij klopt ie ook wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wat-z(...)ele-voorkeuren-zegt/
welk sterrenbeeld hebben jullie jongens, vriendjes of scharrels
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wil wel mee boom knuffelen met jou en LB, kom ik met m'n hippiecamper
Geef mij maar een Ram hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw maar bij mij klopt ie ook wel hoorGa nu natuurlijk niet zeggen wat mijn sterrenbeeld is
![]()
dan ben je dus jarig in januariequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope. Mijn sterrenbeeld is weegschaal als je het serieus wilt weten.
Neen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ben je dus jarig in januarie
ik zag op waquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
Dv omg ik heb zo'n schattig knuffeltje gewonnen op de grote markt
Jongens, ik aanbid de maan in het vierde huis blijkbaar.quote:Kreeft is een negatief, introvert waterteken (hoofdteken van de watertekens), met Maan als heerser en geassocieerd met het 4e huis. De combinatie van deze elementen levert volgende algemene eigenschappen op die doorgaans door de popastrologie aan het teken worden toegekend:
Positief
Hardnekkig, vasthoudend, vindingrijk, loyaal, intuïtief, conservatief, liefdevol, emotionele kracht, rijke gevoelens, beschermend, voorzichtig, doelbewust, romantisch, fantasierijk, gericht op familie, veiligheid, huiselijk, ouderlijke instincten, ontvankelijk, trouw, warm, sympathiek, patriottisch, sentimenteel, zorgzaam, eerlijk, aardig, spaarzaam, eenvoudig,
Negatief
Humeurig, vasthoudend, manipulerend via emotie indien negatief, zorgelijk
Deze 'eigenschappen' zouden eigenlijk moeten afgewogen worden aan de rest van de horoscoop. Staan er bijvoorbeeld behalve de Zon geen planeten in Stier dan zullen deze kenmerken zich -volgens de astrologische principes- niet erg manifesteren. Vandaar het gevaar en de oppervlakkigheid van popastrologie, die geen rekening houdt met andere sterke factoren uit de horoscoop.
Zonder dat ding zou ik alles uit mijn hoofd moeten rekenen, moet er niet aan denken.quote:
4x4= ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder dat ding zou ik alles uit mijn hoofd moeten rekenen, moet er niet aan denken.
Zo moeilijk.quote:
Nee man, alles grafisch, jwtz.quote:En zonder dat ding had je een zakrekenmachine moeten gebruiken.
quote:
quote:
Plottwist, ik ben geen familie van jullie.quote:
waarom zou je de cosinus kwadrateren???quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Nee, stel je voor dat jezou moeten integreren zonder rekenmachine.
easy, het antwoord is 450quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
gewoon 2x de helftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm niet.
Nou zeg... jij kibbelt anders wel net zoals ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plottwist, ik ben geen familie van jullie.
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, een kont. Dat zijn ook twee helften
.
Zodat je mooie figuurtjes krijgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je de cosinus kwadrateren???
Nee, die is praktisch onmogelijk op te lossen zonder rekenmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm niet.
Oh, dus daarom snap ik 'm niet. Ik ben geen rekenmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat je mooie figuurtjes krijgt.
[..]
Nee, die is praktisch onmogelijk op te lossen zonder rekenmachine.
quote:
kwam je even in vbl buitenspelen ?quote:
Ja, lieve mensen wel. Had ze erger verwachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kwam je even in vbl buitenspelen ?wat leuk!
Zie je wel? Ze vallen best mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, lieve mensen wel. Had ze erger verwacht
quote:
alcoholistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan een fles wijn in een uur op zijn
Ik snap dat ook niet, smerig spul dat het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
told you.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, lieve mensen wel. Had ze erger verwacht
quote:
makkelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb 72 punten van de 80 voor wis b
Rond de 9quote:
jezus!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb 72 punten van de 80 voor wis b
ook netjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
Ik zit aan de 45 van de 56 punten voor eco als ik streng nakijk.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Hehe, van een 5,3 naar een 8,2. Ik ga die leraar zo keihard uitlachen.
Moet hij maar niet zeggen dat ik thuis hoor op de havo.quote:
Zo'n natuurkunde leraar hebben we dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zeggen dat ik thuis hoor op de havo.Sowieso is het een beunhaas, hij leest voor en zo.
Shubie, of dinges, die jolige?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n natuurkunde leraar hebben we dus
Handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n natuurkunde leraar hebben we dus
watquote:
die gast heeft lasser opleiding gedaan, mbo 2quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handig.Sowieso leraren die voorlezen, dan vraag je toch echt af wat ze vier jaar lang op de PABO hebben gedaan.
!
das die van mavoquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die gast heeft lasser opleiding gedaan, mbo 2
En toen dacht hij, nou, laat ik eens leraar worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die gast heeft lasser opleiding gedaan, mbo 2
Francke ook.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen dacht hij, nou, laat ik eens leraar worden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveauquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
uhmm weet niet meer hoe die heetquote:
jezus wat slechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Dat is wel erg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
mbo niveau is kutterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveau
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel erg.Gelukkig heb ik echt een bazenleraar voor natuurkunde en scheikunde.
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhmm weet niet meer hoe die heet
[..]
jezus wat slecht____
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitlegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgt ie niet gewoon het boek dan of wat.
Ja hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?
dielemans! dat was hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehad
Wat zei mentor/oppeneer dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitleg
Hij is een bazen boerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef DrNick het volgende:
Is het dan niet gewoon niveau Aarnoutse 3e klas?
quote:
Dielemanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dielemans! dat was het
Ja sorry_
Niksquote:
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.quote:
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasquote:
Hij zegt niet DrNick hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.
slaag bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasZo slecht presenteer helemaal niet man
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsquote:
Zit jij bij mij op school?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
"Val je op oudere mannen?"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzowaar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
quote:
'waarom ben je zo goed in candy crushquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsGaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzo
waar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'waarom ben je zo goed in candy crush?'
kan je dan beter examens maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Heb bijna nooit dat ik iemand aanzie voor relatiemateriaal, meestal heb ik er snel genoeg van
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kan je dan beter examens maken?
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
Algemene interesse.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |