Sowieso, en dan gaan mijn boomvriendenmaatjes mee en dan gaan we geen en weer samen met de andere bomen.quote:
Klinkt echt superquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, en dan gaan mijn boomvriendenmaatjes mee en dan gaan we geen en weer samen met de andere bomen.
quote:
PUB, dat waren tijdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:53 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb vroegah veel in deze reeks en PUB gepost. De rest vraag je maar aan kleinbruintje
Ja dat snapte ik ook wel, ik was je vraag aan het ontwijken haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik bedoel welke sukkel dan kom ik ff langs
Bendoequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Bendoe het volgende:
Zo, weer terug van wiskunde examen. Ik heb tijdens mijn toets aan nodig en LB gedacht, de rest kan allemaal de dood stikken.
niet waar hoor kusjekroel
Mijn ma zegt: Ik kom je wel om 12 uur ophalen. En dan is voor haar de discussie gesloten. De eerste keer dat ik naar een feest ging moest ik 3 uur thuis, daarna ineens steeds 1 uur en nu 12 uur. En als ik niet op die tijd thuis ben mag ik nooit meer weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.
[..]
Wat dacht je van een supermarkt.
00.00 is wel erg vroeg zeg, met 16 jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn ma zegt: Ik kom je wel om 12 uur ophalen. En dan is voor haar de discussie gesloten. De eerste keer dat ik naar een feest ging moest ik 3 uur thuis, daarna ineens steeds 1 uur en nu 12 uur. En als ik niet op die tijd thuis ben mag ik nooit meer weg.
(Pubertje hier met lastige ouders)
Eigenlijk niet, dat begint het meestal pas hier in de buurtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
00.00 is wel erg laat zeg, met 16 jaar.
Was ook typfoutje, bedoelde natuurlijk vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat begint het meestal pas hier in de buurt
Wat schattigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook wel, ik was je vraag aan het ontwijken haha.
Bij ons is ie al maanden weg hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef TienVingers het volgende:
Wow, Free Record Shop ook al bijna failliet. Zijn er straks geen zaken meer zoals die.
Hier is de Music Store ook al jaren weg, er is geen enkele CD-speciaalzaak meer en als de Free Record Shop straks weg is kan je geloof ik nergens meer muziek halen...quote:
Ja, vind ik ook. Er is ook helemaal niets fout gegaan toen ik om 3 uur thuis kwam die eerste keer. Haar enige argument is: Ik vind dat niet fijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was ook typfoutje, bedoelde natuurlijk vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |